Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Buitenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies.

Antwoord

Discussietools
Oud 15 februari 2006, 19:54   #4201
parcifal
Banneling

parcifal's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Lex Blanca Bekijk bericht
Het enige wat kostelijk is is jouw zoveelste veralgemening op het einde van je post.
Ok, ik herneem :
Lex Blanca geef hem een vingerkootje en hij hapt direct je arm af.

Da's beter nietwaar?
Owee, als ik hier eens een veralgemening plaats maar zet de woorden
'lex blanca' 'jezuieten' 'veralgemeningen' 'massaal' 'leugens' eens in een zin?
parcifal is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 februari 2006, 20:00   #4202
Lex Blanca
Minister-President

Lex Blanca's schermafbeelding

Locatie: Post-Industrial Zero-Growth Control Grid Society of the NWO-One-World-Government Global Police State
Standaard

Poster van de nieuwe Charlize Theron film-Aeon Flux.Heb 'm nog iet bekeken,maar gaat blijkbaar over de toekomst waarin-nadat een virus een groot deel van de bevolking heeft uitgeroeid-de wereld een totalitaire staat is verworden met een kleine elite.(niet mijn woorden,nagel me dus niet aan de muur)
Ik post de poster vooral omdat er een alziend oog opstaat en enkele kenmerken van NWO erin voorkomen (elite-totalitaire wereld-virus...);maar vooral voor het oog in de pyramide.
Bijgevoegde afbeelding(e)

Lex Blanca is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 februari 2006, 20:08   #4203
Lex Blanca
Minister-President

Locatie: Post-Industrial Zero-Growth Control Grid Society of the NWO-One-World-Government Global Police State
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door parcifal Bekijk bericht
Ok, ik herneem :
Lex Blanca geef hem een vingerkootje en hij hapt direct je arm af.
Herneem nog maar eens want zoals je het nu brengt is het alsof ik dat elke keer doe.

En nogmaals;Styllo_Ben dacht eveneens dat je Tricher als opperreptiel aanbracht.Ik reageerde op zijn post (je hebt me dus helemaal geen vingerkootje gegeven.ik gaf je mijn mening over Parci op de NWO draad)

Citaat:
Da's beter nietwaar?
Owee, als ik hier eens een veralgemening plaats maar zet de woorden
'lex blanca' 'jezuieten' 'veralgemeningen' 'massaal' 'leugens' eens in een zin?
Beter?Niet echt(zie antwoord hierboven).
En na "O wee" kan ik niet echt meer volgen vrees ik...rare zin hoor Parci-een vraag zelfs meen ik te ontwaren
En dat van de Jezuiten...weet je wel wat ik denk over de plaats in de hierarchie van de Jezuiten?En kan je meteen ook "massaal" en "leugens" en "in 1 zin met Lex Blanca" in een begrijpelijker context plaatsen?

Laatst gewijzigd door Lex Blanca : 15 februari 2006 om 20:12.
Oud 15 februari 2006, 20:20   #4204
Lex Blanca
Minister-President

Standaard

Net eindelijk! Loose Change kunnen bekijken (audio van PC was hele tijd stuk).
Voldoet voledig aan de verwachtingen.Gaat enkel over 9/11 (niet over NWO etc.),goede benadering (stellen de juiste vragen en gaan op een objectieve eerlijke manier op zoek naar antwoorden)...must see!Vooral voor degenen die nog niet weten dat 9/11 een inside job is...je zal het je niet beklagen (duurt een goed uur).
http://video.google.com/videoplay?do...81991288263801
Oud 16 februari 2006, 07:59   #4205
exodus
Perm. Vertegenwoordiger VN

exodus's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Je gelooft toch geen letter van wat Pinda allemaal uitkotst hoop ik?

[SIZE=2]Skepticism is good; it means that questions are being asked. When questions are asked, answers are found. Flat out rejection is what is bad; it is the product of ignorance and fear and will lead nowhere[/SIZE]

Laatst gewijzigd door exodus : 16 februari 2006 om 08:03.
exodus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 februari 2006, 09:30   #4206
parcifal
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door exodus Bekijk bericht
[SIZE=2]Skepticism is good; it means that questions are being asked. When questions are asked, answers are found. Flat out rejection is what is bad; it is the product of ignorance and fear and will lead nowhere[/SIZE]
Heel juist en ik sta hier 100% achter.
Maar het zijn blijkbaar altijd de 'ene partij' die de vragen mag stellen.
Als de non-believers eens vragen stellen zijn die blijkbaar minder belangrijk of het product van 'onze' brainwashing.....

Van mij mag jij gerust geloven en verkondigen dat de maan van kaas is gemaakt, als je mijn vraag om bewijs daarvan niet kan beantwoorden, wie heeft er dan de logica aan zijn kant?

Vergeet niet dat de non-believers eigenlijk het meest sceptisch zijn, believers zijn gewoon selectief sceptisch.

Laatst gewijzigd door parcifal : 16 februari 2006 om 09:30.
Oud 16 februari 2006, 11:11   #4207
Antoon
Secretaris-Generaal VN

Antoon's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Als de non-believers eens vragen stellen zijn die blijkbaar minder belangrijk of het product van 'onze' brainwashing.....

Van mij mag jij gerust geloven en verkondigen dat de maan van kaas is gemaakt, als je mijn vraag om bewijs daarvan niet kan beantwoorden, wie heeft er dan de logica aan zijn kant?

Vergeet niet dat de non-believers eigenlijk het meest sceptisch zijn, believers zijn gewoon selectief sceptisch.
Absoluut akkoord.
Oud 16 februari 2006, 11:50   #4208
Pindar
Banneling

Pindar's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Je gelooft toch geen letter van wat Pinda allemaal uitkotst hoop ik?
Ik zou het toch maar eens onderzoeken dan!
Uw 'gedrag' toont duidelijk een oneindige intolerantie voor
andersdenkenden.
Maar nogmaals, Iedereen kan en mag denken wat ie wil wat mij betreft,
maar het is natuurlijk heel erg dom iets af te wijzen waar je niks van weet.
ik ben ongeveer 4 jaar bezig in mijn vrije tijd dit verder te onderzoeken,
en het wordt steeds bizarder, dat begriijp ik best.
Maar, wat ik hier neerzet doe ik overigens NA een redelijk grondig onderzoek
van mijn zijde. En ik ben ook bereid mijn ongelijk aan te tonen, m aar hoe dieper ik graaf hoe meer ik besef dat het klopt en het vaan nog veel veel dieper gaat.
(Zo wordt de 'astrale' wereld ook door de illuminatie bevolkt en halen ze
daar hun 'grappen en grollen' uit, terwijl de meeste mensen denken, dat omdat het 'astraal' is wel waar zal zijn, welnu helaas!)
En een van de dingen die ik (en anderen hier met mij) ontdekt hebben,.
zijn dat we allemaal als bevolking behoorlijk ge-brain-washed zijn.
DAT is de reden dat U wat ik schrijf afwijs! En natuurlijk is dat heel naar om te ontdekken. Ik had ook geen idee wat ik tegen zou komen en ik kom nog zaken tegen die mijn verbazing schetsen.
Dus zoals Exodus al opmerkte is het natuurlijk heel dom iets af te wijzen
op voorhand. Meeste hier weten wel hoe dat heet.

Dan nog iets over de parallele werelden waar ik en Exodus het over hebben.
We zijn allemaal "multi-dimensionaal' we leven allemaal in verschillende fases
in verschillende 'werelden' . Nu zijn deze werelden verbonden met onze
"Overziel" .Via verschillende technieken, zoals bv remote vieuwing kan je
hierin 'kijken'. Niet terechtkomen want daar ben je al!
Zo is bv de in "New Age" kringen(De New Age beweging is opgericht door de illuminati, om
ons te doen stoppen met denken, en ons bewustzijn de bekende kant op te sturen)
, de geleidegids populair. Echter is dit niks anders dan jezelf in een van de parallele werelden die contact met je maakt.
De illuminati weten dit allemaal al eeuwen lang en hebben dit onderdrukt door
ons voor te liegen via de wetenschap met van die achterlijke leuzen zoals
"meten is weten' en er is maar 1 universum en 1 werkelijkheid, bla bla bla.
Een van de hele belangrijkste parallele gebieden is 'hyper-space'
Dit is niet wat het bv in de films voorstelt. Het is het gebied NA de astrale wereld, en hier is veel mogelijk. Als je dit gebied activeert, gaan de andere 90% van je hersenen werken en kun je veel meer 'doen', 'zien' en 'snappen'
Voor de 'wetenschappers' die hierin geintresseerd zijn, jullie moeten niks aanleren maar al die kut regeltjes (Occam's Razor, herhaalbaarheid, falsifieerbaarheid etc) afleren. Dan pas kan het zijn dat jullie ogen opengaan!

Pindar

Laatst gewijzigd door Pindar : 16 februari 2006 om 11:56.
Pindar is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 februari 2006, 11:52   #4209
Pindar
Banneling

Pindar's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Van mij mag jij gerust geloven en verkondigen dat de maan van kaas is gemaakt, als je mijn vraag om bewijs daarvan niet kan beantwoorden, wie heeft er dan de logica aan zijn kant
LOL

Hij is niet van kaas! Hij is van Titanium!
En ga nou je onderzoek eens doen!

Pindar
Pindar is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 februari 2006, 14:57   #4210
democratsteve
Minister-President

democratsteve's schermafbeelding

Standaard

Citaat:

TOTAAL verkeerd!! (in ieder geval in de zaak 9/11)
IK (en de 9/11- sceptici: een veel adeqatere benaming als je 't mij vraagt) zijn juist degenen die sceptich zijn en het zijn diegenen die nog steeds het officieel verhaal geloven die gewoonweg WEIGEREN sceptich te zijn.
Want voor hen zijn de gestelde vragen van de sceptici ofwel irrelevant ofwel staan zogezegd de antwoorden in de officiele rapporten.
Nochthans is nog geen enkele "nonbeliever" in staat gebleken ook maar één zinnig/logisch antwooord te geven op de vele vragen ivm de "onregelmatigheden" in de officiele versie.

Laatst gewijzigd door democratsteve : 16 februari 2006 om 14:57.
democratsteve is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 februari 2006, 15:15   #4211
parcifal
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door democratsteve Bekijk bericht
TOTAAL verkeerd!! (in ieder geval in de zaak 9/11)
IK (en de 9/11- sceptici: een veel adeqatere benaming als je 't mij vraagt) zijn juist degenen die sceptich zijn en het zijn diegenen die nog steeds het officieel verhaal geloven die gewoonweg WEIGEREN sceptich te zijn.
Want voor hen zijn de gestelde vragen van de sceptici ofwel irrelevant ofwel staan zogezegd de antwoorden in de officiele rapporten.
Nochthans is nog geen enkele "nonbeliever" in staat gebleken ook maar één zinnig/logisch antwooord te geven op de vele vragen ivm de "onregelmatigheden" in de officiele versie.
Zijn de vragen van de 911-sceptici dan niet grotendeels beantwoord?
Je kan daar voldoende van terugvinden in de 211 pagina's die deze thread al aansleept.
Het gaat er blijkbaar om dat de 911-sceptici de antwoorden veelal liever niet aanvaarden.

Dat er nog ontbeantwoorde zaken zijn, daar geef ik je gelijk in.
Maar is het ware scepticisme niet vaak zoek bij jullie?
Hangen jullie niet te zeer vast aan het vooroordeel van een complot?

Ik kan perfect de mogelijkheid van een complot aanvaarden mits onmiskenbaar bewijs.
Maar tot het zover is, blijf ik bij de meest waarschijnlijke optie.
Dat is nu eenmaal meestal de juiste keuze.
Oud 16 februari 2006, 15:57   #4212
Pieke

Pieke's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pindar Bekijk bericht
LOL

Hij is niet van kaas! Hij is van Titanium!
En ga nou je onderzoek eens doen!

Pindar
ik denk dat gij en ik een andere betekenis geven aan "onderzoek doen"...
Pieke is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 februari 2006, 17:42   #4213
exodus

Standaard

Citaat:
Jij hebt nog nooit enige serieuze vraag gestelt over een onderwerp als 9/11 of de NWO. Je hebt wel al vragen gestelt die ons ongelijk zouden moeten bewijzen in de trant van "als het een inside job is dan kan het toch niet dat ...?" Je hebt het onderwerp al enorm veel in het belachelijke proberen te trekken, en dan zeggen wij idd dat dat een product is van je "brainwashing". Niet echt brainwashing dat ze je aan een computer haken maar brainwashing door de indrukken van de realiteit dat je opdoet en rotsvast in gelooft gedurende iemands leven.

Als je gedurende heel je leven de indrukken krijgt van wereldpolitiek, geschiedenis etc via de media en andere kanalen en als je dan plots hoort dat de mensheid in de greep is van een internationale samenzwering, dan gaan velen idd zeggen "wat is dit voor zever". Naarmate men zich ook meer persoonlijk aangevallen voelt door dit wereldbeeld gaat men het in het belachelijke trekken.

Totdat men naar de bewijzen kijkt zonder vooroordeel.

Laatst gewijzigd door exodus : 16 februari 2006 om 17:43.
Oud 16 februari 2006, 17:46   #4214
Antoon
Secretaris-Generaal VN

Antoon's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Totdat men naar de bewijzen kijkt zonder vooroordeel.
Dat is net het probleem. In heel deze thread, ondertussen 211 pagina's lang, heb je geen enkel geloofwaardig bewijs laten zien. Geen enkel. Met of zonder vooroordeel.
Oud 16 februari 2006, 17:52   #4215
exodus

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pieke Bekijk bericht
ik denk dat gij en ik een andere betekenis geven aan "onderzoek doen"...
Dat die uitspraak van Pindar niet helemaal uit de lucht komt vallen getuige dit stukje hieronder i.v.m dat Titanium. Je gaat mij niet horen zeggen dat de maan een "ruimteschip" is maar je moet alle feiten in belang nemen, en tot nu toe is er geen enkele theorie die alle aspecten van de maan afdoende verklaart.

Citaat:
Twee leden van de Sovjet Academie van Wetenschappen hebben onlangs de theorie ter berde gebracht dat de maan een enorme, uitgeholde planetoide is, die in omwenteling om onze wereld heen gezet werd billjoenen jaren geleden. Zjii geloven dat de maan knstmatig werd uitgehold, hetgeen betekent dat het door de een of andere intelligentie gedaan was.

Een andere Russische Geleerde, die de manen van Mars bestudeerd heeft, denkt dat dezen ook, hol zijn, en dat ze wel eens ruimtestations zouden kunnen zijn. Het schijnt dat de Sovjets tot deze opzienbarende conclusie kwamen omdat het donkere gedeelte van de manen, die we niet van deze Aarde kunnen zien, gevuld zijn met oceanen van metaal-achtige gesteente. Dit harde metaal is corrosie-resistant titanium, en we gebruiken het hier op Aarde in de fabricatie van supersonische jets en ruimte schepen.

Verscheidene Amerikaanse studies neigen om in te stemmen met de Russische theorie dat de maan hol is en dat het zo tot stand kwam door de actieve tussenkomst van een of andere onbekende aliens. Ongebruikelijke activiteit is waar genomen op de maan tenminste de laatste 100 jaar. NASA gaf recent toe dat een mysterieuze kracht op de maan had veroorzaakt dat een remote-controlled wetenschappelijk station dat door astronauten was opgezet zich op een onverwachte manier begon te gedragen .

Toen NASA de lunar landing craft neer liet storten nadat de astronauten waren teruggekeerd naar hun module, klonk de maan urenlang als een gong. De snelheid van de vibraties verandereden nadat ze door de buitenste lagen van gesteente heen gegaan waren, en begonnen te accelereren totdat ze zes mijl per seconde bereikten-- hetgeen de snelheid van geluid is dat door metaal heen reist.
En dit

Citaat:
Normal planetary composition results in heavier elements in the core and lighter materials at the surface; not so with the moon. According to Wilson, "The abundance of refractory elements like titanium in the surface areas is so pronounced that several geologists proposed the refractory compounds were brought to the moon's surface in great quantity in some unknown way. They don't know how, but that it was done cannot be questioned."

Laatst gewijzigd door exodus : 16 februari 2006 om 17:53.
Oud 16 februari 2006, 22:39   #4216
exodus

Standaard

Hier nog iets anders... over het Christendom waar wij al over gesproken hebben. Het is volledig gebaseerd op de babylonische/egyptische relegie en zonneaanbidding.

2000 jaar geleden is het katholisme gecreerd door verborgen krachten, onzichtbare geheime genootschappen die wij als NWO zouden omschrijven, om hun babylonisch/egyptische religie op de onwetende massa te imprenten. Jezus christius is gewoon een zonnesymbool en het katholisme is volledig afgeleid van die babylonicshe leer. Het Amen na een gebed naar de Egyptische god "Amen-Ra", de egyptische obilisk in het vaticaan waarnaar de paus altijd moet kijken als hij het volk aanspreekt... De verhalen die identiek zijn in symbolisme enzovoort.

Dit is de Babylonische vissegod Nimrod en de paus. Let op de gelijkenissen. Toeval?

De Christelijke moeder Maria e Jezus (links), de Egyptische Isis en Horus (midden) en de Babylonische Semiramis en Tammus (rechts).

Laatst gewijzigd door exodus : 16 februari 2006 om 22:44.
Oud 17 februari 2006, 08:09   #4217
puud
Parlementslid

Standaard

Citaat:
Hier nog iets anders... over het Christendom waar wij al over gesproken hebben. Het is volledig gebaseerd op de babylonische/egyptische relegie en zonneaanbidding.

2000 jaar geleden is het katholisme gecreerd door verborgen krachten, onzichtbare geheime genootschappen die wij als NWO zouden omschrijven, om hun babylonisch/egyptische religie op de onwetende massa te imprenten. Jezus christius is gewoon een zonnesymbool en het katholisme is volledig afgeleid van die babylonicshe leer. Het Amen na een gebed naar de Egyptische god "Amen-Ra", de egyptische obilisk in het vaticaan waarnaar de paus altijd moet kijken als hij het volk aanspreekt... De verhalen die identiek zijn in symbolisme enzovoort.

Dit is de Babylonische vissegod Nimrod en de paus. Let op de gelijkenissen. Toeval?

De Christelijke moeder Maria e Jezus (links), de Egyptische Isis en Horus (midden) en de Babylonische Semiramis en Tammus (rechts).

Complete nonsens.
Belachelijkheid ten top.
puud is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 februari 2006, 08:14   #4218
duncan
Banneling

Standaard

Quote : 2000 jaar geleden is het katholisme gecreerd door verborgen krachten, onzichtbare geheime genootschappen die wij als NWO zouden omschrijven, om hun babylonisch/egyptische religie op de onwetende massa te imprenten.

Rozenkruizers - vrijmetselaars - macconieken -enz ....vormde een MEGA groot deel van HUIDIG geloof .

KERK & staat is nog steeds niet gescheiden bemerkbaar aan HUN loges die nog STEEDS wereldwijd vertegenwoodigd worden van de GAZA tot Berlijn en terug .

Kom me dus niet wijsmaken dat het ENKELE spirituele verenigingen zijn want dan ga ik hardop lachen
Belachelijkheid aan den top.

Laatst gewijzigd door duncan : 17 februari 2006 om 08:15.
duncan is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 februari 2006, 10:34   #4219
Pieke

Pieke's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Dat die uitspraak van Pindar niet helemaal uit de lucht komt vallen getuige dit stukje hieronder i.v.m dat Titanium. Je gaat mij niet horen zeggen dat de maan een "ruimteschip" is maar je moet alle feiten in belang nemen, en tot nu toe is er geen enkele theorie die alle aspecten van de maan afdoende verklaart.
Absoluut mee akkoord, en ik heb er ook geen problemen mee om toe te geven dat we (wetenschappers) het hele verhaal nog lang niet weten. En dat er bijkomend onderzoek (echt wetenschappelijk onderzoek, geen "pindar-onderzoek") nodig gaat zijn om op alle vragen een antwoord te krijgen. Maar om dan maar te verkondigen dat na "onderzoek" van de huidige (met de nadruk hierop) feiten hij tot de vaststelling komt dat de maan hol is, gemaakt is van titanium, en eigenlijk een gigantisch ruimteschip is, is een brug of 10 te ver. En getuigt van een vooringenomenheid die hij "echte" wetenschappers verwijt...
Pieke is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 februari 2006, 11:43   #4220
Herr Flick
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Als de NWO 2000 jaar geleden al bestond zouden ze dat eigenlijk

de AWO moeten noemen : Antieke Wereld Orde...

Komaan mensen, iedereen weet toch dat al die verhalen over goden, allemaal van dezelfde zever voortkomen, ! ?

Een vertelselke dat ze ontworpen hebben om het plebs in iets te doen geloven, om het rustig te houden.

En dat gewoon door de jaren heen overgegaan is in het Jodendom,

Waaruit het Christendom is ontstaan, en het Christendom is dan nog eens geremixed met het vertelselke van de Joden door een zatte monik, die dat influisterde in de oren van een pedofiele arabier, die er dan de Islam van gemaakt heeft.

Verder zijn er nog een paar remixen , rewrites, en Sequels gemaakt door wat katholieke pausen, en dan nog later hebben ze het nog eens aangepast voor Jehova, De heiligen van jezus christus laatste dagen, (kortweg mormonen) , pinkstertoestanden en Scientology. en nog een heleboel andere plaatstelijke TV dominees die aan heel dien business goe geld verdienen.

Van de Tora, wordt zelfs in sommige bronnen beweert, dat als me de echte antieke boekrollen neemt, die enkel voor de allerhoogste Rabi's mogen worden geraadpleegd zou het er zelf gewoon klakkeloos instaan, dat het niet meer dan een hoax is.

Waarom denk je dat de dode zeerollen zo top secret gehouden worden, Die zijn ze straks al 50 jaar bij mekaar aan't puzzelen en aan t' lezen maar veel ophefmakend of interessants is daar nog nie over geschreven van officieële zijde, het onderzoek wordt trouwens opzettelijk gesaboteerd door zowel 't vatikaan als de joden, als zelf Jordanië ...

Godsdienst, ...
Herr Flick is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 08:29.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be