![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Deense cartoons Hier en enkel hier kunnen alle onderwerpen omtrent de onstane commotie rond de Deense cartoons van de profeet Mohammed terecht. |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | ||
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door Lof der Zotheid : 9 februari 2006 om 11:15. |
||
![]() |
![]() |
#22 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
het westen betaalt zijn olie daar duur genoeg en voor de rest is het hun eigen soort dat hun uitbuit en misbruikt net zoals hier bepaalde politici de gewone man probeert uit te buiten en hierin ook succesvol is. het is niet omdat we stromend water en elektriciteit hebben en een pc hebben dat we daarom rijk zijn hé! ook hier word de gewone man systematisch uitgebuit door de kapitalisten. En dan heb je hun religie die hun eigen evolutie doet stil staan met al die achterlijke regeltjes in de koran is het een boek dat niet meer thuis hoort in de 21ste eeuw zo simpel is het en daarom zal de islam ook nooit passen bij de westerse cultuur en het westen zal altijd de islam als achterlijk blijven bestempelen tenzij de moslims zelf hun islam religie moderniseren. een eerste is de scheiding van religie en macht, daarna een gelijkheid voor man en vrouw, en rechtvaardigheid voor iedereen ongeacht hun geloof of dergelijke en als laatste de absolute vrije meningsuiting en andere vrijheden. pas dan zal de islam kunnen worden opgenomen in onze cultuur. maar dit zie ik nog niet direct gebeuren en dus moeten ze niet komen klagen. ook zouden ze beter hun kinderen wat meer onderwijs geven over alle aspecten in de wereld en niet enkel pro islam leer. hun onderwijs is verre van objectief of neutraal en hun manier van leven staat nu eenmaal haaks op die van ons. en hier moeten zij hun aanpassen aan ons en wij niet aan hun. in hun zandbak met olie mogen ze doen wat ze willen met hun vrouwen en andere. |
|
![]() |
![]() |
#23 | |
|
![]() Citaat:
De kinderen die sterven in de zelfmoordacties, zijn, net zoals eender welke mede-moslim die hier slachtoffer van wordt, martelaren. Het is het mooiste dat hen kan overkomen.
![]() |
#24 | |||||
|
![]() Citaat:
Citaat:
Het Westen. Waarom denk je dat Al Qaeda is opgericht denk je? Om Afghanistan te veroveren? Neen, om het Westen uit het midden-oosten te krijgen, teneinde dat corrupt Saudisch koningshuis kan vallen. Dat is niet mogelijk zolang de Amerikaanse troepen daar massaal aanwezig zijn, hence de eis dat de Amerikanen die terugtrekken. Citaat:
Citaat:
Citaat:
![]() |
#25 | |
Banneling
|
![]() Uit de NYT van vandaag :
Citaat:
Laatst gewijzigd door parcifal : 9 februari 2006 om 13:06. |
|
![]() |
![]() |
#26 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
Citaat:
Nog twee dagen wachten en dat zal hier ook in alle krantencommentaren staan. Laatst gewijzigd door Knipp : 9 februari 2006 om 13:50. |
||
![]() |
![]() |
#27 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
En de oorzaak van dit alles is het feit dat de islamitische wereld door het westen niet wordt aanzien of behandeld als een gelijkwaardige gesprekspartner, anders zou veel leed er nooit zijn geweest.
Pelgrim [post=1803775] The B@ron roept net als vuilB op tot geweld [/post] Cashflow, alias Austrian, alias born2bewild, het stalken gaat door. Thai bedreigt mij fysiek Vlaams belangers dwepen met Hitler |
|
![]() |
![]() |
#28 |
Europees Commissaris
|
![]() Kun je dit aantonen ?
Pelgrim [post=1803775] The B@ron roept net als vuilB op tot geweld [/post] Cashflow, alias Austrian, alias born2bewild, het stalken gaat door. Thai bedreigt mij fysiek Vlaams belangers dwepen met Hitler |
![]() |
![]() |
#29 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
"weg met Saddam en de mohammedanen beginnen nog harder te bleiren " Jij hoeft alvast niet te leren hoe leugens te verkondigen.
|
![]() |
![]() |
#30 |
|
![]() bron: de standaard:
http://www.standaard.be/Artikel/Deta...MF09022006_010 oorspronkelijke blogs: http://egyptiansandmonkey.blogspot.c...ott-egypt.html http://freedomforegyptians.blogspot....ve-months.html |
![]() |
![]() |
#31 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
En wat je ook vergeet is dat er een 'emancipatie' bezig is binnen de islam.
|
![]() |
![]() |
#32 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]()
|
![]() |
![]() |
#33 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
#34 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
"gaat dit nog om het afbeelden van Mohamed ? " Zoals ik al eerder heb aangegeven in deze (of verwante topic) is het feit dat de islam geen respect krijgt van het Westen, onderdrukt worden en nooit als gelijke wordt behandeld op internationaal vlak echt wel een van de grote oorzaken van wat er zich de laatste tijd heeft afgespeeld. Moest het louter religieus zijn van aard, had er in Egypte ook wel een en ander losgebarsten.
|
![]() |
![]() |
#35 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
heel juist. Denk eens in wat er in dit geval allemaal zou gebeuren ...
|
![]() |
![]() |
#36 | |
|
![]() Citaat:
Vraag eens aan de verminkte kids die't overleefden, of het het mooiste is wat hen ooit is overkomen, vooral als die kids gematigde moslims zijn die zulke dingen verfoeien Laatst gewijzigd door Amon_Re : 9 februari 2006 om 20:38. |
|
![]() |
![]() |
#37 |
|
![]() Geen idee, maar dendezen hier zal zich in ieder geval nooit buigen onder de druk van idiote gelovigen, om't even welk geloof dat dat mag zijn
|
![]() |
![]() |
#38 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Worden die dan minder 'verdrukt' dan die arme islamieten? En onderling verdrukken islamieten elkaar ook. Blazen ze dan elkaar ook op? Je moet geen excuses blijven zoeken hé. |
|
![]() |
![]() |
#39 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Het is er gewoon een volkssport :
Citaat:
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Laatst gewijzigd door Jazeker : 9 februari 2006 om 21:17. |
||
![]() |
![]() |
#40 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Trouwens... ik vraag me af hoeveel kerken ik in Saoedi Arabië zal mogen bouwen. Evenveel als hier moskeën zijn ? kdenketnie ! nougabolle. Dus uw respect voor hun religie argument ligt ook al van zijne sokkel. |
|
![]() |