Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Maatschappij en samenleving
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn.

Antwoord

Discussietools
Oud 14 februari 2006, 00:04   #1
Dekoster
Gouverneur

Dekoster's schermafbeelding

Standaard Holebi Party's al maar meer hezocht door Hetero's.

Nu ja, vroeger gingen holebi's naar holebi party's omdat men niet aanvaard werd in de maatschappij zoals nu het geval is. Het was ongewoon zo te zijn, vandaar dat er Holebi party's ontstonden. De dag van vandaag zijn holebi party's ook in bij hetero's. Als maar meer hetero's gaan naar holebi party's. Het is daar veel gezelliger, veel meer ambiance en heel wat leuke mensen hoor je hetero's dan verklaren.

Wij holebi's horen dat graag, dit is een blijk van appressiatie en aanvaarding van holebi's in het algemeen. Waarvoor mijn blijk van appressiatie terug.

Heel wat hetero's vinden holebi mensen erg sociaal en erg vriendelijk, lief, gevoelig en warme mensen. Wat ook zo blijkt te zijn trouwens. Iedereen is welkom op holebi fuiven en hetero's hoeven geen schrik te hebben van holebi's. Wij holebi's maken graag plezier, ook samen met hetero's zonder dat daar per definitie meer moet achter steken, want ambiance maken is het voornaamste op een fuif. Een fuif is er om te feesten en te ontspannen. Of het nu een holebi of een hetero fuif is, als men zich maar amuseerd. want wij zijn allen mensen van vlees en bloed en dansen graag op dezelfde muziek, of we nu homo, biseksueel, lesbisch of hetero zijn wij zijn allen gelijk en evenwaardig.

Evenwaardig zijn we voor de huidige maatschappij meer en meer, maar hier hinkt de kerk terug achterop. Vandaar één van de redenen waarom ik vorig jaar mij liet schrappen uit het doopregister. Men zou beter eens een Holebifuif organiseren in één van al die leegstaande kerken. Of beter nog elk weekend in heel het land holebifuiven in zoveel mogelijk leegstaande kerken.

Laatst gewijzigd door Dekoster : 14 februari 2006 om 00:07.
Dekoster is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 februari 2006, 00:12   #2
carlgustaaf
Banneling

carlgustaaf's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Dekoster Bekijk bericht
Nu ja, vroeger gingen holebi's naar holebi party's omdat men niet aanvaard werd in de maatschappij zoals nu het geval is. Het was ongewoon zo te zijn, vandaar dat er Holebi party's ontstonden. De dag van vandaag zijn holebi party's ook in bij hetero's. Als maar meer hetero's gaan naar holebi party's. Het is daar veel gezelliger, veel meer ambiance en heel wat leuke mensen hoor je hetero's dan verklaren.

Wij holebi's horen dat graag, dit is een blijk van appressiatie en aanvaarding van holebi's in het algemeen. Waarvoor mijn blijk van appressiatie terug.

Heel wat hetero's vinden holebi mensen erg sociaal en erg vriendelijk, lief, gevoelig en warme mensen. Wat ook zo blijkt te zijn trouwens. Iedereen is welkom op holebi fuiven en hetero's hoeven geen schrik te hebben van holebi's. Wij holebi's maken graag plezier, ook samen met hetero's zonder dat daar per definitie meer moet achter steken, want ambiance maken is het voornaamste op een fuif. Een fuif is er om te feesten en te ontspannen. Of het nu een holebi of een hetero fuif is, als men zich maar amuseerd. want wij zijn allen mensen van vlees en bloed en dansen graag op dezelfde muziek, of we nu homo, biseksueel, lesbisch of hetero zijn wij zijn allen gelijk en evenwaardig.

Evenwaardig zijn we voor de huidige maatschappij meer en meer, maar hier hinkt de kerk terug achterop. Vandaar één van de redenen waarom ik vorig jaar mij liet schrappen uit het doopregister. Men zou beter eens een Holebifuif organiseren in één van al die leegstaande kerken. Of beter nog elk weekend in heel het land holebifuiven in zoveel mogelijk leegstaande kerken.
dit is nu wat de Rastas " Babylon" noemen.De grote dekadentie....triestig...natuurlijk lokken jullie jonge mensen met gratis hard-drugs!! En zeg, waarom geef je eens geen fuif in één van die fraaie moskees ?!?Lekker exotisch...
carlgustaaf is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 februari 2006, 00:18   #3
longhorn
Minister-President

longhorn's schermafbeelding

Standaard

Ik vond uw topic, Dekoster, interessant om te lezen tot u verzeilde in het kerk-bashen. Volledig onnodig in deze topic als je het mij vraagt....Die laatste alinea had je er beter uitgelaten.
longhorn is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 februari 2006, 00:31   #4
Desiderius
Minister-President

Desiderius's schermafbeelding

Standaard

Ik sluit me volledig aan bij longhorn.
Je hebt gelijk dat holebi's steeds beter aanvaard worden en dat dit een bijzonder goede zaak is. Maar die uithalen naar de kerk zijn een onnodig "zuur randje" aan je positieve inleiding.
Desiderius is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 februari 2006, 01:02   #5
Dekoster
Gouverneur

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Desiderius Bekijk bericht
Ik sluit me volledig aan bij longhorn.
Je hebt gelijk dat holebi's steeds beter aanvaard worden en dat dit een bijzonder goede zaak is. Maar die uithalen naar de kerk zijn een onnodig "zuur randje" aan je positieve inleiding.
Zal het er op jullie vraag dan uithalen
Oud 14 februari 2006, 01:05   #6
Dekoster
Gouverneur

Standaard

kan er die opmerking ivm de kerk er niet meer uithalen blijkt nu
Dekoster is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 februari 2006, 08:49   #7
cookie@vws
Minister-President

cookie@vws's schermafbeelding

Standaard

Klopt inderdaad, trouwens holebipartys worden zeer vaak bezocht door ho weinig door le, en bi zijn hole die het niet willen toegeven.....
Oud 14 februari 2006, 10:31   #8
Menapius
Schepen

Menapius's schermafbeelding

Standaard

Ik heb aan de VUB gestudeerd en daar bestond er een holebi-kring. Ze stond bekend als de kring die de beste fuiven organiseerde. Terwijl andere kringen content waren met een slechte dj en veel bier (ook soms slecht), lieten de holebi's niets aan het toeval over: de zaal werd altijd compleet ingericht volgens een bepaald thema, de dj was topklasse (bijv. house dj's van de Fuse in Brussel), de drank en bediening werd uitgevoerd de cateringservice, er waren professionele buitenwippers (wegens toen al last van kutmarokkaantjes die de ambiance wilden verpesten) enzovoorts...
Bijgevolg, iedereen (hetero en holebi) keek uit naar de volgende holebi-fuif... en politieke orientatie was nooit een thema...
Oud 14 februari 2006, 10:45   #9
Raven
Perm. Vertegenwoordiger VN

Raven's schermafbeelding

Standaard

Meestal zijn homo's niet de moeite waard een vrienschap mee op te bouwen. Voor je het weet liggen ze in de kliniek, lijkbleek, seniel, wegens aids. En net dan moet je dat geleende geld nog terugkrijgen.
Raven is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 februari 2006, 11:46   #10
Lof der Zotheid

Lof der Zotheid's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Raven Bekijk bericht
Meestal zijn homo's niet de moeite waard een vrienschap mee op te bouwen. Voor je het weet liggen ze in de kliniek, lijkbleek, seniel, wegens aids. En net dan moet je dat geleende geld nog terugkrijgen.
Ik wist niet dat gij geld aan homo's uitleende. Mag dat van uw geloof?
Lof der Zotheid is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 februari 2006, 12:25   #11
Raven

Raven's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Cynikus Bekijk bericht
Ik wist niet dat gij geld aan homo's uitleende. Mag dat van uw geloof?
Allah zou geen poort sluiten zonder een achterdeur open te laten. Mohammad's caravaan is niet groot geworden door de onthoofdingen, maar door de handel, ook met niet-moslims.
Oud 14 februari 2006, 13:04   #12
Calle
Parlementslid

Standaard

Citaat:
Allah zou geen poort sluiten zonder een achterdeur open te laten. Mohammad's caravaan is niet groot geworden door de onthoofdingen, maar door de handel, ook met niet-moslims.
Handelen in slaven vooral zeker he ?
Calle is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 februari 2006, 13:22   #13
Phrea|K
Parlementslid

Phrea|K's schermafbeelding

Stuur een bericht via MSN naar Phrea|K
Standaard

Citaat:
Idd, daarom dat ik ook nooit vriendschap zou sluiten met een Arabier. Die komen uit een cultuur waar mannen elkaar kussen als begroeting en dan zwijgen we nog over de café's en badhuizen in Arabische landen, quasi allemaal men-only en dus een paradijs voor nichten). Bovendien zie je om de een of andere reden ook geregeld bevriende, niet-getrouwde mannen hand in hand lopen (ik weet niet wat daar de bedoeling van is, maar decadent en aanzettend tot homofiel gedrag is het het zeker).

Hoedanook: als ik in een arabisch land vertoef, heb ik toch altijd het gevoel dat er een cultuur heerst die jeanetterij hoog in het vaandel draagt. I dunno of dit nu te maken heeft met de Islam of eerder met de Arabische cultuur, maar het staat vast dat homoseksueel gedrag de norm is bij jullie. Het verklaart meteen ook waarom de Arabische wereld elke oorlog verliest, of het nu 'Amerika vs Irak' of 'Israël vs de rest vd Arabische wereld' is. Oorlog is niet voor (Isla)mietjes hé.

Phrea|K is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 februari 2006, 14:40   #14
Dekoster
Gouverneur

Standaard

Citaat:
Hum, sorry. Aids is niet specifiek een ziekte van homo's he, het vond zijn oorsprong in Afrika, door verkeerdelijke bloedtransusies met bloed van apen, dat bloed bleek besmet te zijn met het aids virus. Dit heeft zich in de loop der jaren aangepast aan het menselijk lichaam en is hierdoor ook zo agressief. Als je de statistieken bekijkt van het aantal besmettingen zijn er inderdaad iets meer mannen besmet dan vrouwen. Maar dat percentage is verwaarloosbaar.

Ook heel wat hetero's zijn besmet met het aids virus, vergeet dat vooral niet, dus als je regelmatig wisselende contacten hebt gebruik dan een condoom he, anders zou je het ooit ook wel eens kunnen zitten hebben.

Veilig vrijën is in het homomilieu al lang iets wat wij toepassen, maar wat zekers niet het geval is in het hetero milieu, daar wordt nog al te vaak onveilig gevrijd. De hetero's zijn goed op weg dus om elkaar te besmetten in heel grote getalen.
Oud 14 februari 2006, 14:42   #15
Lof der Zotheid

Lof der Zotheid's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Jaja, dat kennen we: hudna, taquiyya en sjoemelarij...
Lof der Zotheid is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 februari 2006, 14:47   #16
Dekoster
Gouverneur

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Phrea|K Bekijk bericht
Idd, daarom dat ik ook nooit vriendschap zou sluiten met een Arabier. Die komen uit een cultuur waar mannen elkaar kussen als begroeting en dan zwijgen we nog over de café's en badhuizen in Arabische landen, quasi allemaal men-only en dus een paradijs voor nichten). Bovendien zie je om de een of andere reden ook geregeld bevriende, niet-getrouwde mannen hand in hand lopen (ik weet niet wat daar de bedoeling van is, maar decadent en aanzettend tot homofiel gedrag is het het zeker).

Hoedanook: als ik in een arabisch land vertoef, heb ik toch altijd het gevoel dat er een cultuur heerst die jeanetterij hoog in het vaandel draagt. I dunno of dit nu te maken heeft met de Islam of eerder met de Arabische cultuur, maar het staat vast dat homoseksueel gedrag de norm is bij jullie. Het verklaart meteen ook waarom de Arabische wereld elke oorlog verliest, of het nu 'Amerika vs Irak' of 'Israël vs de rest vd Arabische wereld' is. Oorlog is niet voor (Isla)mietjes hé.

ik ben dan misschien wel homo, maar mag een homokoppel dan niet hand in hand lopenover straat, dat doen heterokoppels ook he. Dat is een blijk van liefde naar elkaar toe he of moeten wij allemaal thuis blijven misschien??? Het is trouwens zo dat 1/3 van alle mannen biseksueel wordt geboren.

Wat betreft oorlog voeren is naar mijn weten nog geen enkel oorlog gevallen of opgestaan door het toedoen van homo's he. Dus dat doet hier helemaal niet ter zake.

Aan mij en mijn houding kan je trouwens niet afleiden dat ik homo ben. Net zoals bij hetero's als bij homo's heb je vrouwelijker en mannelijker typetjes. met één verschil dan, wij zijn veel gevoeliger en veel emotioneler dan die stoere zogezegde binken en macho's. Wat niet zo erg meer in trek blijkt te zijn he in het hetero milieu.
Oud 14 februari 2006, 15:06   #17
duveltje382
Secretaris-Generaal VN

duveltje382's schermafbeelding

Standaard

Ik vind dit een rare redenering van SPA, holebis zijn gewone mensen, maar toch starten ze een topic om aan te tonen hoe uitzonderlijk het wel is dat er meer en meer hetero mensen maar holebi party's komen.
Ik zie daar niets bijzonders in
Oud 14 februari 2006, 22:20   #18
carlgustaaf
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door duveltje382 Bekijk bericht
Ik vind dit een rare redenering van SPA, holebis zijn gewone mensen, maar toch starten ze een topic om aan te tonen hoe uitzonderlijk het wel is dat er meer en meer hetero mensen maar holebi party's komen.
Ik zie daar niets bijzonders in
ach, in de dierentuin en in het cirkus komen toch ook heteros(= normale mensen) op bezoek...waarom dan niet op die fameuze fuiven...getuigd wel van slechte smaak moet ik zeggen...
Oud 14 februari 2006, 22:22   #19
Vlaanderen Boven

Vlaanderen Boven's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door carlgustaaf Bekijk bericht
ach, in de dierentuin en in het cirkus komen toch ook heteros(= normale mensen) op bezoek...waarom dan niet op die fameuze fuiven...getuigd wel van slechte smaak moet ik zeggen...
Verhuis naar Saudi-Arabië of zo.
Vlaanderen Boven is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 februari 2006, 23:19   #20
carlgustaaf
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Vlaanderen Boven Bekijk bericht
Verhuis naar Saudi-Arabië of zo.
waarom verhuizen de homos niet naar dat land?Het loopt daar vol mannen in jurken.Zullen ze zich thuisvoelen...Een permanente Gay-Pride optocht
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:00.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be