Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Binnenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora.

Antwoord
 
Discussietools
Oud 23 maart 2006, 13:29   #21
maarte
Minister-President
 
maarte's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 3 december 2004
Locatie: Hage(n)land
Berichten: 4.471
Standaard

men zou best dezelfde geluidsnormen in heel europa hanteren
maarte is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 maart 2006, 14:30   #22
Confucius
Gouverneur
 
Geregistreerd: 1 april 2003
Berichten: 1.020
Standaard

Gewoon de geldkraan dichten. Geen geld meer van Vlaanderen naar de andere gewesten. Laten we gewoon zelf onze belastingen innen en in het parlement stemmen hoeveel we doorstorten naar het federale niveau. Geen vliegtuigen is geen vlaams geld. Ze saboteren gewoon de economie van het land uit vlamingenhaat.
Confucius is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 maart 2006, 17:03   #23
Makkie
Lokaal Raadslid
 
Makkie's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 20 oktober 2002
Berichten: 335
Standaard

De problemen met de luchthaven zijn ook weer een probleem van "steeds meer en sneller". Waarom toch moet die verdomde economie de klok rond draaien. Er zijn echt wel andere zaken dan "consumeren" en "concurrentie" en "werken, werken, werken".
Als al die liberale denkers hier eens consequent zouden zijn en de subsidie van de luchtvaart onder de vorm van taxvrije kerosine zouden afschaffen, dan loste het probleem zichzelf op. Dan zouden korte vluchten onbetaalbaar worden en zou er heel wat minder luchtverkeer zijn.
Minder tewerkstelling? Ja zeker en dan? Ze krijgen nu al niet alle vacatures ingevuld.
Makkie is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 maart 2006, 17:11   #24
Pieke
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Pieke's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 17 februari 2005
Berichten: 8.177
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Makkie Bekijk bericht
De problemen met de luchthaven zijn ook weer een probleem van "steeds meer en sneller". Waarom toch moet die verdomde economie de klok rond draaien. Er zijn echt wel andere zaken dan "consumeren" en "concurrentie" en "werken, werken, werken".
Als al die liberale denkers hier eens consequent zouden zijn en de subsidie van de luchtvaart onder de vorm van taxvrije kerosine zouden afschaffen, dan loste het probleem zichzelf op. Dan zouden korte vluchten onbetaalbaar worden en zou er heel wat minder luchtverkeer zijn.
Minder tewerkstelling? Ja zeker en dan? Ze krijgen nu al niet alle vacatures ingevuld.
gelukkig dat groen! verworden is tot zijn ware proporties, een marginale randpartij .
Jammer dat ze eerst geprobeerd hebben om de luchthaven om zeep te helpen (danku isabelle!)
Pieke is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 maart 2006, 17:14   #25
Herr Flick
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 23 augustus 2002
Berichten: 47.390
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Makkie Bekijk bericht
De problemen met de luchthaven zijn ook weer een probleem van "steeds meer en sneller". Waarom toch moet die verdomde economie de klok rond draaien. Er zijn echt wel andere zaken dan "consumeren" en "concurrentie" en "werken, werken, werken".
Als al die liberale denkers hier eens consequent zouden zijn en de subsidie van de luchtvaart onder de vorm van taxvrije kerosine zouden afschaffen, dan loste het probleem zichzelf op. Dan zouden korte vluchten onbetaalbaar worden en zou er heel wat minder luchtverkeer zijn.
Minder tewerkstelling? Ja zeker en dan? Ze krijgen nu al niet alle vacatures ingevuld.

Jij gaat te voet naar Benidorm op verlof, ? of met de muilezel ?

Of wil je 3000 euro gaan betalen voor je vliegtuigticket naar ginder...


Als groene jongen zou je toch moeten beseffen dat een vliegtuig met 100 passagiers voor bv, Barcelona,

Veel economischer, millieuvriendelijker en veiliger is dan bv 50 auto's op de baan.

Want de tijd van paard en kar is zo'n 50 jaar geleden langzaamaan op zijn einde beginnen lopen...

De laatste boer die ik met paard en kar heb zien werken is er eind jaren 80 ook mee gestopt.
Herr Flick is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 maart 2006, 17:17   #26
Turkje
Eur. Commissievoorzitter
 
Turkje's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 23 juli 2003
Berichten: 9.858
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Makkie Bekijk bericht
De problemen met de luchthaven zijn ook weer een probleem van "steeds meer en sneller". Waarom toch moet die verdomde economie de klok rond draaien. Er zijn echt wel andere zaken dan "consumeren" en "concurrentie" en "werken, werken, werken".
Ik weet wel dat jonge, niet-gediplomeerde mensen het laatste zijn waar het Groene kiespubliek en haar welverdienende leiders mee inzitten, maar ik ken persoonlijk heel wat mensen die met plezier hun nachtelijke uren gingen doorbrengen in dienst van DHL.

Maar neen, naar aloude donkerrode gewoonte wordt het vingerke opgestoken en zullen "wij wel eens zeggen wat goed is voor u". Het ergste van al is dat ze al dat paternalistische pseudo-medelijden dan ook nog eens proberen te recupereren als een soort "ethisch reveil" waardoor ze zich per definitie boven het "aanmodderende plebs" kunnen verheffen.

Toch komt af en toe de wind nog eens goed van voren, zodat iedereen kan ruiken hoe hard hun scheten wel stinken:

Citaat:
Minder tewerkstelling? Ja zeker en dan?
__________________
Out of the blue, into the black
Turkje is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 maart 2006, 17:18   #27
Herr Flick
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 23 augustus 2002
Berichten: 47.390
Standaard

By the way, als je het huidige transport met paard en kar zou moeten laten verlopen, :

stond er geen enkele spriet gras meer op de weides in europa en zou methaangas, een van de meest voorkomende gassen zijn in onzen atmosfeer, trouwens, paarden produceren ook fijn stof, ...

Met andere woorden mijn beste groene jongen, luchttransport is nog zo erg niet als het lijkt...

en zo'n paard kun je niet tunen dat het met minder gras, minder gaat schijten en meer gaat presteren.
Herr Flick is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 maart 2006, 17:37   #28
Harald
Provinciaal Gedeputeerde
 
Geregistreerd: 29 januari 2006
Locatie: Vlaams-Brabant
Berichten: 905
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door PAJOT Bekijk bericht
Het is voor iedereen duidelijk dat de onmogelijke Brusselse eis ivm de geluidsnormen de grote hinderpaal is om tot een oplossing te komen.

Een eerlijke verdeling van de geluidshinder is dan ook voor een groot stuk de oplossing ...


De echte bedoeling van de Franstaligen is echter de groeipool rond Zaventem kapot te krijgen.

De Franstaligen willen Zaventem bij hun "Groot-Brussel" net zoals ze Sint-Genesius Rode als corridor willen.
Zaventem plat is een stap dichter bij Vlaamse onafhankelijkheid.

Gaat de luchthaven van Zaventem binnenkort plat (en ditmaal niet door
een staking) of gaan onze Vlaamse politici weeral eens plat op de buik?

De franstaligen hebben tientallen jaren getracht Zaventem bij Brussel
aan te hechten. Omdat dit niet lukte zijn ze van strategie veranderd :
maak het voortbestaan van Zaventem onmogelijk en de
luchtvaartactiviteiten worden overgeheveld naar Wallonië.

Het probleem van de nachtvluchten is een creatie van Mevr. Durant. Voor
haar concentratieplan waren er géén problemen.

De énige mogelijkheid om het voortbestaan van Sabena te garanderen
(een fusie met KLM) werd door de franstaligen verhinderd.

De opstart van Van Gaever Airlines werd door het belgische regime
verhinderd.

De franstaligen zijn verantwoordelijk voor de komende afslanking van
DHL.

Bij het aantreden van zijn tweede regering lanceerde de eerste minister
de idee van een tweede internationale luchthaven in ons land. Hij
bedoelde daarbij een alternatieve luchthaven in Waals-Brabant. Kort bij
Brussel en gebouwd met Vlaams geld.

De situatie rond Zaventem wordt stilaan kritiek. Gaan onze "Vlaamse"
politici weeral plat op de buik of wordt dit het begin van het einde
voor België.

De "Vlaamse" politici hebben zich serieus laten pakken door de
bevoegdheden over het Brussels luchtruim te federaliseren. Brussel
heeft geen luchthaven en misbruikt zijn bevoegdheden om Zaventem te
wurgen.

De onkunde, onmacht, onbekwaamheid en vooral de ondergeschiktheid aan
het belgicistisch regime van de "Vlaamse" politici maakt de
franstaligen zo arrogant dat ze eerder vroeg dan laat de druppel
creëren die de emmer doet overlopen.

De Vlaamse politici hebben met 'het probleem Brussel-Halle-Vilvoorde' een zeer dikke stok achter de deur. Géén oplossing voor Zaventem, géén oplossing voor BHV. En België de facto gesplitst.

De onafhankelijkheid van Vlaanderen is misschien korterbij dan we
denken.

mvg

Harald.
Harald is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 maart 2006, 17:38   #29
Harald
Provinciaal Gedeputeerde
 
Geregistreerd: 29 januari 2006
Locatie: Vlaams-Brabant
Berichten: 905
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Knuppel Bekijk bericht
Picque is een Belgische 'socialist'.
Daar gelden gerechtelijke uitspraken, noch uitspraken van de RVS, noch de grondwet voor.
Dit is helaas maar al te waar.

mvg

Harald.
Harald is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 maart 2006, 17:45   #30
Harald
Provinciaal Gedeputeerde
 
Geregistreerd: 29 januari 2006
Locatie: Vlaams-Brabant
Berichten: 905
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Hans1 Bekijk bericht
Dit is weer eens een gevolg van het "weldoend" federalisme. Wat een catastrofe, wat een verspilling. En ze snappen het nog altijd niet.
Pseudo-federalisme bedoel je. Met voor iedere materie bevoegdheden van verschillende niveau's. Zoals de bevoegdheid van de gewesten voor het plaatsen van flitspalen, en de federale bevoegdheid om diezelfde flitspalen te ijken.

Elk jaar miljarden transfers naar de franstaligen. Als dank zullen ze ons Zaventem wurgen. In een unitair België waren ze nu al een alternatieve luchthaven aan 't bouwen in de vlakten van Waals-Brabant. Met Vlaams geld uiteraard. Betere pleitbezorgers voor het separatisme zijn er niet.

mvg

Harald.

Laatst gewijzigd door Harald : 23 maart 2006 om 17:49.
Harald is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 maart 2006, 17:45   #31
Egidius
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Egidius's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 25 maart 2005
Berichten: 10.380
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Harald Bekijk bericht
De Vlaamse politici hebben met 'het probleem Brussel-Halle-Vilvoorde' een zeer dikke stok achter de deur. Géén oplossing voor Zaventem, géén oplossing voor BHV. En België de facto gesplitst.
Ola Pola. Géén oplossing voor Zaventem, géén oplossing voor BHV? Wat voor soort oplossing voor BHV zoudt ge dan wel aanbieden in ruil voor een oplossing voor Zaventem?

Zouden we niet beter de inperking van de bevoegdheden van het Brussels "Gewest" bepleiten en de terugkeer op aarde van die stad voorstellen?

Laatst gewijzigd door Egidius : 23 maart 2006 om 17:45.
Egidius is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 maart 2006, 18:02   #32
Harald
Provinciaal Gedeputeerde
 
Geregistreerd: 29 januari 2006
Locatie: Vlaams-Brabant
Berichten: 905
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Egidius Bekijk bericht
Ola Pola. Géén oplossing voor Zaventem, géén oplossing voor BHV? Wat voor soort oplossing voor BHV zoudt ge dan wel aanbieden in ruil voor een oplossing voor Zaventem?

Zouden we niet beter de inperking van de bevoegdheden van het Brussels "Gewest" bepleiten en de terugkeer op aarde van die stad voorstellen?
Géén oplossing voor Brussel-Halle-Vilvoorde betekent de splitsing van België.
Als de Vlaamse politici een klein beetje haar op hun tanden zouden hebben dan kunnen ze nu te weten komen hoeveel de franstaligen er voor over hebben om België niet te splitsen. De lijst gerechtvaardigde Vlaamse eisen is ellenlang. De Brusselse bevoegdheden over het luchtruim overhevelen naar Vlaanderen is er daar één van.
De oplossing voor BHV is natuurlijk de splitsing. Met Vlaamse politici - die naam waardig - kunnen we het zo ver drijven dat de franstaligen de splitsing eisen!

mvg

Harald.

Laatst gewijzigd door Harald : 23 maart 2006 om 18:05.
Harald is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 maart 2006, 18:46   #33
Tavek
Banneling
 
 
Geregistreerd: 11 januari 2004
Berichten: 66.569
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Makkie Bekijk bericht
De problemen met de luchthaven zijn ook weer een probleem van "steeds meer en sneller". Waarom toch moet die verdomde economie de klok rond draaien. Er zijn echt wel andere zaken dan "consumeren" en "concurrentie" en "werken, werken, werken".
Als al die liberale denkers hier eens consequent zouden zijn en de subsidie van de luchtvaart onder de vorm van taxvrije kerosine zouden afschaffen, dan loste het probleem zichzelf op. Dan zouden korte vluchten onbetaalbaar worden en zou er heel wat minder luchtverkeer zijn.
Minder tewerkstelling? Ja zeker en dan? Ze krijgen nu al niet alle vacatures ingevuld.
Ik snap de haat van de groene partijen tov de luchtvaart nog altijd niet. De luchtvaartindustrie is de enigste die hetzelfde doel heeft als de groenen, namelijk "sustainable growth". Met minder meer kunnen. Verder vliegen met minder brandstof dmv nieuwe technieken die vaak ook nog spin offs hebben in de dagdagelijkse industrie.

Hak maar eens in op de auto industrie, waar luxe en testosteron nog altijd de principiele factoren zijn.

PS: Zoek eens op, het verbruik van een jet motor 30 jaar geleden en die van vandaag.
Tavek is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 maart 2006, 18:55   #34
PieterP
Gouverneur
 
Geregistreerd: 22 april 2004
Locatie: Vlaams Brabant
Berichten: 1.343
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door PieterP Bekijk bericht

... Ook Landuyt verschuilt zich nu achter een schimmig juridisch spelletje. Sedert november van voirg jaar heeft hij niets ondernomen en nu zit hij te janken dat de vonissen elkaar tegenspreken en dat hij Zaventem moet sluiten en dat de regering moet beslissen. Dat zei de man ook reeds in november....

...Er is nu voor het eerst een uitspraak van een hof van beroep die zegt dat de normen door het Brussels gewest ongrondwettelijk zijn. Als dat geen opportuniteit is. Als dat geen momentum biedt....

...Doch Landuyt minimaliseert dit en wil de huidige toestand in een wet gieten! Verhofstadt heeft DHL laten vertrekken. Landuyt doet nu niets. Uit schrik voor de toorn van de PS in Brussel . Alsjeblieft....

... PS Picqué van Brussels gewest: Je m'en fous de la jusitice...
Landuyt verklaarde:
  • Voor een snelle oplossing loopt de de politieke temperatuur in de aanloop van de verkiezingen te hoog op...
  • Het parlement kan de bestaande regeling een kracht van wet geven.
Picqué verklaarde
  • Er is een politieke oplossing nodig. Maar dat is onmogelijk voor de gemeenteraadsverkiezingen.
Wie is de echo van wie?

Kirs Peeters verklaarde:
  • Het arrest is een hefboom om tot een mogelijke oplossing te komen.
  • Dit is het momentum
Een mogelijk plan waar Vlaanderen en Brussel elkaar zouden vinden te vergelijken met toestand voor 1999 stuit op een njet van Landuyt. ( DM)
Het is niet de eerste keer dat Landuyt een zeer eigen en persoonlijke visie heeft over verkeer. Het is precies een verlicht despoot. Cfr de houding over de 30 km per uur en zijn reacties naar politierechters die zijn maniakale jacht overdreven vonden.

Ik denk dat alle Vlaamse ministers, tot welke regering zij ook mogen behoren, en dit onafgezien van hun partijkleur, met de dezelfde, desnoods harde kordaatheid moeten opstellen zoals de franstaligen om tot een billijke oplossing te komen. De chantage en de onredelijkheid hebben nu al lang genoeg geduurd.

Laatst gewijzigd door PieterP : 23 maart 2006 om 18:56.
PieterP is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 maart 2006, 19:45   #35
Makkie
Lokaal Raadslid
 
Makkie's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 20 oktober 2002
Berichten: 335
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Tavek Bekijk bericht
Ik snap de haat van de groene partijen tov de luchtvaart nog altijd niet. De luchtvaartindustrie is de enigste die hetzelfde doel heeft als de groenen, namelijk "sustainable growth". Met minder meer kunnen. Verder vliegen met minder brandstof dmv nieuwe technieken die vaak ook nog spin offs hebben in de dagdagelijkse industrie.

Hak maar eens in op de auto industrie, waar luxe en testosteron nog altijd de principiele factoren zijn.

PS: Zoek eens op, het verbruik van een jet motor 30 jaar geleden en die van vandaag.
Ik geef toe dat ik erom gevraagd heb met dat laatste zinnetje. Maar toch verbazen de reacties me. Ik heb helemaal geen haat tegen de luchtvaart of zelfs niet tegen de auto. Ik vind alleen dat men het juiste vervoersmiddel moet kiezen voor de juiste verplaatsing en dat men zich moet realiseren dat er grenzen bereikt zijn aan wat mens en milieu kan dragen.
Of die jonge mensen die met plezier 's nachts op DHL gaan werken ook nog zo gelukkig zullen zijn als ze daar tien jaar werken, durf ik bijvoorbeeld sterk te betwijfelen en ik ken ook heel wat mensen die kreunen onder het nachtlawaai en de hinder die het vracht- en autovervoer van en naar de luchthaven met zich meebrengt.
Ik zeg dus helemaal niet dat alle vliegtuigen en alle auto's teveel zijn, maar wel dat ze vaak oneigenlijk gebruikt worden.
__________________
I'm green and I'm proud. I say it clear, I say it loud.
Makkie is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 maart 2006, 20:38   #36
ancapa
Secretaris-Generaal VN
 
ancapa's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 29 oktober 2003
Locatie: Vlaams Brabant
Berichten: 20.121
Stuur een bericht via MSN naar ancapa
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door lombas Bekijk bericht
Brussel kunnen we ook al laten vallen...
bedankt hé zeg... bij mij komen elke morgen de eerste vliegtuigen al boven gevlogen vanaf 6u 's, avonds idem dito vanaf ik thuis kom tot vrij laat.

't Appartement op de derde verdieping is vrij goed geïsoleerd en het dubbelglas doet zijn werk.

Picqué wie is dat quantité négligable
__________________
Stop het geknoei ! Vlaanderen op eigen kracht ! Volk wordt staat. Vlaanderen mijn land. Vlaanderen onafhankelijk. Gedaan met geven en toegeven ! 12 miljard euro Vlaams geld in Vlaamse handen ! Mooie woorden zijn zelden waar, ware woorden zijn zelden mooi. "Niets lijkt zo op fascisten als de huidige antifascisten. Nultolerantie is een begin, rechtbank het einde. "De mening van een moslim heet geloofsovertuiging, die van een Vlaming is racisme.
ancapa is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 maart 2006, 20:41   #37
ancapa
Secretaris-Generaal VN
 
ancapa's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 29 oktober 2003
Locatie: Vlaams Brabant
Berichten: 20.121
Stuur een bericht via MSN naar ancapa
Standaard

Alles begon met die trutten van ecolo die de magische grens van 80 Db hadden uitgevonden... Durant en Uyttebroeck weten zelfs niet dat een grasmaaier al meer lawaai maakt !!
ancapa is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 maart 2006, 20:43   #38
ancapa
Secretaris-Generaal VN
 
ancapa's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 29 oktober 2003
Locatie: Vlaams Brabant
Berichten: 20.121
Stuur een bericht via MSN naar ancapa
Standaard

zelfs een zaag die een boom of een zware tak doorzaagt maakt al te veel lawaai, dat mag zeker niet !!

die leven in een andere wereld : "de bloemetjes, de bijtjes, de stilte..."

dromers... en van wat gaan we leven ? jacht en visvangst ? ruilhandel ?
ancapa is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 maart 2006, 20:47   #39
ancapa
Secretaris-Generaal VN
 
ancapa's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 29 oktober 2003
Locatie: Vlaams Brabant
Berichten: 20.121
Stuur een bericht via MSN naar ancapa
Standaard

Zaventem werd pas uitgeroepen in een enquete als de beste over heel Europa ! En dan heb je hier klojo's die het kapot willen ! Arm België !!
ancapa is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 maart 2006, 20:56   #40
PieterP
Gouverneur
 
Geregistreerd: 22 april 2004
Locatie: Vlaams Brabant
Berichten: 1.343
Standaard

Alle Vlaamse politici, zowel federaal als gewestelijk moeten samenwerken en hun energie gebruiken voor het dossier Zaventem, wat welvaart betekent, en voor alle andere sociaal ekonomische dossiers om een front te vormen tegenover de franstaligen.

Alle Vlaamse politici.

Het is merkwaardig hoeveel energie sommigen hebben om het cordon sanitaire te gaan verdedigen, en om hen die dat ter discussie stellen met alle mogelijke banbliksems en excommunicatie te bedreigen. Vandelanotte wil zelfs het cordon tot inzet van de gemeenteraadsverkiezingen uitroepen.

Wanneer al die energie zou gebruikt worden voor een concreet gemeenschappelijk front op sociaal economisch vlak denk ik dat dit werkelijk in het belang van de bevolking zou zijn.

Daarom zijn ook spelletjes met het elkaar vernietigen ook uit den boze zoals recent door het welkomst krantje van Morel gebeurd is ten overstaan van NVA. Dit is lage vulgaire dorpspolitiek en daar is niemand mee gediend. Het Blok dient volwassen te worden zodat het aan credibiliteit kan winnen.

Het is potsierlijk hoe een voormalig voorzitter van de VU, Vanquickenborne nu het aars likt van Philippe de Belgique. Hugo Camps had er een woord voor " ego kanibaal ".

Met alle energie dienen wij moed en inzet te ondersteunen en dienen wij opportunisme en bedrog te ontmaskeren.

Laatst gewijzigd door PieterP : 23 maart 2006 om 20:57.
PieterP is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:29.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be