![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Deense cartoons Hier en enkel hier kunnen alle onderwerpen omtrent de onstane commotie rond de Deense cartoons van de profeet Mohammed terecht. |
|
Discussietools |
![]() |
#61 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Zolang het gaat met het over en weer uiten van een eigen mening is er niks aan de hand,dit standpunt heeft even veel,of even weinig,betekenis als dat van de anti-godsdienst mensen.....
Laat ons hopen dat in Europa de pers zich NIET laat muilkorven.De pers hoeft niet te zwijgen omdat eventueel de ordediensten vrezen dat ze hun werk zouden moeten doen en de orde bewaren, in plaats van parkeermeters in de gaten houden...... Ik hoop ook dat er geen enkele ambassade IN de EU in brand gestoken zal worden,en dat dit feit dan fijntjes gemeld wordt aan die delen van de wereld waar het wel gebeurt...... Ik verneem zojuist dat het Vaticaan ook een mening afgescheiden heeft,maar kan de relevantie ervan niet bedenken gezien de Zwitserse Wacht en dito Zouaven niet echt meer een Pauselijk Beleidsinstrument zijn(leve Garibaldi!) Verder wil ik De Gucht DIRECT terug uit Congo,er zijn daar momenteel geen problemen... 8) |
![]() |
![]() |
#62 |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Dames en Heren,
Hebt ge die hoofddoektrut in de zevende dag gezien en vooral beziggehoord ? Jullie zijn allemaal "stront" en wat vrije meningsuiting is zulen wij als moslim wel voor u bepalen, het droop er zo vanaf ! En zeg nu maar dat ik een racist ben ! Noorman |
![]() |
![]() |
#63 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
De hoofdredacteur van De Standaard had overschot van gelijk. |
|
![]() |
![]() |
#64 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Dat is uw persoonlijke interpretatie. ![]() |
|
![]() |
![]() |
#65 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Maar van het vatikaan had ik dat niet verwacht, die moeten zich eigelijk gewoon niet bezig houden met deze zaken. |
|
![]() |
![]() |
#66 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#67 |
Burger
|
![]() De koran is duidelijk, de profeet Mohammed mag niet afgebeeld worden.
Aan dat gebod hebben moslims zich dus te houden, evenals het gebod van geen alcohol, geen overspel, geen rente [SIZE="5"]en geen geld waarvoor geen arbeid geleverd is [/SIZE]. Maw, ze mogen geen uitkeringen genieten! Het zijn dus hypocrieten! Laatst gewijzigd door Bourne : 5 februari 2006 om 14:16. |
![]() |
![]() |
#68 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#69 |
Schepen
|
![]() Ik heb daarnet de Zevende Dag (05/02) gezien waar een debat gehouden werd over de cartoons. Daar zat een mevrouw bij die het standpunt van de Moslim-executieve verdedigde. Ik vat haar betoog als volgt samen: "De vrije meningsuiting mag, maar moet beperkingen opgelegd worden als het de Islam betreft"
M.a.w. over de Islam mag je zeggen en schrijven (en tekenen) wat je wil, als het maar ok is volgens de Islam zelf. Als iedereen toegelaten wordt om zijn of haar beperkingen op te leggen, dan hou je toch geen vrije meningsuiting meer over?
#70 |
Banneling
|
![]() Als het van de moslimexecutieve afhangt wordt het weerbericht vervangen door een hiphopnummer regendans.
|
![]() |
![]() |
#71 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#72 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dan is de koran ineens van geen tel meer. Zoals u komt te zeggen: hypocrieten!!!!! |
|
![]() |
![]() |
#73 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
''Geen geld waarvoor geen arbeid geleverd is'' ( link??? ). Studeren, bidden, en informatie vergaren is ook werken. Wat ik wel weet is; dat het betalen en ontvangen van rente binnen het Islamitisch bankieren verboden is. Laatst gewijzigd door Carina : 5 februari 2006 om 14:36. |
|
![]() |
![]() |
#74 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Niet dat de moslim-executieven dat willen begrijpen, maar ja |
|
![]() |
![]() |
#75 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
#76 |
Minister-President
|
![]() Toch verstandig van de Amerikanen? Hoogopgeleide Chinezen en Indiers zijn welkom, alsook hardwerkende Latino's. Laat de islamieten emigreren naar Europa, zo hebben wij er geen last mee. 8)
|
![]() |
![]() |
#77 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De Islam, die toch zo vredelievend is, speelt blijkbaar geen rol bij die bepaalde moslims die zich crapuleus gedragen tov mensen uit de gemeenschap waar ze werden opgevangen (... of zich hebben opgedrongen). Dan maken ze zich niet druk over Allah en hun eigen gedrag dat volgens hun eigen godsdienst niet aanvaardbaar is! Als het over afbeeldingen van hun Allah gaat dan heeft diezelfde groep onder de moslims nog maar eens een reden om zich als een bende vernielers, brandstichters enz te gedragen, en dat vinden ze o zo leuk! Je moet maar eens goed de smoelen van sommigen bekijken terwijl ze bezig zijn en gefilmd worden... Niets met Allah te maken! En ja, de Executieve kan ons nog eens op het hart drukken dat "ze niet allemaal zo zijn"!!! En gelijk hebben ze. Gezien sommigen steeds denken te moeten afkomen met Hitler en de nazi's enz als het om reacties tegen bepaalde problemen gaat, doe ik het ook maar een keer: voor en tijdens de WOII waren de meeste Duitsers echt geen moorddadige nazi's. Een deeltje onder hen waren dat echter wel... en hebben ook voor de nodige problemen gezorgd! De meeste moslims zullen wel vredelievende burgers zijn. Een gedeelte onder hen zijn dat allesbehalve en verpesten het voor iedereen: moslims en niet-moslims. Dat hele opgeklopte achterlijke gedoe met die karikaturen kan me gestolen worden. |
|
![]() |
![]() |
#78 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
![]() |
![]() |
#79 |
Vreemdeling
|
![]() als we eerlijk mogen zijn, het is gewoon de moslimwereld uitdagen en confronteren met terrorisme waar 99% van die moslims niks mee te maken willen hebben .
Van mij mag er gelachen worden met de Koran etc... maar je kan dit niet goedkeuren en zeker niet in een situatie als deze na de aanslagen van 11 september e.d. . De enigste doelstelling van de Denen was om een paar mensen zo kwaad te maken dat ze zichzelf gingen laten ontploffen in één of ander metrostation. Ze hebben geen idee met wat voor vuur ze aan het spelen zijn , dit is geen klein vlammetje meer als je ziet hoeveel mensen er in zo weinig tijd kunnen samenkomen om te protesteren. Het Deense consulaat in lichter laaie is wat ze zelf hebben uitgelokt . |
![]() |
![]() |
#80 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Je zou je al lang wat beter moeten informeren Peetvangent. De enige bedoeling van de krant was om te zien of cartoonisten effektief een soort van zelfcensuur opleggen als het over Mohammed ging, vermits een schrijver van een KINDERBOEK over Mohammed geen enkele illustrator kon vinden die het boek DURFDE te illustreren.
De krant had dus gelijk: men is blijkbaar verplicht om aan zelfcensuur te doen zodra het woord islam valt. Get used to it! |
![]() |