![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Super Bowl-show van de Stones gecensureerd
ma 06/02/06 - De organisatoren van de Super Bowl, het grootste sportevenement in de Verenigde Staten, hebben het optreden van de Rolling Stones tijdens de rust gecensureerd. In twee van de drie songs die de Stones opvoerden, werd geknipt. De samenstellers van de show schrapten enkele seksueel getinte woorden in "Start me up" en "Rough justice". Enkel "(I can't get no) satisfaction" ontsnapte aan de censuur. ![]() Sinds Justin Timberlake per ongeluk de borst van Janet Jackson ontblootte tijdens de show, wordt de Super Bowl met 5 minuten vertraging uitgezonden. Op die manier kunnen de organisatoren ingrijpen als er onverwachte dingen gebeuren. De finale van de American Football-competitie in Detroit, is het meest bekeken tv-programma in de Verenigde Staten. Stevie Wonder mocht het publiek opwarmen met een medley van zijn grootste hits. Aretha Franklin zong bij aanvang van de wedstrijd het Amerikaanse volkslied. Haar stem klonk zo krachtig dat ze nauwelijks een microfoon nodig had ![]() ![]() ![]()
Laatst gewijzigd door Pietje : 6 februari 2006 om 12:21. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Minister
|
![]() Dat optreden was vooral slecht. Maar rotslecht, he. Ik was serieus teleurgesteld.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Minister
|
![]() En dat knippen gebeurt daar overal op tv, dus doen alsof dat zo enorm groot nieuws is vind ik maar raar.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Idd, vooral als het over wat schuttingstaal of blote tieten gaat ; dus van algehele en absolute vrijemeningsuiting is ginds geen sprake.
![]() |
#5 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Europees Commissaris
|
![]() Het probleem met "vrije meningsuiting" is gewoon dat men niet "een beetje vrije meningsuiting "kan hebben ; zo min als men "een beetje zwanger " kan zijn. "Wij hadden een beetje sex en nu ben ik een beetje zwanger" ??
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() wat een mietjes aan den overkant.
Ben ik blij dat ik niet in Amerika woon hoor. |
![]() |
![]() |
![]() |