![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 |
Gouverneur
|
![]() En dan krijgen we oorlog en daarna worden we een soort Afrika en zullen we worden uitgebuit door multinationals uit China en de VS.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#42 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Sorry voor het verneuken van het nederlands, 't was met één t.
![]()
![]() |
#43 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
[SIZE=1]Slecht nieuws...[/SIZE] Rome bevestigd officieel: [SIZE=6]In de hemel is er geen bier![/SIZE]
![]() |
![]() |
#44 |
Minister
|
![]() Integenstelling tot u heb ik geen glazen bol om in te kijken, het is ook niet prioriteir op mijn verlanglijstje. Bovenaan staat het terug gezond maken van mijn land door alle parasieten eruit te werken. Goedschiks of kwaadschiks maakt me niets uit, zolang ze maar van onze bodem verdreven worden.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#45 |
Minister
|
![]() Ik geloof niet in een leven na de dood en drink ook geen alcoholische dranken. Wat die wereldvreemde schijtkatholieken uit Rome schrijven dat zal me aan men reet roesten.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#46 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Wie of wat zijn parasieten? In mijn ogen kan jij bijv. een parasiet zijn.. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#47 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Oorlog? Chaos? Vechten? Zou jij gelukkig zijn als iedereen in Vlaandern Arisch was? Waarom maakt dat jou gelukkig? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#48 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#49 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
Als niemand vecht, heeft iedereen gewonnen. ![]()
![]() |
![]() |
#50 |
Minister
|
![]() Wat mij gelukkig maakt is te weten dat mijn kinderen en kleinkinderen later kunnen opgroeien in een gezonde blanke maatschappij, een Vlaanderen waar ze nog vrij kunnen rondlopen op straat, waar ze zelf nog kunnen kiezen in wat ze geloven. Zo'n toekomst is verre van zeker en de huidige omstandigheden in acht genomen, waar moslims trachten door terreur hun wil op te leggen aan ons vrije westerlingen, zelfs volledig uitgesloten. Dat zal ik nooit aanvaarden en ik ben bereid om tegen welke prijs dan ook, zelfs al moet ik daar voor sterven, de wapens op te nemen tegen de machten die ons bedreigen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#51 |
Minister
|
![]() Met een dergelijke naïve ingesteldheid ben je al op voorhand verloren.
Laatst gewijzigd door Weisse Wolf : 12 februari 2006 om 00:23. |
![]() |
![]() |
![]() |
#52 | ||
Minister
|
![]() Citaat:
De economie is echter wel het laatste van mijn zorgen, wat heb je eraan als je een de toekomst tegemoet gaat waar niks meer zeker is? Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#53 |
Parlementslid
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#54 | ||||
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
Islamietjes zijn het lafste volkje dat er rondloopt, en het domste ze zijn nog eens niet in staat om een even grote welvaart te creeëren als het westen dat ze zo benijden. Ziet gij maar dat ge er gene kopijn aan gaat overhouden. Citaat:
Citaat:
Citaat:
![]() |
![]() |
#55 |
Minister
|
![]() Het is eigenlijk grappig hoe Vlaams-nationalisten cultuur als een statisch begrip zien... de cultuur waar ze het over hebben bestaat al decennia niet meer.
De cultuur die we NU hebben in Vlaanderen is de 'Vlaamse cultuur'. Al de rest is schuim op de golven. |
![]() |
![]() |
![]() |
#56 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
Brussel is de draaischijf van het fundamentalisme, en België geeft maar al te graag onderdak aan uitschot dat Frankrijk en Zwitserland aan de deur zetten. In de hoop dat fundamentalisten hier geen aanslagen zouden plegen. U hebt waarschijnlijk ook nooit gehoord van de allochtone journaliste die in 2005 in molenbeek undercover ging, zij kon ook niet aannemen dat de islam hier radicaliseert, ze is heel hard geschrokken, met wat ze ondekt heeft.
![]() |
![]() |
#57 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() U hebt gewoon een paardenbril op....niemand is zo blind,als hij die niet wil zien.
![]() |
#58 | |
Minister
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#59 |
Minister
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#60 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
Toch wel raar dat de "normale" moslim tegen die "geisoleerde" gevallen niet in opstand komen, maar integendeel een brede basis vormen. maar ja: whatever makes you happy ![]()
![]() |