![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
| Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
|
Discussietools |
|
|
#341 |
|
Minister
|
|
|
|
|
|
|
#342 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Integendeel bij mij werkt het zo van meer werk beter voelen maarja ...dan moetge nog de kans krijgen ipv tegen gewerkt te worden in armoede en steeds gerecht gaan lopen . De meeste mensen die ik ken denken er ook zo over en ervaren het zelf ook zo werken is gezond dus ....als het mag tenminste Het ni mogen of tegen gewerkt worden door steeds herhalende misverstanden / communicaties maakt inderdaad ziek ja dat staat zwart op wit en dan wordt werken iddd een ziekte maar telt niet voor mij . Laatst gewijzigd door duncan : 12 maart 2006 om 18:11. |
|
|
|
|
|
|
#343 | |
|
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
Citaat:
Alles neem ik terug wat ik hier heb verkondigd. Ik raad iedereen aan om zich met geen enkele politieke strekking in te laten, zich te ontfermen over de armen van deze wereld en zich te bekeren tot het ware geloof in Jezus Christus als Gods enig geboren zoon die voor ons gestorven en verrezen is opdat wij van onze zondige natuur bevrijdt zouden kunnen worden. Het einde is nabij en de mensenzoon zal spoedig terugkomen, gezeten op de wolken met grote macht en majesteit. hallelujah. |
|
|
|
|
|
|
#344 |
|
Banneling
|
plicht heeft weinig te maken met een mens te geven waar hij recht op heeft .
Eerder de politieke of communicatieve misvatting van de wet die men niet naleeft zoals op de meeste plaatsen int Antwerpse in vele sectoren en regionen der maatschapij . |
|
|
|
|
|
#345 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
|
|
|
|
|
|
#346 | |
|
Minister
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#347 | |
|
Minister-President
|
|
|
|
|
#348 | |
|
Minister-President
|
|
|
|
|
#349 |
|
Minister-President
|
Back on topic.... Vandaag sprak ik met een chaufeuse/vrouwelijke chaufeur/bestuurster (whatever) van de Lijn. Ze vertelde me zelf hoe schandalig duur de bus is geworden. Tja... als de echte ervaringsdeskundigen het al zeggen.
De dienstverlening laat ook te wensen over. De bussen zijn tegenwoordig zelfs niet meer te laat..... ze zijn zelfs niet meer op tijd. Dagelijks zie ik bussen rijden die gemiddeld vijf minuten te vroeg hun halte passeren.
|
|
|
#350 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Maandag had ik 2 lijnkaarten waarvan 1 nieuw met nieuw ( DUURDER) tarief . Op men eerste lijnkaart stond 30 euro cent hetgeen te weinig is dus plaatste ik men tweede kaart . . . deze rekende 0.80 euro cent aan ; tesamen 1 euro 10 cent voor een enkele reis op voor verkoop . Kortom men buit de mensen modern uit en de lijn / nmbs / mivb/...moet eigenlijk aangeklaagt worden op het gerecht en liefst zo veel mogenlijk mensen . Top managers verdienen al 29 maal meer dan gewoon arbeiders maar bieden corrupt personeel aan en validerings automaten die dan soms zelfs niet werken. Mijn chaufeuze zei da ik naar de Rooseveld hoofd bureau moet gaan en dan krijg ik 30 euro cent terug en ik zei haar ... gij gelooft da jaja zal wel veel fietske nemen ipv lijn / en andere nep mobiele openbare corrupte diensten in dit land . En het is inderdaad erg duur vindt ik & ze kunnen geen klok lezen inderdaad enz ... . Laatst gewijzigd door duncan : 15 maart 2006 om 21:58. |
|
|
|
|
|
|
#351 | |
|
Minister-President
|
|
|
|
|
#352 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Heu heum ik woonde 2 jaar terug 1 jaar ongeveer maximum 1j 10 maanden in Oost - vlaanderen op nen héél groten heuvel tegen Gooik ...op de grens met Meerbeke ...daar zen enkel BEl bussen & ist bellen en komen ze u halen ...als ze rijden Ninove lag 30 minuten fietsen vandaar de eerste bushalte die noh Brussel ging was ook 25 �* 30 min fietsen & die mannen / vrouwen konden daar ook geen klok lezen dus langer dan 15 minuten in de kouw Dat huisje dat ik bewoonde had ook geen verwarming dus mocht 100kilogram wekenlijks sleuren voor de kolen stoven aan te houden en het wa aangenamer te houden . Deed ik ook per fiets want blijkbaar was het daar beter met fietsje dan mé bus ...trams rijden daar al 15 �* 20 jaar ni meer . Oké nu ...next - bussen van Putte / stabroek enz... paseren uw richtingen ook waarge woont awel ik zelf mag wekenlijks 1u 20 minuten wachten op buske van Stabroek naar Antwerpen omdat er 2 binnen rijden tussen avond uur 16.30/18u...dan zeggen ze dat ze sociaal zijn en hun prijzen ook ?! pfff triestig de lijn en nmbs of mivb waarge 5 u reist met bus van Antwerpen naar Brussel ...de trein 30 min. typisch arogant conservatief onlogisch Belgisch . thnx voor uw begrip king ...leidings gevende mensen kunne da ni Laatst gewijzigd door duncan : 15 maart 2006 om 22:20. |
|
|
|
|
|
|
#353 | |
|
Minister-President
|
|
|
|
|
#354 |
|
Banneling
|
of ze rekenen u geen 5 euro cent meer aan ( vroeger 75 cent mé lijnkaart ) mor ze rekenen int totaal 30 �* 40 euro cent per persoon aan das héééééél wa keren 20 bfr per dag alsge weet dat het er paar duizend zijn .
Die mannen van de lijn zijn zoals politiek voeren en lesgevende prutsers...kunnen ni lezen en wet opvolgen d'euhmmmm wist ik ni meneer pffff & wij moh uren wachten en betalen of gewoon geen vervoer vinden . Mobilliteit was er ni en zal der ook ni direct zijn misschien beter de burgers terug paarden geven ipv vervuilende auto's en bussen die zelfs gewoon burgers uit sluiten per ongeluk . En die rot aparaten mogen ook de muur af amai pfff trekken op niets rekenen per persoon per dag 20 fr dus die'n top manager schept goud momenteel pfff erg . De lijn / nmbs/ mivb ...dienst verlenen wa is da ?! lol Laatst gewijzigd door duncan : 15 maart 2006 om 22:28. |
|
|
|
|
|
#355 | |
|
Minister-President
|
|
|
|
|
#356 |
|
Banneling
|
met lijnkaarten van 8 euro ?!
Waar moetge zijn ongeveer vanwaar ge woont want met de fiets kan het soms ver lijken |
|
|
|
|
|
#357 | |
|
Minister-President
|
|
|
|
|
#358 |
|
Banneling
|
|
|
|
|
|
|
#359 | |
|
Minister-President
|
|
|
|
|
#360 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Ni gans de staat maar wel enkele corrupte ambtenaren, hun top manager vriendjes en bepaalde café's .....zodat kloof tussen recht en onrecht ...rijk en arm groter wordt . Café Jozef bvb is zo'n perfect voorbeeldje ...wegens belangen van de mens in de straat mogen ze na 20 �* 30 jaar inpakken en wegwezen...café baas snapt da ni dat van voor het belang van zegt gemeente " ANTWERPEN " . Eigenlijk ist Janssens en zen afgevaardigden die goei vriendjes zen met jonge zelfstandige paar huizen ernaast waar hotel/biljart aanwezig is en nieuw gebouwke klaar staat met delhaize dernaast . Als ik die'n cafébaas was klaagde ik den voorzitter ( burgemeester ) van Antwerpen aan en ging ik zelfs in beroep nadien . Belangen en % zen belangrijker dan 20 �* 30 jaar geschiedenis van plaatselijk volk hmmm erg vindt ik da en vertrouwen in dat politiek landschap heb ik niet . Gastje van 27 �* 28 jaar diende klacht in bij provincie Antwerpen tegen café Jozef met nodige belangen en relaties is het dan ook geen probleem om deze cafébaas onder gewaardeerd zen job + woonst af te nemen . Officieel staat er veel op papier zoals mijn interim men reisjes vergoed maar men land en hun managers nemen het geld ( per ongeluk ) af en dan wordt het te duur ; onbetrouwbaar en vooral ongeloofwaardiger/ onveiliger sociaal gezien . * politiek is er voor het volk jaja hahahahaha roflol geloof ik niet Laatst gewijzigd door duncan : 15 maart 2006 om 22:57. |
|
|
|
|