Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Binnenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora.

Antwoord

Discussietools
Oud 28 januari 2006, 00:41   #61
Chipie
Banneling

Chipie's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pelgrim Bekijk bericht
aangezien Hitler al ter sprake is gekomen:
ga jij iemand die Nazi-officieren die burgers folteren afknalt ook veroordelen wegens de dood van enkele mensen?

Burgerlijk moralistische zever. De Turkse bevolking heeft alle recht om zich gewapenderhand te verzetten tegen dat regime. In plaats van het DHKC te zitten veroordelen zouden we die beter bewapenen ja. Maar dat is politiek natuurlijk niet correct nu Turkije aan de Europese deur staat aan te schuiven.
En der commies.. die spreken maar over gewapenderhand verzetten, betere bewapeningen...
Wat dat allemaal teweegbrengt, dat hebben Stalin, Mao, Pol Pot... zo dikwijls bewezen...

Laatst gewijzigd door Chipie : 28 januari 2006 om 00:41.
Chipie is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 januari 2006, 01:49   #62
Jazeker
Secretaris-Generaal VN

Jazeker's schermafbeelding

Stuur een bericht via MSN naar Jazeker
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door JusticeLover Bekijk bericht
Turkije is idd te veel afhankelijk van de Amerikaanse joden ...
Die Amerikaanse Joden die lobbyen bij Europa om Turkije bij de EU te laten komen ? Die kan ik inderdaad ook wel missen.

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Flanelcondoom Bekijk bericht
*KNIP* Deze opmerking lijkt mij persoonlijk en onnodig grievend.
Nelle Pastorale Nelle Jazeker Nelle

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Duupje Bekijk bericht
Jep, heil Jazeker.
Jazeker is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 januari 2006, 07:34   #63
Jampie
Minister

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door daiwa Bekijk bericht
Woont straks bijna tien jaar in België en spreekt nog geen twee woorden Nederlands blijkbaar. Ze heeft nochtans tijd genoeg om het te leren.
Citaat:
Een Turkse terroriste die al een aantal jaren door de staat, dus door ons, wordT onderhouden.
Jij woont al veel langer in België en kent nog steeds niet de DT-regels
Jampie is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 januari 2006, 11:13   #64
daiwa
Secretaris-Generaal VN

daiwa's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jampie Bekijk bericht
Jij woont al veel langer in België en kent nog steeds niet de DT-regels
Daar staat tegenover dat ze mij niet verdenken van moord en dat ik al meer dan 40 jaar zelf moet instaan voor mijn levensonderhoud en niet profiteer van de belastingbetaler van een vreemd land waar ze nb. nooit zelf één euro heeft aan bijgedragen.
Maar gij schijnt dat normaal te vinden.
daiwa is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 januari 2006, 11:53   #65
Pelgrim
Secretaris-Generaal VN

Pelgrim's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Daar staat tegenover dat ze mij niet verdenken van moord en dat ik al meer dan 40 jaar zelf moet instaan voor mijn levensonderhoud en niet profiteer van de belastingbetaler van een vreemd land waar ze nb. nooit zelf één euro heeft aan bijgedragen.
Maar gij schijnt dat normaal te vinden.
gij schijnt het anders ook maar normaal te vinden dat wij mensen naar een dictatuur terug sturen waar ze worden neergeknald zodra ze van het vliegtuig stappen.
Oud 28 januari 2006, 12:06   #66
werkgroep morkhoven
Banneling

werkgroep morkhoven's schermafbeelding

Standaard

De Turkse regering bestempelt Erdal als een 'terroriste' en zet de Belgische regering al jarenlang onder druk om Erdal aan de Turkse justitie uit te leveren.

Het wordt echter tijd dat er een internationale onderzoekscommissie naar Turkije afreist om te gaan onderzoeken hoeveel onschuldige burgers er door het Turkse regime intussen al vermoord werden.

Landen die constant de mensenrechten schenden en waarin men als verdachte zonder vorm van proces kan worden aangehouden en onder onmenselijke toestanden in een gevangenis kan worden opgesloten, horen geen deel uit te maken van de Europese Unie.
werkgroep morkhoven is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 januari 2006, 12:20   #67
Jonas Elossov
Europees Commissaris

Jonas Elossov's schermafbeelding

Stuur een bericht via MSN naar Jonas Elossov
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door JusticeLover Bekijk bericht
Weet je hoe Hitler aan de macht kwam?

Het is ook genoteerd.
Ja, doordat de liberalen en christen-democraten akkoord gingen met hitler om de derde grootste partij van het land te verbieden, de KPD. Daardoor telde de Reichstag 20% minder zetels en had de NSDAP de meerderheid! Snap je nu hoe Hitler aan de macht kwam?
Oud 28 januari 2006, 12:44   #68
daiwa
Secretaris-Generaal VN

daiwa's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
gij schijnt het anders ook maar normaal te vinden dat wij mensen naar een dictatuur terug sturen waar ze worden neergeknald zodra ze van het vliegtuig stappen.
Kijk eens aan, toen het VB zich tegen de toetreding van Turkije met Europa kante met als argument dat het geen democratie was maar wel een land dat de mensenrechten negeerde was dit allemaal stemmingmakerij van het VB volgens de pc'ten en nu blijkt Turkije plots toch een dictatuur te zijn.
Het kan verkeren.
daiwa is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 januari 2006, 12:52   #69
Jonas Elossov
Europees Commissaris

Jonas Elossov's schermafbeelding

Stuur een bericht via MSN naar Jonas Elossov
Standaard

Citaat:
Kijk eens aan, toen het VB zich tegen de toetreding van Turkije met Europa kante met als argument dat het geen democratie was maar wel een land dat de mensenrechten negeerde was dit allemaal stemmingmakerij van het VB volgens de pc'ten en nu blijkt Turkije plots toch een dictatuur te zijn.
Het kan verkeren.
Ik weet niet wie jij pc'ten noemt, maar radicaal links waaronder Pelgrim en ikzelf zijn altijd tegen de toetreding van Turkije in Europa geweest. Weliswaar neit vanuit racistisch-fascistisch standpunt, zoals extreem-rechts, maar wel vanuit hetzelfde standpunt als de DHKPC; namelijk een toetreding zou verdere invoering van kapitalisme betekenen, privatiseringen, en dergelijke.
Trouwens, de Europese Unie an sich heeft Turkije niets te verwijten qua mensenrechten, want dat zou hypocriet zijn wanneer er zich eveneens foltergevangenissen bevinden op EU-grondgebied.
Ik ga echter geen standpunt innemen rond die rechter; ik beoordeel het als klassenjustitie.
Oud 28 januari 2006, 13:41   #70
werkgroep morkhoven
Banneling

werkgroep morkhoven's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jonas Elossov Bekijk bericht
Trouwens, de Europese Unie an sich heeft Turkije niets te verwijten qua mensenrechten, want dat zou hypocriet zijn wanneer er zich eveneens foltergevangenissen bevinden op EU-grondgebied.
Je hebt gelijk door te zeggen dat er tal van andere redenen zijn om tegen de toetreding van Turkije te stemmen. Ook de mensenrechten in de Europese landen worden inderdaad voortdurend geschonden en er is inderdaad sprake van door de CIA opgezette geheime gevangenissen waar mensen zouden worden gefolterd.

Het is echter wel zo dat Erdal in Turkije reeds lang in de meest onmenselijke omstandigheden in de gevangenis zou zijn opgesloten geweest terwijl zij hier toch recht op een proces heeft alhoewel ik er moet aan toevoegen dat het eerder een schijnproces is waarbij de rechter reeds op voorhand besliste dat zij voor enkele jaren dient te worden opgesloten.

Het feit dat de Turkse staat zich burgerlijke partij stelde in deze zaak en het feit dat men binnen de Europese Unie overweegt om van Turkije een Europese lidstaat te maken, zal daarbij ongetwijfeld meespelen.

Laatst gewijzigd door werkgroep morkhoven : 28 januari 2006 om 13:43.
werkgroep morkhoven is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 januari 2006, 13:48   #71
JusticeLover
Banneling

JusticeLover's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Niets zeggende uitspraak in de cathegorie BUB nonsens.

Voor Turkse fascisen is dwepen met Hitler anders ook niet uitzonderlijk.

Gelukkig zijn er de DHKC en PKK militanten die af en toe eens een paar van die fascisten afknallen. Waarvoor hulde.
Vertrouw de moordenaars niet te veel
JusticeLover is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 januari 2006, 13:48   #72
JusticeLover
Banneling

Standaard

Citaat:

Turkije zal wel voor haar veiligheid zorgen, moordenaars.
Oud 28 januari 2006, 13:51   #73
JusticeLover
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door werkgroep morkhoven Bekijk bericht

De Turkse regering bestempelt Erdal als een 'terroriste' en zet de Belgische regering al jarenlang onder druk om Erdal aan de Turkse justitie uit te leveren.
Ze is ook een terroriste. Jij steunt een terroriste!

Citaat:
Het wordt echter tijd dat er een internationale onderzoekscommissie naar Turkije afreist om te gaan onderzoeken hoeveel onschuldige burgers er door het Turkse regime intussen al vermoord werden.
Laat ze maar doen ...

Citaat:
Landen die constant de mensenrechten schenden en waarin men als verdachte zonder vorm van proces kan worden aangehouden en onder onmenselijke toestanden in een gevangenis kan worden opgesloten, horen geen deel uit te maken van de Europese Unie.
Idd, de mensenrechten worden in Turkije wel degelijk gerespecteerd. Daarom is Turkije ook klaar om te beginnen met de onderhandelingen.
Oud 28 januari 2006, 13:52   #74
JusticeLover
Banneling

Standaard

Citaat:
Ja, doordat de liberalen en christen-democraten akkoord gingen met hitler om de derde grootste partij van het land te verbieden, de KPD. Daardoor telde de Reichstag 20% minder zetels en had de NSDAP de meerderheid! Snap je nu hoe Hitler aan de macht kwam?
Moest ik ooit iemand vermoorden, dan zou ik me direct bekeren tot extreem-links, in België althans.
Oud 28 januari 2006, 13:55   #75
JusticeLover
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door werkgroep morkhoven Bekijk bericht

Het feit dat de Turkse staat zich burgerlijke partij stelde in deze zaak en het feit dat men binnen de Europese Unie overweegt om van Turkije een Europese lidstaat te maken, zal daarbij ongetwijfeld meespelen.
Qué?

Ze hebben drie Turken op Turkse bodem neergeschoten ..
Oud 28 januari 2006, 13:59   #76
JusticeLover
Banneling

Standaard

Citaat:
Hitler kwam aan de macht omdat de bevolking het slecht had. Omdat men de Duitsers te zwaar had afgestraft. Omdat de gellieerden deden alsof de Duitsers een boerenvolk waren ..
Oud 28 januari 2006, 14:01   #77
JusticeLover
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jazeker Bekijk bericht
Die Amerikaanse Joden die lobbyen bij Europa om Turkije bij de EU te laten komen ? Die kan ik inderdaad ook wel missen.
Doen ze dat gratis denk je? Het is binnekort april. Tijd om de joden nog rijker te maken. Zodat de president van de VS in zijn speech niets zegt over de Armeense genocide.
Oud 28 januari 2006, 14:03   #78
JusticeLover
Banneling

Standaard

Citaat:
Turkse activiste Erdal komt voor Brugse rechtbank
wo 22/06/05 - De Turkse activiste Fehriye Erdal moet samen met tien andere leden van de extreem-linkse organisatie DHKP-C voor de correctionele rechtbank van Brugge verschijnen. Voor een dubbele moord in Istanbul wordt ze in ons land niet vervolgd.

Voor de rechtbank van Brugge zullen Erdal en tien andere DHKP-C-leden zich moeten verantwoorden voor bendevorming, leiding of lidmaatschap van een criminele organisatie, valsheid in geschrifte, illegaal wapenbezit en heling.

Fehriye Erdal werd in 1999 samen met enkele kompanen opgepakt in een appartement in Knokke. Daar lagen ook heel wat wapens. Het gerecht vermoedt dat die te maken hadden met de DHKP-C. Erdal leeft al enkele jaren op een geheim onderduikadres in ons land.

Erdal wordt ook verdacht van de moord op een Turkse zakenman in Istanbul in 1996. Turkije heeft al een paar keer gevraagd om Erdal uit te leveren, maar ons land is daar niet op ingegaan omdat er twijfels waren of ze een eerlijk proces zou krijgen. Ze zal in België ook niet voor die moord vervolgd worden.
bron
Ik vind het zo triestig zowel voor de familie Sabanci als voor het Turkse volk. Er wordt hier met onze eer 'gespeeld' om het nog zacht uit te drukken. Alsof een Turkse leven niets waard is. Ik ben woedend !!!!!!!!!!!!! De familie Sabanci vroeg eerst om uitlevering maar nu zijn ze al blij als men Fehriye zou berechten in België voor wat ze in Turkije heeft gedaan.

Het gaat nu toevallig om een moord op één van de rijkste zakenmannen van Turkije. De familie Sabanci heeft naar schatting 6 miljard €. Die mensen zullen het niet zomaar oppikken. Wat ze zouden moeten doen is volgt

theorie 1: De Mossad en de 'Turkse' (knecht van de Mossad) inlichtingsdienst(MIT) omkopen en zorgen dat die Fehriye Erdal ontvoeren en in Turkije laten berechten.

theorie 2: De Mossad en de 'Turkse' (knecht van de Mossad) inlichtingsdienst(MIT) omkopen en Marc Dutroux laten ontvoeren en naar Turkije brengen. Na een eenvoudige* ruilhandel is Fehriye terug in het moederland. *Valt ook te betwisten maar toch, deze keer gaat het om eigen volk .. Dan zullen ze wel voor éné keertje door de vingers zien.

theorie 3 en wellicht minst logische: De Familie Sabanci gaat aan mij 0.01% van hun jaarlijkse netto opbrengst geven. En ik ga ervoor zorgen dat ze terug in het moederland zijn.

Iets wat ik van plan ben om te doen is volgt aangezien België land is geworden van moordenaars:
Een telefoontje naar ginder ... Vragen of er geïnteresseerden zijn die hun leven in België zouden willen verderzetten ... Er zullen genoeg vrijwilligers zijn.

Ik ben aan de beurt: je moet eerst iemand vermoorden ... Gewoon om maar iemand te kiezen ... De oecumenische patriarch Bartholomeüs I. Je moet het wel nemen op videoband hoe je hem hebt vermoord zodat ze u zeker niet uitleveren aan Turkije(de kerkelijke leiders zullen zich misschien verzetten maar linksen zijn toch sterker in België).

Daarna ga je zo snel als je kan vluchten naar hier(België). Ik zal je voor je een pand fixen. Vervolgens ga ik voor jou 2 kilos heroine geven - die ik heb aangekocht in één of ander Borgerhoutse café. Daarna fix ik wel voor jou een plaats. Plaats waar snachts veel junkies samenkomen. Zodat je wat sociale contact hebt in je nieuwe land.

D�*�*rna ga ik een aangifte doen bij de politie. Met andere woorden ik ga mijn burgerlijke plichten vervullen en de politie attent maken van een crimineel. Niet te snel juichen, ook in België is de situatie van de gevangenis afschuwelijk( de Mol) maar toch iets beter als in Turkije.

Voor de dag van je berechting. Ga ik naar de junkie-place. Ik ga die mannen vlaggen van extreem-linkse terreurorganisaties (rechts wordt niet getolereerd in België). Hier en daar ga ik ook amigo's plaatsen zodat de ambiance in de rechtzaal gegarandeerd is.

Voila sé, mijn landgenoot, enigste wat je moet doen is alles ontkennen en je krijgt bescherming van politie, kleren, voedsel ... we zijn trots op je man

België zal dan één asielzoeker meer tellen.

Begrijp wie begrijpen kan!!!

Alle rechten voorbehouden****
(*** alles is verzonnen door EL TURCO

Laatst gewijzigd door JusticeLover : 28 januari 2006 om 14:05.
Oud 28 januari 2006, 15:29   #79
Vlaanderen Boven
Perm. Vertegenwoordiger VN

Vlaanderen Boven's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
aangezien Hitler al ter sprake is gekomen:
ga jij iemand die Nazi-officieren die burgers folteren afknalt ook veroordelen wegens de dood van enkele mensen?
Ja.

Maar nu we toch met deze vergelijking bezig zijn: wat hebben de vermoorde mensen te maken met het Turkse fascisme en waarom verdienen ze daarvoor de dood?
Vlaanderen Boven is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 januari 2006, 16:02   #80
styllo_ben
Minister-President

styllo_ben's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Vlaanderen Boven Bekijk bericht
Ja.

Maar nu we toch met deze vergelijking bezig zijn: wat hebben de vermoorde mensen te maken met het Turkse fascisme en waarom verdienen ze daarvoor de dood?
de economische elite van Turkije is sterk verweven met de maffia. Het is best wel te vergelijken met de situatie in Italië van voor de jaren 90. De Turkse elite is een bonte mengeling van oligarchen en maffiosi. Ze buiten systematisch het Turkse volk uit. Wanneer de belangen van deze mensen in het gedrang komt, grijpt het Turkse leger in. Dat hebben ze gedaan in 1960, 1970, 1980 en 1997. De strijd van de DHKP-C is tegen deze oligarchie.

Is de strijd van de DHKP-C gerechtvaardigd? Ja!

Laatst gewijzigd door styllo_ben : 28 januari 2006 om 16:02.
styllo_ben is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:53.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be