![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#61 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Wat dat allemaal teweegbrengt, dat hebben Stalin, Mao, Pol Pot... zo dikwijls bewezen... ![]() Laatst gewijzigd door Chipie : 28 januari 2006 om 00:41. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#62 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Die Amerikaanse Joden die lobbyen bij Europa om Turkije bij de EU te laten komen ? Die kan ik inderdaad ook wel missen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#63 | |
Minister
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#64 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar gij schijnt dat normaal te vinden. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#65 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#66 |
Banneling
|
![]() ![]() De Turkse regering bestempelt Erdal als een 'terroriste' en zet de Belgische regering al jarenlang onder druk om Erdal aan de Turkse justitie uit te leveren. Het wordt echter tijd dat er een internationale onderzoekscommissie naar Turkije afreist om te gaan onderzoeken hoeveel onschuldige burgers er door het Turkse regime intussen al vermoord werden. Landen die constant de mensenrechten schenden en waarin men als verdachte zonder vorm van proces kan worden aangehouden en onder onmenselijke toestanden in een gevangenis kan worden opgesloten, horen geen deel uit te maken van de Europese Unie. |
![]() |
![]() |
![]() |
#67 |
Europees Commissaris
|
![]() Ja, doordat de liberalen en christen-democraten akkoord gingen met hitler om de derde grootste partij van het land te verbieden, de KPD. Daardoor telde de Reichstag 20% minder zetels en had de NSDAP de meerderheid! Snap je nu hoe Hitler aan de macht kwam?
![]() |
#68 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het kan verkeren. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#69 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Trouwens, de Europese Unie an sich heeft Turkije niets te verwijten qua mensenrechten, want dat zou hypocriet zijn wanneer er zich eveneens foltergevangenissen bevinden op EU-grondgebied. Ik ga echter geen standpunt innemen rond die rechter; ik beoordeel het als klassenjustitie.
![]() |
![]() |
#70 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Het is echter wel zo dat Erdal in Turkije reeds lang in de meest onmenselijke omstandigheden in de gevangenis zou zijn opgesloten geweest terwijl zij hier toch recht op een proces heeft alhoewel ik er moet aan toevoegen dat het eerder een schijnproces is waarbij de rechter reeds op voorhand besliste dat zij voor enkele jaren dient te worden opgesloten. Het feit dat de Turkse staat zich burgerlijke partij stelde in deze zaak en het feit dat men binnen de Europese Unie overweegt om van Turkije een Europese lidstaat te maken, zal daarbij ongetwijfeld meespelen. Laatst gewijzigd door werkgroep morkhoven : 28 januari 2006 om 13:43. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#71 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#72 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#73 | |||
Banneling
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#74 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#75 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ze hebben drie Turken op Turkse bodem neergeschoten .. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#76 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#77 |
Banneling
|
![]() Doen ze dat gratis denk je? Het is binnekort april. Tijd om de joden nog rijker te maken. Zodat de president van de VS in zijn speech niets zegt over de Armeense genocide.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#78 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Het gaat nu toevallig om een moord op één van de rijkste zakenmannen van Turkije. De familie Sabanci heeft naar schatting 6 miljard €. Die mensen zullen het niet zomaar oppikken. Wat ze zouden moeten doen is volgt theorie 1: De Mossad en de 'Turkse' (knecht van de Mossad) inlichtingsdienst(MIT) omkopen en zorgen dat die Fehriye Erdal ontvoeren en in Turkije laten berechten. theorie 2: De Mossad en de 'Turkse' (knecht van de Mossad) inlichtingsdienst(MIT) omkopen en Marc Dutroux laten ontvoeren en naar Turkije brengen. Na een eenvoudige* ruilhandel is Fehriye terug in het moederland. *Valt ook te betwisten maar toch, deze keer gaat het om eigen volk .. Dan zullen ze wel voor éné keertje door de vingers zien. theorie 3 en wellicht minst logische: De Familie Sabanci gaat aan mij 0.01% van hun jaarlijkse netto opbrengst geven. En ik ga ervoor zorgen dat ze terug in het moederland zijn. Iets wat ik van plan ben om te doen is volgt aangezien België land is geworden van moordenaars: Een telefoontje naar ginder ... Vragen of er geïnteresseerden zijn die hun leven in België zouden willen verderzetten ... Er zullen genoeg vrijwilligers zijn. Ik ben aan de beurt: je moet eerst iemand vermoorden ... Gewoon om maar iemand te kiezen ... De oecumenische patriarch Bartholomeüs I. Je moet het wel nemen op videoband hoe je hem hebt vermoord zodat ze u zeker niet uitleveren aan Turkije(de kerkelijke leiders zullen zich misschien verzetten maar linksen zijn toch sterker in België). Daarna ga je zo snel als je kan vluchten naar hier(België). Ik zal je voor je een pand fixen. Vervolgens ga ik voor jou 2 kilos heroine geven - die ik heb aangekocht in één of ander Borgerhoutse café. Daarna fix ik wel voor jou een plaats. Plaats waar snachts veel junkies samenkomen. Zodat je wat sociale contact hebt in je nieuwe land. D�*�*rna ga ik een aangifte doen bij de politie. Met andere woorden ik ga mijn burgerlijke plichten vervullen en de politie attent maken van een crimineel. Niet te snel juichen, ook in België is de situatie van de gevangenis afschuwelijk( de Mol) maar toch iets beter als in Turkije. Voor de dag van je berechting. Ga ik naar de junkie-place. Ik ga die mannen vlaggen van extreem-linkse terreurorganisaties (rechts wordt niet getolereerd in België). Hier en daar ga ik ook amigo's plaatsen zodat de ambiance in de rechtzaal gegarandeerd is. Voila sé, mijn landgenoot, enigste wat je moet doen is alles ontkennen en je krijgt bescherming van politie, kleren, voedsel ... we zijn trots op je man België zal dan één asielzoeker meer tellen. Begrijp wie begrijpen kan!!! Alle rechten voorbehouden**** (*** alles is verzonnen door EL TURCO Laatst gewijzigd door JusticeLover : 28 januari 2006 om 14:05. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#79 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Maar nu we toch met deze vergelijking bezig zijn: wat hebben de vermoorde mensen te maken met het Turkse fascisme en waarom verdienen ze daarvoor de dood? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#80 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Is de strijd van de DHKP-C gerechtvaardigd? Ja! Laatst gewijzigd door styllo_ben : 28 januari 2006 om 16:02. |
|
![]() |
![]() |