![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#81 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#82 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#83 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Neen, ik zeg alleen dat zinloze ruzies en vechtpartijen tussen pubers om onbenulligheden van alle tijden en culturen zijn. En om die reden 'banaal' (wat niet betekent dat het voor de betrokkenen minder traumatisch is).
|
![]() |
![]() |
![]() |
#84 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik weet niet of jij eigenlijk nog wel eens uit uw ivoren toren komt vantijd...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#85 | |
Minister
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#86 |
Minister
|
![]() ... blanken vechten niet?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#87 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Kom eens buiten. Vraag of blanke mensen eens vechten. Ja meneer. Vraag eens of je voor 60% bendevorming en gevechtjes hebt als er noord-afrikanen aan te pas komen. Ja meneer.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#88 | |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
ik wil net als de meeste linkse hypocrieten ook in een blank en rijk dorpje wonen waar het veilig is, waar ik dan wel voor de multi kul kan zijn zolang het maar niet in mijn dorpje komt, en voor racist kan ik dan niet worden uitgescholden want ik ben links ![]() ![]()
55% van de gevangenen zijn NIET in Nederland geboren! En dan tellen we de gevangenen die ook buitenlands zijn en wel hier zijn geboren nog niet eens mee! http://www.speed.planet.nl/planet/sh...3091/sc=92e720 Laatst gewijzigd door Morghodius : 17 maart 2006 om 03:10. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#89 |
Minister
|
![]() Veel te weinig, allemaal te danken aan deze schijtmaatschappij die van ons volk slaafse, gehoorzame volgelingen heeft gemaakt die enkel nog bezig zijn met hun eigen seuterig leventje. Blanken moeten terug een samenhorigheidsgevoel krijgen, fier zijn op hun afkomst, revolteren en een vuist maken tegen de bruine horden die ons land overspoelen.
![]() |
#90 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#91 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Wolfje is nogal selectief in zijn haat voor de multiculturaliteit aangezien kickboxing zwaar de mosterd is gaan halen bij Muay Thai en andere Oosterse krijgskunsten... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#92 | |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#93 | |
Minister
|
![]() Citaat:
![]() Er is helemaal niks mis mee bepaalde dingen over te nemen uit andere culturen, dat is altijd al zo geweest. Zolang je maar niet zo idioot bent om mensen van ginderachter naar hier te importeren zie ik geen noemenswaardige problemen opduiken. En problemen die zijn er momenteel genoeg! Zoals Marokkaans uitschot die hun vechttechnieken gebruiken op de straat en dapper weerloze bejaarden in elkaar meppen. Terwijl de meeste blanke thai-boxers hun sport toch netjes op de mat beoefenen. De beschavingsgraad van ons geïmporteerd vuil is nagenoeg gekend. ![]()
![]() |
![]() |
#94 |
Minister
|
![]() Cool zijn is voor negers en andere lage levensvormen.
![]()
![]() |
#95 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#96 |
Minister
|
![]() Culturele vermenging is dus wel degelijk multiculturaliteit...
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#97 | |
Minister
|
![]() Citaat:
![]() Multiculturaliteit slaat op de multiculturele samenleving, een samenleving die is opgebouwd uit verschillende culturen en rassen.
![]() |
![]() |
#98 | |
Minister
|
![]() Citaat:
![]() Wat hebben rassen trouwens met multiculturaliteit te maken? Is een samenleving niet meer multicultureel als er enkel blanken in rondlopen? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#99 | ||
Minister
|
![]() Citaat:
Citaat:
![]() Laatst gewijzigd door Weisse Wolf : 18 maart 2006 om 13:49. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#100 |
Minister
|
![]() Heeft u problemen met de verschillende culturen of met de verschillende rassen in onze samenleving?
|
![]() |
![]() |