![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 | |
Minister-President
|
![]()
Laatst gewijzigd door cookie@vws : 20 maart 2006 om 21:20. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#42 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Heb eigenlijk nooit begrepen waarom, in deze optiek bvb homo's absoluut wilden huwen. Kontraktueel/financieel zal al wel zowat alles mogelijk zijn (en indien niet, dan kan dit wel aangepast worden). Dus waarom willen zij absoluut gezegend worden met een huwelijk ? Het lijkt mij eerder naaperij (of is het provocatie, of is het toch louter een franken en centiemen kwestie). |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#43 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#44 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() En meer nog, aangezien ze in staatsinstellingen echt goed worden behandeld: denk maar aan al die brave kindjes die seksueel werden misbruikt door die toffe bewaarders... Eigenlijk bedroevend.
![]() |
![]() |
![]() |
#45 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#46 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#47 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#48 |
Minister
|
![]() Wat zijn er op dit forum toch veel waarzegsters aanwezig....
![]() |
#49 |
Minister-President
|
![]() Tja dat zeg jij, en wat gaat m'n dan doen met de reeds gesloten huwelijken? Simpel? Ja maar voor een homohater is dat natuurlijk van geen tel!
![]() |
#50 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Omdat ze door hun geaardheid geen kinderen kunnen krijgen pakken ze dan maar een kind van een ander en doen alsof het hun kind geweest had kunnen zijn. Belachelijk natuurlijk.
Paulus. |
![]() |
![]() |
![]() |
#51 |
Minister-President
|
![]() Wat dan met heterokoppels die ook omwille van omstandigheden geen kinderen kunnen krijgen??n Is dat ook belachelijk?
Maar het ging hier meer over het homohuwelijk die door sommige homohaters zou willen afgeschaft worden met alle mogelijke gevolgen vandien, maar ja daar houdt een homohater uiteraard geen rekening mee, dat kan hem allemaal gestolen worden en dat er iemand anders in de miserie zit, och tis ikke niet moet die homohater denken. Zo zie je maar geen greintje respect die homohaters! |
![]() |
![]() |
![]() |
#52 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#53 |
Minister-President
|
![]() Al dat getrouw....in Vlaanderen zijn er gewoon meer klein burgelijke nichten dan in Wallonië.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#54 |
Banneling
|
![]() :-p
Laatst gewijzigd door Antigone : 21 maart 2006 om 19:34. |
![]() |
![]() |
![]() |
#55 |
Minister-President
|
![]() Idd tegen wie je het zegt!! Maar hoe kan een homohater respect hebben?
was ik maar een traan dan werd ik geboren in je ogen , kon ik leven op je wangen en zou ik sterven op je lippen. Liefde is iets héél kostbaars, dat moet je echt koesteren Laatst gewijzigd door bartje : 21 maart 2006 om 19:56. |
![]() |
![]() |
![]() |
#56 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#57 |
Minister-President
|
![]() Zeno kennende hier van het forum is één van de meest progressieve mensen hier aanwezig! Ik zie niet in waar je het haalt dat hij een conservatief zou zijn.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#58 |
Partijlid
|
![]() wat een walgelijke foto
|
![]() |
![]() |
![]() |
#59 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Maar nogmaals. Een burgerlijk huwelijk is niets anders dan een ordinair kontrakt. En als ge het mij vraagt, zou de wetgever eigenlijk best twee of zelfs drie modellen van standaardhuwelijkskontrakten voorzien. Namelijk voor hetero's, en voor homo's, maar hiervoor dan twee, namelijk man/man en vrouw/vrouw, die elk wel hun specifieke eigenschappen hebben.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#60 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Je snapt het nooit hé. Ik maak van taal geen politiek thema, helemaal niet. Ik ben niet a priori tegen meertalige staten, indien ze functioneren. Kijk bv naar Zwitserland. Het streven naar een zelfstandig Vlaanderen heeft niks te maken met 'taal' maar met een beter bestuur. Indien dit zou kunnen binnen een Belgische constrctie, dan zou ik daar niks op tegen hebben. (ik zie hiervoor enkel heel weinig bewijzen...)
Laatst gewijzigd door Zeno! : 21 maart 2006 om 21:58. |
![]() |
![]() |