![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#101 |
Minister-President
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#102 |
Minister-President
|
![]() Ik denk dat ik vanavond 'Gangbangersbal no.15' ga huren.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#103 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
tenzij het meisje het uitgelokt heeft zeker... door vier mannen ![]() het krantenartikel is duidelijk genoeg... groepsverkrachting !! waarom trek je dat in twijfel ? de feiten zijn erg genoeg... de daders verdienen zware straffen... heel zware straffen ![]()
Stop het geknoei ! Vlaanderen op eigen kracht ! Volk wordt staat. Vlaanderen mijn land. Vlaanderen onafhankelijk. Gedaan met geven en toegeven ! 12 miljard euro Vlaams geld in Vlaamse handen ! Mooie woorden zijn zelden waar, ware woorden zijn zelden mooi. "Niets lijkt zo op fascisten als de huidige antifascisten. Nultolerantie is een begin, rechtbank het einde. "De mening van een moslim heet geloofsovertuiging, die van een Vlaming is racisme. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#104 | ||
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#105 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#106 |
Gouverneur
|
![]() Niet per definitie... maar als nu al 50 postings lang alle omwegen worden bewandeld om toch maar niet zoiets simpel als een PV nummer op te geven (of heb je ook iemand nodig om dat over te typen), dan groeit er bij mij toch enige gerede (?) twijfel (zonder ook maar iemand daarvan het voordeel te geven).
![]() |
#107 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Maar zelfs dat heeft geen zin. De hordes knuffelaars van allochtoon crapuul zullen zich blijven uitsloven om alles te ontkennen, te minimaliseren, te vergoeilijken. Wat een allochtonenknuffelaar al niet doet om Marokkaanse criminelen goed te praten. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#108 | |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Omdat ik nooit geneigd ben alles "zo maar" te geloven.
![]() |
![]() |
![]() |
#109 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Het gaat om de bewering in de titel van thread, dat de daders vrij zouden zijn. Dat bericht staat in geen enkel krantenartikel.
![]() |
![]() |
#110 | |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Tenzij je kan bewijzen dat het wel degelijk dat bewuste slachtoffer zou zijn. IEDEREEN kan zich registreren, nietwaar.
Laatst gewijzigd door Chucky : 21 maart 2006 om 21:54. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#111 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#112 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#113 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#114 |
Minister
|
![]() Merkwaardig genoeg niet nee.
![]() |
#115 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
OK? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#116 |
Banneling
|
![]() Uiteraard niet. Om goed te praten moet je eerst feiten erkennen.
Maar mits je je uitslooft om te blijven ontkennen. Doe je dat ook voor autochtone criminelen Firestone? Een Dutroux bij voorbeeld. Of enkel voor Marokkanen? |
![]() |
![]() |
![]() |
#117 |
Gouverneur
|
![]() Dutroux heeft hier niets mee te maken, maar wanneer morgen mijn buurman wordt opgepakt voor dergelijke feiten, en elke bewijsvoering voor de hem ten laste gelegde feiten blijft uit, dan mag men beweren dat hij zelfs 500 jonge meisjes heeft vermoord, dan nog zal ik voor zijn vrijlating opkomen.
![]() |
#118 |
Minister-President
|
![]() Ik verdedig niemand, ik vraag gewoon een nummer, een PV nummer, die de politie zeker heeft, aangezien ze volgens jou de daders hebben vrijgelaten, maw ze hebben ze dus eerst ingerekend. P van Pol, V van Velo, gevolgd door een nummer, zelf voor iemand uit de lagere klasse zoals jij, moet dat niet zo moeilijk zijn ...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#119 | ||
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
![]() T'is veel simpeler om het pv-nummer te geven, zoals Aynerand hier al suggereerde.
![]() |
![]() |
![]() |
#120 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
- Als je bij de politie gaat aankloppen met een verkrachtingszaak, dan zullen ze je onmiddelijk met slachtofferhulp in contact brengen en je krijgt onmiddelijk een vrouwelijke politieagente die je verklaring opschrijft. Geen 4 agenten die u staan uit te lachen. - Een onderzoek wordt gedaan door een wetsdokter, ja ook weer een vrouw, en die zal dan ook indien nodig foto's nemen van blauwe plekken en andere verwondingen. En nee, er zullen geen 4 politieagenten op zitten te zien Dit verhaaltje zit vol met elementen die bovenop een ERNSTIGE zaak zijn bij gefantaseerd, om er maar een rasistische extreem rechtse soep van te maken. Terwijl de 4 verkrachters nog altijd in de cel zitten. IS DIT RESPECT VOOR HET SLACHTOFFER ? |
|
![]() |
![]() |