![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Staatsinrichting Vlaanderen versus Wallonië? Een unitaire, federale, confederale staat of meteen Vlaanderen onafhankelijk. Dit is het forum bij uitstek voor discussies over de Belgische staatsinrichting. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#81 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar in Spanje en Napels had hij maar de titel van koning, en dus kreeg hij daar de titel "koning Karel I". |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#82 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De grens tussen cultuur en religie is misschien soms wat vaag, maar van een cultuur wordt veel gemakkelijker geaccepteerd dat ze verandert in de loop der eeuwen, tewijl religieuze waarden veel vaster zijn. Het is net daarom dat sommige conservatieven culturele elementen (zoals het niet accepteren van homofiele relaties in de maatschappij) proberen binnen te smokkelen binnen het religieuze. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#83 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
En Dimitri heeft gelijk: We zitten in Nederland echt niet te wachten op dit soort 'dietsers'. Dus ik weet niet met wie hij zich wil verenigen maar het zal in ieder geval niet met mij zijn. Een staatkundig verband van landen van de Benelux vind ik een goed idee..omdat ik denk dat we veel voor elkaar kunnen betekenen en we gezamenlijk eens een deuk in een pakje boter kunnen slaan, internationaal gezien. Maar als dat met Max moet....? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#84 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dit beweert u, zonder opgave van bronnen. Ik daaretegen verwerp dit standpunt, daar het relativisme inhoudt van de waarheid. Uit de geloofswaarheid vloeit de moraal; niet uit de cultuur.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#85 | |||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Citaat:
Citaat:
|
|||