![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#4861 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Iemand ,die zelfs op een anoniem forum , de zaken niet kan relativeren, is een soort reptielenmens... ![]() U moet, wilt U niet letterlijk ontploffen, U toch beter in de 'hand' gaan houden... ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4862 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Voor zover ik weet heb ik jou nog nooit persoonlijk aangevallen op het forum, alhoewel ik dat best zou kunnen. Ik probeer zo weinig mogelijk iemand in zijn persoon te raken en toch mijn punt te maken. Enkel wanneer men dit bij herhaling als zwakte aanziet zal ik bijzonder hard uithalen, zoals een paar anderen al eens mochten ervaren op het forum. Reciprociteit noem ik dat. Vriendelijkheid, empathie, betekent allerminst naiviteit. Hoevelen proberen hun punt te maken zonder aggressief, arrogant of neerbuigend te doen dat op het forum? Ik kan ook niet aansprakelijk gesteld worden voor wat andere believers u al dan niet uitschelden. Uiteindelijk is dat uitschelden etc iets wat naast de kwestie is, denk je ook niet? Het is het stramien van ridiculiseren wat me stoort, niet het gebruik van één of ander scheldwoord. Ik ga mij niet uitspreken over jou persoonlijke aanvallen.... wie ben ik om dat te doen ? Ik heb zelf nog nooit op de rapporteringsknop (of hoe noemt het ook?) geduwd. Ik vind trouwens dat in de hele discussie de persoonlijke aversies van sommigen jegens bepaalde anderen de discussie vertroebelen. Soms zelfs vind ik dat bepaalde deelnemers tegen de stelling van een ander gewoon weerleggen omdat de andere “antipathiek” overkomt. Een beetje nederig inleven in de denkwereld van anderen kan wonderen doen.... Ik begrijp jou reactie “bleit bleit “ en uw ondertekening met “Het kuddedier” dus niet echt goed. Ik heb jou niet direct aangevallen. Ik bleit ook niet om mezelf en ik bleit zeker ook niet voor de andere believers. Al wat ik hier boven deed is een analyse maken, gebaseerd op mijn ervaringen, en het staat vrij om die aan te vechten. Ik merk echter geen enkele inhoudelijke reactie op.... Is hetgeen ik zeg dan zo onjuist?? straddle |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4863 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Al wat ik doe is een analyse maken, gebaseerd op mijn ervaringen, en het staat je idd volkomen vrij dit aan te vechten met argumenten. Maar pak het niet persoonlijk op aub. Ik weet best dat wat ik zeg weerzin kan opwekken, maar als je tussen de regels leest dan zie je dat het constructief bedoelt is en allerminst beledigend en zeker niet persoonlijk. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4864 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Ofwel heb je mij onschuldig verkeerd begrepen (heb ik me verkeerd uitgedrukt?) en is uw reactie totaal naast de kwestie. Je hebt niet alleen niet begrepen dat ik wijsheid heb aangeduid als iets omvattender dan louter verstand. En ik heb zeker niet gezegd dat believers verstandiger zouden zijn of zich verstandiger zouden noemen. Dit is totaal onjuist. Ofwel leg je mij bewust woorden in de mond die ik niet gezegd heb, wil je me dus uit mijn tent lokken en mij op een fout betrappen die niet relevant is in de discussie. In dat geval ben je dus ter kwader trouw. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4865 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
Om je volgende vragen voor te zijn. Ik drink s'morgens twee tassen koffie en draag witte onderbroeken. (Ja, ik weet het, vreselijk ouderwets.) Wat wilt ge nog weten? PS Om ook wat te stoefen, ik ben bezig met "Heilige Oorlog - De kruistochten en de wereld van vandaag" van Karen Armstrong. Laatst gewijzigd door puud : 24 maart 2006 om 08:43. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4866 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Heb ik ook, die laatste, ... naar het schijnt is da wel een Amerikaanse non die haar rokken omgedraaid heeft.... Ik moet er ook nog een paar hoofdstukjes uit lezen maar ik ben met wat interssanters bezig voor de moment. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4867 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Families sterven soms ook gewoon uit, ... Zeker als ze middeleeuws al in allerhande gore zaakjes betrokken waren, ... Vroeger had men nogal eens de neiging, de vijand totaal uit te moorden als dat kon. Maar ze kunnen inderdaad ook hun naam veranderen, de Windsors deden dat om politieke redenen. De van Saxencouburgs (Belgische tak) hoogstwaarschijnlijk ook, die heten nu van België zeker hé. Bloedlijnen sterven ten slotte ook uit. Die twee die nu Dan Brown vervolgen hebben ook nog een ander boekje geschreven, waar ze de volledige bloedlijnen van de Merovingers volgen, (omdat ze ergens willen bewijzen dat de bloedlijn van jezus nog zou bestaan), en daar zie je ook nogal wat namen opduiken. die dan weer veranderen, ja hoe komt dat ,? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4868 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
Ik ben nog niet zover dat ik een definitief oordeel kan vormen. Zij heeft wel een enorme parate kennis, maar ik begin toch vaag de indruk te krijgen dat de renommé van tante nonneke wat overdreven is. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4869 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Hier nog een interessant stuk van Dr. Stanislav Grof over de zogenaamde spirituele kant van de zaak, waar Pindar het o.a over heeft (geneneren van angst), en ook i.v.m remote viewing dat hier al een paar keer aan bod gekomen is.
Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#4870 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Ik ga niet voor Firestone antwoorden, ze is groot genoeg om dat zelf te doen. Ik heb er ook genoeg van me te "moeien" in allerhande "vetes" : da's niet goed voor mijn teder hartje
![]() Dus: Citaat:
![]() ![]()
![]() |
![]() |
#4871 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() "Wijsheid", "verstand", dat is allemaal maar semantieke praat voor de vaak imho. Ik probeer altijd tussen de regels te lezen, en spijtig genoeg is wat ik in die post neerpende, wat er volgens mij tussen de regels staat. Jij mag dat nog proberen te counteren door te zeggen dat "niet-wijze" mensen toch "verstandig" kunnen zijn en vice versa, maar ik geloof niet zo in die apologie...
![]() |
#4872 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
(En mocht ik toch reageren, dat bleit het arm schaapke dat ik hem stalk! ![]()
![]() |
![]() |
#4873 | |
Minister
|
![]() Citaat:
[SIZE="1"]Just my 2 cents[/SIZE]
![]() |
![]() |
![]() |
#4874 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Volgens Jan Neckers (van 't palieterke) is 't nogal een politiek correcte versie van de kruistochten die ze daar neerzet, ik geloof 't palieterke van vorige week staat er een artikel in, waar hij de kruistochten wat politiek oncorecter neerzet. ![]() Er wordt onder andere naar een passage verwezen waar de arabieren een vrije aftocht aanbieden als de belegerde stad wordt ontruimd door de christenen. Armstrong wil daarmee aantonen dat de arabieren brave vredelievende jongens waren, terwjil de christenen beesten waren die iedereen de strot afsneden en steden direct bestormden zonder te onderhandelen. (terwijl dat volgens Neckers echter de gewoonte was wel te onderhandelen. ) De arabieren zouden die vrije aftocht ook pas gegeven hebben nadat de christelijke bevelhebber, op zijn communiezieltje had beloofd, van alle aanwezige moslims in de stad de kortste weg naar het paradijs te tonen... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4875 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Jawel, maar bovenstaande vraag is een beetje raar he? Eerst bevestig je dat die klopt, Dat lijkt me het enige waar het om gaat. Exodus, Stanislav Grof! Fantastisch! Wel eens werken van hem gelezen.?Vooral de stukken waarin die experimenteert met de muziek van o.m. Klaus Schulze. Dikke vette aanrader voor onderzoekers naar bewustzijn! Hij was bij mij een beetje naar de achtergrond geraakt. Thnx dus dat je het weer effe ophaalt ![]() Pin d'Ar Laatst gewijzigd door Pindar : 24 maart 2006 om 14:10. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4876 |
Banneling
|
![]() Gelukkig is de bibliotheek nog vol vrije informatie!
Alleen, wat doet dat "alziend oog" daar?? ![]() zie ook linksboven bij "www.bibliotheek.nl" Juist! Pin d'Ar |
![]() |
![]() |
![]() |
#4877 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
Citaat:
Ik heb net voor de tweede keer zijn intervieuw bekeken en hij zegt dat ze de tijd o.m manipuleren via tijd-golven gravitatie golven en draaiende elktromagnetissche golven Tijdgolven? Hmm zeer intressant. Weet iemand daar meer van? Ga weer eens lekker spitten! Btw de film "The Philadelphia Experiment" is redelijk goedkoop verkriijgbaar bij de meeste dvd-winkels. Een aanrader dus, zeker voor de 'believers' de non-believers hoeven hem niet te zien want die weten al hoe het zit. ![]() "Nough said" Pin d'Ar Laatst gewijzigd door Pindar : 24 maart 2006 om 14:51. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#4878 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#4879 | |
Banneling
|
![]() Dit moest ik nog even kwijt over wetenschap(zie eerdere opmerkingen)
Citaat:
Pin d'Ar Laatst gewijzigd door Pindar : 24 maart 2006 om 16:39. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4880 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Voor de rest wil ik toegeven dat over de feiten rond 11 september geen enkel kamp het absolute inzicht op de waarheid kan claimen. Maar bij de kern van de NWO-theorie, zoals Lex Blanca die verdedigt, en de ideetjes van pindar over de reptielenelite en de holle-maan-en-aarde kan ik toch moeilijk ernstig blijven hoor.
![]() |