![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
| Staatsinrichting Vlaanderen versus Wallonië? Een unitaire, federale, confederale staat of meteen Vlaanderen onafhankelijk. Dit is het forum bij uitstek voor discussies over de Belgische staatsinrichting. |
![]() |
|
|
Discussietools |
|
|
#81 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
|
|
|
|
#82 |
|
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
Och, nog veel te weinig in detail
|
|
|
#83 | |
|
|
Citaat:
Ik zou zelf al erg tevreden zijn als Google Earth (door docenten op de universiteit 'Koekol Urs' genoemd |
|
|
|
|
|
|
#84 | |
|
Provinciaal Gedeputeerde
|
Citaat:
Het in voormalig Nederlands Indie opererende deel van de vloot werd in de jaren vijftig door Soekarno genationaliseerd en opereerde sindsdien onder de naam Permina. Dat gebeurde met de oudste schepen die snel vervangen werden door in Japan gebouwde schepen die als herstelbetalingen voor WW2 aan het nieuwe Indonesie werden geschonken. Ze waren zo beroerd gebouwd (zo'n beetje als het blikken speelgoed dat vanuit Japan over de wereld stroomde. Casco 9 mm staalplaat i.p.v. 11, minder spanten, te weinig laspunten enz. De zijkanten zagen er door de waterdruk uit als moeders antieke wasbord) dat Shell Tankers al spoedig de distributie van olie vanuit Sumatra naar de rest van de archipel weer op zich moest nemen. Shell is puur Nederlands en bij mijn weten heeft het Koninklijk Huis het grootste minderheidsaandeel. Opvallend was dat bij Shell Tankers meer reserve officieren der Koninklijke Marine voeren dan bij andere scheepvaartmaatschappijen. |
|
|
|
|
|
|
#85 |
|
Provinciaal Gedeputeerde
|
|
|
|
|
|
|
#86 |
|
|
Is google earth eigenlijk gratis?
|
|
|
|
|
|
#87 |
|
Provinciaal Gedeputeerde
|
|
|
|
|
|
|
#88 |
|
Provinciaal Statenlid
|
Ik haddat ove een paar maanden grotis, tot ik bericht kreeg dat ik lid moest woden ofzo, toen heb ik dat er af gegooid. (sorry, kom van acafé)
Al uw gekronkel nu, dat kan mij niet veel schelen, u weet dat ik gelijk heb, u dient dit dan ook te aanvaarden. Vanaf dit moment staat u ook op de "negeerlijst" wegens betwerig, koppig,en niet in staat de wil op te brengen iets bij te leren. - Nello |
|
|
|
|
|
#89 |
|
|
Jawel, gratis te verkrijgen op http://earth.google.com (rechts bovenin).
|
|
|
|
|
|
#90 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Voor Hollanders en Zeeuwen niet en hou er rekening mee dat de FBI meekijkt.
|