![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En mij niet alleen. We zullen wel zien hoe goed ze hun doel bereiken, of hoe hard ze het doel zullen voorbijschieten dat de paarsen ermee in hun kop hadden. Gisteren in De Standaard klonk het in alle geval al zo: Citaat:
![]() |
![]() |
#42 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Denkte gij nu werkelijk dat mij da een reet kan schelen, hoe gij dat noemt, ? Denkte gij dat bedrijven als Fereyn dat kunnen schelen hoe gij dat noemt, ? Hoe lang moet dat proces voor de arbeidsrechtbank duren, 10 jaar of 20 jaar ge moogt kiezen ... En dan nog, als ge veroordeeld wordt als bedrijf, betaald ge gewoon die boete of nog slimmer, ge laat heel den boel failliet draaien gooit iedereen buiten, pakt uwen eigen boel weer over onder nen anderen NV, En ge kunt uw personeel weer aannemen, maar voor minder geld, ![]() Voodoo Child, hoe meer kleuterwetten dat rooie pestkopkes, verzinnen om de serieuse mensen hun geld af te pakken, of te saboteren, des te vroeger zullen ze moeten opstaan, want de serieuse mensen hebben al hun antwoord klaar om toch maar weer te ontsnappen aan al die zever. en de moment dat dat niet meer kan, wel zo'n bedrijfsleider legt gewoon de boeken neer, verkoopt zijn activa, en gaat rentenieren in 't zuiden van frankrijk. ik weet nu nie wat het lokale bestuur is van Willebroek of Londerzeel of Kapellen op den Bosch maar als lokale burgemeester zou ik toch wel wa van mijn horen gaan maken, bij de politiekers in Brussel, Fereyn stelt namelijk nogal wat mensen te werk en sponsert ook nogal wat evenementen in de streek. Voor wat hoort wat nietwaar. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#43 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Trouwens ik wel wel eens zien, hoe ze gaan bewijzen dat ge discrimineerd.
Als ge 20 kandidaturen krijgt, en ge gooit alle Ali's en Mohameds eruit, en ge laat alleen de Jan en Piet komen, ja, dan kunnen ze misschien een punt hebben. Maar ge laat eenen Ali komen, en ge stelt een paar vragen : (wij zeggen altijd, dit is een open vraag, ((met betrekking op het werk natuurlijk) er is geen goed of geen fout antwoord... ) Dan naar het antwoord dat de kandidaat geeft, worden er punten gegeven, hier wordt op vele punten gelet : logica, teamwork, of meer iemand die gewoon is zelfstandig te werken, enz... Stress, Stress bestendigheid, (in hoevere kan hij /zij cool blijven terwijl er 4 man de pieren uit uw neus halen enz... ) of verhandelingen laten schrijven, ook altijd leuk, en ook enorm subjectief, ge neemt diegene die aan de hand van zijn verhandeling het meest in het "profiel" past. En dan op het einde neemt ge Piet aan. Nu gij Herr Dewitte van het facistische centrum voor binnenlandse alochtonen knuffelarij... Pas op alle puntentellingen staan op papier, samen met de CV's en ondertekend door meerdere personen... "De raad van wijzen" dus. |
![]() |
![]() |
![]() |
#44 |
Gouverneur
|
![]() Als ik baas moest zijn van een bedrijf,dan neem ik aan wie ik wil,en niet wat me zou verplicht worden,en indien ze me toch zouden verplichten ,wel dan ben ik weg.Als dat hier in Belgie niet rap gaat veranderen,dan zal er nog meer werkloosheid zijn dan nu al het geval is,dan kunnen de allochtonen allemaal bij het centrum gaan werken.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#45 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#46 |
Gouverneur
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#47 |
Minister
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#48 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
Het inqusitie groepje van een CGKR heeft zich niet te moeien in het aantal. Het zou zich beter eens gaan bemoeien bij de opgenoemde discriminatie, maar ja dat mag natuurlijk...
cogitationis poenam nemo patitur men straft geen gedachten daar het enkel gedachten zijn ![]() Laatst gewijzigd door phoebe : 21 februari 2006 om 16:24. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#49 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() By the way. Er werd vanmorgen ook een kopstuk van Unizo aan het woord gelaten in 'Voor de dag' op radioI.
De man woog en wikte zijn woorden op een precisieschaaltje, dat zie je van hier. Het einde van het verhaal kwam er desalniettemin op neer dat er op deze manier drie jobs verloren gaan voor elke opgedrongen allochtoon. |
![]() |
![]() |
![]() |
#50 |
Banneling
|
![]() .
Laatst gewijzigd door Chipie : 21 februari 2006 om 18:09. |
![]() |
![]() |
![]() |
#51 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
en anderen. Was het trouwens niet de CVP d met Paula d'hondt die deze waanzin gestart is? toen noemde het nog commisariaat oid. Alle PC partijen (VU incl) hebben de vervolging en de huidige marsrichting van het inquisitie centrum mee goedgekeurd. Het is een politiek orgaan waar enkel het VB nooit in vertegnwoordigd is. En uiteindelijk omgevormd tot spreerpunt in de vuile strijd tegen het VB. Onder dehaene heeft men de 3-tand gesmeed en verhofstadt heeft de inquisitie in de praktijk toegepast. Wie deze waanzin wil stoppen heeft maar één keuze een stem tegen het cordon en tegen de PC waanzin en dat is een stem voor de grootste partij van vlaanderen. Enkel het VB heeft de wil om dit centrum voor goed en altijd af te schaffen. Als de ondernemers nu niet proteseteren dan leggen ze zich neer bij een geleide staatseconomie waarbij de PC priesters de selectie van de werknemers doet . Niet in het belang van de economie of in het belang van vlaanderen maar in het belang van een utopisch multicultureel samenlevingsbeeld. En ook vandaag lees ik weer hoe de kempische PC parlementsleden samen met GROEN een resolutie indienen als steun voor de kempische werkloosheid ... maar dat men weeraleens de handtekening en steun van de grootste partij van vlaanderen weigert. Wat nogmaals bewijst dat de rest één pot nat is. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#52 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
Oh ja 't is waar ook, een e-mail is gratis, een poort kost geld, en zover wil je jezelf nu ook weer niet engageren. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#53 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Klopt. De vader van Bertje 'werkt' er ook. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#54 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#55 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik vermoed dat de N-VA in Stufflebeam even bovenkomt en deze draad is gestart door een VB-er...
![]() |
#56 |
Minister
|
![]() In verband met dat 'aangeven van vacatures' aan de VDAB.. wie pleitte er twee weken geleden nog voor om geen vacatures door te sturen aan de VDAB maar eerst aan allochtonen voor te leggen? De naam begint met Ver en eindigt met Hofstadt .. en die mag dat dan wel ?
![]()
![]() |
#57 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik vind dat iedere VB-er daar nu maar een kantelpoort moet kopen............garage of geen garage 8)
![]() |
#58 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#59 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Moest ik een kantelpoort vandoen hebben, mochten ze die direct komen leveren. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#60 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Iemands (a-)morele bewustzijnsinhoud verandert immers niet omdat de wetgever het oplegt. Als Feryn niet graag andersgekleurde mensen aanneemt, dan zal dwang daarnaan niets veranderen. Overigens vind ik niet dat een particulier (en vooral dan een enkeling als Feryn) moet opdraaien voor de beleidsoptie van quota. Wanneer de gemeenschap beslist om quota door te voeren, dan moet de kost daarvan door de gemeenschap gedragen worden, en niet afgeschoven worden op één arbitraire groep zoals de werkgevers of op een enkeling zoals Feryn. In het geval de staat allochtonen aan het werk wil, dan behoort die kost door de hele gemeenschap gedragen te worden, b.v. door ze in overheidsjobs te zetten.
![]() |
![]() |