![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
Bekijk resultaten enquête: bekoort het u nog? | |||
dit gaat mijn laatste activiteit zijn, daarna ben ik hier weg... |
![]() ![]() ![]() |
2 | 9,52% |
wat!!! Zijt ge gek, het is hier kei leuk... |
![]() ![]() ![]() |
19 | 90,48% |
Aantal stemmers: 21. Je mag niet stemmen in deze enquête |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 |
Minister-President
|
![]() een reden voor hen om een nieuwe zakdoekje boven te halen...
niet? Vlaanderen boven? Je blijkt over psychiatrische inzichten te beschikken. |
![]() |
![]() |
![]() |
#22 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Pijnlijk he?
![]() |
#23 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() zo goed? ![]() Laatst gewijzigd door styllo_ben : 22 februari 2006 om 22:48. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#24 |
Minister-President
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#25 |
Minister-President
|
![]() en om de "sociale rust" en "maatschappelijke vrede" hier te bewaren pleit ik voor de oprichting van een commissie die, vooraleer de mods een liqiudatie uitvoeren, het dossier publiekelijk behandelt en de beklaagde de kans geeft om zich publiekelijk te verweren. Zo beetje een e-rechtbank.
In het echte leven is het toch ook zo? Laatst gewijzigd door styllo_ben : 22 februari 2006 om 22:57. |
![]() |
![]() |
![]() |
#26 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik vind ook dat hier tegenwoordig teveel geband wordt, maar ik koester geen illusies dat een draadje in K&K daar veel aan gaat veranderen. Zeker niet als dat draadje begint met gescheld. En een ![]() Das alleen handig om je nadien achter te verbergen. Maar kom, ik ga u laten in uw strijd tegen de mods. Veel succes! [SIZE="1"]En zie dat je niet geband geraakt![/SIZE]
![]() |
![]() |
#27 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
(Lees bovenstaande zin desnoods drie keer, maar onthou het) Bovendien zouden de mods wel gek zijn om zo'n systeem in te voeren. Binnen de kortste keren zijn ze met niks anders bezig. Al ben ik wel voor een draad waarin bij elke ban gemeld wordt wie, waarom en voor hoe lang iemand geband is.
![]() |
![]() |
#28 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Wel moeten de bannelingen, als de ban-besluit van de mods vaststaat, de mogelijkheid krijgen om in een laatste post hun mening te posten in die thread. Dit mogen de bannelingen bv. gebruiken om zich te verweren. Het kan ook zijn dat ze bv. spijt hebben en niet geband willen worden. Of als ze geen spijt hebben, moeten ze toch nog een kans krijgen om hun daden/woorden te verantwoorden of te verdedigen. Laatst gewijzigd door styllo_ben : 22 februari 2006 om 23:06. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#29 |
Minister-President
|
![]() Om te vermijden dat zo'n systeem ontaardt, kunnen de informatici ervoor zorgen dat behalve de aanklager, de beklaagde en de rechters (mods) niemand kan posten in die thread.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#30 |
Minister-President
|
![]() iemand akkoord met het idee dat de bannelingen de kans moeten krijgen om met een laatste post hun mening te geven over hun ballingschap, of toch op zijn minst afscheid te nemen bij een permanente ban.
Want het is nogal cru dat iemand, waarmee je die nacht hebt staan discussiëren, de volgende morgen van de aardbodem blijkt te zijn verdwenen. Laatst gewijzigd door styllo_ben : 22 februari 2006 om 23:15. |
![]() |
![]() |
![]() |
#31 |
Minister-President
|
![]() hallo?
dit mag dan in koetjes en kalfjes staan, maar ik ben serieus bezig. Willen de mods deze topiv terug plaatsen in suggesties en mededelingen. Assjeblief, ik heb spijt en neem mijn scheldwoorden terug. |
![]() |
![]() |
![]() |
#32 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Als je de bannelingen daar de kans geeft nog eens te reageren wordt dat snel weer een discussie en dat is nu net wat een ban probeert te voorkomen dacht ik. Maar let there be no misunderstanding; Ik ben tegen bans. Tip; er bestaan nog dingen als e-mail, Msn, andere forums... als iemand van de aardbodem verdwenen lijkt te zijn.
![]() |
![]() |
#33 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door styllo_ben : 22 februari 2006 om 23:30. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#34 |
Minister-President
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#35 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik bedoel maar; je kan via die weg nog altijd proberen te weten te komen wat de reden voor hun ban was...
![]() |
#36 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Boh, dat ze bannen ok, maar het voorstel om info steeds te krijgen in een aparte draad waar de bans worden bijgehouden, moet toch kunnen, denk ik. En verder kan een laatste woord wel steeds via via gepost worden.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#37 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Zie je?
![]() |
![]() |
#38 |
Minister-President
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#39 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
I rest my Kees.
![]() |
![]() |
#40 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
De banneling die voor een laatste keer post, zal toch wel het belang van dit inzien en er eerbiedig mee omspringen. Hij zal toch proberen op een erbiedwaardige manier er een einde aan te maken...en als die het niet doet...tja, zo mensen zijn we toch liever kwijt op deze forum, niet? |
|
![]() |
![]() |