![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 |
Europees Commissaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#42 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#43 |
Europees Commissaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#44 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#45 |
Europees Commissaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#46 |
Europees Commissaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#47 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#48 |
Europees Commissaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#49 | |
Schepen
|
![]() Citaat:
Als je door een zogenaamde onschuldige klap voor de rest van je leven met een stuk uit je kaakbeen, en een rondcrossend gebit moet eten, reageer je misschien zoals ik. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#50 | |
Minister
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#51 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#52 |
Minister
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#53 |
Europees Commissaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#54 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Leg maar de zweep over die ouwe zak, Debbie. Laatst gewijzigd door eno2 : 3 april 2006 om 10:56. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#55 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() iedereen die voor de vervolging is van cannabisgebruikers is in mijn ogen gewoon een mentaal minderwaardige cultureel fascistische ouwe zak
ik kijk neer op mensen die neerkijken op druggebruikers en voel me beter dan hen en zie niet in waarom dat onder stoelen en banken te moeten steken ook niet onder fysieke dreiging van eno 2
Alles neem ik terug wat ik hier heb verkondigd. Ik raad iedereen aan om zich met geen enkele politieke strekking in te laten, zich te ontfermen over de armen van deze wereld en zich te bekeren tot het ware geloof in Jezus Christus als Gods enig geboren zoon die voor ons gestorven en verrezen is opdat wij van onze zondige natuur bevrijdt zouden kunnen worden. Het einde is nabij en de mensenzoon zal spoedig terugkomen, gezeten op de wolken met grote macht en majesteit. hallelujah. Laatst gewijzigd door King of beggars and fleas : 3 april 2006 om 11:45. |
![]() |
![]() |
![]() |
#56 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ik nodig je uit. Voor een bare-fist -fight aan de ingangsdeur deur van de spoedopname van het UZ. Stel je gerust, als je geen zin hebt, hang dan maar ongehinderd de ouwe zak uit. Laatst gewijzigd door eno2 : 3 april 2006 om 17:35. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#57 |
|
![]() een meer spirituele uitnodiging wil ik wel aanvaarden.
Alles neem ik terug wat ik hier heb verkondigd. Ik raad iedereen aan om zich met geen enkele politieke strekking in te laten, zich te ontfermen over de armen van deze wereld en zich te bekeren tot het ware geloof in Jezus Christus als Gods enig geboren zoon die voor ons gestorven en verrezen is opdat wij van onze zondige natuur bevrijdt zouden kunnen worden. Het einde is nabij en de mensenzoon zal spoedig terugkomen, gezeten op de wolken met grote macht en majesteit. hallelujah. |
![]() |
![]() |
![]() |
#58 |
|
![]() of nee toch - op voorwaarde dat jij vlak daarvoor eerst met mij samen een joint volledig mee op paft wil ik op je uitnodiging ingaan.(hoewel ik eigenlijk gestopt ben wil ik voor jouw die uitzondering nog wel eens maken )
je zal dan meteen snappen en ervaren waarom men dit pacificerende middel zo hard promootte tijdens de flower power ![]()
Alles neem ik terug wat ik hier heb verkondigd. Ik raad iedereen aan om zich met geen enkele politieke strekking in te laten, zich te ontfermen over de armen van deze wereld en zich te bekeren tot het ware geloof in Jezus Christus als Gods enig geboren zoon die voor ons gestorven en verrezen is opdat wij van onze zondige natuur bevrijdt zouden kunnen worden. Het einde is nabij en de mensenzoon zal spoedig terugkomen, gezeten op de wolken met grote macht en majesteit. hallelujah. Laatst gewijzigd door King of beggars and fleas : 3 april 2006 om 20:55. |
![]() |
![]() |
![]() |
#59 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door Karma : 3 april 2006 om 20:55. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#60 |
|
![]() mij best maar laten we er 60 km fietsen van maken.
Alles neem ik terug wat ik hier heb verkondigd. Ik raad iedereen aan om zich met geen enkele politieke strekking in te laten, zich te ontfermen over de armen van deze wereld en zich te bekeren tot het ware geloof in Jezus Christus als Gods enig geboren zoon die voor ons gestorven en verrezen is opdat wij van onze zondige natuur bevrijdt zouden kunnen worden. Het einde is nabij en de mensenzoon zal spoedig terugkomen, gezeten op de wolken met grote macht en majesteit. hallelujah. Laatst gewijzigd door King of beggars and fleas : 3 april 2006 om 20:57. |
![]() |
![]() |