![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Staatsinrichting Vlaanderen versus Wallonië? Een unitaire, federale, confederale staat of meteen Vlaanderen onafhankelijk. Dit is het forum bij uitstek voor discussies over de Belgische staatsinrichting. |
Bekijk resultaten enquête: Waar ga jij wonen na de Vlaamse onafhankelijkheid? | |||
Ik blijf in Vlaanderen wonen natuurlijk |
![]() ![]() ![]() |
55 | 79,71% |
Ik verhuis naar Wallonië, ik gun het ze ni, neh!!! |
![]() ![]() ![]() |
8 | 11,59% |
Ik ga naar Frankrijk |
![]() ![]() ![]() |
2 | 2,90% |
Ik ga naar Nederland |
![]() ![]() ![]() |
4 | 5,80% |
Aantal stemmers: 69. Je mag niet stemmen in deze enquête |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#101 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#102 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#103 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#104 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Voor het overige denk ik dat u gewoon aan paranoïa lijdt. Ik zie immers geen enkel teken om het Vlaams Belang ervan te beschuldigen dat het allerlei politieke repressiemiddelen zal instellen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#105 |
Burger
|
![]() Het huidige België vind ik anders ook niet echt een aangename woonomgeving.
![]() |
#106 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Ik overweeg nu al om naar Wallonië te verkassen. De mensen zijn er over het algemeen aangenamer, er is nog open ruimte, het leven is er goedkoper en het krioelt er niet van de strebers en prestatieverslaafden. En de fascisten hebben er minder noten op hun zang.
Ik ben trouwens afkomstig van pal op de taalgrens, dus zo'n aanpassing zal het niet vergen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#107 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
http://www.vaka-handinhand.org/publi..._dossiers2.php <-zeer interessante lectuur ![]() Dichtmetselen van een jeugdhuis, zuiveringen in het bibliotheekbestand, alle mogelijke tegenstanders in het gemeenteapparaat vervangen, etc... U noemt dat democratie, maar ik niet. Gezien deze voorbeelden, de huidige heksenjacht tegen vermeende "terroristen" en het duidelijk Nieuw-Rechts karakter van de partij, kan ik besluiten dat een linkse medemens zich beter gaat beschermen tegen deze mogelijkheid. Uw nazivrienden op dit forum hebben ons al genoeg afgedreigd, zij zullen al geen seconde meer wachten. Ik had onlangs nog een gesprek met iemand die in het skinmilieu zit (in het brugse), ik citeer:"De mensen hebben geen idee hoe diep het VB verweven zit met dergelijke groeperingen." Ik twijfel niet aan zijn woorden, want wij zijn qua politieke ingesteldheid ongeveer uitersten (nogal een traditionalist). Laatst gewijzigd door Praetorian : 2 maart 2006 om 19:39. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#108 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het FDF is Brussels, Belgisch of Groot-Frans. FDF'ers zullen in hu betogingen dan ook vooral Franse vlaggen meezeulen, afgewisseld met een paar Belgische vlaggen. Het FDF weet dat bij een splitsing van België gemeenten als Linkebeek en Sint-Genesius-Rode voorgoed Vlaams zullen zijn, en dat hun fetisj, Brussel, op zich niet levensvatbaar is. Je mag het dan nog verre van eens zijn met de politiek van het FDF, maar je kan niet ontkennen dat het een Belgischgezinde partij is. Net zoals ik een degout krijg van het VB, is het ook een Vlaamsgezinde partij. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#109 | |
|
![]() Citaat:
Als jullie Wallonië toch beter vinden dan Vlaanderen om in te wonen, wat doen jullie hier dan nog?
![]() |
![]() |
#110 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#111 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#112 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#113 |
|
![]() Waarom wel, insektje?
Love yourself. You have to love yourself. If we don't love ourselves, how can we love others? And when we know what we are, then we can find the truth about others, see what they are, the truth about them. And you know what the truth is, the truth about them, about you, about me. Do you? The truth is we are all perfect. Just as we are. It’s the one place on earth that Heaven has kissed with melody, mirth and meadow and mist. |
![]() |
![]() |
![]() |
#114 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Want ik krijg het op m'n heupen van die Vlamingen die Wallonië willen gaan volbouwen met hun decadentie. Als we zelf ons mooi landje naar de knoppen hebben geholpen door het vol te bouwen met gedrochten, dan zullen we er zelf moeten mee leren leven. En niet onze ziekte gaan exporteren naar het buitenland. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#115 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#116 | |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
plaats 14 wat betreft bevolking plaats 15 wat betreft werkgelegenheid plaats 12 wat betreft Bruto Binnenlands Product plaats 4 wat betreft BBP per hoofd plaats 6 wat betreft uitvoer Niet levensvatbaar? mvg Harald. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#117 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#118 |
Minister-President
|
![]() Ik verhuis naar Pollinkhove.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#119 | |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
mvg Harald. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#120 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik denk niet dat Labyrinth haar 'argument pro belgica' nog gauw zal herhalen.
Het Oosten: De kiezer heeft niet altijd gelijk. De kiezer heeft alleen gelijk als hij stemt zoals Het Oosten het zou willen. Laatst gewijzigd door Knuppel : 2 maart 2006 om 22:02. |
|
![]() |
![]() |