Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Buitenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies.

Antwoord

Discussietools
Oud 28 maart 2006, 20:10   #21
vercetti
Minister

vercetti's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Raven Bekijk bericht
Homoseksualiteit, tolerantie van alcohol, Vettig varkensvlees, alternatieve levenswijzen promoten maar het normale verketteren, atheisme & loze smelpot culturen, ... dat noem ik geen vooruitstrevenheid.

Maar je reinste decadentie & afvalligheid. Allah heeft in het verleden hele steden vernietigd omdat ze zich inleefden in homoseksualiteit (uiteraard is dit wat geromantiseerd, het was een Islamitisch leger die die steden heeft vernield, maar dat is eigenlijk irrelevant). De Tsunami in Indonesië, in uw atheistische ogen een natuurfenomeen, is voor honderden miljoenen moslims een gebaar van Allah tegen de verloochening van Islamitische normen.

Waarom zou een Biologische aanval op het Westen niet onder dezelfde noemer van goddelijke straf vallen? Of het Jehadi's zijn die het vrijlaten op het Westen, is irrelevant. Het zijn strijders van god wat het dan ook een goddelijke daad zu maken.

Maar let op, En ik heb het daarmee zeker niet over technologische
ontwikkeling. Technologie & Wetenschap is iets wonderbaarlijks.. en staat gelukkig helemaal los van uw idee van progressiviteit.
Als het Westen 'Des Duivels' is, wat doet u hier dan? Moet je dan niet lekker onderdrukt wezen in Pakistan?
Wij zijn dus eigenlijk de enige originele flaminganten.

vercetti is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 maart 2006, 20:23   #22
Sinistra
Banneling

Sinistra's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Mosasaurus Bekijk bericht
[SIZE=2]Stel u voor dat die extremistische aanhangers van de godsdienst van de vrede (want ISLAM = VREDE, dat zeggen ze toch in de media) het Westen willen te grazen nemen met biologische wapens???[/SIZE]

[SIZE=2]Wat dan? [/SIZE]

[SIZE=2]Geven we ons dan over? Iedereen bekeren en laten besnijden en de vrouw in een burkha?[/SIZE]

[SIZE=2]Of [/SIZE]

[SIZE=2].......[/SIZE]

[SIZE=1][SIZE=2]moeten wij (het niet door links vergiftigde Westen) ook maar iets leuks voorbereiden???[/SIZE] Kwatongen beweren dat de Israelis aan een pigmentwapen aan het werken zijn...[/SIZE]

[SIZE=1]Bron GVA 28/03/2005[/SIZE]

Terrorisme bestrijden en het kwaad met wortel en tak uitroeien. De democratische moslims dienen op te staan en zich wel degelijk te distancieren van obscure jodenhaters als Bin Laden en de terroristen van Hamas het géén nu nog véél te weinig gebeurt...

Laatst gewijzigd door Sinistra : 28 maart 2006 om 20:24.
Sinistra is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 maart 2006, 21:31   #23
carlgustaaf
Banneling

carlgustaaf's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bhairav Bekijk bericht
Azo, en denkde da we da zo ineens massaal gaan doen?
gij moet niet meedoen, trouwens , ge krijgt geen gasmasker.Dat zal u leren
carlgustaaf is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 maart 2006, 21:33   #24
carlgustaaf
Banneling

Standaard

Citaat:
De westerse wereld verdient een plaag
we hebben al een plaag: De Moslim/Sprinkhanenplaag...iets vreselijk!
Oud 28 maart 2006, 21:41   #25
carlgustaaf
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Timmeke Bekijk bericht
Terrorisme bestrijden en het kwaad met wortel en tak uitroeien. De democratische moslims dienen op te staan en zich wel degelijk te distancieren van obscure jodenhaters als Bin Laden en de terroristen van Hamas het géén nu nog véél te weinig gebeurt...
de Islamietische terroristen moeten door de moslims zelf opgespoord en uitgeroeit worden, om ons hun goede wil te tonen.Dat anders, de goeden het met de slechten zullen bekopen, is onvermijdelijk.Oneerlijk, wreed zelfs mischien, maar onvermijdelijk.Want als het westerse volk zelf het vuile werk moet opknappen, dan zullen er fouten gebeuren, zoals bij alle revoluties.
Oud 28 maart 2006, 22:07   #26
/\|cazar
Banneling

/\|cazar's schermafbeelding

Standaard

Ik heb de nodige engineering en biodinges achter de rug van in den tijd dat ik studeerde.

Ik kan jullie zeggen: het is flutgemakkelijk zeer nasty spullen te maken, het is bovendien nog makkelijker grootsteden van 10 miljoen mensen voor honderd jaar onbewoonbaar te maken met die spullen.

Alleen vraag ik mij af: waarom hebben ze het nog niet gedaan ?

Misschien zijn ze gewoonweg te lomp en moeten we nog maar eens hun pollekes vasthouden zoals tijdens 9/11.
/\|cazar is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 maart 2006, 22:23   #27
praha
Secretaris-Generaal VN

praha's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door /\|cazar Bekijk bericht
Ik heb de nodige engineering en biodinges achter de rug van in den tijd dat ik studeerde.

Ik kan jullie zeggen: het is flutgemakkelijk zeer nasty spullen te maken, het is bovendien nog makkelijker grootsteden van 10 miljoen mensen voor honderd jaar onbewoonbaar te maken met die spullen.

Alleen vraag ik mij af: waarom hebben ze het nog niet gedaan ?

Misschien zijn ze gewoonweg te lomp en moeten we nog maar eens hun pollekes vasthouden zoals tijdens 9/11.
neem me niet kwalijk dat ikndat met een 'dik' korreltje zout neem

ik ken nu niet zoveel van die 'biodingens'... weet net genoeg af dat het inderdaad poepsimpel is om wat te brouwen in een potteke te steken en te voorzien van een simpel tijdmechanisme ofzo

maar realiseer me wel dat het meest gevaarlijke spul meestal niet erg vlug verspreidbaar is... je moet al iets nemen dat dodelijk is, maar zeker niet te vlug, en liefst via de lucht overdraagbaar en graag nog iets wat lang duurt alvorens men het kan isoleren

als zulke zaken bestaan, en dat doen ze zeker, dan zie ik dat eerder achter gesloten deuren van een militair laboratorium gefabriceerd en niet in de achterkeuken van een groepje terroristen

dus het waarom dit nog niet gebeurd is denk ik eerder te zoeken in het feit dat ze dat spul nog niet in handen gekregen hebben en/of het niet echt wenselijk is om 10 miljoen mensen uit te roeien

Laatst gewijzigd door praha : 28 maart 2006 om 22:26.
praha is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 maart 2006, 22:29   #28
Groentje-18
Perm. Vertegenwoordiger VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door praha Bekijk bericht

ik ken nu niet zoveel van die 'biodingens'... weet net genoeg af dat het inderdaad poepsimpel is om wat te brouwen in een potteke te steken en te voorzien van een simpel tijdmechanisme ofzo

maar realiseer me wel dat het meest gevaarlijke spul meestal niet erg vlug verspreidbaar is... je moet al iets nemen dat dodelijk is, maar zeker niet te vlug, en liefst via de lucht overdraagbaar en graag nog iets wat lang duurt alvorens men het kan isoleren

als zulke zaken bestaan, en dat doen ze zeker, dan zie ik dat eerder achter gesloten deuren van een militair laboratorium gefabriceerd en niet in de achterkeuken van een groepje terroristen

dus het waarom dit nog niet gebeurd is denk ik eerder te zoeken in het feit dat ze dat spul nog niet in handen gekregen hebben en/of het niet echt wenselijk is om 10 miljoen mensen uit te roeien

Er zijn andere minder ingewikkelde manieren om het te doen ...
Oud 28 maart 2006, 22:30   #29
/\|cazar
Banneling

Standaard

Citaat:

Ik geef alleen de materialen en ingrediënten:

• een verrot karkas van een rund
  • een basis microbiologisch labo
  • enkele bioreactoren
  • juiste substraat voor de kweek
  • melkflessen
  • plannen van het metrostelsel en uurregelingen
  • zeolietpoeder uit een universitair labo, liefst type Y zeoliet.
Meer zeg ik niet.

Voor 100.000 euro ( inclusief de lege melkflessen) maak je van London een stad die 100 jaar onbewoonbaar is.

En als het allemaal te moeilijk is, koop je gewoon weapons grade anthrax in Kazachstan.
Oud 28 maart 2006, 22:37   #30
praha
Secretaris-Generaal VN

praha's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Ik geef alleen de materialen en ingrediënten:

• een verrot karkas van een rund
  • een basis microbiologisch labo
  • enkele bioreactoren
  • juiste substraat voor de kweek
  • melkflessen
  • plannen van het metrostelsel en uurregelingen
  • zeolietpoeder uit een universitair labo, liefst type Y zeoliet.
Meer zeg ik niet.

Voor 100.000 euro ( inclusief de lege melkflessen) maak je van London een stad die 100 jaar onbewoonbaar is.
ik ga je niet tegenspreken... 't zou kunnen

Citaat:
En als het allemaal te moeilijk is, koop je gewoon weapons grade anthrax in Kazachstan.
zoals ik al zei... kopen, stelen... weet ik veel, zie ik meer haalbaar

btw ... jij enig vermoeden waarom het nog nooit gebeurd is ?
mij lijkt het dat die organisaties die de middellen voorhanden hebben om het zelf aan te maken of aan te schaffen niet echt geïnteresseerd zijn in massavernietiging

Laatst gewijzigd door praha : 28 maart 2006 om 22:40.
Oud 28 maart 2006, 22:39   #31
praha
Secretaris-Generaal VN

praha's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Groentje-18 Bekijk bericht
Er zijn andere minder ingewikkelde manieren om het te doen ...
wat te doen Groentje ?
10 miljoen uitroeien of wat terreur zaaien ?
Oud 28 maart 2006, 22:45   #32
/\|cazar
Banneling

Standaard

Citaat:
ik ga je niet tegenspreken... 't zou kunnen

zoals ik al zei... kopen, stelen... weet ik veel, zie ik meer haalbaar

btw ... jij enig vermoeden waarom het nog nooit gebeurd is ?
mij lijkt het dat die organisaties die de middellen voorhanden hebben om het zelf aan te maken of aan te schaffen niet echt geïnteresseerd zijn in massavernietiging
Ik begrijp ook niet waarom ze het nog niet gedaan hebben.

Hoe dan ook, de vader van het Pakistaanse atoomprogramma die nog in Nederland gestudeerd heeft, werd enkele jaren geleden opgepakt en was in het bezit van plannen om via een helium ballon anthrax sporen te verspreiden over een groot stedelijk gebied.

Heel simpel, nog nooit gedaan.
Oud 28 maart 2006, 22:45   #33
Darwin
Banneling

Darwin's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
De westerse wereld verdient een plaag
Die hebben we al. Ze heet mohammedanen en hun collaborateurs. Man man man ... Erger dan alle pedopriesters en alle geldjoden en alle jezuieten van de wereld bij elkaar.

Ik denk dat in het westen bijna iedereen 5 jaar van zijn leven zou willen geven om van die mohammedanenplaag verlost te zijn.
Darwin is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 maart 2006, 22:51   #34
/\|cazar
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Darwin Bekijk bericht
Die hebben we al. Ze heet mohammedanen en hun collaborateurs. Man man man ... Erger dan alle pedopriesters en alle geldjoden en alle jezuieten van de wereld bij elkaar.

Ik denk dat in het westen bijna iedereen 5 jaar van zijn leven zou willen geven om van die mohammedanenplaag verlost te zijn.
van mijn part mogen ze alle jezuieten, geldjoden, mohameddanen, darwinisten, vlaminken etc opstoken .
Oud 28 maart 2006, 22:51   #35
carlgustaaf
Banneling

Standaard

Citaat:

Hoe dan ook, de vader van het Pakistaanse atoomprogramma die nog in Nederland gestudeerd heeft, werd enkele jaren geleden opgepakt en was in het bezit van plannen om via een helium ballon anthrax sporen te verspreiden over een groot stedelijk gebied.

liever verdienen ze eerst nog veel geld door onze jeugd langzaam maar zeker te vergiftigen met heroïne.Om geld gaat het, daarom maken ze onze steden niet kapot.Die willen de boel hier niet onleefbaar maken, maar gewoon voor eigen gebruik overnemen, en dat maakt een groot verschil...
Oud 28 maart 2006, 22:56   #36
Darwin
Banneling

Darwin's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Flippend Rund Bekijk bericht
Het staat in de gazet, dus het moet wel waar zijn!
De WT torens stonden ook in de Gazet en Madrid en de Boeddhabeelden van Afghanistan ook.

Incroyable mais vrai. Long Live the 21st Century. The Best of the Worlds to Live (and to Die) in.
Darwin is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 maart 2006, 22:56   #37
praha
Secretaris-Generaal VN

praha's schermafbeelding

Standaard

Citaat:

ja dat klopt... op zich misschien wel heel simpel... maar niet voor hem blijkbaar
als je daarmee weg wilt ...dan loop je best niet in de kijker ... maar ontbreekt waarschijnlijk ook elk motief
Oud 28 maart 2006, 22:56   #38
/\|cazar
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door carlgustaaf Bekijk bericht
liever verdienen ze eerst nog veel geld door onze jeugd langzaam maar zeker te vergiftigen met heroïne.Om geld gaat het, daarom maken ze onze steden niet kapot.Die willen de boel hier niet onleefbaar maken, maar gewoon voor eigen gebruik overnemen, en dat maakt een groot verschil...

afhagnistan is gekend om zijn papavers, niet pakistan.
Oud 29 maart 2006, 05:39   #39
illwill
Secretaris-Generaal VN

illwill's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bhairav Bekijk bericht
Ben ik een moslim?
ja, en wat voor 1.
illwill is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 maart 2006, 06:12   #40
Bhairav
Perm. Vertegenwoordiger VN

Bhairav's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door illwill Bekijk bericht
ja, en wat voor 1.
8)
Bhairav is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:58.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be