![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 |
Banneling
|
![]() Mensen die hard roepen hoe rechts ze wel zijn en tot op vandaag lid zijn van de vld vertrouw ik niet.
Ze maken een schijnbeweging en verplaatsen alleen maar lucht, of liggen in de wurggreep van de top, of er is hen een gouden gordeltje beloofd. En een zonnebril. Want nadien is het natuurlijk moeilijk de burger nog recht in de ogen te kijken. Laatst gewijzigd door Knipp : 13 februari 2006 om 04:38. |
![]() |
![]() |
![]() |
#42 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
Locatie: Hoofdstad der holbewoners waar de Schelde op z'n mooist is en de gevangenen nog vrij rondlopen
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#43 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Beter mijn reactie lezen, alvorens foutieve conclusies te trekken.
![]() |
#44 |
|
![]() Is er eindelijk iemand die de alles-verpletterende particratie die heerst in ons landje negeert en zijn gedacht eens zegt, is het nog niet goed...
We hebben nood aan parlementariers die een eigen mening hebben, lucht of geen lucht, die niet slaafs de partijtop volgen en die durven ingaan tegen de top van hun partij, het kan de democratie maar goed doen...my 2 cents |
![]() |
![]() |
![]() |
#45 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Aan "lucht" hebben we niks.
![]() |
#46 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Bij het veebee kan hij altijd terecht. daar worden gefrustreerde liberale afdankertjes alsook wulpse NVA-trienen feestelijk onthaald als 'verruimers'. gezellige boel wordt dat daar bij het veebee. maar goed, ze doen maar. ik zie een hongerig zwijn dat alles opslokt tot het een zieke maag krijgt. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#47 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#48 | |
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#49 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dan wat ?? Dan luchtbellen als Dedecker ??
![]() |
#50 |
|
![]() nogmaals, dat is uw mening
En liever een eigen mening, die u gerust als zijnde lucht mag beschouwen, dan ruggegraatloze partijslaafjes die braafjes herhalen wat de partijtop hen inblaast, en waar kritiek niet aan de orde is... |
![]() |
![]() |
![]() |
#51 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Als "die mening" niks voorstelt, heb ik daar niks aan.
![]() |
#52 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#53 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Tja, "ex-mediavedetten" doen het altijd goed, ongeacht of ze een boodschap hebben of niet (cfr. M.Hermans, J.Verstrepen...)
![]() |
#54 |
|
![]() Tegenwoordig moet elke politieker wel een beetje een media-vedette zijn...
u doet wel al het mogelijke om maar niet te moeten ingaan op mijn kritiek over het ijzeren keurslijf van de particratie... |
![]() |
![]() |
![]() |
#55 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() De Koning moet zijn mond houden, verklaarde hij vorige week nog in HBVL. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#56 |
Banneling
|
![]() Miljoenen mensen kunnen zich terugvinden in de mening van de Belgisch-gezinden, maar die komen nooit aan bod terwijl we JMD zowat elke dag in de pers zien... De politiek van de grootste mond?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#57 |
|
![]() de enige enquete die telt, beste voorzitter, is die van het stemhokje, en daar konden jullie maar 13000 kiezers bekoren. Mij niet gelaten hoor om uw natte dromen voor waar aan te nemen, maar zijt dan niet verbaasd dat niemand u nog serieus neemt.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#58 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Bedoel je daarmee, dat Dedecker een top-politicus is ??
![]() |
#59 | |
|
![]() Citaat:
Maar ik vind dat de Belgische politiek kampt met een groter probleem dan de "lucht" van JMD... Laatst gewijzigd door Pieke : 13 februari 2006 om 16:58. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#60 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik dacht dat je dat onderscheid zelf kon maken. En ik denk eerder dat uw "stemmenkanon" zelf een populist is. En ja, "cafépraat" zoals "hij" zo mooi kan vertellen, slaat (spijtig genoeg) erg aan bij velen.