![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
Bekijk resultaten enquête: ja of nee | |||
ja (echt wel!) |
![]() ![]() ![]() |
18 | 64,29% |
nee (maakt niet zoveel uit) |
![]() ![]() ![]() |
10 | 35,71% |
Aantal stemmers: 28. Je mag niet stemmen in deze enquête |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() eens zien hoeveel carriere jagertjes hier zitten.
(PS enkel voor studenten ,tis een beetje als reactie op die "hoe groot is je inkomen" discussies) Laatst gewijzigd door Ambiorix : 2 februari 2006 om 23:57. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Minister-President
|
![]() 't is nie omdak nu werk, dat het mij niet kan schelen hoeveel ik later verdien hoor
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Banneling
|
![]() Groentje-18 ik zie dat ge de eerste optie gekozen hebt..
de echte groenen denken anders ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Banneling
|
![]() hoe meer hoe beter!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Europees Commissaris
|
![]() als ik hier "ja" zou gekozen hebben, ben ik toch de verkeerde richting aan het volgen (maatschappelijk accident)
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
|
![]() *foutje*
Laatst gewijzigd door Ambiorix : 3 februari 2006 om 11:35. |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik denk dat het nogal naief is om hier nee op te antwoorden. Hoe idealistisch je op jonge leeftijd ook bent, na het afstuderen telt het geld echt wel.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Als ik later genoeg verdien om een degelijk leven te leiden is dat voor mij voldoende. Ik hoef niet per se schatrijk te worden, gewoon mijn leven verderzetten zoals ik het vandaag gewend ben (afgezien van het studeren uiteraard).
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik werk, en het kan me eigenlijk niet zoveel schelen hoeveel ik bij m'n volgende job verdien. Geld is handig, maar niet noodzakelijk. Als student vond ik geld belangrijker dan nu, het omgekeerde dan wat jij zegt dus. Ik heb geleerd dat het écht belangrijk is dat je je job graag doet, en dat geld bijkomstig is.
![]() |
![]() |
#10 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Jij verdient waarschijnlijk genoeg, als je zo spreekt
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
|
![]() Wel, er is een verschil tussen niet echt wakker liggen over je inkomen, en zo idealistisch zijn dat je zegt dat geld absoluut niet belangrijk is.
Natuurlijk is geld belangrijk, en uiteraard zal ik ook een goedbetaalde job ambiëren. Maar als ik een toffe job vind, dicht bij huis, die minder betaalt, zal ik ze toch verkiezen boven een zwaarbetaalde hyperstresserende job waarvoor ik uren moet pendelen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | |
|
![]() Citaat:
![]() ![]() Maar alle gekheid op een stokje: Tenzij je steenrijk bent, denk ik wel dat het de meeste mensen kan schelen hoeveel ze verdienen. Anders gaan die personen toch gewoon vrijwilligerswerk doen? Ik bedoel ... een basisinkomen heb je altijd nodig, en als er werk is waarmee je maar 500 euro per maand verdient wat je heel graag doet maar waar je asbsoluut niet mee kan rondkomen dan stop je daar mee, en ga je iets beters zoeken wat je dan desnoods minder graag doet, maar waarmee je wel bestaanszekerheid en een deftig leven kan hebben buiten je werk denk ik. Als die mogelijkheid er is, toch. Anderzijds wil ik ook gerust wat minder verdienen om mijn droomjob te doen ipv keiveel verdienen en een werk doen wat me absoluut niet aanstaat. Tenzij ik dat geld uit de laatste job wil gebruiken als middel tot een ander doel (een nieuwe partij opstarten, of een Leonidas-pralines-verslaving onderhouden, bijvoorbeeld. ![]()
Laatst gewijzigd door Groentje-18 : 3 februari 2006 om 16:41. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Ikzelf ben al vrij snel tevreden. Ik heb (normaal gezien toch) later een bachelor, waardoor ik sowieso al niet volledig onderbetaald ben (hoewel ik de laagst betaalde ga zijn van alle bachelors in Vlaanderen). Het is genoeg om te overleven, en veel meer moet dat niet zijn. Als dan iemand mij een beter betaalde job aanbiedt, die me evenveel voldoening of plezier zou geven, ga ik uiteraard niet weigeren. Maar daar gaat het hier ook niet over. Laatst gewijzigd door DaBlacky : 3 februari 2006 om 17:45. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Banneling
|
![]() neen, als ik genoeg heb om rond te komen, geen zorgen te hebben, ist mij allemaal goed. Het belangrijkste is dat ik die 8-10 uur per dag nuttig en interessant besteed. Klote werk doen en veel verdienen, wat hebt ge er aan, uw tijd is veel kostbaarder......
Daarom dat ik ga hengelen achter een promotietraject.... |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Klopt, maar tenzij je illegaal in dit land bent (of deeltijds), ga je geen werk vinden dat 500 euro per maand opbrengt. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
Minister
|
![]() Ja, natuurlijk kan mij dat schelen, ik ben vrij passief van aard, maar als het moet kan ik heel veel informatie verwerken e.d. Zodus staat mijn toekomst vast, proberen zoveel mogelijk geld in zo weinig mogelijk tijd verdienen en dan met mijn BMW cabrio naar Nice verhuizen. (H)
Get rich or die tryin'. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
Banneling
|
![]() In België kan je quasi niet rijk worden door hard te werken.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#19 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
OCMW kandidaat in spé. De werknemers van de McDonnalds 'restaurants' zitten vol met mensen die veel info kunnen verwerken. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#20 | |
|
![]() GELD, [SIZE=5]GELD[/SIZE], [SIZE=7]GELD[/SIZE] $$$$$$$$$$$ ! Wat is er beter dan erin te duiken als een dolfijn, erin rond te graven als een mol, en het zalig door uw vingers te laten ritselen
![]() ![]() ![]()
Laatst gewijzigd door Lof der Zotheid : 6 februari 2006 om 16:32. |
|
![]() |
![]() |