![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Gouverneur
|
![]() http://www.cnn.com/video/player/play...skinheads.affl
Zou eens tijd worden dat ze daar echt iets tegen gaan doen daar. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Niet dat ik dit goedkeur hé
![]() |
![]() |
#3 |
Banneling
|
![]() tja...
waarom komen negers naar Rusland om te studeren ? Omdat het GRATIS is voor vreemdelingen!!! en omdat onderwijs een van de betere zaken is in Rusland... ze komen dus op de plaatselijke belastingbetalers parasieteren.. resultaat laat op zich niet wachten... Russen zijn niet zo tolerant als Belgen. Een islamitische invasie a la Europe is in Rusland ondenkbaar. Islamietjes zijn zeer kalm daar ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Tja, als je ziet dat zelfs jij hier binnengeraakt.
Laatst gewijzigd door Pietje : 9 februari 2006 om 04:50. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Banneling
|
![]() ![]() Pietje, toesdanden zoals in Brussel (bv Schaerbeek) zijn abnormaal... Jullie doen daar niets tegen, jullie politiemannen zijn zelfs soms bang om daar 's nachts binnen te rijden.. Wat ze daar op CNN niet laten zien is dat die negers zich met illegale ammorele zaken bezighouden, zoals drugs en diefstal. Juist daarom worden ze niet geliefd en niet omdat ze zwart zijn. Hun aanwezigheid betekent minderwaarde voor de samenleving. De Russische bevolking heeft geen handicap a la "gelijkheid van kansen en racisme bestrijding". Persoonlijk keur ik de aanvallen niet goed. Ik vind het wel belangrijk dat de zwarten een signaal krijgen dat ze niet thuis zijn en dat ze hun afrikaanse miserie daar niet mogen verspreiden. Laatst gewijzigd door Shizie : 9 februari 2006 om 10:13. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
Of eens een school vol kindjes gijzelen? (Beslan) Of bij een theatervoorstelling zelf een alternatief programma opstarten. (Nord-Ost). Zo kalm zijn die Islamietjes dus niet. Hieronder een lijstje van CNN : Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Banneling
|
![]() Resultaat is dat er meer dan honder duizend Tsjetsenen gedood werden...sinds de eerste oorlog in 1994.
Tsjetsenen verdienen het om onafhankelijk te worden... Ik had het vooral over islamieten die in Rusland zelf wonen |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Al die Amerikaanse-imperialistische propaganda wou ons doen geloven dat dat was om Oost-Duitsers te beletten om naar West-Duitsland te gaan... Laatst gewijzigd door Jaani_Dushman : 9 februari 2006 om 11:29. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | |
|
![]() Behalve de Tjetjeense islamietjes die daar constant van hun oren zitten te maken, gijzelingen in Moskou en Beslan organiseren, van tijd tot tijd wat bommetjes laten ontploffen... Moet ik nog verder gaan?
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Het verschil met Rusland en België is wel dat terroristen daar de volle pond mogen betalen, en hun familie ook.
Er ontploft een Russische school, een Tjecheense stad verdwijnt. Een Russische burger word vermoord, weer 100 Tjechenen verwond of gedood. In Europa worden de Islamistische terroristen doodgepamperd. Helaas is het dood gedeelte niet echt realistisch. Ik vind er een beetje logica in. Nog straffer dan de "publiekelijk" VS politiek, " we don't negotiate with criminals" |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
|
![]() Vind gy da maar normaal da de terroristen hun buren en familie gewoon mee vermoord word? Of kikte gewoon op het idee?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik kik niet op dood en vernieling.
Maar als ik het voor het zeggen had in een "land", dan zouden terroristen en hun familie een legaal doel zijn. Beter nog. Ik zou leuke beloningen uitschrijven, een jaartje belastingsvrij voor goede informatie enzo. Maar buiten terroristen hou ik nog minder van wanna be anarchoten zoals jij Bhairav. Voor elke bewezen anarchidioten duim beloof ik 72 maagden, welk geslacht en leeftijd ook maar gewenst. |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
|
![]() Wa kan die familie er aan doen dat zij terroristische leden hebben? Waarom moeten die daarvoor opdraaien?
Dat ge mijn "soort" ni graag hebt, vind ik anders wel een eer. |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Aan jou is geen eer te behalen, daar niet van.
Maar als die familie geen terroristen in de familie wil, gewoon effe inleveren, en de "beloning" incaseren. Anders komen de blauwe bonen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
LOL, liegen is jou dagelijkse kost zo te zien maar niet je sterkste kant.
![]() |
![]() |
![]() |
#18 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#19 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat weet ik wel ,maar ik dacht dat hij met "mijn soort" bedoelde moslims. De titel is nm "rasisme"
Laatst gewijzigd door illwill : 11 februari 2006 om 14:27. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#20 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
http://www.hrvc.net/imgs/grozny28.jpg ![]() ![]() Grozny, the capital of Chechnya, razed to the ground - 150.000 dead - 300.000 refugees. De andere islamieten in Rusland houden zich zeer rustig en worden gewoon als alle andere Russen behandeld. De meeste islamieten in Rusland zijn ook helemaal niet radicaal en verschillen niet zo veel van christelijke Russen. De Tsjetsjenen zijn altijd boelzoekers geweest en ze hebben er een hoge prijs voor betaald. Laatst gewijzigd door tomm : 11 februari 2006 om 18:03. |
|
![]() |
![]() |