![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#101 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#102 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() uiteraard kan ik NU geen enkele aanwijzing geven. Ik zou anders zelf bij die doodseskaders moeten horen...en vermits ik ook geen agent ben van de staatsveiligheid, kan ik ook niet veel (eigenlijk niets) weten. Maar omdat ik nu geen bewijzen heb van een moordaanslag op Erdal betekent niet dat er geen doodseskaders van de Turkse staat bestaan. Zoals ik al eerder zei: van 1978 tot 2005... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#103 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
De daders werden toch wel gevonden, en werden de bak ingestoken. Dit even ter informatie |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#104 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ga terug naar Turkije, ondervind aan den lijve wat de politiemethoden daar zijn en kom ons dan verslag uitbrengen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#105 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() Ik zeg dat Erdal een rechtvaardige strijd voert tegen de fascisitische Turkse staat, tegen de dictatoriale Turkse generaals, tegen de Turkse oligarchen, ... Voor mij is Erdal geen terrorist maar een vrijheidsstrijder. Daarom pleit ik voor haar vrijlating. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#106 | |
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#107 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ook de flikken zijn veranderd. Ze gebruiken nu veel minder geweld ... En, neen, ik ben een Belg! Laatst gewijzigd door JusticeLover : 28 januari 2006 om 20:41. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#108 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Er zijn slechts enkele politieagenten veroordeeld en een paar belangrijk ogende figuren zoals Korkut Eken, maar telkens met belachelijke straffen zoals enkele maanden tot enkele jaren. En velen zijn dan ook vervroegd vrijgekomen. en de drie daders van de Semdinli-bomaanslag zijn zelfs na een week vrijgelaten ![]() en de groep politieagenten die de 12 jarige ugur en zijn vader vermoord hadden, zijn zelfs niet eens veroordeeld ![]() eentje is zelfs gepromoveerd tot een hogere functie ![]() Laatst gewijzigd door styllo_ben : 28 januari 2006 om 20:44. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#109 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#110 |
|
![]() Bij mijn weten is Evren ook nooit in de gevangenis gestopt voor zijn staatsgreep en daaropvolgende militaire dictatuur. Maar dat rechtvaardigt nog altijd niet het anti-democratische terrorisme van Erdal en haar medestanders.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#111 | |||||
Banneling
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
![]() Eens de onderhandelingen met de EU is afgeblazen ... ![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() |
#112 |
Minister-President
|
![]() Hoe wil je dan een repressieve staat bevechten? foldertjes uitdelen op markten?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#113 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#114 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#115 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#116 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#117 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Het zal het geweld in Turkije tegen afwijkende meningen niet stoppen. Ik snap het even niet... Jozef Ostijn schakelt zich in voor de amerikaans-joodse lobby die wil evenzeer wil dat turkije bij europa komt en daarvoor de mensenrechten uitveegt.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#118 |
Banneling
|
![]() Ik wil citeren, maar dat lukt niet.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#119 |
Minister-President
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#120 | |