![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
| Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
|
Discussietools |
|
|
#301 |
|
Banneling
|
Je moet wel de hersenen van een erwt hebben, als je denkt ,anderen hiermee te bedotten.
Weer een ernstige fout van het grote vws... Zichzelf intelligent vinden en de rest dommen. We zullen zien. |
|
|
|
|
|
#302 | |
|
Banneling
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#303 | |
|
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
Citaat:
nog tips ?
Alles neem ik terug wat ik hier heb verkondigd. Ik raad iedereen aan om zich met geen enkele politieke strekking in te laten, zich te ontfermen over de armen van deze wereld en zich te bekeren tot het ware geloof in Jezus Christus als Gods enig geboren zoon die voor ons gestorven en verrezen is opdat wij van onze zondige natuur bevrijdt zouden kunnen worden. Het einde is nabij en de mensenzoon zal spoedig terugkomen, gezeten op de wolken met grote macht en majesteit. hallelujah. Laatst gewijzigd door King of beggars and fleas : 12 maart 2006 om 17:07. |
|
|
|
|
|
|
#304 |
|
Banneling
|
|
|
|
|
|
|
#305 | |
|
|
Citaat:
Alles neem ik terug wat ik hier heb verkondigd. Ik raad iedereen aan om zich met geen enkele politieke strekking in te laten, zich te ontfermen over de armen van deze wereld en zich te bekeren tot het ware geloof in Jezus Christus als Gods enig geboren zoon die voor ons gestorven en verrezen is opdat wij van onze zondige natuur bevrijdt zouden kunnen worden. Het einde is nabij en de mensenzoon zal spoedig terugkomen, gezeten op de wolken met grote macht en majesteit. hallelujah. |
|
|
|
|
|
|
#306 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
|
|
|
|
|
|
#307 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Een werkloze Pool kost ons niets, een werkloze Belg wel. Een goedkopen Pool te werkstellen kost dus zijn loon + de uitkering van de werkloze die de job niet wilt doen. |
|
|
|
|
|
|
#308 |
|
|
crimanliteit veroorzaakt door een geschorste werkloze kost nog veel meer
je kunt het draaien en keren zoveel je wilt afdokken zul je toch
Alles neem ik terug wat ik hier heb verkondigd. Ik raad iedereen aan om zich met geen enkele politieke strekking in te laten, zich te ontfermen over de armen van deze wereld en zich te bekeren tot het ware geloof in Jezus Christus als Gods enig geboren zoon die voor ons gestorven en verrezen is opdat wij van onze zondige natuur bevrijdt zouden kunnen worden. Het einde is nabij en de mensenzoon zal spoedig terugkomen, gezeten op de wolken met grote macht en majesteit. hallelujah. Laatst gewijzigd door King of beggars and fleas : 12 maart 2006 om 18:00. |
|
|
|
|
|
#309 |
|
Banneling
|
|
|
|
|
|
|
#310 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
|
|
|
|
|
|
#311 |
|
|
ja maar de kapîtalisten buiten wel aan een veel hoger divident uit terwijl ik maar 24 cent krijg en zij roepen niet op om minder te werken teneinde de uitbuiting te stoppen.
Alles neem ik terug wat ik hier heb verkondigd. Ik raad iedereen aan om zich met geen enkele politieke strekking in te laten, zich te ontfermen over de armen van deze wereld en zich te bekeren tot het ware geloof in Jezus Christus als Gods enig geboren zoon die voor ons gestorven en verrezen is opdat wij van onze zondige natuur bevrijdt zouden kunnen worden. Het einde is nabij en de mensenzoon zal spoedig terugkomen, gezeten op de wolken met grote macht en majesteit. hallelujah. Laatst gewijzigd door King of beggars and fleas : 12 maart 2006 om 18:10. |
|
|
|
|
|
#312 |
|
Minister
|
|
|
|
|
|
|
#313 |
|
|
pff ik snoep 24 cent af op een heel leven en dan noemen ze me een uitbuiter
stoer hoor
Alles neem ik terug wat ik hier heb verkondigd. Ik raad iedereen aan om zich met geen enkele politieke strekking in te laten, zich te ontfermen over de armen van deze wereld en zich te bekeren tot het ware geloof in Jezus Christus als Gods enig geboren zoon die voor ons gestorven en verrezen is opdat wij van onze zondige natuur bevrijdt zouden kunnen worden. Het einde is nabij en de mensenzoon zal spoedig terugkomen, gezeten op de wolken met grote macht en majesteit. hallelujah. Laatst gewijzigd door King of beggars and fleas : 12 maart 2006 om 18:12. |
|
|
|
|
|
#314 |
|
|
hebt gij trouwens geen tips bobke ? want daar ging het hier over he
voor al dat andere gezever zijn er andere treads hoor |
|
|
|
|
|
#315 | |
|
|
Citaat:
Maar neen, zelfs dat lukt niet, wat moet er dan wel niet gebeuren als we met 200 000 leegstaande vacatures zitten?! Evenveel Polen/Chinezen immigreren? En dan kunnen jullie verderklagen dat die jobs toch niet goed genoeg voor jullie waren enzo.
|
|
|
|
|
#316 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#317 | |
|
|
Citaat:
het is gewoon een kwestie van vraag en aanbod het is in het voordeel van de kapitalisten nu dat er veel werklozen zijn want dat maakt de vraag naar jobs groter en dus kan de loonkost daarmee gedrukt worden maar wij willen dat omkeren als er meer jobs zijn voor evenveel werklozen dan wordt de vraag naar arbeidskrachten groter en zo kunnen dan de lonen en arbeidsvoorwaarden stijgen of maw gewoon vrije marktsyndicalisme een pak jobs zouden er al onmiddelijk kunnen bijkomen trouwens door gewoon de prostitutie en cannabis te legaliseren
Alles neem ik terug wat ik hier heb verkondigd. Ik raad iedereen aan om zich met geen enkele politieke strekking in te laten, zich te ontfermen over de armen van deze wereld en zich te bekeren tot het ware geloof in Jezus Christus als Gods enig geboren zoon die voor ons gestorven en verrezen is opdat wij van onze zondige natuur bevrijdt zouden kunnen worden. Het einde is nabij en de mensenzoon zal spoedig terugkomen, gezeten op de wolken met grote macht en majesteit. hallelujah. Laatst gewijzigd door King of beggars and fleas : 12 maart 2006 om 18:24. |
|
|
|
|
|
|
#318 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
![]() |
|
|
|
|
|
|
#319 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Oppassen Bhairavke. Ge hebt dat tekeningske nu al 100 keer gepost, straks gaan die brave anarchistjes hunne site plat
|
|
|
|
|
|
#320 |
|
|
|
|