![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
| Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
|
Discussietools |
|
|
#561 |
|
Banneling
|
Bobke,
"geweest" is belangrijk. |
|
|
|
|
|
#562 | |
|
Banneling
|
Citaat:
I swear to the thruth and nothing but the thruth...Alsof het er iets toe doet... Laatst gewijzigd door eno2 : 17 maart 2006 om 15:48. |
|
|
|
|
|
|
#563 |
|
Banneling
|
Soms.
|
|
|
|
|
|
#564 |
|
Banneling
|
|
|
|
|
|
|
#565 |
|
Banneling
|
|
|
|
|
|
|
#566 |
|
Banneling
|
Ik lig hier niet te janken dat het leven te zwaar is.
Dat anderen altijd schuldig zijn. Dat ik een topverkoper "was". Om op een forumpje steun te zoeken moet je wel erg wanhopig zijn. Zoek professionele hulp. |
|
|
|
|
|
#567 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Ik jank niet en ik heb het niet te zwaar. Ik geniet van mijn vrijheid en van het feit dat ik baas ben over mezelf en over mijn tijd. Mijn uitkering volstaat om op een ascetische manier te overleven. Maar een uitkering, dat is iets wat jij en diegenen van jouw akelige soort de uitkeringstrekkers nog wil afnemen, geheel of gedeeltelijk. Draag je gekte alleen maar besmet er vooral geen anderen mee. Dat soort onverantwoordelijke waanzin hou je beter voor jezelf. Of laat je eens sociologisch bestuderen. Laatst gewijzigd door eno2 : 17 maart 2006 om 16:02. |
|
|
|
|
|
|
#568 |
|
Banneling
|
Maar een uitkering, dat is iets wat jij en diegenen van jouw akelige soort de uitkeringstrekkers nog wil afnemen, geheel of gedeeltelijk.
---------------------- Neen, totaal mis. De politiekers gaan dat verscherpen. De vdab is slechts een instrument voor de werkloosheidsproblematiek. De boodschapper onthoofden? Laatst gewijzigd door Don Quichote : 17 maart 2006 om 16:08. |
|
|
|
|
|
#569 | ||
|
Banneling
|
Citaat:
Jouw boodschap stinkt. Het is een grote boodschap, zeker? Neem me niet kwalijk, maar ik ga een uurtje joggen bos-strand om een frisse kop te halen. Laatst gewijzigd door eno2 : 17 maart 2006 om 16:12. |
||
|
|
|
|
|
#570 |
|
Banneling
|
Dat was een geweldige repliek van een "geweeste" topverkoper.
|
|
|
|
|
|
#571 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Ik betreur trouwens de tijd dat ik 'geweest' ben. Was ik maar iets anders geweest... Op het laatste reed ik liever gewoon rond, zonder uit te stappen... Laatst gewijzigd door eno2 : 17 maart 2006 om 16:26. |
|
|
|
|
|
|
#572 |
|
Banneling
|
Jehovagetuigen mag men binnenlaten.
Heb ze dikwijls een kans gegeven. Ze vertrokken steeds met gebogen hoofd, in diepe bedenking. Wat ik vreemd vind... ze komen niet meer. Nochtans zijn het andere getuigen, die hier voorbijwandelen. Weet iemand een verklaring hiervoor? |
|
|
|
|
|
#573 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Laatst gewijzigd door eno2 : 17 maart 2006 om 16:38. |
|
|
|
|
|
|
#574 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Constructieve en alternatieve opbouwende schema's schetsen, daar hebben we nood aan.
Over en weer verwijten maken is best eens leuk, maar zal niet veel helpen. Het enige goede dat ik vernomen heb (niet op politics) is dat ze eindelijk de studentjes eens wat gaan beperken als ze niet tijdig slagen. Met andere woorden dat ze het zullen mogen afbollen en gaan werken gelijk de rest. Vind ik goed! De bel is afgegaan en de speeltijd lijkt voorbij. |
|
|
|
|
|
#575 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Het is waar dat de studenten tegenwoordig vooral prijs stellen op veiligheid en werkzekerheid, hooggevlogen idealisme zonder direct zelfbelang is er niet meer bij. Ze zijn maw verrechtst. Laatst gewijzigd door eno2 : 17 maart 2006 om 16:55. |
|
|
|
|
|
|
#576 | |
|
Parlementsvoorzitter
|
Citaat:
![]() Bij mijn weten is niemand onmisbaar en is iedereen vervangbaar. Waarschijnlijk ben jij - als forumnar - een uitzondering? Allez concreet, wat zegt je glazenbol erover hoe dat armen zich onmisbaar kunnen maken? |
|
|
|
|
|
|
#577 | ||
|
Banneling
|
Citaat:
Citaat:
|
||
|
|
|
|
|
#578 |
|
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
dan zou je blij zijn e cynicus
|
|
|
|
|
|
#579 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Wat ik wel vind is dat ge de sector die voor de winst zorgt niet eindeloos kunt blijven uitmelken ten koste van de mensen die er tewerkgesteld zijn en van de aandeelhouders. Op het ogenblik dat deze wegens te hoge loonlast vertrekken wil ik wel eens weten waarmee gij uw non-profit sector denkt te financieren. Ik beschouw trouwens helemaal niets als nodeloze ballast. Maar als iedereen alleen de leuke jobkes wilt doen blijft er binnenkort helemaal geen winst meer te maken. |
|
|
|
|
|
|
#580 |
|
Banneling
|
mensen worden almaar luier en verwender, dat is zo. das de hedonistische tijdsgeest.
ge krijgt de meerderheid van die 500.000 werklozen nooit aan het werk, die kiezen daar niet voor. en zo'n massa kunt ge onmogelijk alle bestaansmiddelen afnemen want wie wil er nu de hongerdood van honderdduizenden op z'n geweten. geen enkele politicus gaat dat durven. asociaal beleid wordt electoraal afgestraft, zie maar recent in nederland. extreem links verdubbelde haar score. en ondertussen stroomt het hier vol met vreemdelingen die lekker hard voortplanten en die stemmen ook allemaal links, reken maar, want daarvan zijn de meeste ook werkloos. sterkte in getal, electoraal gewicht, het beste wapen. |
|
|
|