![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#81 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
[size=6]Flaminganten blijven steeds van een kale reis terugkomen. Ze proberen de verkeerde kip te plukken! [/size] ![]() ![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#82 |
Lokaal Raadslid
|
![]() Op het ogenblik is het juist omgekeerd, de Waalse haan heeft t kieken met de gouden eiers gevonden. (Leeuw in dit geval)
![]() |
#83 |
Banneling
|
![]() Geen Belgisch geld meer voor de flaminganten !
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#84 |
Banneling
|
![]() [size=6]Ik zal eens een deftig verhaal hier verzinnen.
Dan vraag je me niks meer en kan je me beminnen! Ik dis nu de Vlaams nationalist, ja juist, dat is degene die zich vergist. De discussie is weer doorgeschoven, je hebt je kans gemist! Ze zien nu ook niks van de andere kant, Daarom leven we in een apenland. Vlaming of Waal, het blijft me om het even, Het is België waar ik voor kies, want het is hier goed leven! Nu moet je niet komen lullen over de transfer en ook niet over het afzetten van onze koning Albert! Vlaanderen onafhankelijk, wat speel je dan klaar? Ik vind je enkel ondankbaar, is het niet waar? Natuurlijk kan je alles in het zwart gaan zien en alles op de Walen steken bovendien. Dat alles noem ik gewoon hypocriet Aan zoiets meedoen, dat doe ik niet! Maar er is één ding dat ze niet zullen snappen dat als je in eigen boezem kijkt, je jezelf ook op rottigheid kan betrappen! Kijk maar eens naar eenderwelke Vlaamse minister dan weet je toch ook, 't is niet beter dan gister.[/size] ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#85 |
Lokaal Raadslid
|
![]() Als dit van je eigen hand is Chill (waar ik vanuit ga) moet ik zeggen: "Knap geschreven"
En niemand die mij zal horen zeggen dat enige zelfspot misplaatst is.
![]() |
#86 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ik heb bij koetjes en kalfjes een eigen battletopic geopend voor de leut. Het heet "Ram het uit je strot!" en je bent erop uitgenodigd. Zo kan ik twee hobbies op één plek combineren! ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#87 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Dan kom je bijna aan de transferbijdragen, die ook niet voor iedere Belg zijn weggelegd! Geen Belgisch geld voor de flaminganten dus! Ik kan zelfs het volgende zeggen: Vele Vlamingen zijn zelfs geen flamingant. Dus Vlaams geld voor iedere Vlaming! ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#88 |
Banneling
|
![]() [size=6]Vlaanderen voor iedere Vlaming![/size]
|
![]() |
![]() |
![]() |
#89 |
Banneling
|
![]() [size=6] Een flamingant heeft geen land,
Maar zelden is hun gedachtengoed bij de bevolking aangestrand. Zo stond in de krant. Dat vinden ze ambetant. Dus met wat verstand, schuiven ze hun utopieën aan de kant. Eindelijk dan pas, zijn we in de toekomst beland! [/size] ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#90 |
Banneling
|
![]() Knap staaltje poëzie !
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#91 |
Banneling
|
![]() Merci,
Op woordengoochelaarstopic in de rubriek koetjes en kalfjes kan je nog vele andere voorbeelden van mij vinden. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#92 |
Banneling
|
![]() [size=7]Waar zit de Vlaamse straatkat?
Nog steeds aant zwerven op andere topics?[/size] |
![]() |
![]() |
![]() |
#93 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Je dichtkunst is abominabel. Er zit noch ritme noch poëzie in. Wat rijmwoorden achteraan en daarvoor wat belgicistische haatproza dat in jouw aandacht-eisende brein opkomt. De grootte van de letters is daarom omgekeerd evenredig aan de inhoud. Maar Hans vind het natuurlijk geweldig want het past helemaal in zijn Vlaamshatende kraam. Sla je onzin vooral op om hem binnen 20 jaar nog eens te bekijken en je schaamt je steendood.
![]() |
![]() |
#94 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Dat doen de flamingantjes ook... ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#95 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
Veel commentaar op anderen en zelf geen moer uitvreten... Schandeman... |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#96 | ||
Partijlid
|
![]() Citaat:
Hans1, let op met wat je steunt, dit doet de BUB geen goed! Dit zijn geen argumenten, dit is maniakaal gescheld. Dit is op het niveau van de meest rabiate flamingant, en dat is geen compliment. Niet voor chill, niet voor u die daarmee meelacht, niet voor de BUB die u leidt. Ik lach ook, maar ik lach alleen maar groen. Want mensen als ik moeten dan de brokken repareren. ![]() ![]() ![]()
![]() |
![]() |
#97 |
Banneling
|
![]() Waar heb je het over? Ik heb hier al lang geen commentaar meer geplaatst.
Ik vind wel dat er ook eens mag gelachen worden en dat het Vlaams-nationalisme zich daar goed toe leent. Bovendien lachen de Vlaams-nationalisten ook met ons, of niet soms? Daardoor wordt het nog geen programmapunt van de BUB, uiteraard. |
![]() |
![]() |
![]() |
#98 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#99 |
Lokaal Raadslid
|
![]() Prachtige voorbeeldjes van rijmelarij in deze topic
![]()
![]() |
#100 |
Partijlid
|
![]() Sorry Hans1 maar ik zag daar staan: "Knap staaltje poëzie", en dat vond ik nou net niet.
Ik sluit me meer aan bij Patriot: " ![]()