Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Partijpolitiek en stromingen
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Partijpolitiek en stromingen In dit forum kun je discussiëren over (standpunten van) politieke partijen. en (standpunten van) politieke stromingen, al dan niet vertegenwoordigd door een (niet-partijpolitieke) organisatie.

Antwoord

Discussietools
Oud 21 maart 2006, 12:19   #141
Egidius
Perm. Vertegenwoordiger VN

Egidius's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Armadel Bekijk bericht
Mr. Boonen is momenteel de voorzitter van Vlott Deurne. Ik moet zeggen dat het een plezier is om met een man als hem samen te kunnen werken. En dat meen ik.
Door met hem te werken, heb ik mijn mening moeten herzien. En om echt heel eerlijk te zijn, denk ik dat hij bij Vlott zal blijven. (Dat hoop ik toch)
Eerst moesten we van een Vlotter op dit forum lezen dat uitgerekend staatssecretaris Q een oprecht politicus is, en nu komt een jong-Vlotter hier één van de treurigste politieke windhanen van België een fatsoenlijk man noemen.

Niet te geloven. En dat wil dan aan "nieuwe politiek" doen...

Vergeddet, jongens. Dat vlot nooit meer met VLOTT.

Laatst gewijzigd door Egidius : 21 maart 2006 om 12:19.
Egidius is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 maart 2006, 12:22   #142
lombas
Secretaris-Generaal VN

lombas's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Egidius Bekijk bericht
Eerst moesten we van een Vlotter op dit forum lezen dat uitgerekend staatssecretaris Q een oprecht politicus is, en nu komt een jong-Vlotter hier één van de treurigste politieke windhanen van België een fatsoenlijk man noemen.

Niet te geloven. En dat wil dan aan "nieuwe politiek" doen...

Vergeddet, jongens. Dat vlot nooit meer met VLOTT.
1 Ik heb mij nooit uitgesproken over het feit dat Q oprecht is, dan wel dat hij grote dossierkennis heeft

2 Je neemt hier het standpunt van Armadel in de mond dat hij dagen geleden uitsprak, ik beloof als mandataris een VLOTT onderzoek - onze voorzitter Kurt De Jonghe is al gaan praten met Philip Maes, want gezien Hugo redelijk apathisch blijft in die zaak, is de algemeen secretaris de volgende verantwoordelijke

Laatst gewijzigd door lombas : 21 maart 2006 om 12:23.
lombas is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 maart 2006, 12:24   #143
Egidius

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door lombas Bekijk bericht
Dat VLOTT Boonen niet "stante pede heeft op straat gekegeld", toont aan wat een vrijzinnige en kansgevende partij wij zijn.
Wat een onzin, Lombas.

Met dat argument kan je ook de führer van Stormfront tot voorzitter van de afdeling-Borgerhout bombarderen "want we zijn een kansgevende partij"... Je lijkt Labyrinth wel.

Het toont vooral aan dat jullie een bende treurige knoeiers zijn, en het leert veel over wat jullie bedoelen als jullie zeggen dat Antwerpen een "ander beleid" nodig heeft.

Ik begin te vermoeden dat Filip De Winter een essentiële fout heeft gemaakt met jullie aan boord te nemen, en dat hij het zelf begint in te zien.

Laatst gewijzigd door Egidius : 21 maart 2006 om 12:25.
Oud 21 maart 2006, 12:26   #144
lombas
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Wat een onzin, Lombas.

Met dat argument kan je ook de führer van Stormfront tot voorzitter van de afdeling-Borgerhout bombarderen. Want we zijn een "kansgevende partij"... Je lijkt Labyrinth wel.

Het toont vooral aan dat jullie een bende treurige knoeiers zijn, en het leert veel over wat jullie bedoelen als jullie zeggen dat Antwerpen een "ander beleid" nodig heeft.

Ik begin te vermoeden dat Filip De Winter een essentiële fout heeft gemaakt met jullie aan boord te nemen, en dat hij het zelf begint in te zien.
Wat is uw probleem eigenlijk? Kom eens af met een inhoud, bijvoorbeeld tegen onze ideologie, in je besmeuringen, en vergenoeg je dan over welk verknocht partijtje jij zelf steunt.
Oud 21 maart 2006, 12:27   #145
Egidius

Standaard

Citaat:
ik beloof als mandataris een VLOTT onderzoek
Als een figuur als Boonen bij jullie niet onder een bulderend lachsalvo de deur wordt gewezen, wat moeten we dan in godsnaam nog denken van het politiek programma en vooral de beginselvastheid van Vlott?
Oud 21 maart 2006, 12:30   #146
Egidius

Standaard

Citaat:
Wat is uw probleem eigenlijk? Kom eens af met een inhoud, bijvoorbeeld tegen onze ideologie, in je besmeuringen, en vergenoeg je dan over welk verknocht partijtje jij zelf steunt.
Ik hoef helemaal niets te besmeuren, jullie laten je zelf blijkbaar met het grootste genot bevuilen door een van de meeste dubieuze politieke figuren van dit land.

Een o-n-d-e-r-z-o-e-k, heb je van zijn leven...

Hoe kan iemand ooit nog aan jullie inhoud toekomen, als de verpakking al zo stinkt?

Laatst gewijzigd door Egidius : 21 maart 2006 om 12:30.
Oud 21 maart 2006, 12:33   #147
lombas
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Ik hoef helemaal niets te besmeuren, jullie laten je zelf blijkbaar met het grootste genot bevuilen door een van de meeste dubieuze politieke figuren van dit land.

Een o-n-d-e-r-z-o-e-k, heb je van zijn leven...

Hoe kan iemand ooit nog aan jullie inhoud toekomen, als de verpakking al zo stinkt?
Oud 21 maart 2006, 12:34   #148
lombas
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Als een figuur als Boonen bij jullie niet onder een bulderend lachsalvo de deur wordt gewezen, wat moeten we dan in godsnaam nog denken van het politiek programma en vooral de beginselvastheid van Vlott?
Fuck a pigeon, zeggen ze hier wel eens:

www.vlott.be/images/vlott.pdf
Oud 21 maart 2006, 12:34   #149
Armadel
Gouverneur

Armadel's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Dat heeft er dan totaal niets mee te maken. Je kraakt een partij af op de personen die er in zitten en niet op het programma waar ze mee naar buiten komen.
Akkoord, ik heb die dingen gezegd, maar ik ben van mening dat je de meningen die je hebt, moet kunnen herzien. Op dat ogenblik had ik me nog niet zo goed geïnformeerd over Boonen en ging af op wat hij tijdens de vergaderingen heeft gezegd en gedaan.
Ik ben de eerste om toe te geven dat het geen goede zet was om Boonen binnen te laten, maar daar kan ik niet over beslissen. Dat is de taak van de partijleiding. Wat ik wel kan doen, is het geval Boonen onder de aandacht brengen van de partijleiding. Maar dat is zelfs nog geen garantie dat er effectief iets aan gedaan wordt.

Als ik zou moeten beginnen met alle andere partijen af te breken op basis van de personen die er in zitten dan ben ik morgen nog bezig...

Het is dat Mieke Vogels heel geloofwaardig overkomt als ze zegt dat wonen in de stad te duur is, terwijl ze een nieuw luxe-appartement in Deurne heeft gekocht met een jacuzzi op het terras...
Oud 21 maart 2006, 12:35   #150
lombas
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Wat een blijk van insiderschap...
Oud 21 maart 2006, 12:36   #151
Egidius

Standaard

Citaat:
Jij hebt er blijkbaar keine Ahnung van hoe beu vele van je medeburgers het wel zijn...

Denk je echt dat ze zich nog eens zes jaar gaan laten ringeloren door paljassen als Boonen?
Oud 21 maart 2006, 12:37   #152
lombas
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
(...) maar daar kan ik niet over beslissen. Dat is de taak van de partijleiding. Wat ik wel kan doen, is het geval Boonen onder de aandacht brengen van de partijleiding.
Ik beaam dit, je steunt eerst een ideologie, dan kijk je naar de personen die de ideologie vertegenwoordigen. Je probeert mee te helpen het gedachtegoed en de partij te vertegenwoordigen, en anders houd je je mond.
Oud 21 maart 2006, 12:38   #153
lombas
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Jij hebt er blijkbaar keine Ahnung van hoe beu vele van je medeburgers het wel zijn...

Denk je echt dat ze zich nog eens zes jaar gaan laten ringeloren door paljassen als Boonen?
Man, hoe vaak moet ik nog zeggen dat ik het zal voorleggen, misschien al vrijdag als ik een rendez-vous'tje met Hugo heb.
Oud 21 maart 2006, 12:46   #154
Egidius

Standaard

Citaat:
Dat heeft er dan totaal niets mee te maken. Je kraakt een partij af op de personen die er in zitten en niet op het programma waar ze mee naar buiten komen.
Akkoord, ik heb die dingen gezegd, maar ik ben van mening dat je de meningen die je hebt, moet kunnen herzien. Op dat ogenblik had ik me nog niet zo goed geïnformeerd over Boonen en ging af op wat hij tijdens de vergaderingen heeft gezegd en gedaan.
Ik ben de eerste om toe te geven dat het geen goede zet was om Boonen binnen te laten, maar daar kan ik niet over beslissen. Dat is de taak van de partijleiding. Wat ik wel kan doen, is het geval Boonen onder de aandacht brengen van de partijleiding. Maar dat is zelfs nog geen garantie dat er effectief iets aan gedaan wordt.
Meneer Armadel,

Neen, partijen moeten niet enkel beoordeeld worden op basis van personen die erin zitten. Maar sommige personen zijn zo aangebrand, zo vilain, dat zelfs het beste programma ter wereld in het niets verdwijnt als ze er mee in aanraking komen.

Antwerpen is decennia lang mishandeld door foefelende en liegende politici. Het snakt naar geloofwaardigheid en autenticiteit. En dan komen jullie, die een "ander beleid" willen aanbieden, af met een van de grootste kazakkendraaiers en oplichters van het land...

Dat een jonge gast niet meteen weet welk vlees hij in de kuip heeft, wil ik nog aannemen. Dat oude rot Coveliers dit soort gevaarlijke clowns niet stante pede de deur wijst, is onvergeeflijk. Niet voor mij hoor, voor Vlott. Ga vanavond op café in Deurne maar eens horen wat de mensen ervan zeggen.
Oud 21 maart 2006, 12:47   #155
Egidius

Standaard

Citaat:
Man, hoe vaak moet ik nog zeggen dat ik het zal voorleggen, misschien al vrijdag als ik een rendez-vous'tje met Hugo heb.
Ga daarmee naar den oorlog.

Je bent gebuisd, Lombas.
Oud 21 maart 2006, 12:49   #156
lombas
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Ga daarmee naar den oorlog.

Je bent gebuisd, Lombas.
In wat?
Oud 21 maart 2006, 12:50   #157
Armadel
Gouverneur

Armadel's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Meneer Armadel,
Goh, dank u.

Citaat:
Dat een jonge gast niet meteen weet welk vlees hij in de kuip heeft, wil ik nog aannemen. Dat oude rot Coveliers dit soort gevaarlijke clowns niet stante pede de deur wijst, is onvergeeflijk. Niet voor mij hoor, voor Vlott. Ga vanavond op café in Deurne maar eens horen wat de mensen ervan zeggen.
Daar geef ik u gelijk in. Het is inderdaad onvergefelijk dat Coveliers Boonen niet geweigerd heeft.
Oud 21 maart 2006, 12:51   #158
lombas
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Daar geef ik u gelijk in. Het is inderdaad onvergefelijk dat Coveliers Boonen niet geweigerd heeft.
Ik denk dat je voor ieder van ons spreekt.
Oud 21 maart 2006, 12:59   #159
Egidius

Standaard

Citaat:
In wat?
Politieke ervaring. En dus helaas ook in politieke betrouwbaarheid.
Oud 21 maart 2006, 13:04   #160
Egidius

Standaard

Citaat:
Ik denk dat je voor ieder van ons spreekt.
Nou breekt me klomp.

Nog geen half uur geleden werd ik hier door jullie aangevallen omdat ik tegen de associatie Boonen/Vlott fulmineerde.

En nu komen jullie hier doodleuk zeggen dat de Cov hem meteen had moeten buitengooien.

Zijn jullie beiden erg jong en maagdelijk wit in de politiek? Zo ja, dan trek ik alle lelijke woorden van mijn laatste tien berichten aan jullie adres in.

Laatst gewijzigd door Egidius : 21 maart 2006 om 13:04.
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 21:22.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be