![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Partijpolitiek en stromingen In dit forum kun je discussiëren over (standpunten van) politieke partijen. en (standpunten van) politieke stromingen, al dan niet vertegenwoordigd door een (niet-partijpolitieke) organisatie. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Als we het geld van de transfers in Vlaanderen kunnen houden kan dat aangewend worden voor vermindering van loonlasten wat tot gevolg heeft dat er meer bedrijven zich hier vestigen met een stijgende werkgelegenheid tot gevolg,. De mensen hoden meer over in hun loonzakje en geven meer uit wat weer goed is voor de economie en zo krijgen we een sneeuwbaleffect. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#22 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Wat was zijn antwoord op de vraag waarom zijn partij twee verschillende dingen vertelt in Antwerpen over de uitbreiging van de haven ? Ik heb geen antwoorden gekregen, Jean-Marie Dedecker ook niet. Misschien kan jij eens proberen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#23 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Het was duidelijk dat hij bedoelde dat hij dat hij de mensen langer wil laten werken (en op dat punt krijgt hij van mij zelfs gelijk) maar hij durft dat natuurlijk niet zeggen. Dat is natuurlijk het voordeel van het cordon sanitair. Hij moet geen bestuursverantwoordelijkheid nemen en kan aan de mensen eender wat beloven. Het VB hoeft geen keuzes te maken en dat maakt het groot. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#24 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Ik had ook graag gehad dat Dewinter de kans kreeg om het te verduidelijken, kunnen wij tenminste een mening vormen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#25 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Ik had ook graag gehad dat Dewinter de kans kreeg om het te verduidelijken, kunnen wij tenminste een mening vormen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#26 | |
Minister
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#27 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
TOEKOMSTGERICHT tegen zinloos geweld en voor verantwoord ondernemen. VREDE en toekomst voor allen ![]() Het Universum, de Evolutie en Spiritualiteit zijn één . Als God bestaat is hij universeel en zijn alle godsdiensten, religies en filosofiën in de evolutie van de mensheid allicht een onderdeel. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#28 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Toen hoorden jullie er ook nog bij.... Dus zeg maar: Dat mag ook! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#29 |
Gouverneur
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#30 |
Minister
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#31 |
Minister
|
![]() Ja, hetzelfde Nederland. Ookal voert de regering heel veel plannen uit die het VB ook propageert, in Nederland heeft het VB nog altijd een slechte naam. In mijn ogen terecht, maar dat is één andere discussie.
Laatst gewijzigd door Brandaan : 12 februari 2006 om 22:06. |
![]() |
![]() |
![]() |
#32 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Het is een kwestie van vertrouwen. Ook in Nederland zijn er mensen die vinden dat er problemen zijn rond het vraagstuk van immigratie. Alleen willen ze dat op een nette manier oplossen en door fatsoenlijke mensen. Als je dit soort maatregelen wilt nemen moet je elke schijn vermijden dat je een verborgen agenda zou hebben of anderszins ultra-rechtse sympathieën hebt. FDW is er niet in geslaagd die schijn te vermijden. Afgezien daarvan ben ik het ook niet eens met sommige van die maatregelen maar ook dát is een andere discussie. Ik twijfel in ieder geval niet aan de goede bedoelingen van onze politici (wél aan hun inzichten). |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#33 |
Banneling
|
![]() Filip Dewinter is eigenlijk de CHRISTUS van de Belgische politiek :
Het onschuldige slachtoffer dat lijdzaam en vergevingsgezind toekijkt hoe zijn tegenstanders hem belagen. RESPEKT !! Vlaanderen is eigenlijk te klein voor zo'n groot politikus. Het volk zal de leugens en de manipulaties van de linkse mediapotentaten wel breken. De tijd is nabij en de maskers zullen vallen. Weg met hen ! |
![]() |
![]() |
![]() |
#34 | |
Minister
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#35 | |
Schepen
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#36 |
Europees Commissaris
|
![]() Klopt, kon ik ook vorige vrijdag constateren in Polspoel & Desmet waarin Dedecker deze uitspraak herhaalde.