![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 |
Banneling
|
![]() Een leugen van formaat natuurlijk.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#22 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Ik heb gisteren het debat gezien op canvas. Pfff, als we met deze Vlaamse partijen het Belgische onding moeten slopen
![]() Het was gelijk een bende kinderachtige pubers, die wat over en weer scheldden. En ik geef hier kritiek op beide partijen, zowel Vlaams Belang als NVA. En voor wat is in feite die Welkomstgroep nodig ? Haal die nutteloze provokatie toch gewoon weg ! Hoe gaat men anders ooit Vlaanderen onafhankelijk krijgen of (mijn voorkeur) een Dietse Rijk opbouwen. Het wordt tijd dat de NVA zich serieus nationalistischer gaat opstellen en Vlaams Belang mag wel eens iets doen aan zijn politiek personeel vind ik. Laatst gewijzigd door Max van Dietschland : 25 maart 2006 om 09:22. |
![]() |
![]() |
![]() |
#23 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door Jakko : 25 maart 2006 om 09:31. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#24 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#25 |
|
![]() Ik vind het erg om te moeten zeggen, maar dat debat geleek gisteren goed op zo'n dwaze scheldtirades dat we onder Belgicistische minipartijtjes ook kunnen terugvinden.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#26 |
|
![]() Ik heb Dewever eens zien staan aan't perror toen er een trein zou aankomen.
Heb ik er spijt van... |
![]() |
![]() |
![]() |
#27 |
Minister
|
![]() Hela Staaf, het is V[SIZE=5]L[/SIZE]²! En jij ontdekt een gat in de vlaggenmarkt! Koop een Leeuwenvlag om te vertrappelen en/of te verbranden. Alle maten in voorraad! Geleverd met een doosje stekskes van Union Match!
![]() Zo steunt u de Vlaamse Beweging! ![]()
![]() |
#28 |
Minister
|
![]() Ik heb De Wever nooit anders weten doen dan schelden op het Vlaams Blok en zijn mandatarissen. En dat is al jaren bezig. Waar het Vlaams Blok/Belang soms te ver gaat in zijn plaatselijke krantjes doet De Wever hetzelfde tijdens zijn debatten of tijdens spreekbeurten. Alleen worden die uitspraken door de media niet uitvergroot maar met de mantel der liefde bedekt.
Trouwens, toen hij enkele tijd geleden in een debat op tv Morel uitschold voor "beoefenaarster van het oudste beroep ter wereld" heeft hij zo erg in zijn eigen voet geschoten dat hij wel een revanche moest nemen. Ook de openbaring van zijn gesprekken om een plaats op de Vlaams Belanglijsten is een ontluistering van zijn imago. Laat hem maar doen. Binnenkort zijn ze bij de CVP nog gegeneerd met zo een vuilspuiter in hun rangen.
![]() |
#29 | |
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#30 |
Minister
|
![]() bart de wever lijkt me maar een tamelijk louche figuur. toch lijkt het me straf dat hij zò iets zou verzinnen. die zatlap zou een nieuwe nva vlag moeten kopen voor hen en daarbij zijn excuses aanbieden.
het is echt zielig soms om te zien hoe vb en nva elkaar in de haren vliegen. zeker als je bedenkt hou nutteloos het toch allemaal is. als er twee partijen zouden moeten samenwerken zijn zij het toch wel. allebei tezamen vertegenwoordigen ze de vlaamse beweging... ik vind het betreurenswaardig dat ze zich zo gedragen gelijk klein kindjes. edit: spellingsfout ![]() Laatst gewijzigd door berre : 25 maart 2006 om 10:11. |
![]() |
![]() |
![]() |
#31 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Al heb ik het allereerste stukje gemist, mag ik toch zeggen dat ik de uitzending ook gezien heb.
Maar wat ik daar zag heb ik nog nooit gezien. Voor mij was het duidelijk dat Dewever, nogal bang was van Morel. Hij kon het niet nalaten om voortdurend twee of drie vragen tegelijkertijd te stellen op gronden waarver sowieso al een onenigheid bestaat. Iemand als Dewever weet vast wel dat je zo nooit tot een constructief gesprek komt. Jammer, ik kan hem daar niet volgen. Hij was onbeleefd, vrank en loog duidelijk op bepaalde momenten. Bijvoorbeeld toen hij zei (verweet) dat het Vlaams Belang de samenwerking met het Waalse Front National gezocht had om meer electoraal voordeel te halen in het Brusselse. Je moet het toch maar durven. Morel echter antwoorde kort en beleeft dat mijnheer Dewever maar al te goed weet de de VB-Top deze roddel al vanaf dag één formeel ontkent heeft. En dan zegt (verwijt) Dewever weer iets anders... Door dit intervieuw heb ik bijzonder sympatie gekregen voor Morel. Hoe zij zo kalm en beleeft kon blijven, blijft voor mij een raadsel. Ik zou dat nooit kunnen. Voortdurend afgeblaft worden, zowel door de moderators als door de andere pennelleden. Ze had het moeilijk, dat wel. Maar niet met de inhoud, zoals de moderators ons trachtten te doen geloven. Maar omdat zulke dingen nu nog mogelijk zijn in Vlaanderen. Eén ding is zeker. Dewever kan niet met dames omgaan. Paulus. |
![]() |
![]() |
![]() |
#32 |
Banneling
|
![]() heb veebee geeft steeds vaker blijk van wie ze werkelijk zijn: een bende ordinair fascistisch uitschot in dure kleren.
hun ingehouden agressie begint te koken sinds ze van de straat en de neonaziscene in 't parlement terechtkwamen en braaf moesten zitten, zich koesthouden omdat er camera's zijn, maar met jeukende vuisten wanneer ze andersdenkenden nog maar zien. Laatst gewijzigd door Mitgard : 25 maart 2006 om 11:10. |
![]() |
![]() |
![]() |
#33 | |
Minister
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#34 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Paulus. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#35 | |
Minister
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#36 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat is eveneens voor 90% uitschot...
![]() |
![]() |
#37 |
Minister
|
![]() er zit voorzeker ook uitschot tussen hun stanpunten, ja. toch wanneer men standpunten uitschot noemt bedoelt men daar iets anders mee asldat men mensen uitschot noemt. een standpunt is uitschot als je het er niet mee eens bent. een mens is uitschot wanneer hij ontoelaatbaar gedrag vertoont.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#38 |
Banneling
|
![]() Wie was dat krapuul met zijn bril die Morel zo afblafte in Morgen Beter ?
Had echte medelijden, het was wel allen tegen één... |
![]() |
![]() |
![]() |
#39 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Zoals Morel ooit zei: het Vlaams blok is slecht voor de Vlaamse zaak.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#40 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |