![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#61 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Het leefloon is achterhaald. Misschien dat het vroeger voldoende was maar de dag van vandaag kan je daar niet meer met rondkomen. De huurprijzen en koopprijzen zijn gewoon te snel aan het stijgen. Verleden jaar in de rand van Brussel is de vastgoed circa alweer 45% op één jaar tijd gestegen!
De politieker die daar eens een stok in de wielen steekt krijgt een standbeeld! Jammer genoeg spenderen ze zelf hun centen in die projecten en zwijgen ze als vermoord! |
![]() |
![]() |
![]() |
#62 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik zou wel eens alle mensen die met een minimum inkomen als werkende of werkloze moet rondkomen willen zien samen staan op één plein, of stad!
Hoeveel zouden het er nu al zijn? Een miljoen of zo? Dat moet toch indruk maken? |
![]() |
![]() |
![]() |
#63 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
En van wat hij vrijwillig bijdraagt om de kansarmoede trachten te verminderen, nog minstens één... Maar ja, profitariër zijn is politiek correcter... ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#64 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#65 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
de stoet passeerde ook door de anspachlaan langs de kant zat een autochtone dakloze onder een deken met een bedelnap voor hem - het was steenkoud het was een statement van de limburgse leeuw om iets in die bedelaar zijn nap te gaan steken. het grootste dat ik op datzelfde traject ooit meemaakte was de witte mars een zee van mensen als alle armen daar aanwezig zouden zijn ( ongeveer 16 percent vd bevolking ) dan zou dat nog eens veel meer volk zijn het zou de grootste betoging zijn die ze ooit in brussel meegemaakt hadden
Alles neem ik terug wat ik hier heb verkondigd. Ik raad iedereen aan om zich met geen enkele politieke strekking in te laten, zich te ontfermen over de armen van deze wereld en zich te bekeren tot het ware geloof in Jezus Christus als Gods enig geboren zoon die voor ons gestorven en verrezen is opdat wij van onze zondige natuur bevrijdt zouden kunnen worden. Het einde is nabij en de mensenzoon zal spoedig terugkomen, gezeten op de wolken met grote macht en majesteit. hallelujah. Laatst gewijzigd door King of beggars and fleas : 26 februari 2006 om 12:19. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#66 |
Minister-President
|
![]() Toch handig zo een fiscaal attest bij zoveel vrijwilligheid......
![]() |
#67 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Als ik mijn loonzakje na zie ontdek ik ook één en ander! Waar zit dan het probleem hé? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#68 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Er is heus wel iets véél goedkoper te vinden. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#69 | ||
Burger
|
![]() Citaat:
Citaat:
[SIZE=4]Koninkrijk zal komen en koninkrijk zal gaan maar mijn woorden zullen in een eeuwigheid niet vergaan. [/SIZE][SIZE=2]VWS[/SIZE] Laatst gewijzigd door Jezus Christus : 26 februari 2006 om 12:29. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#70 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ja...in Polen of zo?
![]() |
#71 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Brussel wordt onbetaalbaar omdat al die euro kwiestenbiebels met hun maandelijkse fortuinen aan lonen en vergoedingen gewoon alles aan het opkopen zijn.
Water loopt altijd naar de zee! |
![]() |
![]() |
![]() |
#72 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#73 |
|
![]() ????? flipt je glazen bol weer door ?
Alles neem ik terug wat ik hier heb verkondigd. Ik raad iedereen aan om zich met geen enkele politieke strekking in te laten, zich te ontfermen over de armen van deze wereld en zich te bekeren tot het ware geloof in Jezus Christus als Gods enig geboren zoon die voor ons gestorven en verrezen is opdat wij van onze zondige natuur bevrijdt zouden kunnen worden. Het einde is nabij en de mensenzoon zal spoedig terugkomen, gezeten op de wolken met grote macht en majesteit. hallelujah. |
![]() |
![]() |
![]() |
#74 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#75 |
|
![]() ik heb je al dikwijls genoeg gezegd dat de tweede wereld oorlog gedaan is !
den duits is verslagen ! en de bezetiing is gedaan ! ge kunt maw weer veilig buiten komen ![]()
Alles neem ik terug wat ik hier heb verkondigd. Ik raad iedereen aan om zich met geen enkele politieke strekking in te laten, zich te ontfermen over de armen van deze wereld en zich te bekeren tot het ware geloof in Jezus Christus als Gods enig geboren zoon die voor ons gestorven en verrezen is opdat wij van onze zondige natuur bevrijdt zouden kunnen worden. Het einde is nabij en de mensenzoon zal spoedig terugkomen, gezeten op de wolken met grote macht en majesteit. hallelujah. Laatst gewijzigd door King of beggars and fleas : 26 februari 2006 om 12:51. |
![]() |
![]() |
![]() |
#76 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Bedoel je 100'000€ als gemiddelde voor een huis? Ja...als je die houten afbraak chalets van ergens diep in de ardennen mee telt zeker?
![]() |
![]() |
#77 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#78 | |
Secretaris-Generaal VN
|