![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
| Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
|
Discussietools |
|
|
#21 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
|
|
|
|
|
|
#22 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Laatst gewijzigd door Pelgrim : 3 april 2006 om 20:27. |
|
|
|
|
|
|
#23 | |
|
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
Citaat:
en dat er geen vws meer nodig is is uiteindelijk ons einddoelstelling.
Alles neem ik terug wat ik hier heb verkondigd. Ik raad iedereen aan om zich met geen enkele politieke strekking in te laten, zich te ontfermen over de armen van deze wereld en zich te bekeren tot het ware geloof in Jezus Christus als Gods enig geboren zoon die voor ons gestorven en verrezen is opdat wij van onze zondige natuur bevrijdt zouden kunnen worden. Het einde is nabij en de mensenzoon zal spoedig terugkomen, gezeten op de wolken met grote macht en majesteit. hallelujah. Laatst gewijzigd door King of beggars and fleas : 3 april 2006 om 20:29. |
|
|
|
|
|
|
#24 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
gij zit alleszins al goed op post daar in de kelder.
|
|
|
|
|
|
#25 |
|
Minister
|
Uit zeer betrouwbare bron, heb ik mogen vernemen dat President Mahmoud Ahmadinejad postulant is.
![]()
|
|
|
#26 |
|
|
in de wijnkelder hik
Alles neem ik terug wat ik hier heb verkondigd. Ik raad iedereen aan om zich met geen enkele politieke strekking in te laten, zich te ontfermen over de armen van deze wereld en zich te bekeren tot het ware geloof in Jezus Christus als Gods enig geboren zoon die voor ons gestorven en verrezen is opdat wij van onze zondige natuur bevrijdt zouden kunnen worden. Het einde is nabij en de mensenzoon zal spoedig terugkomen, gezeten op de wolken met grote macht en majesteit. hallelujah. |
|
|
|
|
|
#27 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
ge gaat toch eens een house-warming party geven he
|
|
|
|
|
|
#28 |
|
|
ja maar da s pas als die dakloze boven mij komt wonen he
voorlopig kan er echter wel een undergroundparty af.
Alles neem ik terug wat ik hier heb verkondigd. Ik raad iedereen aan om zich met geen enkele politieke strekking in te laten, zich te ontfermen over de armen van deze wereld en zich te bekeren tot het ware geloof in Jezus Christus als Gods enig geboren zoon die voor ons gestorven en verrezen is opdat wij van onze zondige natuur bevrijdt zouden kunnen worden. Het einde is nabij en de mensenzoon zal spoedig terugkomen, gezeten op de wolken met grote macht en majesteit. hallelujah. |
|
|
|
|
|
#29 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Laatst gewijzigd door Chipie : 3 april 2006 om 21:09. |
|
|
|
|
|
|
#30 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Ik denk niet dat er nog veel op die troon zullen komen. België zal niet zo lang meer bestaan zoals nu. Nog 25 jaar maximum schat ik.
|
|
|
|
|
|
#31 | |
|
Banneling
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#32 |
|
Provinciaal Statenlid
|
en wa wordt vlaaderen dan ?
een konkinkrijk met democratie of komt er een president hoe ziet gij da het best
|
|
|
#33 | |
|
Locatie: Hoofdstad der holbewoners waar de Schelde op z'n mooist is en de gevangenen nog vrij rondlopen
|
Citaat:
De lat ligt toch al niet hoog, dus kunnen we beter voor iemand kiezen, bvb. Eddy Merckx, Jean-Marie Pfaff, Sam Goris, Eddy Wally, ... Ze zullen het alleszins niet slechter vanaf brengen dan onze simpele Filip met een IQ van 80 (wat dan nog ruim geschat is). |
|
|
|
|
|
|
#34 |
|
Banneling
|
|
|
|
|
|
|
#35 | ||
|
|
Citaat:
Laatst gewijzigd door Lof der Zotheid : 4 april 2006 om 15:24. |
||
|
|
|
|
|
#36 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
ai nee, ik spreek nederlands ook. Da's zelfs mijn moedertaal, ik schaam me diep...
|
|
|
|
#37 |
|
Burgemeester
|
Jean-marie Dedecker for president
|
|
|
|
|
|
#38 |
|
Banneling
|
wat denken jullie van Abou Jahjah?Die spreekt toch goed nederlands...
|
|
|
|
|
|
#39 |
|
Provinciaal Statenlid
|
![]() manneke pies woont al in brussel en denk dat zijn onderhoud ook nie zoveel kost als de huidige koning ---wel af en toe een nieuw kostumeke Laatst gewijzigd door marijke taffein : 5 april 2006 om 14:59. |
|
|
|