![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 |
Burgemeester
|
![]()
![]() |
#22 |
Gouverneur
|
![]() Kapitaal? Is het statiegeld voor bierkratten weer eens onmhoog gegaan?
![]() |
#23 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Mijn electronische pen is al gescherpt, wat ga jij bleiten...
Bid maar al tot Allah, dat ze uw geen kopje kleiner gaan maken, uw islamvrientjes, als de Vlaams Belangers weg zouden zijn. ![]()
![]() |
#24 |
Vreemdeling
|
![]() Mosasaurus, wie denk je dat je bent dat je zoiets zegt???? denk je je bent koning ofzo?
jullie hebben gwn geen leve!!!!!!!! als jullie zegge da alle moslims buite moeten, dan noem ik dan racisme en daar zal de hele wereld ook zo over denken!!!!!!! en de islam is helemaal geen vergif integendeel het helpt de mensen juist en respectvol te denken! tis niet omdat bv een marokkaan een misdaad begaat dat het ook een islamiet is he! je zou beter beginnen met de vertaalde Koran te lezen voor dat je hier mensen zomaar gaat uitkakken(btw kakken moet je op wc doen, niet op een site) |
![]() |
![]() |
![]() |
#25 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#26 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#27 |
Banneling
|
![]() Ik denk dat dit stilaan de mening aan het worden is van vélé Vlamingen en Europeanen die met deze agressieve godsdienst worden geconfrontéérd. Vrede creëren door apartheid in te voeren. Dit is de enigste uitweg in de stééds groter wordende multikulturéle chaos.
Laatst gewijzigd door Freie Kameradschaft : 17 februari 2006 om 19:13. |
![]() |
![]() |
![]() |
#28 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Zo te zien, is Breydel tussen de mazen vh net geglipt
![]()
![]() |
#29 |
Banneling
|
![]() Voor een Vlaamse nationalist mag je wel wat meer respect voor je eigen taal aan de dag leggen. Je taalkennis is waarschijnlijk een mooie illustraties van je intelligentieniveau?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#30 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#31 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
En hebt u al veel resultaat geboekt in uw persoonlijke kruistocht tegen typ fouten op het internet? ![]() Ik neem aan dat daar uw fustratie vandaan komt...
![]() |
![]() |
#32 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Uitleggen en sigaretten rollen (zeggen ze bij ons) . Nice try, Breydelke 8)
![]() |
#33 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Naar mijn mening mocht er ook een spatie tussen intelligentie en niveau, maar daar ga ik niet moeilijk over doen.
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Laatst gewijzigd door Jazeker : 18 februari 2006 om 02:02. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#34 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Of 'Breydelke' heeft erg veel oog voor detail in zijn meesterrol, of jij merkt niet dat onze nieuwe neo-nazi een voorkeur heeft voor het gebruik van de é (zoals in 'voorhéén'). Lijkt me vrij safe om aan te nemen dat het Breydel niet is, noch Guderian.
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Laatst gewijzigd door Jazeker : 18 februari 2006 om 02:06. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#35 | |
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#36 |
Gouverneur
|
![]() Zoals elke mening mag je die vrij uiten, maar ze is wel fout.
![]() |
#37 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() En niveau is een gallicisme ook.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#38 |
Gouverneur
|
![]()
![]() |
#39 |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Dames en Heren,
Hier kunnen we weer genieten van een zelfverklaarde "rechtvaardige" die dagelijks hemel en aarde en beweegt om het land te redden ![]() Ik kan deze "politiek correcte ziel" alleen maar de raad geven om te emigreren naar pakweg Pakistan of Afghanistan, daar wat tamtam te maken en dan eens af te wachten of de lokale bevolking HEM gaat verkiezen boven hun EIGEN VOLK ! Hun "liefde" voor bvb moslims neemt zulke ziekelijke vormen aan dat zelfs de allochtonen zelf het al verdacht vinden ![]() Maar ja : deze "verzuurde" burger snapt het weer niet zeker ? Noorman |
![]() |
![]() |
![]() |
#40 | |
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |