![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Partijpolitiek en stromingen In dit forum kun je discussiëren over (standpunten van) politieke partijen. en (standpunten van) politieke stromingen, al dan niet vertegenwoordigd door een (niet-partijpolitieke) organisatie. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#141 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Niet te geloven. En dat wil dan aan "nieuwe politiek" doen... Vergeddet, jongens. Dat vlot nooit meer met VLOTT. Laatst gewijzigd door Egidius : 21 maart 2006 om 12:19. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#142 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
2 Je neemt hier het standpunt van Armadel in de mond dat hij dagen geleden uitsprak, ik beloof als mandataris een VLOTT onderzoek - onze voorzitter Kurt De Jonghe is al gaan praten met Philip Maes, want gezien Hugo redelijk apathisch blijft in die zaak, is de algemeen secretaris de volgende verantwoordelijke
Laatst gewijzigd door lombas : 21 maart 2006 om 12:23. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#143 | |
|
![]() Citaat:
Met dat argument kan je ook de führer van Stormfront tot voorzitter van de afdeling-Borgerhout bombarderen "want we zijn een kansgevende partij"... Je lijkt Labyrinth wel. Het toont vooral aan dat jullie een bende treurige knoeiers zijn, en het leert veel over wat jullie bedoelen als jullie zeggen dat Antwerpen een "ander beleid" nodig heeft. Ik begin te vermoeden dat Filip De Winter een essentiële fout heeft gemaakt met jullie aan boord te nemen, en dat hij het zelf begint in te zien. Laatst gewijzigd door Egidius : 21 maart 2006 om 12:25. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#144 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#145 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#146 | |
|
![]() Citaat:
Een o-n-d-e-r-z-o-e-k, heb je van zijn leven... Hoe kan iemand ooit nog aan jullie inhoud toekomen, als de verpakking al zo stinkt? Laatst gewijzigd door Egidius : 21 maart 2006 om 12:30. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#147 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#148 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
www.vlott.be/images/vlott.pdf
![]() |
![]() |
![]() |
#149 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Akkoord, ik heb die dingen gezegd, maar ik ben van mening dat je de meningen die je hebt, moet kunnen herzien. Op dat ogenblik had ik me nog niet zo goed geïnformeerd over Boonen en ging af op wat hij tijdens de vergaderingen heeft gezegd en gedaan. Ik ben de eerste om toe te geven dat het geen goede zet was om Boonen binnen te laten, maar daar kan ik niet over beslissen. Dat is de taak van de partijleiding. Wat ik wel kan doen, is het geval Boonen onder de aandacht brengen van de partijleiding. Maar dat is zelfs nog geen garantie dat er effectief iets aan gedaan wordt. Als ik zou moeten beginnen met alle andere partijen af te breken op basis van de personen die er in zitten dan ben ik morgen nog bezig... Het is dat Mieke Vogels heel geloofwaardig overkomt als ze zegt dat wonen in de stad te duur is, terwijl ze een nieuw luxe-appartement in Deurne heeft gekocht met een jacuzzi op het terras... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#150 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Wat een blijk van insiderschap...
![]() |
![]() |
#151 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#152 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik beaam dit, je steunt eerst een ideologie, dan kijk je naar de personen die de ideologie vertegenwoordigen. Je probeert mee te helpen het gedachtegoed en de partij te vertegenwoordigen, en anders houd je je mond.
![]() |
![]() |
#153 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Man, hoe vaak moet ik nog zeggen dat ik het zal voorleggen, misschien al vrijdag als ik een rendez-vous'tje met Hugo heb.
![]() |
![]() |
#154 | |
|
![]() Citaat:
Neen, partijen moeten niet enkel beoordeeld worden op basis van personen die erin zitten. Maar sommige personen zijn zo aangebrand, zo vilain, dat zelfs het beste programma ter wereld in het niets verdwijnt als ze er mee in aanraking komen. Antwerpen is decennia lang mishandeld door foefelende en liegende politici. Het snakt naar geloofwaardigheid en autenticiteit. En dan komen jullie, die een "ander beleid" willen aanbieden, af met een van de grootste kazakkendraaiers en oplichters van het land... Dat een jonge gast niet meteen weet welk vlees hij in de kuip heeft, wil ik nog aannemen. Dat oude rot Coveliers dit soort gevaarlijke clowns niet stante pede de deur wijst, is onvergeeflijk. Niet voor mij hoor, voor Vlott. Ga vanavond op café in Deurne maar eens horen wat de mensen ervan zeggen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#155 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#156 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() In wat?
![]() |
![]() |
#157 | |
Gouverneur
|
![]() Goh, dank u.
Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#158 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik denk dat je voor ieder van ons spreekt.
![]() |
![]() |
#159 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#160 |
|
![]() Nou breekt me klomp.
Nog geen half uur geleden werd ik hier door jullie aangevallen omdat ik tegen de associatie Boonen/Vlott fulmineerde. En nu komen jullie hier doodleuk zeggen dat de Cov hem meteen had moeten buitengooien. Zijn jullie beiden erg jong en maagdelijk wit in de politiek? Zo ja, dan trek ik alle lelijke woorden van mijn laatste tien berichten aan jullie adres in. Laatst gewijzigd door Egidius : 21 maart 2006 om 13:04. |
![]() |
![]() |