![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
| Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
|
Discussietools |
|
|
#781 | |
|
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
Citaat:
En dat miseri-bestaan noem jij "vrijheid"
|
|
|
|
#782 | |
|
Europees Commissaris
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#783 | |
|
Europees Commissaris
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#784 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Pas maar op dat de moeder van noenkel swa dat niet te lezen krijgt... Laatst gewijzigd door Chipie : 23 maart 2006 om 22:34. |
|
|
|
|
|
|
#785 |
|
Europees Commissaris
|
Of beter nog, ik richt een bedrijf op, wordt stinkend rijk en ga daarna rentenieren (is toch iets meer garantie)
|
|
|
|
|
|
#786 |
|
Banneling
|
|
|
|
|
|
|
#787 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Dus na 8 jaar en 11 maand, weer inschrijven en laat het faillisement maar knallen. Trouwens faillisementen, daar verdienen ze soms grof aan. Maar dat is dan weer een ander trucje.
|
|
|
|
#788 |
|
Banneling
|
|
|
|
|
|
|
#789 |
|
Europees Commissaris
|
Ik kan ook nog topmanager worden. Na drie maand binnen (voordat iemand heeft gemerkt dat ik geen enkele meerwaarde voor het bedrijf heb). De handjes schudden neem ik er wel bij.
|
|
|
|
|
|
#790 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Nee ik ben nog niet failliet geweest. Ben toch al ruim 16 jaar bezig nu. Toch al iets vind ik.
Maar tja, ik ken wel een paar mensen die met één en ander bezig zijn en dat schijnt nogal flink de moeite te zijn. Heeeeeeeeeel flink!
|
|
|
#791 | |
|
|
Citaat:
die vertelde me dat hij voor zijn zaak waarin ze mensen begeleiden die op natuurlijke wijze willen genezen nog medewerkers zocht in de regio waar ik woon. hij vertelde me dat hij onder andere samenwerktte met iemand die als kind polio had gehad en die in india zeven jaar ayurveda was gaan studeren en die persoon zou nu terug alleen de trap op kunnen. we maakten een afspraak voor deze morgen 9h in een boerengat ergens bij kortrijk. om 8h 30 kwam normaal gezien de bus in kortrijk naar dat boeregat. om 8h 38 kwam die er dan eindelijk door ( tip ! als je moet gaan soliciteren doe dan zeker een beroep op de diensten van de lijn dan kom je zeker te laat !!!) rond 9h 10 kwam ik ter plaatse aan. na veel vijven en zessen en drie tasjes mu-thee bleek het uiteindelijk te gaan over een soort van piramideverkoopsysteem ( vergelijkbaar met bvb amway) van aloe vera, een geneeskrachtige plant die dat bedrijf kweekt in de dominicaanse republiek. als verkoper kan je dus in feite met deze formule op langere termijn een soort van extra inkomen opbouwen. Best mogelijk indien je dat als zelfstandige in bijberoep doet bvb bovenop een voltijdse tewerkstelling. ben beetje aan t rekenen geweest en zou ongeveer een 500 tal tuben aloe vera tandpasta moeten verkopen vanaf de eerste maand om evenveel te hebben als dat ik nu van de dop heb. de dop die k wel van de eerste maand kwijt ben omdat ik dan het zelfstandige statuut moet aanvragen natuurlijk. het was wel een toffe uitstap naar een mooie landelijke streek en op de bus maakte ik nog een praatje met een al even mooie griet die schijnbaar uitermate enthousiast was daar in haar landelijk isolement eindelijk nog eens iemand anders tegen te komen dan boer krelis.
Alles neem ik terug wat ik hier heb verkondigd. Ik raad iedereen aan om zich met geen enkele politieke strekking in te laten, zich te ontfermen over de armen van deze wereld en zich te bekeren tot het ware geloof in Jezus Christus als Gods enig geboren zoon die voor ons gestorven en verrezen is opdat wij van onze zondige natuur bevrijdt zouden kunnen worden. Het einde is nabij en de mensenzoon zal spoedig terugkomen, gezeten op de wolken met grote macht en majesteit. hallelujah. Laatst gewijzigd door King of beggars and fleas : 24 maart 2006 om 03:34. |
|
|
|
|
|
|
#792 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Duidelijk last van constipatie, deze winnertjes van het vierde knoopsgat. Juich de overbelasting van de minstverdienenden maar toe. Negeer de allerergste vormen van uitbuiting. Stop je hoofd in de toiletpot en spoel door. Voor jouw is alleen het winnen belangrijk, zeker? Winnen wat je niet wil, tegen heug en meug winnen? Met het verstand en het gevoel op nul. Vive la grande destruction par les gagnants... Laatst gewijzigd door eno2 : 24 maart 2006 om 11:49. |
|
|
|
|
|
|
#793 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Verzekeringen verkopen 's avonds...(daar kan je bij doordoppen). Ik werd daar begeleid door een knappe griet (er wordt veel en couple gewerkt), maar na een paar avonden was mijn libido al leeggedrukt op de deurbelllen. Laatst gewijzigd door eno2 : 24 maart 2006 om 11:49. |
|
|
|
|
|
|
#794 |
|
Banneling
|
Het is heel belangrijk een loser te zijn - vooral als je eens van nabij de winners bezig ziet.
|
|
|
|
|
|
#795 |
|
Banneling
|
Heel bekende werkwijze van die job-aanbieders.
Daar zijn er al vele ingetrapt ook. Je wordt meestal aangeraden om je verkoopstechnieken te oefenen op bloedverwanten,vrienden en kennissen. Na die kring afgelopen te zijn verkoop je natuurlijk geen item per dag meer, en je geeft het op. Maar voor de 'werkgever' is de buit binnen. Ander slachtoffer gevraagd. |
|
|
|
|
|
#796 |
|
|
allee voor één keer heeft donkie eens gelijk zeg
Alles neem ik terug wat ik hier heb verkondigd. Ik raad iedereen aan om zich met geen enkele politieke strekking in te laten, zich te ontfermen over de armen van deze wereld en zich te bekeren tot het ware geloof in Jezus Christus als Gods enig geboren zoon die voor ons gestorven en verrezen is opdat wij van onze zondige natuur bevrijdt zouden kunnen worden. Het einde is nabij en de mensenzoon zal spoedig terugkomen, gezeten op de wolken met grote macht en majesteit. hallelujah. Laatst gewijzigd door King of beggars and fleas : 24 maart 2006 om 11:54. |
|
|
|
|
|
#797 |
|
Banneling
|
Heb zo iemand eens gewaarschuwd die aan verzekeringen begon.
Maar toch deed hij het... begerig door de mooie sommen die ze hem voorspiegelden. Na 4 maanden stopte hij. Zijn vrienden ,aan wie hij aangesmeerd had, konden daar niet mee lachen. |
|
|
|
|
|
#798 |
|
Banneling
|
Gelukkig had ik geen vrienden.
|
|
|
|
|
|
#799 |
|
Banneling
|
@ mambo.
Ik ben wél al eens failliet geweest. Maar toen bestond dat nog niet voor de privé-burger. Nu gaan ze dat ook invoeren. Kwestie van ook de privé-burger in zekere mate te beschermen tegen levenslange insolvabiliteit. |
|
|
|
|
|
#800 |
|
Banneling
|
|
|
|