![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#341 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
Stop het geknoei ! Vlaanderen op eigen kracht ! Volk wordt staat. Vlaanderen mijn land. Vlaanderen onafhankelijk. Gedaan met geven en toegeven ! 12 miljard euro Vlaams geld in Vlaamse handen ! Mooie woorden zijn zelden waar, ware woorden zijn zelden mooi. "Niets lijkt zo op fascisten als de huidige antifascisten. Nultolerantie is een begin, rechtbank het einde. "De mening van een moslim heet geloofsovertuiging, die van een Vlaming is racisme. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#342 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
Stop het geknoei ! Vlaanderen op eigen kracht ! Volk wordt staat. Vlaanderen mijn land. Vlaanderen onafhankelijk. Gedaan met geven en toegeven ! 12 miljard euro Vlaams geld in Vlaamse handen ! Mooie woorden zijn zelden waar, ware woorden zijn zelden mooi. "Niets lijkt zo op fascisten als de huidige antifascisten. Nultolerantie is een begin, rechtbank het einde. "De mening van een moslim heet geloofsovertuiging, die van een Vlaming is racisme. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#343 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
slet, zelf gezocht... en meer van dat fraais ![]()
|
![]() |
![]() |
![]() |
#344 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#345 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Van de "linksen", de "multicullers", de "allochtonenknuffelaars" zal je hier niets gelijkaardigs vinden.
![]() |
![]() |
#346 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() wie dan wel ? en waar breng je chucky onder ?
![]() |
![]() |
![]() |
#347 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Heeft Chucky (of iemand anders dan Raven) hier iets negatiefs gezegd over het slachtoffer van de verkrachting in Oudergem?
Heeft Chucky (of iemand anders) hier de verkrachting in Oudergem ontkend? Heeft Chucky (of iemand anders) hier de verkrachting in Oudergem goedgepraat of zelfs maar geminimaliseerd of gerelativeerd? Neen hoor, dat zijn gewoon verzinsels van Knorretje. Lees de thread rustig door, en je zal het wel zien.
The method of science is tried and true. It is not perfect, it's just the best we have. And to abandon it, with its skeptical protocols is the pathway to a dark age. -- Carl Sagan Laatst gewijzigd door Firestone : 22 maart 2006 om 23:03. |
![]() |
![]() |
![]() |
#348 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#349 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
En zo kan ik ook doorgaan tot deze thread aan ruim 1000 postings komt op mijn grond van mijn verzindsel.
![]() |
![]() |
#350 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#351 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#352 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
En maak je geen zorgen: uw paljassen-getuigenis is evenveel waard als die van andere paljassen.Géén discriminatie voor paljassen.Alle paljassen gelijk voor de wet. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#353 |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Lui Laf En Lelijk
hang ze op hang ze aan hun ballen op! |
![]() |
![]() |
![]() |
#354 | |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
ik zou alle moslims uit Europa schoppen om ook maar 1 meisje te redden van hun strontgewoontes. de multi kut heeft al teveel slachtoffers gemaakt het is ongelofelijk dat dit mislukte experiment na zoveel jaar nog steeds verdedigd word.
55% van de gevangenen zijn NIET in Nederland geboren! En dan tellen we de gevangenen die ook buitenlands zijn en wel hier zijn geboren nog niet eens mee! http://www.speed.planet.nl/planet/sh...3091/sc=92e720 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#355 | |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
dus een MINDERHEID pleegt de MEERDERHEID van al die gore onzin.
55% van de gevangenen zijn NIET in Nederland geboren! En dan tellen we de gevangenen die ook buitenlands zijn en wel hier zijn geboren nog niet eens mee! http://www.speed.planet.nl/planet/sh...3091/sc=92e720 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#356 | |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
A few months earlier, in Copenhagen, Islamic mufti and scholar, Shahid Mehdi created uproar when – like his peer in Australia – he stated that women who did not wear a headscarf were asking to be raped. And with haunting synchronicity in 2004, the London Telegraph reported that visiting Egyptian scholar Sheik Yusaf al-Qaradawi claimed female rape victims should be punished if they were dressed immodestly when they were raped. He added, “For her to be absolved from guilt, a raped woman must have shown good conduct.” http://www.jihadwatch.org/dhimmiwatc...ves/009563.php LUI LAF EN LELIJK JULLIE ZIJN LUI! LAF! EN LELIJK!!! ![]()
55% van de gevangenen zijn NIET in Nederland geboren! En dan tellen we de gevangenen die ook buitenlands zijn en wel hier zijn geboren nog niet eens mee! http://www.speed.planet.nl/planet/sh...3091/sc=92e720 Laatst gewijzigd door Morghodius : 23 maart 2006 om 08:04. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#357 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#358 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Met slavinnekes mogen ze dus neuken �* volonté. En vermits ze denken dat ze hier in het oorlogsgebied zijn denken velen dat de westerse meisjes tot die categorie behoren: oorlogsbuit!
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o Laatst gewijzigd door circe : 23 maart 2006 om 08:47. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#359 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Wat denk je? Ze zou in de eerste plaats nooit alleen naar de discotheek mogen gaan.
Dit heeft veel weg van zo'n (ik dacht Belgische) vrouw die effe de multiculturele 30- vrouw wilde gaan spelen in de townships in zuid Afrika. Bij het buitengaan was ze voor de rest van de nacht ook niet meer alleen met half dat township dat erover is gegaan. T'is gewoon je reinste westerse decadentie die ertoe geleden heeft. T'is spijtig natuurlijk... net zoals het spijtig is dat een jongetje op de bus moet overgeven na het drinken van 10 drankjes. Maar het blijft zelf gezocht.
![]() |
#360 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
[FONT=Arial]Voor de 10de keer en in de hoop dat het eurootje van Firestone uiteindelijk valt...[/FONT] [FONT=Arial] [/FONT] [FONT=Arial]Snoepje heeft een verkrachtingsverhaal vertelt waarbij hij betreurde dat de daders snel vrij gelaten werden. Ik heb hierop ingepikt met feiten die een familielid overkomen zijn (10 roofovervallen door Marokkanen in een paar jaar tijd) en het feit dat de daders meestal sneller op het voetpad stonden dan het slachtoffer zelf. [/FONT] [FONT=Arial][/FONT] [FONT=Arial]Deze betuiging van empathie met Snoepje's posting, en het feit dat ik de identiteit van de 10 roofovervallers bekend maakte, d�*t was te veel voor de multiculfascisten van dienst. [/FONT] [FONT=Arial][/FONT] [FONT=Arial]16 bladzijden lang hebben ze op alle mogelijke manieren geprobeerd mijn getuigenis in twijfel te trekken op de gekende multicul-fascistische manier : ontkennen, minimaliseren, in het belachelijke trekken, liegen, wegrelativeren, etc.[/FONT] [FONT=Arial] [/FONT] [FONT=Arial]Zonder blijkbaar te weten waarover het echt ging, speelde je graag het spel van de multikul-fascistische mestkevers mee : het verbeten cultiveren van ongeloof door te blijven hameren op pv-nummers en, in jouw geval, met de regelmaat van klok er nog eens te onpas de verkrachtingsgetuigenis opnieuw bij te slepen.[/FONT] [FONT=Arial] [/FONT] [FONT=Arial]Alvorens PV-nummers in deze draad te gooien, heb ik uiteraard eerst hierover met het slachtoffer uit MIJN getuigenis (en niet die van Snoepje) overlegd. Ik heb haar gevraagd persoonlijk te reageren. (Om een nieuwe vloed van verdachtmakingen bij voorbaat te counteren : ze is al een hele tijd geregistreerd, maar heeft nooit veel op het forum gepost, en zeker het laatste jaar niet). [/FONT] [FONT=Arial] [/FONT] [FONT=Arial]Toen ze de teneur van de postings in deze draad zag, besliste ze dat het geen zin heeft om haar identiteit en stukken uit de pv's te posten. Dat zou er enkel toe leiden dat de zelfconditionering in ongeloof door de multiculfascisten verlegd zou worden naar een opbod van verse verdachtmakingen en een uitputtingsslag in vergoeilijkingstheorieën. Daar bedankt ze voor.[/FONT] [FONT=Arial]Uiteindelijk laat de visie van het handvol multikul-fascistische mestkevers die hier ettelijke bladzijden hun bruine, doch weliswaar politiek correcte smurrie loosden haar volstrekt koud. [/FONT] [FONT=Arial][/FONT] [FONT=Arial]Bovendien, waarom zou het slachtoffer haar anonimiteit opgeven daarbij het risico lopend een linkse knokploeg aan de deur te krijgen die eventjes mini-kristalnachtje komen spelen om hun basisprincipes in correct multicultureel denken hardhandig diets te maken.[/FONT] [FONT=Arial]Zou het iemand nog verbazen dat linkse mestkevers de dhimmi-conditionnering hardhandig willen opleggen? Na de gedachtepolitie en het inquisitiecentrum, verwijs ik naar de draad van de fürher der multikul-fascisten, the Piano, waarin hij oproept tot het verdedigen met geweld van de democratie tgo anti-democraten. Lees: het verdedigen met geweld van de linkse gedachtedictatuur tegen ongewenste niet politiek correcte meningen. [/FONT] [FONT=Arial]Het zou me niet verbazen moesten de multicultureel-fascistische mestkevers van dienst hieraan gevolg geven. [/FONT] |
|
![]() |
![]() |