![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#141 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Alles neem ik terug wat ik hier heb verkondigd. Ik raad iedereen aan om zich met geen enkele politieke strekking in te laten, zich te ontfermen over de armen van deze wereld en zich te bekeren tot het ware geloof in Jezus Christus als Gods enig geboren zoon die voor ons gestorven en verrezen is opdat wij van onze zondige natuur bevrijdt zouden kunnen worden. Het einde is nabij en de mensenzoon zal spoedig terugkomen, gezeten op de wolken met grote macht en majesteit. hallelujah. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#142 | |
|
![]() Citaat:
Wie heeft er belang bij 46 initiatieven van eenzaten met hun eigen gelijk ? Een van de zes criteria van het netwerk is bovendien dacht ik samenwerken met ander actoren in de armoedebestrijding
Alles neem ik terug wat ik hier heb verkondigd. Ik raad iedereen aan om zich met geen enkele politieke strekking in te laten, zich te ontfermen over de armen van deze wereld en zich te bekeren tot het ware geloof in Jezus Christus als Gods enig geboren zoon die voor ons gestorven en verrezen is opdat wij van onze zondige natuur bevrijdt zouden kunnen worden. Het einde is nabij en de mensenzoon zal spoedig terugkomen, gezeten op de wolken met grote macht en majesteit. hallelujah. Laatst gewijzigd door King of beggars and fleas : 17 februari 2006 om 14:58. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#143 | |
|
![]() Citaat:
1. omdat ze worden uitgesloten op de arbeidsmarkt wegens te laag geschoold, te bruin, te wit, te dik, te lelijk, te eerlijk, te weinig gehaaid, te assertief, te oud enz 2. omdat men in onze maatschappij zonder kapitaal om te investeren niet kan ondernemen. zelfs indien alle openstaande vacatures bij de vdab echt zouden zijn en bovendien morgen ingevuld zouden zijn dan nog zouden er minstens 450.000 mensen geen werk krijgen. Voor minstens 450.000 mensen is werken dus in het geheel geen realistische oplossing. Hoewel dit normaal gezien wel voor iedereen een oplossing zou moeten kunnen zijn - en dat staat bovendien ook in de grondwet want werk is een grondwettelijk recht. voor deze groep mensen is er maar één weg uit de armoede
Alles neem ik terug wat ik hier heb verkondigd. Ik raad iedereen aan om zich met geen enkele politieke strekking in te laten, zich te ontfermen over de armen van deze wereld en zich te bekeren tot het ware geloof in Jezus Christus als Gods enig geboren zoon die voor ons gestorven en verrezen is opdat wij van onze zondige natuur bevrijdt zouden kunnen worden. Het einde is nabij en de mensenzoon zal spoedig terugkomen, gezeten op de wolken met grote macht en majesteit. hallelujah. Laatst gewijzigd door King of beggars and fleas : 17 februari 2006 om 15:09. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#144 |
Minister-President
|
![]() [SIZE=7]Alleen een dictatuur noemt de roep naar democratie anarchie.[/SIZE] [SIZE=5](cookie)[/SIZE]
![]() |
#145 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Wanneer de persoonlijke schuldenlast te hoog blijkt te zijn, is er het gerechterlijk faillisement ook voor particulieren. U kan dus uw schulden in één klap wegwerken! Daar staat natuurlijk tegenover dat je nadien wel niet moet herbeginnen. U heeft gelijk dat er veel te snel en te makkelijk consument kredieten worden gegeven aan vaak een redelijke of te hoge intrest marge. Maar ook over de intrest op schulden moeten de schuldeisers zich uiteindelijk plooien naar belgisch recht en dat ligt circa op 10% ongeacht wat in hun verkoopsvoorwaarden geschreven staat. Armoede is in vele gevallen niet weten, niet willen weten of niet in staat zijn iets te weten te komen op één of andere manier. Uiteraard duizend en één situatie's maken de verschillen zo groot dat men meestal door het bos de bomen niet meer ziet. Maar schulden kan men van zich afwerpen, armoede dat is wat anders maar het is een begin.
![]() |
![]() |
#146 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#147 |
Banneling
|
![]() Tja...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#148 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
dictators noemen zichzelf democraat[/SIZE] Laatst gewijzigd door voicelesscharlie : 17 februari 2006 om 19:00. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#149 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
?????????????????????????????????????????????????? ? ?????????????????????????????????????????????????? ? ?????????????????????????????????????????????????? ? ????????????????????????? mensen die echt niet meer kunnen werken wegens echte invaliditeit, ziekte of ouderdom mogen nog uitkeringen krijgen. Laatst gewijzigd door Cynicus : 18 februari 2006 om 19:53. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#150 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#151 | |
|
![]() Citaat:
![]() ik denk eerder dat mensen die niet anders kunnen dan denken dat ze een onderdeel van het productieapparaat geindoctrineerd zijn. Zelfstandig denken is immers hinderlijk voor de productie.
Alles neem ik terug wat ik hier heb verkondigd. Ik raad iedereen aan om zich met geen enkele politieke strekking in te laten, zich te ontfermen over de armen van deze wereld en zich te bekeren tot het ware geloof in Jezus Christus als Gods enig geboren zoon die voor ons gestorven en verrezen is opdat wij van onze zondige natuur bevrijdt zouden kunnen worden. Het einde is nabij en de mensenzoon zal spoedig terugkomen, gezeten op de wolken met grote macht en majesteit. hallelujah. Laatst gewijzigd door King of beggars and fleas : 18 februari 2006 om 20:08. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#152 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#153 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#154 | |
|
![]() Citaat:
mijn zelfstandig denken zegt mij dat het feit dat jij een onderdeel van het productieapparaat moet zijn om te kunnen eten eigenlijk gelijk staat aan slavernij of maw dat we leven in een verkapte vorm van feodalisme. mijn zelfstandig denken zegt mij ook dat slavernij ( afhankelijkheid van diegenen die de natuurlijke hulpbronnen nog steeds monopoliseren zoals in de middeleeuwen ) mensonwaardig is. mijn zelfstandig denken zegt mij dat we deze slavernij dan ook dringend moeten afschaffen. Het wordt tijd dat we een punt gaan zetten achter de middeleeuwen ![]()
Alles neem ik terug wat ik hier heb verkondigd. Ik raad iedereen aan om zich met geen enkele politieke strekking in te laten, zich te ontfermen over de armen van deze wereld en zich te bekeren tot het ware geloof in Jezus Christus als Gods enig geboren zoon die voor ons gestorven en verrezen is opdat wij van onze zondige natuur bevrijdt zouden kunnen worden. Het einde is nabij en de mensenzoon zal spoedig terugkomen, gezeten op de wolken met grote macht en majesteit. hallelujah. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#155 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Als U tevreden bent met PC's zoals U momenteel één gebruikt, krijgt U van de meeste firma's nog een vergoeding om die te komen afhalen. Veel recentere modellen zult U zelfs gratis krijgen, als Uw organisatie geloofwaardig overkomt... Dat zou dan wss tevens uw eerste concrete realisatie zijn... ![]() Laatst gewijzigd door Chipie : 19 februari 2006 om 12:03. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#156 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#157 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Maar iets tastbaars voor de kansarmen? Waarom organiseert U niet iets dergelijks? Kost geen geld, relatief weinig inspanningen en velen zijn ermee geholpen... ![]() [SIZE=1]Ik tracht U maar te helpen, hé...[/SIZE] ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#158 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#159 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
De bedoelingen zijn velerlei maar de belangrijkste zijn om de digitale kloof te dichten, ondermeer om kansarmen meer kansen te bieden om een degelijke job te vinden ![]() Daarnaast om het contact tussen de verschillende leden - die verspreid zijn over gans vlaanderen - te bevorderen en online overleg mogelijk te maken. Het VWS is een democratische organistatie, standpunten en acties komen tot stand NA overleg met de actieve leden en niemand van de leden laat zich het woord in mond leggen ![]() We kampen helaas echter met een cronisch gebrek aan plaats om gebruikte computers te stockeren, te herstellen en gebruiksklaar te maken. ![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#160 |
|
![]() we bezorgden bovendien onlangs ook een computer aan solidariteit zonder grenzen uit gent; een authentieke armenorganisatie die omdat ze door het netwerk niet erkend worden van hen ( ondanks dat ze computers genoeg kregen van bedrijven ) geen computer krijgen. ( ze zouden dmv die computer immers wel eens kritiek de wereld rond kunnen sturen aangaande bvb hun niet erkenning.)
en ik zal nog een geheimpje prijsgeven, de computer waarmee armoedevakbond ons hier soms is komen aanvallen met leugens ea om zijn aandeel in de corrupte en ondemocratische armoedebestrijding te trachten vrijwaren, ook die werd tweemaal door het vws gebruiksklaar gemaakt, waarvan de laatste keer zelfs nadat hij ons had aangevallen ![]()
Alles neem ik terug wat ik hier heb verkondigd. Ik raad iedereen aan om zich met geen enkele politieke strekking in te laten, zich te ontfermen over de armen van deze wereld en zich te bekeren tot het ware geloof in Jezus Christus als Gods enig geboren zoon die voor ons gestorven en verrezen is opdat wij van onze zondige natuur bevrijdt zouden kunnen worden. Het einde is nabij en de mensenzoon zal spoedig terugkomen, gezeten op de wolken met grote macht en majesteit. hallelujah. Laatst gewijzigd door King of beggars and fleas : 19 februari 2006 om 15:28. |
![]() |
![]() |