![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Partijpolitiek en stromingen In dit forum kun je discussiëren over (standpunten van) politieke partijen. en (standpunten van) politieke stromingen, al dan niet vertegenwoordigd door een (niet-partijpolitieke) organisatie. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 | ||||
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Laatst gewijzigd door Egidius : 23 maart 2006 om 18:27. |
||||
![]() |
![]() |
![]() |
#42 |
|
![]() Niet cheaper dan de uitlating waarop het een reactie was.
Overigens moet het niet duur zijn om correct te zijn. Laatst gewijzigd door Egidius : 23 maart 2006 om 18:25. |
![]() |
![]() |
![]() |
#43 |
Europees Commissaris
|
![]() We zijn nog in het stadium van schorsing, dit is juist. Maar onze ontslagbrieven zullen niet lang meer uitblijven. En je mag drie keer raden vanwie ze zullen uitgaan. Niet van ons. En met je fameuze overstap zit je er ook naast.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#44 | |||
Burger
|
![]() Citaat:
Uit de antwoorden van robert t blijkt dat de partijtop de fout heeft begaan, maar 100 percent ben ik daar niet van overtuigd. Citaat:
Citaat:
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#45 | ||
|
![]() Citaat:
Citaat:
Laatst gewijzigd door Egidius : 23 maart 2006 om 18:36. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#46 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Veel oprechte vlaams-nationalisten zitten er niet meer bij de N-VA top. Ik dacht dat Demesmaeker er nog 1 was, maar n.a.v. het gebeuren in Wetteren heb ik ook mijn mening over hem herzien. Dat maakt dat er geen 1 overblijft. Zit Storme eigenlijk nog bij de N-VA? En Suy? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#47 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Tot voor kort w�*s robert t dé partij in Wetteren. Hij volgt perfect wat de congresteksten van de N-Va 'voorschrijven' Als de partij-top die niet meer onderschrijft, waarom komt ze daar dan niet openlijk voor uit? Waarom haalt ze die congresteksten niet van haar site? Waarom neemt ze niet openlijk stelling zoals Vaneurzen en Leterme het deden?
![]() |
![]() |
![]() |
#48 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Volgens 'Storm op zee' is iemand die zijn lidgeld niet meer betaald automatisch ook geen lid meer van de partij. Was Eric Suy ooit lid van de N-VA? Als je daar echt antwoord op wil kan ik dat wel eens navragen.
![]() |
![]() |
#49 |
|
![]() Vreemde definitie van 'korrekt' hebt u.
Love yourself. You have to love yourself. If we don't love ourselves, how can we love others? And when we know what we are, then we can find the truth about others, see what they are, the truth about them. And you know what the truth is, the truth about them, about you, about me. Do you? The truth is we are all perfect. Just as we are. It’s the one place on earth that Heaven has kissed with melody, mirth and meadow and mist. |
![]() |
![]() |
![]() |
#50 | |||
Europees Commissaris
|
![]() Ik zal het nog een keer uitleggen. Ik weet met stellige zekerheid dat onze ontslagbrief één dezer dagen er aankomt.
Citaat:
Citaat:
Eens iets anders. Citaat:
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#51 |
|
![]() Knuppel is Belanger, en dus zeker niet onafhankelijk. Van Egidius weet ik het niet (het kan mij ook eigenlijk niet schelen).
Love yourself. You have to love yourself. If we don't love ourselves, how can we love others? And when we know what we are, then we can find the truth about others, see what they are, the truth about them. And you know what the truth is, the truth about them, about you, about me. Do you? The truth is we are all perfect. Just as we are. It’s the one place on earth that Heaven has kissed with melody, mirth and meadow and mist. |
![]() |
![]() |
![]() |
#52 |
Europees Commissaris
|
![]() Volgens 'Storm op zee' is iemand die zijn lidgeld niet meer betaald automatisch ook geen lid meer van de partij.[/quote]Juist, maar ik vind zijn bericht niet terug. Het toppunt is wel dat hij beweerde dat ik eruitlig omdat ik mijn lidmaatschap voor 2006 nog niet betaalde. Dit terwijl de N-VA tot in mei herinneringsbrieven schrijft naar niet-hernieuwde leden. Ik zou wel gek geweest zijn te hernieuwen, wetende dat ik buitengekieperd ging worden. Ik zou "Storm op zee" er trouwens beleefd willen op attenderen dat ik ongeveer 45 jaar (bij VU en N-VA) getrouw mijn lidgeld betaald heb. Zijn bewering is dan ook te gek om los te lopen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#53 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Als ik sinds kort Belang stem dan heb ik daar een pak goede redenen voor. Eén daarvan is dat ik er volgens mij geen andere Vlaams-nationalistische partij meer bestaat buiten het VB. Een tweede reden is dat er NOOIT een onafhankelijk Vlaanderen k�*n komen met belgicistische partijen maar wél met het VB. Een derde reden is dat het VB geen directe democratie afwijst zoals de N-VA. Een vierde reden is dat een stem voor het VB de enige stem is waarmee je je protest tegen de gang van zaken kan laten horen, én die nog pijn doet ook. En een vijfde reden is dat ik geen middelen verdraag zoals cordons en politiek processen om politieke tegenstanders uit te schakelen. Een zesde reden is dat ik me altijd al ontfermd hebt over straathonden-en katten en dat het VB een partij is die als zodanig behandeld wordt. Eén ding is zeker. Ik ben en blijf voor de rest van mijn leven een onafhankelijke Vlaams-nationalist. Het feit dat niemand mij nog ooit op een verkiezingslijst zal kunnen krijgen is daar het bewijs van.
![]() |
![]() |
#54 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het Oosten: De kiezer heeft niet altijd gelijk. De kiezer heeft alleen gelijk als hij stemt zoals Het Oosten het zou willen. Laatst gewijzigd door Knuppel : 23 maart 2006 om 22:19. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#55 | ||
Burger
|
![]() Citaat:
Citaat:
Nogmaals het was niet de bedoeling u of iemand hier te beledigen, ik was simpelweg niet zeker van de oprechtheid van de betrokkenen. Nu heb ik een duidelijker beeld, waarvoor dank. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#56 |
Europees Commissaris
Locatie: Samenkomst van de schrale, mijmerende Kempen en het overvloedige, spekbuikige Brabant
|
![]() Zit de loge er ook niet voor iets terug? En de Tempeliers?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#57 |
|
![]() Uiteraard. Hij verdedigt er de DD.
Ik verwacht me aan zijn stemadvies voor de komende verkiezingen.
![]() |
#58 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Lidgeld betalen hoeft dus NIET om lid te blijven zoals sommigen hier beweren. Matthias Storme verdedigde op dit forum ook al DD. Fijn te weten dat hij dit ook nog altijd doet in de N-VA. Volgens wat Storme op dit forum antwoordde weet ik echter wie de grote bestrijder is van DD binnen de N-VA, namelijk dezelfde van wie ook Robert t het meest tegenwind krijgt: Bart De Wever.
![]() |
![]() |
#59 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Komaan Zorroaster, jij kan toch niet ontkennen dat een zekere Roossens van Meervoud destijds voet aan de grond zocht, en kreeg, in de N-VA? Ik zag immers met eigen ogen op welke goede voet Piet De Bruyn stond met dit kopstuk van Meervoud. En welke functie heeft Piet vandaag in de N-VA?
![]() |
#60 |
|
![]() |
![]() |
![]() |