Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Maatschappij en samenleving
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn.

Antwoord

Discussietools
Oud 23 maart 2006, 19:45   #781
Raven
Perm. Vertegenwoordiger VN

Raven's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Mitgard Bekijk bericht
een werkloze moet zich gewoon verschuilen achter de massa.
er gaan zowiezo altijd honderdduizenden werklozen zijn.
geen enkele politicus gaat die allemaal droog durven zetten.
tenzij hij helemaal niet geïnteresseerd is in een postje misschien.

enfin, uw geleuter over 'hoe lang het nog duurt' etc. is gewoon frustratie, want ge zijt stikjaloers op het feit dat werklozen vrij zijn en gij niet.
gij zijt typisch zo'n doorsnee alledaagse grijze muis die z'n job haat en uit frustratie maar wat op werklozen gaat kakken.
zulke mensen hebben nooit wat betekend en zullen nooit wat betekenen.
werklozen genieten, rijken genieten, maar doorsnee volk gelijk u werkt tot ze doodvallen.
ondertussen maar wat zeiken en zaniken over 'profiteurs' maar wees gerust, niemand hoort u. niemand neemt u ernstig.
daar zijt ge veel te onbelangrijk voor.
Ik heb vandaag nieuw leven gecreeërd in een petri-schaal. Ik zie elke dag nieuwe dingen, waar voor jou het enige nieuwe is dat voor de zoveelste keer je niet zit met ocmw-geld op't einde van de maand, maar met nog een stuk maand op einde van uw ocwm-geld.

En dat miseri-bestaan noem jij "vrijheid" ? Tijd voor een lidkaart bij het 4de wereldsyndicaat
Oud 23 maart 2006, 21:39   #782

Karma's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Mitgard Bekijk bericht
een werkloze moet zich gewoon verschuilen achter de massa.
er gaan zowiezo altijd honderdduizenden werklozen zijn.
geen enkele politicus gaat die allemaal droog durven zetten.
tenzij hij helemaal niet geïnteresseerd is in een postje misschien.

enfin, uw geleuter over 'hoe lang het nog duurt' etc. is gewoon frustratie, want ge zijt stikjaloers op het feit dat werklozen vrij zijn en gij niet.
gij zijt typisch zo'n doorsnee alledaagse grijze muis die z'n job haat en uit frustratie maar wat op werklozen gaat kakken.
zulke mensen hebben nooit wat betekend en zullen nooit wat betekenen.
werklozen genieten, rijken genieten, maar doorsnee volk gelijk u werkt tot ze doodvallen.
ondertussen maar wat zeiken en zaniken over 'profiteurs' maar wees gerust, [SIZE=3]niemand hoort u[/SIZE]. niemand neemt u ernstig.
daar zijt ge veel te onbelangrijk voor.
Ik hoor u wel en ben vanaf nu ook gefrustreerd, jaloers en ik voel me plots ook niet meer vrij. 'k denk dat ik mijn werk ga opzeggen en ga doppen, dus genieten. Hetgeen ik al heb gespaard zet ik opzij voor mijn oude dag.
Karma is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 maart 2006, 21:40   #783

Karma's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Raven Bekijk bericht
Ik heb vandaag nieuw leven gecreeërd in een petri-schaal. Ik zie elke dag nieuwe dingen, waar voor jou het enige nieuwe is dat voor de zoveelste keer je niet zit met ocmw-geld op't einde van de maand, maar met nog een stuk maand op einde van uw ocwm-geld.

En dat miseri-bestaan noem jij "vrijheid" ? [SIZE=4]Tijd voor een lidkaart bij het 4de wereldsyndicaat [/SIZE]
welkom, drie euro graag.
Oud 23 maart 2006, 22:32   #784
Chipie
Banneling

Chipie's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Karma Bekijk bericht
Ik hoor u wel en ben vanaf nu ook gefrustreerd, jaloers en ik voel me plots ook niet meer vrij. 'k denk dat ik mijn werk ga opzeggen en ga doppen, dus genieten. Hetgeen ik al heb gespaard zet ik opzij voor mijn oude dag.
Voil�*... de tactiek van het VWS 'werkt'... De echte kansarmen zullen het weeral graag lezen...

Pas maar op dat de moeder van noenkel swa dat niet te lezen krijgt...

Laatst gewijzigd door Chipie : 23 maart 2006 om 22:34.
Chipie is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 maart 2006, 22:40   #785

Karma's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door CHIPIE Bekijk bericht
Voil�*... de tactiek van het VWS 'werkt'... De echte kansarmen zullen het weeral graag lezen...

Pas maar op dat de moeder van noenkel swa dat niet te lezen krijgt...
Of beter nog, ik richt een bedrijf op, wordt stinkend rijk en ga daarna rentenieren (is toch iets meer garantie)
Oud 23 maart 2006, 22:47   #786
Chipie
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Karma Bekijk bericht
Of beter nog, ik richt een bedrijf op, wordt stinkend rijk en ga daarna rentenieren (is toch iets meer garantie)
Tja, Karma, dat zou ik in uw plaats zeker en vast niet doen... Na uw faillissement kunt U zelfs niet meer gaan doppen...
Oud 23 maart 2006, 22:59   #787
Mambo
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Tja, Karma, dat zou ik in uw plaats zeker en vast niet doen... Na uw faillissement kunt U zelfs niet meer gaan doppen...
Toch wel, binnen de 9 jaar kunt u weer doppen!
Dus na 8 jaar en 11 maand, weer inschrijven en laat het faillisement maar knallen.
Trouwens faillisementen, daar verdienen ze soms grof aan.
Maar dat is dan weer een ander trucje.
Oud 23 maart 2006, 23:14   #788
Chipie
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Mambo Bekijk bericht
Toch wel, binnen de 9 jaar kunt u weer doppen!
Dus na 8 jaar en 11 maand, weer inschrijven en laat het faillisement maar knallen.
Trouwens faillisementen, daar verdienen ze soms grof aan.
Maar dat is dan weer een ander trucje.
U spreekt uit ervaring?...
Oud 23 maart 2006, 23:26   #789

Karma's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Ik kan ook nog topmanager worden. Na drie maand binnen (voordat iemand heeft gemerkt dat ik geen enkele meerwaarde voor het bedrijf heb). De handjes schudden neem ik er wel bij.
Oud 23 maart 2006, 23:48   #790
Mambo
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
U spreekt uit ervaring?...
Nee ik ben nog niet failliet geweest. Ben toch al ruim 16 jaar bezig nu. Toch al iets vind ik.
Maar tja, ik ken wel een paar mensen die met één en ander bezig zijn en dat schijnt nogal flink de moeite te zijn. Heeeeeeeeeel flink!
Oud 24 maart 2006, 03:28   #791
King of beggars and fleas

King of beggars and fleas's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door eno2 Bekijk bericht
@ King

Heb je dan niet moeten solliciteren voor je nieuwe job?
begin deze week werd ik opgebeld door een pipo.

die vertelde me dat hij voor zijn zaak waarin ze mensen begeleiden die op natuurlijke wijze willen genezen nog medewerkers zocht in de regio waar ik woon.

hij vertelde me dat hij onder andere samenwerktte met iemand die als kind polio had gehad en die in india zeven jaar ayurveda was gaan studeren en die persoon zou nu terug alleen de trap op kunnen.

we maakten een afspraak voor deze morgen 9h in een boerengat ergens bij kortrijk.

om 8h 30 kwam normaal gezien de bus in kortrijk naar dat boeregat.
om 8h 38 kwam die er dan eindelijk door ( tip ! als je moet gaan soliciteren doe dan zeker een beroep op de diensten van de lijn dan kom je zeker te laat !!!)

rond 9h 10 kwam ik ter plaatse aan.

na veel vijven en zessen en drie tasjes mu-thee bleek het uiteindelijk te gaan over een soort van piramideverkoopsysteem ( vergelijkbaar met bvb amway) van aloe vera, een geneeskrachtige plant die dat bedrijf kweekt in de dominicaanse republiek.

als verkoper kan je dus in feite met deze formule op langere termijn een soort van extra inkomen opbouwen. Best mogelijk indien je dat als zelfstandige in bijberoep doet bvb bovenop een voltijdse tewerkstelling.

ben beetje aan t rekenen geweest en zou ongeveer een 500 tal tuben aloe vera tandpasta moeten verkopen vanaf de eerste maand om evenveel te hebben als dat ik nu van de dop heb. de dop die k wel van de eerste maand kwijt ben omdat ik dan het zelfstandige statuut moet aanvragen natuurlijk.

het was wel een toffe uitstap naar een mooie landelijke streek
en op de bus maakte ik nog een praatje met een al even mooie griet die schijnbaar uitermate enthousiast was daar in haar landelijk isolement eindelijk nog eens iemand anders tegen te komen dan boer krelis.
Alles neem ik terug wat ik hier heb verkondigd. Ik raad iedereen aan om zich met geen enkele politieke strekking in te laten, zich te ontfermen over de armen van deze wereld en zich te bekeren tot het ware geloof in Jezus Christus als Gods enig geboren zoon die voor ons gestorven en verrezen is opdat wij van onze zondige natuur bevrijdt zouden kunnen worden. Het einde is nabij en de mensenzoon zal spoedig terugkomen, gezeten op de wolken met grote macht en majesteit. hallelujah.

Laatst gewijzigd door King of beggars and fleas : 24 maart 2006 om 03:34.
King of beggars and fleas is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 maart 2006, 11:34   #792
eno2
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Raven Bekijk bericht
Ja, en de enige taak die u dan nog rest is eten en kakken. Daar is een woord voor: "loser".

Ik begin eindelijk te snappen wat King of B&F bedoelt met "assertieve armen". Een hoop sukkelaars die wat hard tegen elkaar roepen "Wij zijn de beste".
Vive la grande frustration.

Duidelijk last van constipatie, deze winnertjes van het vierde knoopsgat.

Juich de overbelasting van de minstverdienenden maar toe. Negeer de allerergste vormen van uitbuiting. Stop je hoofd in de toiletpot en spoel door.

Voor jouw is alleen het winnen belangrijk, zeker?

Winnen wat je niet wil, tegen heug en meug winnen?

Met het verstand en het gevoel op nul.

Vive la grande destruction par les gagnants...

Laatst gewijzigd door eno2 : 24 maart 2006 om 11:49.
eno2 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 maart 2006, 11:45   #793
eno2
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door King of beggars and fleas Bekijk bericht
begin deze week werd ik opgebeld door een pipo.

die vertelde me dat hij voor zijn zaak waarin ze mensen begeleiden die op natuurlijke wijze willen genezen nog medewerkers zocht in de regio waar ik woon.

hij vertelde me dat hij onder andere samenwerktte met iemand die als kind polio had gehad en die in india zeven jaar ayurveda was gaan studeren en die persoon zou nu terug alleen de trap op kunnen.

we maakten een afspraak voor deze morgen 9h in een boerengat ergens bij kortrijk.

om 8h 30 kwam normaal gezien de bus in kortrijk naar dat boeregat.
om 8h 38 kwam die er dan eindelijk door ( tip ! als je moet gaan soliciteren doe dan zeker een beroep op de diensten van de lijn dan kom je zeker te laat !!!)

rond 9h 10 kwam ik ter plaatse aan.

na veel vijven en zessen en drie tasjes mu-thee bleek het uiteindelijk te gaan over een soort van piramideverkoopsysteem ( vergelijkbaar met bvb amway) van aloe vera, een geneeskrachtige plant die dat bedrijf kweekt in de dominicaanse republiek.

als verkoper kan je dus in feite met deze formule op langere termijn een soort van extra inkomen opbouwen. Best mogelijk indien je dat als zelfstandige in bijberoep doet bvb bovenop een voltijdse tewerkstelling.

ben beetje aan t rekenen geweest en zou ongeveer een 500 tal tuben aloe vera tandpasta moeten verkopen vanaf de eerste maand om evenveel te hebben als dat ik nu van de dop heb. de dop die k wel van de eerste maand kwijt ben omdat ik dan het zelfstandige statuut moet aanvragen natuurlijk.

het was wel een toffe uitstap naar een mooie landelijke streek
en op de bus maakte ik nog een praatje met een al even mooie griet die schijnbaar uitermate enthousiast was daar in haar landelijk isolement eindelijk nog eens iemand anders tegen te komen dan boer krelis.
Ja die pyramidenverkoopsystemen, daar ben ik ook aan ontsnapt (herbalife). Maar die hielden massale aanwervingsréunies in de Hilton.
Verzekeringen verkopen 's avonds...(daar kan je bij doordoppen). Ik werd daar begeleid door een knappe griet (er wordt veel en couple gewerkt), maar na een paar avonden was mijn libido al leeggedrukt op de deurbelllen.

Laatst gewijzigd door eno2 : 24 maart 2006 om 11:49.
Oud 24 maart 2006, 11:52   #794
eno2
Banneling

Standaard

Het is heel belangrijk een loser te zijn - vooral als je eens van nabij de winners bezig ziet.
Oud 24 maart 2006, 11:53   #795
Don Quichote
Banneling

Standaard

Heel bekende werkwijze van die job-aanbieders.
Daar zijn er al vele ingetrapt ook.

Je wordt meestal aangeraden om je verkoopstechnieken te oefenen op bloedverwanten,vrienden en kennissen.

Na die kring afgelopen te zijn verkoop je natuurlijk geen item per dag meer, en je geeft het op.

Maar voor de 'werkgever' is de buit binnen.
Ander slachtoffer gevraagd.
Don Quichote is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 maart 2006, 11:54   #796
King of beggars and fleas

King of beggars and fleas's schermafbeelding

Standaard

allee voor één keer heeft donkie eens gelijk zeg
Alles neem ik terug wat ik hier heb verkondigd. Ik raad iedereen aan om zich met geen enkele politieke strekking in te laten, zich te ontfermen over de armen van deze wereld en zich te bekeren tot het ware geloof in Jezus Christus als Gods enig geboren zoon die voor ons gestorven en verrezen is opdat wij van onze zondige natuur bevrijdt zouden kunnen worden. Het einde is nabij en de mensenzoon zal spoedig terugkomen, gezeten op de wolken met grote macht en majesteit. hallelujah.

Laatst gewijzigd door King of beggars and fleas : 24 maart 2006 om 11:54.
King of beggars and fleas is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 maart 2006, 12:01   #797
Don Quichote
Banneling

Standaard

Heb zo iemand eens gewaarschuwd die aan verzekeringen begon.
Maar toch deed hij het... begerig door de mooie sommen die ze hem voorspiegelden.
Na 4 maanden stopte hij.
Zijn vrienden ,aan wie hij aangesmeerd had, konden daar niet mee lachen.
Don Quichote is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 maart 2006, 12:20   #798
eno2
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Don Quichote Bekijk bericht
Heb zo iemand eens gewaarschuwd die aan verzekeringen begon.
Maar toch deed hij het... begerig door de mooie sommen die ze hem voorspiegelden.
Na 4 maanden stopte hij.
Zijn vrienden ,aan wie hij aangesmeerd had, konden daar niet mee lachen.
Gelukkig had ik geen vrienden.
Oud 24 maart 2006, 12:23   #799
eno2
Banneling

Standaard

@ mambo.

Ik ben wél al eens failliet geweest.
Maar toen bestond dat nog niet voor de privé-burger.
Nu gaan ze dat ook invoeren.
Kwestie van ook de privé-burger in zekere mate te beschermen tegen levenslange insolvabiliteit.
Oud 24 maart 2006, 12:25   #800
eno2
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door King of beggars and fleas Bekijk bericht
allee voor één keer heeft donkie eens gelijk zeg
Als een ezel gelijk heeft, merken we het ook.
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 02:05.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be