![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Suggesties & Mededelingen In dit forum kan iedere forumgebruiker terecht met voorstellen ter verbetering (van de sfeer) van dit forum. Je vindt er ook de officiële mededelingen terug van Politics.be. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#101 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#102 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Was dit niet het onderwerp waar deze draad voor werd opgestart?
Hoe komt het toch maar dat elke topic waar de Piano in verschijnt onmiddellijk van onderwerp verandert en eindigt waar ook deze weer terecht is gekomen? Citaat:
![]() |
#103 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#104 |
Vreemdeling
|
![]() Weet er eigenlijk iemand waarom onze goede moslimvriend PDR (aka Carina weer is geband?)
|
![]() |
![]() |
#105 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
De heer Peter De Ryck met ettelijke nicks, is reeds jaren een ongewenste gast op dit forum. Na ettelijke overtredingen, dure eden, dreigementen, van zijn kant, bans en evenzovele nieuwe kansen, en veel goodwill van onze kant, werd bij zijn laatste flagrante misbruik van dit forum beslist hem nooit meer toe te laten. Jammer genoeg heeft dhr. Peter De Ryck daar geen oren naar, en probeert hij toch steeds weer als ongenode gast dit forum te vervuilen. Zijn nieuwe poging na geruime tijd, werd oogluikend toegestaan, in de hoop dat normaal gedrag van zijnentwege tot de mogelijkheden behoorde. Waarschijnlijk liep hij onlangs tegen ons nieuwe, iets rigidere reglement aan. De database toont dit: 1 'alarm' (zonder banpunten) voor verkeerd posten 4 'warnings' die zijn totale saldo ruim boven de 10 joegen waarvan -een persoonlijke aanval (4p) -een privacyschending (5p) -een persoonlijke aanval (4p) -spamming (5p) De verbanning is tijdelijk. Peter Johan |
|
![]() |
![]() |
#106 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
#107 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik kijk ook wat raar op van het feit dat het tijdelijk is. Anderen zijn hier met permanente bans weggestuurd zonder nieuwe kansen. PDR daarentegen heeft hier meer levens dan een gezonde kat.
|
![]() |
![]() |
#108 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
#109 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]() |
#110 |
|
![]() Hoe kan ik te weten komen dat ik strafpunten heb, en als er strafpunten zijn ,zijn er dan ook pluspunten ?? ( goedepunten omwille van goed gedrag ??).
|
![]() |
![]() |
#111 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Lincoln, ga naar je profielpagina, en bovenaan rechts zie je "alerts:..." en dergelijke, waarboven een knop is "waarschuwingen weergeven" of dergelijke.
Dan moet j'er komen ![]() |
![]() |
![]() |
#112 | ||
|
![]() Citaat:
Citaat:
Want als het VB aan het spuiten gaat, gaat het altijd over alle vreemdelingen, die dan allemaal criminelen en parasieten zouden zijn, maar in feite gaat het maar om enkele groepen? Je weet toch ook dat er makkelijk 150 verschillende nationaliteiten in België zijn. Worden die allemaal over de zelfde (racistische en discriminitaoire) kam geschoren? Als dat niet zo zou zijn, waarom zeggen ze dat er dan nooit bij? Als mijn allochtone vrienden het VB bezig horen over het gevaar van de multicultuur voelen zij zich zonder uitzondering allemaal geviseerd omdat het VB nooit namen noemt. Om die bedreiging te staven beginnen ze dan wel over moslims te zeuren, maar dat zijn niet eens de helft van de nieuwe Belgen. Noem eens wat volk dat volgens het VB sowieso mag blijven, zelfs diegenen die geen lidkaart op zak hebben? Het zal me benieuwen.
![]() |
#113 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Jammer toch hein, thePiano, dat een mooi deel van de kiezers van het VB juist die migranten zijn, die het principe "ik ben binnen en nu blijft de rest beter buiten of mijn droomwereldje hier komt in gevaar" aanhangen...
Laatst gewijzigd door lombas : 13 maart 2006 om 19:22. |
![]() |
![]() |
#114 |
|
![]() Je weet toch hoe dat identieke verhaal in Nederland uiteindelijk afgelopen is, of niet soms?
#115 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ja jongens????????? ![]()
![]() |
#116 |
|
![]() Deze draad hoort over bans te gaan. Zullen we de discussie elders voortzetten?
|
![]() |
![]() |
#117 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
#118 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
U zit er dus weer eens ferm naast. Of het uit domheid, of uit berekende leugenachtigheid is, laat ik even in het midden. |
|
![]() |
![]() |
#119 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
#120 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik had het over zelfverklaard slachtofferschap.