Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Partijpolitiek en stromingen
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Partijpolitiek en stromingen In dit forum kun je discussiëren over (standpunten van) politieke partijen. en (standpunten van) politieke stromingen, al dan niet vertegenwoordigd door een (niet-partijpolitieke) organisatie.

Antwoord

Discussietools
Oud 23 maart 2006, 11:52   #21
Zeno!
Eur. Commissievoorzitter

Standaard

Het is al langer bekend dat het VB het slechtse is wat de Vlaamse beweging ooit is overkomen.
Zeno! is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 maart 2006, 12:02   #22
Distel
Secretaris-Generaal VN

Distel's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Zeno! Bekijk bericht
Het is al langer bekend dat het VB het slechtse is wat de Vlaamse beweging ooit is overkomen.
Maar wel alleen als je VB-hater bent, natuurlijk.
* Er bestaat evenveel bewijs voor het bestaan van god als voor het bestaan van gele ruimtekaboutertjes

Laatst gewijzigd door Distel : 23 maart 2006 om 12:02.
Distel is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 maart 2006, 12:21   #23
Egidius
Perm. Vertegenwoordiger VN

Egidius's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Turkje Bekijk bericht
Ik begrijp uw reactie toch niet goed. Brinckman is zowat een voortrekker wat betreft het doorbreken van het cordon, én hij zegt daar nog eens expliciet bij dat hij niet gelooft dat daarmee het Belang zal terugvallen tot <5% (maw er zitten ook bekwame bestuurders bij die partij). Lijkt mij toch niet direct een attitude die kenmerkend is voor "extreem-linkse belgicisten", of wel?
OK, ik wil de genoemde kwalificatie gerust downsizen. Het was dan ook mijn kwalificatie niet. Ik zou Brinckman eerder een typische linkse yuppie noemen die mettertijd wat liberale accenten opgepikt heeft. Toegegeven, mijn oordeel is gebaseerd op persoonlijk contact van meer dan 12 jaar geleden.
Egidius is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 maart 2006, 12:30   #24
Turkje
Eur. Commissievoorzitter

Turkje's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Egidius Bekijk bericht
OK, ik wil de genoemde kwalificatie gerust downsizen. Het was dan ook mijn kwalificatie niet. Ik zou Brinckman eerder een typische linkse yuppie noemen die mettertijd wat liberale accenten opgepikt heeft.
Daar kan zelfs hij mee leven, veronderstel ik

Citaat:
Toegegeven, mijn oordeel is gebaseerd op persoonlijk contact van meer dan 12 jaar geleden.
Quand on était jeune... ik heb zelfs nog in punkercafés rondgehangen

Laatst gewijzigd door Turkje : 23 maart 2006 om 12:30.
Turkje is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 maart 2006, 17:39   #25
Hans1
Banneling

Hans1's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Zeno! Bekijk bericht
Dat is dan ook het enige positieve wat ik over het VB kan denken.
Hans1 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 maart 2006, 18:08   #26
zorroaster
Europees Commissaris

zorroaster's schermafbeelding

Locatie: Samenkomst van de schrale, mijmerende Kempen en het overvloedige, spekbuikige Brabant
Standaard

Citaat:
Maar volgens u is hij dat niet?

Het wordt stilaan pijnlijk om te zien hoe ver voormalige flaminganten willen gaan om hun Belgische positie veilig te stellen.
Aha, nog een lid van de "VB goed-alle anderen extreemlinkse belgicisten"-sekte! Sluit gezellig aan in de rij zou ik zeggen!

Als je me nu wil excuseren, ik ga me even wentelen in mijn op een kabinet verdiende rijkelijke pree vooraleer ik ga souperen met B-Plus en de rest van het Belgische establishment, om af te sluiten met een PVDA-meeting...

Laatst gewijzigd door zorroaster : 23 maart 2006 om 18:10.
zorroaster is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 maart 2006, 18:10   #27
Egidius

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door zorroaster Bekijk bericht
Aha, nog een lid van de "VB goed-alle andere extreemlinkse belgicisten"-club! Sluit gezellig aan in de rij zou ik zeggen!
Arme geest.

Egidius hoort tot geen enkele partij en zal dat ook nooit meer doen. Allicht is het dat wat u zo erg steekt dat u uzelf niet meer in de hand hebt.

Laatst gewijzigd door Egidius : 23 maart 2006 om 18:30.
Oud 23 maart 2006, 18:28   #28
Tegendradigaard

Standaard

in 't kiekenkot kunde goe en veel eten...

moar wel oeppasse met dien vogelengriep dattet goe gebakken is he... en dan bedoel ik nie a broeike...
Tegendradigaard is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 maart 2006, 18:31   #29
Egidius

Standaard

Citaat:
Als je me nu wil excuseren, ik ga me even wentelen in mijn op een kabinet verdiende rijkelijke pree vooraleer ik ga souperen met B-Plus en de rest van het Belgische establishment, om af te sluiten met een PVDA-meeting...
Wel ja, maak er een geslaagde NVA-dag van! Vergeet en passant ook niet een paar oprechte nationalisten te schorsen, nog eens uit te halen naar het cordon, en een belofte te doen die de kiezer van u verwacht.

Laatst gewijzigd door Egidius : 23 maart 2006 om 18:33.
Oud 23 maart 2006, 18:32   #30
Supe®Staaf
Secretaris-Generaal VN

Supe®Staaf's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Ik wist dat jij vroeg of laat het licht zou zien.
Wanneer kom je posten op Goodmorning Belgium?
8)
Oud 23 maart 2006, 18:33   #31
Tegendradigaard

Standaard

Citaat:
Tja beter een soupeke met de B-plus dan een proletarische maaltijd van de PVDA ...
IK betaal 6.570,00 euro per jaar aan Wallonië en dit al meer dan 20 jaar.... Dat is 131.400 euro in totaal....of in oude franken... 5.300.662 fr. HET IS STILAAN GENOEG GEWEEST! Als ik nog 20 jaar verder werk dan betaal ik nog eens 131.400 euro. In totaal zou dat dan 262.800 euro of 10.616.857 oude franken zijn.

PEOPLE WHO WANT TO BAN HATE SPEECH, JUST HATE SPEECH. VRIJE MENINGSUITING !!!
Oud 23 maart 2006, 18:34   #32
Tegendradigaard

Standaard

een etentje bij de PVDA ... lijst met stokjes...
Oud 23 maart 2006, 19:09   #33
Rr00ttt
Eur. Commissievoorzitter

Standaard

Citaat:
Jep, hij zegt immers dingen die niet overeenstemmen met de visie van het Belang. Bijgevolg is Brinckman een extreem-linkse belgicist volgens de wet van IlFalco, die blijkbaar menig VB'er hier is toegedaan.

Zal ik mijn prentje van de Krishna's nog eens posten, of gaan hier dan weer mensen wenen dat ik zo gemeen niet mag zijn?

Beste zorro. Ik heb van u geen reactie gezien op de post waarin de N-VA'er Robert T zich bekloeg over hoe Brinckman zijn woorden vervormde. En dat was toen hij nog een 'onverdachte' N-VA'er was btw.

Ik heb u ook niet zien reageren op het feit dat Brinckman een van de vele ex-de morgen journalisten is die heden ten dage bij DS zitten. Ik ken geen enkele DM journalist die ooit nog maar in aanmerking kwam voor iets wat van ver op objectiviteit leek.

Ik heb over u dan ook mijn conclusie getrokken.

Welkom in de club van de Clemensen, Giserkes en consoorten.

Veel succes met uw 'carrière' bij de N-VA verder. Nog een kleine tip: er is blijkbaar een vacature voor arrondissementeel voorzitter, misschien iets voor u? Ik ga ervan uit dat de partijtop in u alleszins een geknipte kandidaat ziet.

Ik ben er nog niet helemaal uit of u onvoorstelbaar naïef bent, achterlijk of gewoon een leugenaar. Wellicht een combinatie van de drie?

Laatst gewijzigd door Rr00ttt : 23 maart 2006 om 19:11.
Rr00ttt is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 maart 2006, 02:12   #34
zorroaster
Europees Commissaris

Locatie: Samenkomst van de schrale, mijmerende Kempen en het overvloedige, spekbuikige Brabant
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Rr00ttt Bekijk bericht
Beste zorro. Ik heb van u geen reactie gezien op de post waarin de N-VA'er Robert T zich bekloeg over hoe Brinckman zijn woorden vervormde. En dat was toen hij nog een 'onverdachte' N-VA'er was btw.

Ik heb u ook niet zien reageren op het feit dat Brinckman een van de vele ex-de morgen journalisten is die heden ten dage bij DS zitten. Ik ken geen enkele DM journalist die ooit nog maar in aanmerking kwam voor iets wat van ver op objectiviteit leek.
Tsja, ik ben zo'n vreemd type dat liever zijn mening over een journalist vormt door zijn stukken te lezen, in plaats van hem af te schrijven op basis van zijn "verbrand" verleden of verhalen van derden. Ik weiger hen zelfs als extreem-links en belgicistisch te categoriseren als ze van mening verschillen met het VB, kan je nagaan?

Ik denk niet dat ik ooit nog binnengelaten ga worden bij de Hare Krishna's van de Onfeilbare VH, is me dat een sof zeg...
Oud 24 maart 2006, 02:13   #35
zorroaster
Europees Commissaris

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Rr00ttt Bekijk bericht

Ik ben er nog niet helemaal uit of u onvoorstelbaar naïef bent, achterlijk of gewoon een leugenaar. Wellicht een combinatie van de drie?
Als ik aan één van die kwaliteiten voldeed had ik al lang een VB-lidkaart gehad, maar ik heb nog steeds niks gekregen. Vertraging van de Post wellicht?
Oud 24 maart 2006, 02:14   #36
zorroaster
Europees Commissaris

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Supe®Staaf Bekijk bericht
Ik wist dat jij vroeg of laat het licht zou zien.
Wanneer kom je posten op Goodmorning Belgium?
8)
Na mijn topoverleg met Albert en Filip, beschermheren der Extreemlinkse Liga van belgicistische journalisten. Drukdrukdruk...
Oud 24 maart 2006, 02:15   #37
zorroaster
Europees Commissaris

Standaard

Citaat:
Wel ja, maak er een geslaagde NVA-dag van! Vergeet en passant ook niet een paar oprechte nationalisten te schorsen, nog eens uit te halen naar het cordon, en een belofte te doen die de kiezer van u verwacht.
Goed dat je me eraan doet denken, was ik bijna vergeten! Is er nog een oprecht uitgestoken VB-hand waarin ik moet bijten of is dat voor morgen?

Laatst gewijzigd door zorroaster : 24 maart 2006 om 02:16.
Oud 24 maart 2006, 08:14   #38
Egidius

Standaard

Citaat:
Goed dat je me eraan doet denken, was ik bijna vergeten!
Even een extra dotatietje voor het koningshuis goedkeuren kan ook nog.

Citaat:
Is er nog een oprecht uitgestoken VB-hand waarin ik moet bijten of is dat voor morgen?
Rot op met uw VB.

Hoewel, hoe zou u er uitzien zonder uw favoriete vijgeblad...

Laatst gewijzigd door Egidius : 24 maart 2006 om 08:16.
Oud 24 maart 2006, 08:18   #39
Knuppel
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Tsja, ik ben zo'n vreemd type dat liever zijn mening over een journalist vormt door zijn stukken te lezen, in plaats van hem af te schrijven op basis van zijn "verbrand" verleden of verhalen van derden. Ik weiger hen zelfs als extreem-links en belgicistisch te categoriseren als ze van mening verschillen met het VB, kan je nagaan?

Ik denk niet dat ik ooit nog binnengelaten ga worden bij de Hare Krishna's van de Onfeilbare VH, is me dat een sof zeg...
Weet je intussen al waarom Robert t uit de N-VA gekieperd wordt, Zorroaster?

En wat denk je daarover?
Oud 24 maart 2006, 08:19   #40
Knuppel
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Hoewel, hoe zou u er uitzien zonder uw favoriete vijgeblad...
En of die raak is!
Knuppel is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 14:13.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be