![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() In de streken rond Antwerpen wel
![]()
![]() |
![]() |
#42 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() dat lijkt me toch al wel een tijdje geleden, al volg ik het wel niet zo. in afganistan bv is er toch nog niemand gesneuveld dacht ik. alleszins, belgië doet alleen nog maar aan peace keeping, niet aan oorlog. sterven voor je vaderland, zoals knuppel zei, is er niet meer bij. en gelukkig maar.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#43 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Gelukkig ja, inderdaad.
Sterven voor het vaderland is waanzin, maar iedereen doet waar-ie zin in heeft uiteraard, zolang het mij niet pijn doet. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#44 |
|
![]() watje.
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#45 |
Staatssecretaris
|
![]() met al die aanvallen op het VB doen ze enkel een plezier voor het VB.
Een politieke partij kan geen betere reclame wensen dan deze achterbakse en laffe aanvallen van de andere partijen. Hoe meer men het VB wilt verwijderen of verbannen des te meer kiezers ze zullen krijgen. Een normale rechtste gedachtengang negeren, aanvallen en willen verwijderen of verbannen is de eerste stap naar een nieuw nazi regime toe. Ook probeert men met honderden nieuwe wetten de vrije meningsuiting aan banden te leggen en dit is ook alweer een eerste stap naar de ondergang van de democratie. in mijn ogen is niet het VB een gevaar voor onze vrijheden en waarden maar net de andere partijen die enkel als doel hebben om de macht te kunnen blijven behouden en hiervoor zelfs onze hard verworven vrijheden willen verkopen alsof het niks is. Zelfs de gewone man in de straat weet dat de huidige partijen |
![]() |
![]() |
![]() |
#46 |
Staatssecretaris
|
Een politieke partij kan geen betere reclame wensen dan deze achterbakse en laffe aanvallen van de andere partijen. Hoe meer men het VB wilt verwijderen of verbannen des te meer kiezers ze zullen krijgen. Een normale rechtste gedachtengang negeren, aanvallen en willen verwijderen of verbannen is de eerste stap naar een nieuw nazi regime toe. Ook probeert men met honderden nieuwe wetten de vrije meningsuiting aan banden te leggen en dit is ook alweer een eerste stap naar de ondergang van de democratie. in mijn ogen is niet het VB een gevaar voor onze vrijheden en waarden maar net de andere partijen die enkel als doel hebben om de macht te kunnen blijven behouden en hiervoor zelfs onze hard verworven vrijheden willen verkopen alsof het niks is. Zelfs de gewone man in de straat weet dat de huidige partijen die n |
![]() |
![]() |
![]() |
#47 |
Staatssecretaris
|
Een politieke partij kan geen betere reclame wensen dan deze achterbakse en laffe aanvallen van de andere partijen. Hoe meer men het VB wilt verwijderen of verbannen des te meer kiezers ze zullen krijgen. Een normale rechtste gedachtengang negeren, aanvallen en willen verwijderen of verbannen is de eerste stap naar een nieuw nazi regime toe. Ook probeert men met honderden nieuwe wetten de vrije meningsuiting aan banden te leggen en dit is ook alweer een eerste stap naar de ondergang van de democratie. in mijn ogen is niet het VB een gevaar voor onze vrijheden en waarden maar net de andere partijen die enkel als doel hebben om de macht te kunnen blijven behouden en hiervoor zelfs onze hard verworven vrijheden willen verkopen alsof het niks is. Zelfs de gewone man in de straat weet dat de huidige partijen die nu |
![]() |
![]() |
![]() |
#48 |
Staatssecretaris
|
Een politieke partij kan geen betere reclame wensen dan deze achterbakse en laffe aanvallen van de andere partijen. Hoe meer men het VB wilt verwijderen of verbannen des te meer kiezers ze zullen krijgen. Een normale rechtste gedachtengang negeren, aanvallen en willen verwijderen of verbannen is de eerste stap naar een nieuw nazi regime toe. Ook probeert men met honderden nieuwe wetten de vrije meningsuiting aan banden te leggen en dit is ook alweer een eerste stap naar de ondergang van de democratie. in mijn ogen is niet het VB een gevaar voor onze vrijheden en waarden maar net de andere partijen die enkel als doel hebben om de macht te kunnen blijven behouden en hiervoor zelfs onze hard verworven vrijheden willen verkopen alsof het niks is. Zelfs de gewone man in de straat weet dat de huidige partijen die nu aan |
![]() |
![]() |
![]() |
#49 |
Staatssecretaris
|
Een politieke partij kan geen betere reclame wensen dan deze achterbakse en laffe aanvallen van de andere partijen. Hoe meer men het VB wilt verwijderen of verbannen des te meer kiezers ze zullen krijgen. Een normale rechtste gedachtengang negeren, aanvallen en willen verwijderen of verbannen is de eerste stap naar een nieuw nazi regime toe. Ook probeert men met honderden nieuwe wetten de vrije meningsuiting aan banden te leggen en dit is ook alweer een eerste stap naar de ondergang van de democratie. in mijn ogen is niet het VB een gevaar voor onze vrijheden en waarden maar net de andere partijen die enkel als doel hebben om de macht te kunnen blijven behouden en hiervoor zelfs onze hard verworven vrijheden willen verkopen alsof het niks is. Zelfs de gewone man in de straat weet dat de huidige partijen die nu aan de |
![]() |
![]() |
![]() |
#50 |
Staatssecretaris
|
Een politieke partij kan geen betere reclame wensen dan deze achterbakse en laffe aanvallen van de andere partijen. Hoe meer men het VB wilt verwijderen of verbannen des te meer kiezers ze zullen krijgen. Een normale rechtste gedachtengang negeren, aanvallen en willen verwijderen of verbannen is de eerste stap naar een nieuw nazi regime toe. Ook probeert men met honderden nieuwe wetten de vrije meningsuiting aan banden te leggen en dit is ook alweer een eerste stap naar de ondergang van de democratie. in mijn ogen is niet het VB een gevaar voor onze vrijheden en waarden maar net de andere partijen die enkel als doel hebben om de macht te kunnen blijven behouden en hiervoor zelfs onze hard verworven vrijheden willen verkopen alsof het niks is. Zelfs de gewone man in de straat weet dat de huidige partijen die nu aan de macht zijn het land niet kunnen regeren en enkel het VB kunnen aanvallen maar de hete hangijzers en de problemen waar de gewone man van wakker ligt worden gemeden en het is deze manier van regeren die ervoor zorgt dat uiteindelijk het VB groter, machtiger en extremer zal worden totdat het uiteindelijk de absolute macht heeft. iedereen weet dit behalve de kuikens van de andere partijen Laatst gewijzigd door slegie : 26 januari 2006 om 10:56. |
![]() |
![]() |
![]() |
#51 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik heb het al eerder aangehaald: beleefd blijven of ik excommuniceer u.
Eén van de pijlers van het Discordianisme is trouwens dat, als je paus wilt worden, je alle andere pausen moet excommuniceren. Maar jij wou een polymoeder zijn, dacht ik, alias hogepriesteres? Dan heb je niets te zeggen ![]()
![]() |
![]() |
#52 | |
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#53 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]()
![]() |
![]() |
#54 | |
Minister
|
![]() Citaat:
2) Nu snap ik nog steeds niet waarom u china er in deze draad bijsleept.
![]() |
![]() |
![]() |
#55 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#56 | |
Minister
|
![]() Citaat:
sorry "compañero" ik dacht dat u me persoonlijk aansprak. un saludo |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#57 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() ff in een kadertje zetten.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#58 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Reichskansler Jazeker roept Ingenious op om te sterven voor Vlaanderen.
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#59 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#60 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik vraag mij af hoe NIET de ReichskanZler onder den indruk gaat zijn als gij uwen veroekbrief tot opname in het Groot-Duitse Rijk begint met: Beste ReichskanSler. ![]()
![]() |
![]() |