![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
| Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
|
Discussietools |
|
|
#101 |
|
Banneling
|
Het leven is niet simpel...
|
|
|
|
|
|
#102 |
|
Minister
|
|
|
|
|
|
|
#103 | ||
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
En indien u geld wilt besteden aan een internetverbinding, maar blijkbaar niet goed kunt oordelen over de juiste keuze van abonnement voor uw kinderen dan vind ik dat er iets schort. Lees maar eens wat iemand anders al schreef: Citaat:
|
||
|
|
|
|
|
#104 | |
|
Minister
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#105 |
|
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
nee, spaar gewoon elke maand tot en met september (dat is nog 6 maanden) 25 euro. Een buzzy pass kost 150€. als je dit bedrag 6 maanden opzij zet, heb je het bedrag voor je buzzy pass, en bespaar je volgend schooljaar geld door telkens met een maandabonnement te betalen.
|
|
|
#106 | |
|
Minister
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#107 | |
|
Europees Commissaris
|
Citaat:
Laatst gewijzigd door Karma : 8 maart 2006 om 23:43. |
|
|
|
|
|
|
#108 |
|
|
mja, das wel klote (die rekeningen) onderwijs zou gratis moeten zijn.
|
|
|
#109 |
|
Minister
|
|
|
|
|
|
|
#110 | |
|
Minister
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#111 | |
|
Minister
|
Citaat:
Voor een ouder is niets zo erg als altijd maar nee moeten zeggen. Dan is de verleiding inderdaad heel groot om af en toe wat een extraatje te geven voor wat snoep of andere prullen. En weet je, sommige ouders zouden nog laten van eten om hun kind die extraatjes te kunnen geven. Maar ja, armoede is iets waar jij duidelijk geen kaas van gegeten hebt. |
|
|
|
|
|
|
#112 |
|
|
en de armen verdedigen zelfs tegen de grote jant(je) van den berghe is duidelijk iets waar debbie wel kaas van gegeten heeft
en tuurlijk de andersarmen begrijpen niet waarom debbie niet gewoon kan sparen voor een ander abbonement - ze begrijpen niet dat armoede nu net betekent dat je niet kan sparen. hoe kun je nu verdomme sparen als je te weinig hebt ? er is nog een lange weg af te leggen voor de andersarmen dit ooit zullen begrijpen en hoewel het vws in haar statuten heeft staan dat het haar eigen ontbinding (maatschappelijke overbodigheid) nastreeft moet ik dus zeggen
Alles neem ik terug wat ik hier heb verkondigd. Ik raad iedereen aan om zich met geen enkele politieke strekking in te laten, zich te ontfermen over de armen van deze wereld en zich te bekeren tot het ware geloof in Jezus Christus als Gods enig geboren zoon die voor ons gestorven en verrezen is opdat wij van onze zondige natuur bevrijdt zouden kunnen worden. Het einde is nabij en de mensenzoon zal spoedig terugkomen, gezeten op de wolken met grote macht en majesteit. hallelujah. Laatst gewijzigd door King of beggars and fleas : 9 maart 2006 om 02:13. |
|
|
|
|
|
#113 |
|
|
en nog iets - de abonnementen van de kinderen van debbie zijn wel treinabonnementen en hebben dus met een buzzypas (de lijn ) niets van uitstaans
Alles neem ik terug wat ik hier heb verkondigd. Ik raad iedereen aan om zich met geen enkele politieke strekking in te laten, zich te ontfermen over de armen van deze wereld en zich te bekeren tot het ware geloof in Jezus Christus als Gods enig geboren zoon die voor ons gestorven en verrezen is opdat wij van onze zondige natuur bevrijdt zouden kunnen worden. Het einde is nabij en de mensenzoon zal spoedig terugkomen, gezeten op de wolken met grote macht en majesteit. hallelujah. Laatst gewijzigd door King of beggars and fleas : 9 maart 2006 om 02:20. |
|
|
|
|
|
#114 | |
|
|
Citaat:
Wel wat de "grote" jan(tje) van de berghe hier doet is exact hetzelfde
Alles neem ik terug wat ik hier heb verkondigd. Ik raad iedereen aan om zich met geen enkele politieke strekking in te laten, zich te ontfermen over de armen van deze wereld en zich te bekeren tot het ware geloof in Jezus Christus als Gods enig geboren zoon die voor ons gestorven en verrezen is opdat wij van onze zondige natuur bevrijdt zouden kunnen worden. Het einde is nabij en de mensenzoon zal spoedig terugkomen, gezeten op de wolken met grote macht en majesteit. hallelujah. Laatst gewijzigd door King of beggars and fleas : 9 maart 2006 om 02:34. |
|
|
|
|
|
|
#115 | |||
|
Burger
|
oordeelt niet opdat gij niet geoordeelt worde
Citaat:
Citaat:
Citaat:
amai ziet er niet fris uit voor u he janneke
[SIZE=4]Koninkrijk zal komen en koninkrijk zal gaan maar mijn woorden zullen in een eeuwigheid niet vergaan. [/SIZE][SIZE=2]VWS[/SIZE] Laatst gewijzigd door Jezus Christus : 9 maart 2006 om 02:30. |
|||
|
|
|
|
|
#116 | |
|
Burgemeester
|
Citaat:
Gratis parking???Nu zo echt gratis is die parking niet meer hé,hoeveel betaal je je ticketje heen naar Brugge en hoeveel betaal je daarna je ticketje terug van Brugge naar die zogezegd gratis parking???En wat kost een parkingticketje in Brugge Wat is dit voor crap...,we mogen niet klagen dat de lijn zomaar inneens met 50 % zijn prijzen de hoogte injaagd,omdat we een interntaansluiting hebben? Omdat we onze kinderen zakgeld geven? Omdat we al es een keertje iets gaan drinken?Maar ja onderwijzer van een hoge school of zo(wie weet)?Vertel me eens,ben jij een geregelde gebruiker van het openbare vervoer...hebt u een wagen die u aan de kant laat staan om in de koude op de tram of bus te staan wachten...ik kan je daarentegen wel vertellen dat ik bewust heb gekozen om geen wagen te hebben,doodeenvoudig geen behoefte aan ik geraak toch overal,en toch hé de prijs is te veel om in de koude of in de regen te staan wachten om vervolgens op te stappen op een drukke tram of bus die dan nog wa rapper vertrekt en nog ni wacht tot zodat de mensen rustig kunnen gaan zitten of zichzelf vast kunnnen houden, en bijna op hun kl*ten slagen... nb: zoals chipie het steld "het leven is niet simpel"
"Olé Pistolé" Laatst gewijzigd door pistoléke : 9 maart 2006 om 03:14. |
|
|
|
|
|
|
#117 | |
|
Burgemeester
|
Citaat:
Gratis parking???Nu zo echt gratis is die parking niet meer hé,hoeveel betaal je je ticketje heen naar Brugge en hoeveel betaal je daarna je ticketje terug van Brugge naar die zogezegd gratis parking???En wat kost een parkingticketje in Brugge Wat is dit voor crap...,we mogen niet klagen dat de lijn zomaar inneens met 50 % zijn prijzen de hoogte injaagd,omdat we een interntaansluiting hebben? Omdat we onze kinderen zakgeld geven? Omdat we al es een keertje iets gaan drinken?Maar ja onderwijzer van een hoge school of zo(wie weet)?Vertel me eens,ben jij een geregelde gebruiker van het openbare vervoer...hebt u een wagen die u aan de kant laat staan om in de koude op de tram of bus te staan wachten...ik kan je daarentegen wel vertellen dat ik bewust heb gekozen om geen wagen te hebben,doodeenvoudig geen behoefte aan ik geraak toch overal,en toch hé de prijs is te veel om in de koude of in de regen te staan wachten om vervolgens op te stappen op een drukke tram of bus die dan nog wa rapper vertrekt en nog ni wacht tot zodat de mensen rustig kunnen gaan zitten of zichzelf vast kunnnen houden, en bijna op hun kl*ten slagen...
|
|
|
|
#118 |
|
Banneling
|
|
|
|
|
|
|
#119 | |
|
Minister
|
Citaat:
Dit is echter op heel veel zaken van toepassing. Wie geen geld heeft kan niet kopen in de solden, kan in de winkel niet kiezen voor de aanbiedingen die er soms zijn als je iets in grote hoeveelheden koopt, kan niet kiezen voor een hospitalisatieverzekering, moet regelmatig extra maningskosten betalen omdat de facturen iets te laat betaald zijn, kan bij heel wat aankopen niet kiezen voor het zuinigste, bvb bij aankoop van een wasmachine of koelkast zou je willen kiezen voor een model dat minder energie verbruikt maar noodgedwongen moet men de allergoedkoopste nemen en dan nog vaak op afbetaling waardoor er weer extra kosten bij komen, als je geen geld hebt voor een diepvries kan je niet besparen door etensresten in te vriezen en ga zo maar door. Eigenlijk zou je voor dit alles moeten sparen maar dat gaat eenvoudig weg niet. Als je al de grootste moeite hebt om de vaste kosten op tijd te betalen, als je elke dag zit te rekenen en te tellen, wat zou je dan nog een mogelijkheid vinden om iets opzij te zetten??? |
|
|
|
|
|
|
#120 |
|
Minister
|
|
|