![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
| Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
|
Discussietools |
|
|
#101 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Ik zal nog is iets posten
|
|
|
|
|
|
#102 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Bhairav : gij zijt zo iemand die zich altijd anderen voorstelt in een voor jou onuitstaanbare manier zodat ge erop zou willen gaan motten, he ?
|
|
|
|
|
|
#103 |
|
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
( @Lombas: Pas op, mijn post was gedeeltelijk een reactie op de jouwe, leuk hé.)
Laatst gewijzigd door StevenNr1 : 10 maart 2006 om 16:09. |
|
|
|
|
|
#104 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
|
|
|
|
|
#105 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
![]() Terwijl dat eigenlijk wel inderdaad alleen het geval is als hij het straat durft op te komen.
|
|
|
|
|
#106 |
|
|
@Lombas, voorlaatste post: Ja seg, ga ik mij nu in elk topic moeten excuseren.
Laatst gewijzigd door StevenNr1 : 10 maart 2006 om 16:14. |
|
|
|
|
|
#107 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
|
|
|
|
|
#108 | |
|
Banneling
|
Citaat:
De verantwoordelijkheid van jobcreatie ligt niet bij de onderlaag. 2 Werkwillig moet je zijn, maar niet zo maar geheel in het algemeen en voor alle soorten jobs, maar voor een passende job met een leefbare verloning 3 Je moet rekening houden met de onverbiddelijke leeftijds- discriminatie die effectief bestaat en die het gehele huidige gejakker en opstokerij om ouderlingen langer aan het werk te houden, tot een hypocriet lachertje maakt. 4 Ik vind het leuker een vrijwillige dropout te ontmoeten, dan iemand die zich hopeloos tracht in te passen en die daar niet in slaagt. De eerste heeft wat ie wil, de tweede is een wandelende tragedie 5 De zin van arbeid is niet: j elaten uitbuiten voor andermans doeleinden, maar: plezier hebben in wat je doet en jezelf daarin kunnen verwezenlijken. De meeste oerdomme en repetitieve jobs komen daar nog niet in de buurt van, van zulke eis... 6 Voor wat mezelf betreft, ik ben er nooit in geslaagd me te laten selecteren voor wat ik werkelijk wilde doen. Al scheelde het soms maar een haartje, ik greep er naast... Mijn activiteiten waren dus altijd tweede keus, financiële noodzaak. Ik geef nu volmondig toe, dat ik blij ben dat ik vanaf een bepaald moment voor geld alleen niet mee heb willen werken...Ik was de laatste zes jaar trouwens fel onderbetaald tot in het onleefbare... |
|
|
|
|
|
|
#109 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#110 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
A believe y'are some dangerous shit...
C'mon y'all... Fear da B to da H ay Raf! Pimpin'...
Laatst gewijzigd door lombas : 10 maart 2006 om 16:22. |
|
|
|
|
|
#111 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Prachtig prachtig... het straat moest er vol van lopen
Meer zwart op straat ! |
|
|
|
|
|
#112 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
|
|
|
|
|
#113 | |
|
Parlementsvoorzitter
|
Citaat:
Maar ik gun U het voordeel van de twijfel want blijkbaar begreep U de openingspost niet? Er wordt helemaal niet opgeroepen om ernstige en degelijke werkaanbiedingen te weigeren maar we verzetten ons wel tegen verplichte tewerkstellingen. En dan nog vooral tegen dat soort waar iedereen beter van wordt behalve de werknemer. We verzetten ons tegen onderdrukking, uitbuiterij en slavernij. Of is verplichte tewerkstelling niet een vorm van slavernij, onderdrukking en uitbuiting?
Laatst gewijzigd door @lpha : 10 maart 2006 om 17:03. |
|
|
|
|
|
|
#114 |
|
|
Puike post !
Laatst gewijzigd door StevenNr1 : 10 maart 2006 om 17:27. |
|
|
|
|
|
#115 | ||||
|
|
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Alles neem ik terug wat ik hier heb verkondigd. Ik raad iedereen aan om zich met geen enkele politieke strekking in te laten, zich te ontfermen over de armen van deze wereld en zich te bekeren tot het ware geloof in Jezus Christus als Gods enig geboren zoon die voor ons gestorven en verrezen is opdat wij van onze zondige natuur bevrijdt zouden kunnen worden. Het einde is nabij en de mensenzoon zal spoedig terugkomen, gezeten op de wolken met grote macht en majesteit. hallelujah. |
||||
|
|
|
|
|
#116 |
|
|
ja dat kan perfect
Alles neem ik terug wat ik hier heb verkondigd. Ik raad iedereen aan om zich met geen enkele politieke strekking in te laten, zich te ontfermen over de armen van deze wereld en zich te bekeren tot het ware geloof in Jezus Christus als Gods enig geboren zoon die voor ons gestorven en verrezen is opdat wij van onze zondige natuur bevrijdt zouden kunnen worden. Het einde is nabij en de mensenzoon zal spoedig terugkomen, gezeten op de wolken met grote macht en majesteit. hallelujah. |
|
|
|
|
|
#117 |
|
Banneling
|
mijn emigratie naar de US is in the works. Van daaruit zal ik expat gaan werken in de UAE.
Zero belastingen, $12000/month (netto dus) & stock options, gratis woonst, wagen Knappe vrouwen. Enkel nog even temporiseren tot ik mijn stock opties in Belgie kan cashen, want daarvoor is Belgie 2nd to no-one belasting-gewijs. het leven is mooi. Laatst gewijzigd door born2bewild : 10 maart 2006 om 19:05. |
|
|
|
|
|
#118 |
|
Parlementsvoorzitter
|
Mooi!
|
|
|
|
|
|
#119 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Een gelijkaardig plan staat hier op poten 8) |
|
|
|
|
|
|
#120 |
|
|
tja we gaan jullie missen hier
Alles neem ik terug wat ik hier heb verkondigd. Ik raad iedereen aan om zich met geen enkele politieke strekking in te laten, zich te ontfermen over de armen van deze wereld en zich te bekeren tot het ware geloof in Jezus Christus als Gods enig geboren zoon die voor ons gestorven en verrezen is opdat wij van onze zondige natuur bevrijdt zouden kunnen worden. Het einde is nabij en de mensenzoon zal spoedig terugkomen, gezeten op de wolken met grote macht en majesteit. hallelujah. Laatst gewijzigd door King of beggars and fleas : 10 maart 2006 om 19:48. |
|
|
|