Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Buitenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies.

Antwoord

Discussietools
Oud 26 januari 2006, 19:08   #3901
Lex Blanca
Minister-President

Lex Blanca's schermafbeelding

Locatie: Post-Industrial Zero-Growth Control Grid Society of the NWO-One-World-Government Global Police State
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door duncan Bekijk bericht
.....of voelen
Of smaken of ruiken...ik las laatst (in een niet NWO gerelateerd werk) dat alles wat we waarnemen (met onze zintuigen) uiteindelijk licht en geluid is.
Lex Blanca is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 januari 2006, 19:10   #3902
parcifal
Banneling

parcifal's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Lex Blanca Bekijk bericht
Of smaken of ruiken...ik las laatst (in een niet NWO gerelateerd werk) dat alles wat we waarnemen (met onze zintuigen) uiteindelijk licht en geluid is.
Smaak en reuk gaan via chemische receptoren in neus en mond.
Heeft hoegenaamd niets te maken met em-golven (licht) of drukgolven (geluid).

Gij leest blijkbaar toch veel foute boekjes. 8)

Laatst gewijzigd door parcifal : 26 januari 2006 om 19:11.
parcifal is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 januari 2006, 19:17   #3903
parcifal
Banneling

parcifal's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Welke onzekerheid??Leg me eens uit hoe de NWO zekerheid biedt?!?Natuurlijk bestaat grijs.Hoe sluit een NWO grijs uit??
Omdat het een duidelijk 'vijandsbeeld' creeërt.
In plaats van een complex amalgaam van oorzaken en verbanden te 'aanvaarden' die leiden tot complexe gebeurtenissen, herleiden 'believers' alles tot een simplistisch oorzaak-gevolg scenario met als drijvende kracht gewoonlijk de NWO.

Dat biedt zekerheid : de vijand is duidelijk afgelijnd, al is hij dan niet noodzakelijk persoonlijk geidentificeerd.

Pas op : ik heb daar ergens wel begrip voor hoor.
parcifal is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 januari 2006, 19:17   #3904
Lex Blanca
Minister-President

Locatie: Post-Industrial Zero-Growth Control Grid Society of the NWO-One-World-Government Global Police State
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door parcifal Bekijk bericht
Smaak en reuk gaan via chemische receptoren in neus en mond.
Heeft hoegenaamd niets te maken met em-golven (licht) of drukgolven (geluid).

Gij leest blijkbaar toch veel foute boekjes. 8)
Ik ben vergeten hoe t precies was maar ik geloof wel dat het met golven te maken had.Hoe bereiken die "stufjes" die chemische receptoren?

Ik lees af en toe een fout boekje,maar veel meer juiste!
Of deze fout was weet ik niet.Het was geen boek wat ik las.Om te oordelen zou ik om te beginnen het boek moeten lezen i.p.v. het als onzin af te doen zonder te weten wat erin staat.

Laatst gewijzigd door Lex Blanca : 26 januari 2006 om 19:19.
Oud 26 januari 2006, 19:22   #3905
democratsteve
Minister-President

democratsteve's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Ik zou zelfs meer zeggen : perfect wit en perfect zwart bestaat in real life eigenlijk niet.
Alles is dus eigenlijk grijs.
8)
En laat het nu net jullie zijn, (met Stone op kop, jij minder geef ik toe) die zowat elke 9/11 discussie trachten te herleiden tot believers en disbelievers. Maw, zwart-wit, voor-tegen......
Hoeveel voorbeelden moet je hier hebben (van Stone alleen al honderden) die iemand quote en dan afsteekt met een litanie over "believers", over hoe zij denken, wie ze zijn, waarom ze "geloven", enz.....?
Bovbendien, "believers", van welke standing ook, zijn per defenitie allemaal "charlatans", "simplisten", etc......, en de apostelen van de officiële versie hebben per defenitie allemaal gelijk.
Dus wie is er daar de zwart-wit denker?
Want geef toe,(dat kan iedereen nakijken) ikzelf heb meermaals "believers" gewezen op fouten in hun theorieën en verklaringen.
Zoek eens naar posts in jullie "kamp" die fouten uit de officiëe theorie onderkennen.

Laatst gewijzigd door democratsteve : 26 januari 2006 om 19:30.
democratsteve is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 januari 2006, 19:28   #3906
Lex Blanca
Minister-President

Standaard

Citaat:
In plaats van een complex amalgaam van oorzaken en verbanden te 'aanvaarden' die leiden tot complexe gebeurtenissen, herleiden 'believers' alles tot een simplistisch oorzaak-gevolg scenario met als drijvende kracht gewoonlijk de NWO.
Het is simpelweg oneerlijk om te staten dat "de believers" (tis al oneerlijk die over dezelfde kam te scheren) alles aan de NWO wijten.All we say is dat er een elite is die de wereld in de richting van de NWO stuurt...en daar kan je volgens mij niet omheen.
Bovendien leiden we dat NWO vijandsbeeld af uit hun daden,we grijpen het niet uit de lucht.(en houden hen voor verre van "alles" verantwoordelijk!)
Illwill denkt wsl net hetzelfde over jouw (vijands)beeld van VS (die eigenlijk niet VS is,maar hun establishment-die gestuurd wordt door bepaalde supranationale elementen).

Citaat:
Dat biedt zekerheid : de vijand is duidelijk afgelijnd, al is hij dan niet noodzakelijk persoonlijk geidentificeerd.
Het biedt dus helemaal geen zekerheid...de "vijand" is immers niet persoonlijk geidentificeerd.Bovendien (nogmaals) houden we de NWO niet voor alles verantwoordelijk!Enkel voor de zaken die dat aanwijzen.
It's a very grey area.
Oud 26 januari 2006, 19:36   #3907
exodus
Perm. Vertegenwoordiger VN

exodus's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
De pseudo-intellectueel is daar weer met zijn "complex amalgaam" aan oorzaken.

Citaat:
Je beschrijft exact de techniek van de NWO/amerika met de terroristen als vijand.

De NWO is trouwens geen duidelijk afgeleide vijand, er zijn veel mensen die meewerken aan de NWO en er niet van bewust zijn.

Laatst gewijzigd door exodus : 26 januari 2006 om 19:37.
exodus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 januari 2006, 19:39   #3908
democratsteve
Minister-President

Standaard

Citaat:

Het biedt dus helemaal geen zekerheid...de "vijand" is immers niet persoonlijk geidentificeerd.
Wou ik net ook te zeggen.
Welke "zekerheid" kan je nu in hemelnaam halen uit een vijandsbeeld?
Dit komt weeral door de verkeerd gebruikte term, "believer" in dit thema.
Ga er toch eens een stukje over posten, want stééds komt in de discussies de defenitie van "believer" terug, terwijl die term geheel verkeerd is, (zeker in de 9/11 cas) om die groep mensen te labelen.
Oud 26 januari 2006, 20:39   #3909
exodus
Perm. Vertegenwoordiger VN

exodus's schermafbeelding

Standaard

[SIZE=4]Are Governments Searching For Subversives Through School Exams?

[/SIZE]
Paul Joseph Watson | January 23 2006

According to the Resistance Blog, A-level students (16-18) in Britain are being asked questions about alternative 9/11 beliefs, conspiracy theories and how much faith they have in government.

Is this part of a vetting process to try and identify the next generation of political dissidents or is it simply an assessment of how deep the alternative truth movement has penetrated the mass collective unconscious?
The exam took place in West Yorkshire England and in the first question, the student was asked to discuss the possibility of governments leading populations into believing facts that are not necessarily true. The source given was an individual who presented an alternative explanation behind 9/11.

Other questions centered around how much the student trusted Tony Blair and George W. Bush.

After the exam ended, the student was taken aside by the head of the exam board and asked if he she had spoken about the content with any other students (who as it turned out had taken a different exam with different questions). Upon denial, the student was told that if she kept it quiet then the exam board would look favorably upon her and give her a good grade.

Late last month we highlighted a case in Washington State where 10th grade students were given 'patriotism tests' that evaluated their faith in the state.

Why are education boards choosing this material? Are they taking orders from a fearful establishment who are keen to measure how far alternative perspectives on modern day events and how they affect the balance between the citizen and the state have perforated societal norms?
In any case, the very fact that such material finds its way into school exams is a good indication of how much reach and influence the alternative media now enjoys in popular culture.
Oud 26 januari 2006, 23:44   #3910
democratsteve
Minister-President

Standaard

Dat behept zijn met alles te willen weten over de burgers die je regeert/domineert, is zò simular met het de Nazi partij in de jaren '30.
Maar wanneer je daar vandaag een opmerking over maakt, ben je een "Amerika-basher".
Toen de pseudo intellectuele linksen in Nederland op hun voorpagina's Pim Fortuyn vergeleken met Hitler, was dat geen enkel probleem voor de politiek-correcten, maar durf met de Bush-junta zoiets doen en je wordt teruggefloten voor het "beledigen" van een "bevriend staatshoofd".
Tja, dat noemt men dan "perceptie" zekers?

Laatst gewijzigd door democratsteve : 26 januari 2006 om 23:46.
democratsteve is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 januari 2006, 00:36   #3911
Fonske
Gouverneur

Fonske's schermafbeelding

Standaard

Jullie zijn ongeloofelijk. Waarom zou de NWO één student een aparte vragenlijst geven? Welke waardevolle informatie zou ze van één onbelangrijk studenje krijgen? Waarom via deze verdachte manier, tijdens een examen begot? Stellen jullie jezelf deze vragen niet? Deze informatie komt van een blog die het heeft gehoord van some guy whose girlfriend....
Fonske is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 januari 2006, 08:19   #3912
Firestone
Secretaris-Generaal VN

Firestone's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Fonske Bekijk bericht
Jullie zijn ongeloofelijk. Waarom zou de NWO één student een aparte vragenlijst geven? Welke waardevolle informatie zou ze van één onbelangrijk studenje krijgen? Waarom via deze verdachte manier, tijdens een examen begot? Stellen jullie jezelf deze vragen niet? Deze informatie komt van een blog die het heeft gehoord van some guy whose girlfriend....
Wil je er aub mee ophouden de mensen hier lastig te vallen met deze verwerpelijke logica?
Oud 27 januari 2006, 11:21   #3913
malinois
Gouverneur

malinois's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Tempest Bekijk bericht
Waarom amsterdammertje tussen de haakjes, Malinwa? Onlangs zag ik nog een reportage over iets in Leuven op ene Vlaamse TV, en daarin discussieerden/discuteerden twee "echte Vlamingen" gewoon over de Leuvense amsterdammertjes.... Of is er eigenlijk een andere (belgische) naam voor die dingetjes?
Waarom?
Ik weet het niet meer.
Ik had ook kunnen schrijven: de zogenaamde amsterdammertjes.
Misschien om het onderscheid te maken met kleine inwoners van Amsterdam.
Als die aanhalingstekens u storen, zal ik het u echt niet kwalijk nemen dat u ze wegdenkt (schrappen kan niet meer).
Oud 27 januari 2006, 11:41   #3914
malinois
Gouverneur

malinois's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Jep,that's exactly what I was saying....waren de andere dissers (of iedereen eigenlijk) maar even eerlijk als jij.

Als je de rest van wat we hier zeggen zal bekijken met dezelfde onbevooroordeelde approach zal je zien dat het meeste wat we zeggen meer dan gefundeerd is.
Veel van wat ik hier lees vind ik samengevat op de website http://achtergeslotendeuren.punt.nl.
Maar, hoe leuk het ook is om die verhalen en theorieën te lezen - ik ben er al enkele uren zoet mee geweest - veel funderingen vond ik niet.
Nu ja, niet alles wat leuk is voor de mensen moet wetenschappelijk gefundeerd zijn. Denk maar aan religie, poëzie en Mozart!
Oud 27 januari 2006, 12:41   #3915
Pindar
Banneling

Pindar's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
XXX is gewoon het stadswapen van Amsterdam
Ja, Tuuuurrrrlijk!!!!
Zo zetten ze het neer!
en massaal trappen we er in.
Dit is een heelm klein voorbeeldje waarvan er honderden zijn.
Exodus heeft al eens een begin gemaakt met de logo's van bedrijven
Verder is het zeker ook toeval dat 3 '6' en in films voorkomen vlak achter of bij elkaar? Natuurlijk niet. Voorbeeldje: In "Lost" wordt in 1 scene gezegd
66 seconden en iets later 6 maanden. En natuurlijk kan eentje toeval zijn,
maar de films zitten er momenteel vol mee!
Maar ja , ik kan me vergissen, en dat er niets aan de hand is natuurlijk!

Pffffffffffffffffff

Pindar
Pindar is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 januari 2006, 12:47   #3916
Pindar
Banneling

Standaard

[SIZE="3"]Join the NWO! We are looookinngg for you!!!!!!!![/SIZE]

Citaat:
[SIZE="3"]The Guantanamo Guidebook: Torture Methods Used At U.S. Concentration Camp[/SIZE]

''Channel 4 recreated a Guantanamo Bay style camp where volunteers endured sexual humiliation for a TV show which seeks to examine whether torture is justified to combat the threat from al Qaida. 'The Guantanamo Guidebook was filmed in an east London warehouse which was decked out with cages, interrogation rooms and surveillance equipment.
Het wordt met de dag gezelliger in de NWO!
Ik heb gisteren van insiders vernomen dat er in de al klaar staande concentratie-kampen,van die heerlijk lange guillotines klaar staan!
Lekker! Kunt U zelf zien hoe uw partner onthoofd wordt!
Ik zeg het maar zoals het is, en het is.....vreselijk!!!!
En ik zeg het niet om angst aan te jagen, ik zeg het omdat het zo is!!

Pindar
Oud 27 januari 2006, 12:50   #3917
Pindar
Banneling

Standaard

Kijken en wakker worden! (Hoewel ze het warschijnlijk ridiculiseren, maar alle beetjes helpen!)

Citaat:
[SIZE="3"]DAVID ICKE ON DISCOVERY CHANNEL DOCUMENTARY THIS WEEKEND [/SIZE]

It's called the World's Strangest UFO Stories: The
Great Alien Conspiracy and it airs in the UK this Sunday, 29th January, at 10pm.

Check the listings in your country for details of transmission times where you are.

Pindar

Laatst gewijzigd door Pindar : 27 januari 2006 om 12:52.
Oud 27 januari 2006, 12:51   #3918
Pindar
Banneling

Standaard

Nee, je meent het toch niet?:

Citaat:
The facts about fluoride ...
'DID YOU KNOW THAT:

* Scientifically advanced and health conscious countries such as Denmark, Finland, France. Germany, Italy, Netherlands, Norway and Sweden have totally rejected fluoridation?

* There has never been a scientific study in Australia or the world to prove the safety of fluoridation?

* No studies in Australia to prove fluoridation perfectly safe for all people?

* Fluoride is a poison that accumulates in your body and one-third of a teaspoonful of sodium fluoride is estimated to be a lethal dose?

* There has been no clinical research which proves fluoride stops dental caries, only clever and persistent propaganda?

* Young children should never use fluoridated toothpaste because they have no control over the amount swallowed? In fact many children eat the stuff because it is enticingly flavoured.'

Pindar
Oud 27 januari 2006, 12:53   #3919
Pindar
Banneling

Standaard

Citaat:
Veel van wat ik hier lees vind ik samengevat op de website
Ja joh! Ga nou eerst eens even deze thread en alle links in deze thread
lezen, anders neem ik je voor geen meter serieus met je opmerkingen!

Pindar
Oud 27 januari 2006, 12:57   #3920
Pindar
Banneling

Standaard

Komt ie denk ik!

The staged alien invasion!!!

Voor de kenners: Het barst momenteel in de media van de triggers voor
de 'greenstar programmering" voor de 'staged alien invasion!

Citaat:
vb: Scientists discovered a new "earth-like" planet in the Sagittarius Constellation
Is een trigger hiervoor.
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 14:46.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be