![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Godsdienst en levensovertuiging In dit forum kan je discussiëren over diverse godsdiensten en levensovertuigingen. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#101 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Zelfbewustzijn en cognitie zijn al moeilijker te verwarren dan bewustzijn en cognitie. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#102 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() iemand al eens gehoord van de kirlianfotografie ? bewijst in alle geval dat er meer is dan wat we kunnen zien
|
![]() |
![]() |
![]() |
#103 |
|
![]() Dat is oplichterij.
Ik heb daar ook eens achter gehoord op het forum van Skepp.be , ik kreeg volgende reactie: "Dat bedoelde foto-apparaat slaat waarschijnlijk op Kirlian-effect. Zie aldaar ergens. Heeft meer met St-Elmusvuur en statische ontlading te maken zoals bijvoorbeeld van je "knetterende" trui. En ZEKER NIETS met je gezondheidstoestand, noch met de homeo-energie, want statische lading is gewoon te meten." |
![]() |
![]() |
![]() |
#104 |
|
![]() je hebt het nu meteen over medische toepassing van kirlianfotografie he
daar heb ik niks over gezegd als je van een blad een stuk afknipt en je trekt er dan met de kriliantechniek een foto van dan zie je de oorspronkelijke vorm van dat blad nog steeds in de vorm van een soort aura en we hebben het hier over het bestaan van de ziel dus hoe kan die camera nu iets vastleggen dat niet bestaat ? Laatst gewijzigd door King of beggars and fleas : 18 februari 2006 om 12:27. |
![]() |
![]() |
![]() |
#105 |
|
![]() en die statische lading wat is dat dan ? een ziel is mss gewoon energie he.
en als die statische lading je lichaam dan verlaat dan ben je dood
Alles neem ik terug wat ik hier heb verkondigd. Ik raad iedereen aan om zich met geen enkele politieke strekking in te laten, zich te ontfermen over de armen van deze wereld en zich te bekeren tot het ware geloof in Jezus Christus als Gods enig geboren zoon die voor ons gestorven en verrezen is opdat wij van onze zondige natuur bevrijdt zouden kunnen worden. Het einde is nabij en de mensenzoon zal spoedig terugkomen, gezeten op de wolken met grote macht en majesteit. hallelujah. |
![]() |
![]() |
![]() |
#106 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#107 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#108 | |
|
![]() Citaat:
Ze beweren eigenlijk ook exact hetzelfde als einstein. Namelijk dat E = MC kwadraat. of met andere woorden M = E gedeeld door Ckwadraat. of met andere woorden Massa is gelijk aan Energie gedeeld door een contante ( de lichtsnelheid )in het kwadraat.
Alles neem ik terug wat ik hier heb verkondigd. Ik raad iedereen aan om zich met geen enkele politieke strekking in te laten, zich te ontfermen over de armen van deze wereld en zich te bekeren tot het ware geloof in Jezus Christus als Gods enig geboren zoon die voor ons gestorven en verrezen is opdat wij van onze zondige natuur bevrijdt zouden kunnen worden. Het einde is nabij en de mensenzoon zal spoedig terugkomen, gezeten op de wolken met grote macht en majesteit. hallelujah. Laatst gewijzigd door King of beggars and fleas : 18 februari 2006 om 12:43. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#109 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Aura's, als we zo gaan beginnen
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#110 |
|
![]() @King of beggars and fleas: Mja, whatever, als u maar onthoudt dat dergelijke aura en kirlian dingen niet te serieus genomen moeten worden, alé ja, ik ga u natuurlijk niet tegenhouden.
Laatst gewijzigd door StevenNr1 : 18 februari 2006 om 12:49. |
![]() |
![]() |
![]() |
#111 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#112 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Verschrikkelijk, al die pseudo-wetenschappelijke onzin.
![]() |
![]() |
#113 |
|
![]() Inderdaad, maar ja, je kunt moeilijk verwachten dat iedereen er meteen een wetenschappelijke uitleg tegenin kan brengen. Nu ja, meestal worden dergelijke dingen toch smalend genegeerd.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#114 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Gelukkig. Al dat escapisme...
![]() |
![]() |
#115 |
|
![]() aura s een taboe of wat
![]()
Alles neem ik terug wat ik hier heb verkondigd. Ik raad iedereen aan om zich met geen enkele politieke strekking in te laten, zich te ontfermen over de armen van deze wereld en zich te bekeren tot het ware geloof in Jezus Christus als Gods enig geboren zoon die voor ons gestorven en verrezen is opdat wij van onze zondige natuur bevrijdt zouden kunnen worden. Het einde is nabij en de mensenzoon zal spoedig terugkomen, gezeten op de wolken met grote macht en majesteit. hallelujah. |
![]() |
![]() |
![]() |
#116 |
|
![]() Onzin.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#117 | |
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#118 |
|
![]() ik beschouw mezelf als een neo-animist - of maw voor mij is alles bezield, elke steen, elk blad, elke boom, zelfs onze planeet is een levend wezen en draagt de universele kosmische energie in zich.
![]() |
![]() |
![]() |
#119 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Een taboe is iets goddelijk dat mensen ongemakkelijk maakt.
Aura's zijn pure waarzeggerij.
![]() |
![]() |
#120 |
|
![]() |
![]() |
![]() |