![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Deense cartoons Hier en enkel hier kunnen alle onderwerpen omtrent de onstane commotie rond de Deense cartoons van de profeet Mohammed terecht. |
|
Discussietools |
![]() |
#121 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
#122 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
die zich meer met politiek dan met islam bezighouden als je het mij vraagt.
Pelgrim [post=1803775] The B@ron roept net als vuilB op tot geweld [/post] Cashflow, alias Austrian, alias born2bewild, het stalken gaat door. Thai bedreigt mij fysiek Vlaams belangers dwepen met Hitler |
|
![]() |
![]() |
#123 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
2. Neo-kolonisten? U bedoelt de Baath-partij? Het Saudische koningshuis? Er is weinig zwart-wit in heel dat midden-oosten gedoe...
Out of the blue, into the black Laatst gewijzigd door Turkje : 9 februari 2006 om 20:58. |
|
![]() |
![]() |
#124 |
Banneling
|
![]() ![]() |
![]() |
![]() |
#125 |
Banneling
|
![]() ![]() |
![]() |
![]() |
#126 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#127 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Ik had het over de mentaliteit in België bij de christelijke bevolking, en excuseer, maar die beheers(t)en het land op alle vlakken, en daar moest je niet met "godslasterlijke" toestanden afkomen, vergeef me het woord. 2) Ik bedoel de Baath-partij, rechtstreeks gesteund door het westen, en niet enkel en alleen militair. Ik bedoel de Saud clan, eigenhandig door de britten in het zadel geholpen. Je zal wel geen weet hebben dat het onderhuids al lang rommelt in Saud-land, juist omdat 1 clan alle macht heeft ten koste van de andere, en dat ze goed weten waardoor het komt. Pijnlijk he, probeer nog es.
Pelgrim [post=1803775] The B@ron roept net als vuilB op tot geweld [/post] Cashflow, alias Austrian, alias born2bewild, het stalken gaat door. Thai bedreigt mij fysiek Vlaams belangers dwepen met Hitler |
|
![]() |
![]() |
#128 |
Europees Commissaris
|
![]()
![]() |
![]() |
#129 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
paterke suskewiet de catechesmus moeten vanbuiten blokken. Ze weten nu allebei verdomd beter, maar moet je aan mensen die dit ooit ondergaan hebben maar eens vragen hoe erg die doctrinatie nog in hun hoofd zit. Stel je dan voor dat je in zo'n moslimland leeft waar je door een religieuze politie onderdrukt word. Maar jij ziet het liever anders natuurlijk, daar zijn het allemaal fanatieke moslims, zou het genetisch zijn volgens jouw ? ![]()
|
![]() |
![]() |
#130 | ||
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() ![]() Citaat:
Citaat:
![]() |
#131 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#132 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
De bedoeling is altijd dezelfde : niets mag het dogma van de eeuwige schuld van het Westen in gevaar brengen. De recente uitspattingen van de Islam zijn om die reden vervelend en het is dus zaaks om de dingen zoveel mogelijk te minimaliseren en als dat niet kan dan probeert men aan te tonen dat wij geen haar beter zijn. Daarom dat hij hier de geschiedenis zit te herschrijven om te doen alsof 1950 eigenlijk 1450 was. Dat is onbegonnen werk natuurlijk, want iedereen heeft grootouders en ouders die die tijd gekend hebben en iedereen kan zien dat Vlaanderen anno 1950 veel toleranter was dan om het even welk moslimland anno 2006. |
|
![]() |
![]() |
#133 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Wat een verziekte mening. Al bij stilgestaan dat die islamitische landen net zoals ons vol zit met gezinnen, man+vrouw en kinderen, die enkel en alleen een comfortabel leven willen leiden en echt niet dag en nacht zelfmoordbomaanslagen zitten plannen. Moesten uw waanideeën waar zijn, dan kunnen we de volgende 80 jaar 1.5 miljard zelfmoordterroristen op ons dak verwachten.
Pelgrim [post=1803775] The B@ron roept net als vuilB op tot geweld [/post] Cashflow, alias Austrian, alias born2bewild, het stalken gaat door. Thai bedreigt mij fysiek Vlaams belangers dwepen met Hitler Laatst gewijzigd door PelgrimForever : 13 februari 2006 om 20:20. |
|
![]() |
![]() |
#134 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
En dan. Ik kom met de mentaliteit uit de jaren '50 om een vergelijking te maken met de mentaliteit van de moslims. U komt met een strijd aan die hier niks mee te maken heeft. Dus heel duidelijk: u komt hier met een strijd aan die niet ter zake doet, ik niet ...
|
![]() |
![]() |
#135 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]()
|
![]() |
![]() |
#136 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
vlaanderen leegzuigen. Dit is dan ook "uit een duister verleden putten" wegens gebrek aan beter ? Of toch niet ?
|
![]() |
![]() |
#137 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Dus: weerleg mijn argumenten dat "de mentaliteit van de jaren '50' (waarbij ik speciaal voor u geen verwijzing maak naar katholieken, vrijzinnigen of whatsoever, dus u kunt invullen wat u wilt) niet vergelijkbaar zijn met de "mentaliteit van de moslims".
Out of the blue, into the black Laatst gewijzigd door Turkje : 14 februari 2006 om 11:54. |
|
![]() |
![]() |
#138 | |
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#139 | |
|
![]() Citaat:
Moeilijk te snappen precies... |
|
![]() |
![]() |
#140 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Het zal nog lang wachten zijn vooraleer moslims zullen protesteren tegen dergelijke zaken. Eigenlijk, in alle eerlijkheid, moet je een beetje domweg naïef zijn, om daar nog hoop in te koesteren.
Maar juist omdat ik weinig van de menselijke gesteldheid, de tijden van voorspoed, de partiële vooruitgang verwacht, schijnen de pogingen tot wederaanvang en voortzetting mij evenzovele wonderen toe die de ontzaglijke massa van de kwalen, mislukkingen, zorgeloosheid en dwaling bijna goedmaken. De catastrofen en de ruïnes zullen komen; de wanorde zal zegevieren, maar de orde zal dit ook van tijd tot tijd. Marguerite Yourcenar, Hadrianus' gedenkschriften (1951) |
|
![]() |