![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | |
Minister
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#22 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Terrorisme bestrijden en het kwaad met wortel en tak uitroeien. De democratische moslims dienen op te staan en zich wel degelijk te distancieren van obscure jodenhaters als Bin Laden en de terroristen van Hamas het géén nu nog véél te weinig gebeurt... Laatst gewijzigd door Sinistra : 28 maart 2006 om 20:24. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#23 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#24 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#25 |
Banneling
|
![]() de Islamietische terroristen moeten door de moslims zelf opgespoord en uitgeroeit worden, om ons hun goede wil te tonen.Dat anders, de goeden het met de slechten zullen bekopen, is onvermijdelijk.Oneerlijk, wreed zelfs mischien, maar onvermijdelijk.Want als het westerse volk zelf het vuile werk moet opknappen, dan zullen er fouten gebeuren, zoals bij alle revoluties.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#26 |
Banneling
|
![]() Ik heb de nodige engineering en biodinges achter de rug van in den tijd dat ik studeerde.
Ik kan jullie zeggen: het is flutgemakkelijk zeer nasty spullen te maken, het is bovendien nog makkelijker grootsteden van 10 miljoen mensen voor honderd jaar onbewoonbaar te maken met die spullen. Alleen vraag ik mij af: waarom hebben ze het nog niet gedaan ? Misschien zijn ze gewoonweg te lomp en moeten we nog maar eens hun pollekes vasthouden zoals tijdens 9/11. |
![]() |
![]() |
![]() |
#27 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() ik ken nu niet zoveel van die 'biodingens'... weet net genoeg af dat het inderdaad poepsimpel is om wat te brouwen in een potteke te steken en te voorzien van een simpel tijdmechanisme ofzo maar realiseer me wel dat het meest gevaarlijke spul meestal niet erg vlug verspreidbaar is... je moet al iets nemen dat dodelijk is, maar zeker niet te vlug, en liefst via de lucht overdraagbaar en graag nog iets wat lang duurt alvorens men het kan isoleren als zulke zaken bestaan, en dat doen ze zeker, dan zie ik dat eerder achter gesloten deuren van een militair laboratorium gefabriceerd en niet in de achterkeuken van een groepje terroristen dus het waarom dit nog niet gebeurd is denk ik eerder te zoeken in het feit dat ze dat spul nog niet in handen gekregen hebben en/of het niet echt wenselijk is om 10 miljoen mensen uit te roeien Laatst gewijzigd door praha : 28 maart 2006 om 22:26. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#28 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Er zijn andere minder ingewikkelde manieren om het te doen ...
![]() |
![]() |
![]() |
#29 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Voor 100.000 euro ( inclusief de lege melkflessen) maak je van London een stad die 100 jaar onbewoonbaar is. En als het allemaal te moeilijk is, koop je gewoon weapons grade anthrax in Kazachstan. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#30 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
btw ... jij enig vermoeden waarom het nog nooit gebeurd is ? mij lijkt het dat die organisaties die de middellen voorhanden hebben om het zelf aan te maken of aan te schaffen niet echt geïnteresseerd zijn in massavernietiging Laatst gewijzigd door praha : 28 maart 2006 om 22:40. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#31 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#32 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Hoe dan ook, de vader van het Pakistaanse atoomprogramma die nog in Nederland gestudeerd heeft, werd enkele jaren geleden opgepakt en was in het bezit van plannen om via een helium ballon anthrax sporen te verspreiden over een groot stedelijk gebied. Heel simpel, nog nooit gedaan. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#33 |
Banneling
|
![]() Die hebben we al. Ze heet mohammedanen en hun collaborateurs. Man man man ... Erger dan alle pedopriesters en alle geldjoden en alle jezuieten van de wereld bij elkaar.
Ik denk dat in het westen bijna iedereen 5 jaar van zijn leven zou willen geven om van die mohammedanenplaag verlost te zijn. |
![]() |
![]() |
![]() |
#34 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#35 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#36 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#37 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
als je daarmee weg wilt ...dan loop je best niet in de kijker ... maar ontbreekt waarschijnlijk ook elk motief |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#38 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
afhagnistan is gekend om zijn papavers, niet pakistan. |
|
![]() |
![]() |