![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#81 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() wel ge moet rekening houden dat als kansarme of armen soms een vertekend mensbeeld en wereldbeeld hebben en dat daarom objectieve studies worden uitgvoert.
langs andere kant. is objectiviteit altijd verantwoord psychologie zover ik weet is inter-subjectief evenals normen en waarden volgens mij... dus ja ik zit een beetje vast met mijn stelling langs twee kanten... |
![]() |
![]() |
![]() |
#82 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#83 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#84 |
Minister-President
|
![]() Bedankt voor de correctie... begrijpelijker...
![]() |
#85 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() volgens mij leidt de getramatiseerde arme aan een verneukt zelfbeeld - dit zelfbeeld heeft men niet van zichzelf maar werd gedurende jaren door de buitenwerled aangepraat - je voldoet niet zus en nie zo aan het verwachtingspatroon dat de maatschappij oplegd.
Bij de link en het netwerk kennen ze maar één uitgangspunt en dat is assimilatie om hgelukkig te zijn moet je netjes leren praten je moet ook met je kinderen naar six flags kunnen gaan je moet ook kunnen assimileren aan de verderfelijke consumptiecultuur middeklassers die slaaf zijn aan het materiislisme van de maatschappij denken dat armen alleen hierdoor gelukkig kunnen worden ze denken dat de armen ongelukkig zijn omdat ze zogezegd "niet mee kunnen" en ze willen dus alles doen om te zorgen dat de armen wel mee kunnen. in werkelijkheid is het niet het feit dat de armen zich geen auto kunnnen permiteren bvb dat ze ongelukkig maakt maar wel de illusie die de armen langs alle kanten wordt aangepraat als zou je een auto nodig hebben om gelukkig te zin , om volwaardig te zijn dat de armen ongelukkig maakt de link probeert ervoor te zorgen dat armen zich ook een auto kunnen permiteren, dat ze ook naar six flags kunnnen gaan enz het vws zal als selfempowerementbeweging de armen echter van al deze illusies trachten afhelpen en hen leren dat je zonder auto even gelukkig kan zijn of zelfs nog gelukkiger. Dat doet het vws niet vanuit een paternalistische hoogte maar door zelf het goede vb te geven ahw - want de armen vh vws zijn gelukkig - en toch hebben ze geen auto, en kunnen ze niet naar sixflags. Dit werkt aanstekelijk voor andere armen Geldverslaafden andersarmen zoals van de link en het netwerk kunnnen dit vanuit hun geldverslaafde hoedanigheid natuurlijk nooit overbrengen - zelfs al zouden ze dit willen.
Alles neem ik terug wat ik hier heb verkondigd. Ik raad iedereen aan om zich met geen enkele politieke strekking in te laten, zich te ontfermen over de armen van deze wereld en zich te bekeren tot het ware geloof in Jezus Christus als Gods enig geboren zoon die voor ons gestorven en verrezen is opdat wij van onze zondige natuur bevrijdt zouden kunnen worden. Het einde is nabij en de mensenzoon zal spoedig terugkomen, gezeten op de wolken met grote macht en majesteit. hallelujah. Laatst gewijzigd door King of beggars and fleas : 12 februari 2006 om 12:49. |
![]() |
![]() |
![]() |
#86 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#87 |
Minister-President
|
![]() Arm is je arm voelen. Er zijn mensen van 3000 euro netto die zich arm voelen omdat ze geen zeilboot kunnen kopen. Dat is die consumptiedrang dus. Het vws stelt zich niet tot taak om bezit te prijzen als de armoedeoplossing. Enkel tot het invullen van de basisbehoeften.
![]() |
#88 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() "volgens mij leidt de getramatiseerde arme aan een verneukt zelfbeeld - dit zelfbeeld heeft men niet van zichzelf maar werd gedurende jaren door de buitenwerled aangepraat"
Tuurlijk dat is dood-normaal. Hoe anderen naar je opkijken doet veel over hoe ge u voelt de mens is nu eenmaal een sociaal dier. "je voldoet niet zus en nie zo aan het verwachtingspatroon dat de maatschappij oplegd." nadeel van het post-modernisme en consumtie-zucht. *zucht* "Bij de link en het netwerk kennen ze maar één uitgangspunt en dat is assimilatie" moeilijk voormezelf een menning over te formuleren. "om hgelukkig te zijn moet je netjes leren praten je moet ook met je kinderen naar six flags kunnen gaan je moet ook kunnen assimileren aan de verderfelijke consumptiecultuur" wel ik wil nie met een wagen rijden het is een soort godelijk ding geworden. "middeklassers die slaaf zijn aan het materiislisme van de maatschappij denken dat armen alleen hierdoor gelukkig kunnen worden ze denken dat de armen ongelukkig zijn omdat ze zogezegd "niet mee kunnen" en ze willen dus alles doen om te zorgen dat de armen wel mee kunnen." ik eerlijk gezegd ik ben opgevoed in armoede en ik heb een aversie tegen wat de meeste luxe vinden en zingeving is in hun leven. Het ongeluk vind ik is het gevoel te hebben beknot te zijn om mijn vrijheid te hebben. "in werkelijkheid is het niet het feit dat de armen zich geen auto kunnnen permiteren bvb dat ze ongelukkig maakt maar wel de illusie die de armen langs alle kanten wordt aangepraat als zou je een auto nodig hebben om gelukkig te zin , om volwaardig te zijn dat de armen ongelukkig maakt" Blijkbaar is het iets dat de meeste assertieve armen denken want tussen de lijnen heb ik een beetje dezelfde gedachten. de link probeert ervoor te zorgen dat armen zich ook een auto kunnen permiteren, dat ze ook naar six flags kunnnen gaan enz ze mogen mij eene gratis geven ik verkoop het... het vws zal als selfempowerementbeweging de armen echter van al deze illusies trachten afhelpen en hen leren dat je zonder auto even gelukkig kan zijn of zelfs nog gelukkiger. Dat doet het vws niet vanuit een paternalistische hoogte maar door zelf het goede vb te geven ahw - want de armen vh vws zijn gelukkig - en toch hebben ze geen auto, en kunnen ze niet naar sixflags." Dit werkt aanstekelijk voor andere armen Geldverslaafden andersarmen zoals van de link en het netwerk kunnnen dit vanuit hun geldverslaafde hoedanigheid natuurlijk nooit overbrengen - zelfs al zouden ze dit willen.[/quote] Laatst gewijzigd door pinbag : 13 februari 2006 om 18:09. |
![]() |
![]() |
![]() |
#89 | |
Banneling
|
![]() Rechtstreeks van onze rampenjournalist (Johan DP) ter plaatse...
Citaat:
![]() De optocht werd door de Onsterfelijke geleid... Koekie sloot de rij... ![]() Laatst gewijzigd door Chipie : 14 februari 2006 om 15:44. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#90 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Help dat was vandaag,rast vergeten,en ik wou mijn goed hart even laten zien.
Ik zal dat vanavond nog wel inhalen ![]()
![]() |
#91 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() was dat niet volgende week ??? oh whoops...
hopelijk had het enige zin. Laatst gewijzigd door pinbag : 14 februari 2006 om 16:01. |
![]() |
![]() |
![]() |
#92 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() ![]() Sovenier mee gebracht van brussel ![]() Voor het Markiesgebouw in de Markiesstraat 1 1000 Brussel zat het er vol van ![]()
![]() |
#93 | |
Minister-President
|
![]()
![]() |
![]() |
#94 |
|
![]() we kwamen aan rond ongeveer 12h15
er waren meer flikken blijkbaar daar dan dat er manifestanten waren hoewel ze de aanvraag niet hadden ontvangen waarin we toelating gevraagd hadden voor de manifestatie waren ze wel present en wisten ze dat we gingen komen ? eerst mochten we niet manifesteren ik vroeg of ze bang waren van ons we ontvouwden ons spandoek dan toch we kregen dan toelating om tot 12h45 te manifesteren blijkbaar wilden ze vermijden dat er een confrontatie kwam tussen ons en de deelnemers aan de studiedag die eindigde om 13 h waren wss bang dat we ze met lege potten sjoko gingen smijten persoonlijk was ik er voorstander van om niet weg te gaan en ons te laten arresteren maar soit ik wil niemand forceren dus is ons buske ( speciaal voor ons en stond achter de hoek klaar ) voor niks gekomen we hebben wel een gezellige namiddag gehad en vele vws ers hebben elkaar nu voor het eerst ook eens irl gezien ps de belastingbetaler heeft het fnuiken van de vrije meningsuiting van de meest uitgesloten armen van het land wel centen gekost ![]() [SIZE="1"]en nu maar hopen dat er intussen niks ernstig is gebeurt in brussel waar de politie niet op tijd is kunnen geraken[/SIZE]
Alles neem ik terug wat ik hier heb verkondigd. Ik raad iedereen aan om zich met geen enkele politieke strekking in te laten, zich te ontfermen over de armen van deze wereld en zich te bekeren tot het ware geloof in Jezus Christus als Gods enig geboren zoon die voor ons gestorven en verrezen is opdat wij van onze zondige natuur bevrijdt zouden kunnen worden. Het einde is nabij en de mensenzoon zal spoedig terugkomen, gezeten op de wolken met grote macht en majesteit. hallelujah. Laatst gewijzigd door King of beggars and fleas : 14 februari 2006 om 18:44. |
![]() |
![]() |
![]() |
#95 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Met hoeveel waren jullie?
Ik vind het trouwens heel tof wat jullie gedaan hebben!!!!!! ![]()
![]() |
#96 | |
|
![]() Citaat:
niettemin was er pers vtm en belga maar of er iets uitgezonden wordt dat weet ik niet
Alles neem ik terug wat ik hier heb verkondigd. Ik raad iedereen aan om zich met geen enkele politieke strekking in te laten, zich te ontfermen over de armen van deze wereld en zich te bekeren tot het ware geloof in Jezus Christus als Gods enig geboren zoon die voor ons gestorven en verrezen is opdat wij van onze zondige natuur bevrijdt zouden kunnen worden. Het einde is nabij en de mensenzoon zal spoedig terugkomen, gezeten op de wolken met grote macht en majesteit. hallelujah. Laatst gewijzigd door King of beggars and fleas : 14 februari 2006 om 18:54. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#97 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#98 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#99 | |
|
![]() Citaat:
bovendien is ludo horemans al quasie opzij gestapt en zou er een arme aangesteld zijn tot voorzitter tenminste dat beweerd iemand die met hem goed bevriend is op onze site persoonlijk denk ik dat het een soort van co voorzitterschap is maar wat zeker is dat is dat het een antwoord is op onze eisen van in het begin een antwoord waarmee we ons natuurlijk evenwel niet tevreden kunnen stellen wordt vervolgd
Alles neem ik terug wat ik hier heb verkondigd. Ik raad iedereen aan om zich met geen enkele politieke strekking in te laten, zich te ontfermen over de armen van deze wereld en zich te bekeren tot het ware geloof in Jezus Christus als Gods enig geboren zoon die voor ons gestorven en verrezen is opdat wij van onze zondige natuur bevrijdt zouden kunnen worden. Het einde is nabij en de mensenzoon zal spoedig terugkomen, gezeten op de wolken met grote macht en majesteit. hallelujah. Laatst gewijzigd door King of beggars and fleas : 14 februari 2006 om 23:59. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#100 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Als U nog acties plant, zou het dan niet verstandiger te zijn deze beter voor te bereiden en mét de zekerheid dat er meer dan 10 man aanwezig zou zijn op een betoging (aan uw post wat het aantal deelnemers betreft, is duidelijk uit te maken dat het er geen tien waren). Welke tv-ploeg gaat U nog kunnen mobiliseren als telkens blijkt dat het bijeenkomsten/manifestaties zijn van een handvol assertieve armen? ![]() |
|
![]() |
![]() |