![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#201 | ||||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Laatst gewijzigd door illwill : 4 april 2006 om 18:36. |
||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#202 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#203 | |||
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Ik slik de originele versie ook niet. Wat is er dan wèl gebeurd? Ik weet het ook niet, maar we willen het weten. Als er ook maar 1 element niet klopt in het officiële verhaal, dan rijst het vermoeden zeer sterk dat het een inside job is. Citaat:
Citaat:
ECHTER, het blijkt dat de officiële story zo veel hyaten, gesjoemel met bewijsmateriaal etc bevat.. dat je moet besluiten dat de overheid jou gewoon een oor van jewelste aannaait. Mogelijks zelfs eigen burgers vermoord heeft, een oorlog afdwingt voor de belangen van wie????? dat zal jou weinig kunnen schelen wellicht... |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#204 | |
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#205 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
AANWIJZING hé, niet BEWIJS. Oke, hier komt ie. Ik denk (hoop) dat het u ondertussen bekend is dat Norad GEEN enkele van de 4 vliegtuigen heeft onderschept. (als ik me goed herinner was JIJ het waarvoor we eerst nog moeten bewijzen hebben dat Norad uberhaupt bestaat) NOOIT in bijna 40-jarige geschiedenis van Norad zijn de interceptprocedures ooit veranderd. Ook nooit in de geschiedenis hebben zij gefaald om een afgeweken vliegtuig te onderscheppen. Nu, 2 maanden vòòr de attack verandert Rumsfeld zomaar zonder reden deze procedures. Vanaf dan moet elke request voor interceptie lang HEM passeren. Het was dus Rumsfeld die vanaf dan bepaalde of fighters de lucht werden ingestuurd of niet. Begin je het plaatje te snappen? Norad reageerde ALTIJD zoals het hoorde. Op 9/11 was Norad nergens te zien. Dat m'n beste is één aanwijzing voor de inside-job. Zo zijn er nog een stuk of honderd.
"It is dangerous to be right when the government is wrong" -voltaire- Laatst gewijzigd door democratsteve : 5 april 2006 om 00:00. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#206 | ||||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#207 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ten 2de, Rumsfeld beslist niet effe als enigste om dergelijke dingen te veranderen. Ten derde, is er een mogelijkheid dat het toeval is. Welke termijn moet er tussen de aanvallen geweest zijn zodat het volgens jou wel toevallig was? Het kan toch zijn dat Rumsfeld beslist heeft om procedures te veranderen omdat ze nu juist 40 jaar oud waren en dus dringend moesten aangepast worden. Zeker als het gaat om vliegtuigen. Vliegtuigen van nu en vroeger, procedures die toen goed waren zijn momenteel misschien absoluut niet meer haalbaar of toepasbaar. Kan het zijn dat er fouten gemaakt zijn in deze procedures omdat nooit eerder dergelijke aanvallen gebeurt waren en men er niet op voorbereid waren? Langs wie moest vroeger de beslissing gaan om norad in te schakelen. Ik veronderstel dat je deze procedure van vroeger en nu hebt om te kunnen vergelijken. Vind je het al niet verdacht dat dergelijke informatie openbaar gemaakt word? Toch wel heel verdacht é. By the way, nee ik was niet degene aan wie je moest uitleggen dat norad bestaat. Zie je nu hoe makelijk je fouten kan maken terwijl je bijna zeker bent van je gelijk.
![]() |
![]() |
![]() |
#208 | ||
|
![]() Citaat:
Citaat:
Het is het ego die die waarheden niet kan accepteren, omdat ze niet echt leuk zijn , dat bij sommigen in de weg zit.
![]() |
![]() |
![]() |
#209 |
|
![]() Ik herinner me nochtans heel goed van wel hoor.
![]() |
![]() |
#210 | |||||
Minister-President
|
![]() Citaat:
GA jij het bestaan van deze nota ontkennen?????????? Denk jij nu echt dat ik dit hier zomaar zit te verzinnen.???????? ![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Ik zal u iets vragen. De nota dateert van 1 juni 2001. Vindt jij het niet verdacht dat n�* 9/11 (in het licht van het NIET ingrijpen van Norad) NIEMAND hier enige vragen heeft over gesteld? Btw, eerst doe je alsof je twijfelt of die noat wels bestaat, nu insunueer je weer dat de info openbaar was...... ![]() Citaat:
Hoeveel krijg ik als ik kan bewijzen dat het wel degelijk JIJ was??
"It is dangerous to be right when the government is wrong" -voltaire- Laatst gewijzigd door democratsteve : 5 april 2006 om 13:28. |
|||||
![]() |
![]() |
![]() |
#211 |
Minister-President
|
![]() Dacht dit ook.
Ik weet niet zeker meer of hij het bestaan in twijfel trok, maar in ieder geval heeft hij ooit iets gepost waaruit bleek dat hij niet eens wist wie of wat Norad was. Is het niet illwill?
![]() |
#212 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Als Queen Elisabeth ook maar één boer laat, dan rijst het vermoeden dat ze kleine baby's opeet. Als er ook maar één evolutionaire tussenvorm nog niet is gevonden, dan rijst het vermoeden dat Adam en Eva 6000 jaar geleden geboorte gaven aan de mens. Dit MOET wel "believer's logic" zijn, want ik snap er geen reet van. 8) ![]()
![]() |
![]() |
#213 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Jij bent toch zelf verstandig genoeg om te beseffen dat niet elke LEUGEN van dezelfde orde is. Als ze bvb moeten liegen hebben om bepaalde dingen te verklaren, (neem nu het niet ingrijpen van Norad om maar één vb te geven) is het dan niet logisch dat wanneer blijkt dat dit antwoord een LEUGEN was, a) dit verdacht is b) je toch op z'n minst kan verwachten dat de vraag opnieuw wordt gesteld aan die persoon. Als in een misdaadonderzoek blijkt dat de verdachte destijds heeft gelogen over z'n alibi, dan ga hem toch OPNIEUW vragen waar hij was op dat bewust tijdstip? En het feit d�*t hij destijds heeft gelogen, maakt hem toch alleen maar méér verdacht. Niet? Dus ik zou graag al de vragen waarop destijds met een leugen is gereageerd om een zinnig antwoord te hebben, allemaal eens terug stellen aan de betrokkenen.
![]() |
![]() |
#214 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Zegt genoeg.
![]() |
![]() |
![]() |
#215 | ||||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Wanneer www.ihatebush.com zulke dingen vermeld op hun site dan geloof ik het nog niet zomaar hoor. Jij misschien wel. Als ik nu zeg dat er een nota te vinden is die deze nota tegenspreekt en ik maak zelf deze site, is dit dan ook een bewijs? Dacht het toch niet é. Citaat:
Citaat:
Citaat:
Het gaat er mij om waar jij die info allemaal haalt. En waarom heb ik hierboven al uitgelegd. Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#216 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dat ik niet precies weet wie er allemaal norad bestuurt en hoe norad precies in elkaar zit is juist. Ik ben tenminste niet zo dom om te beweren dat ik het wel zou weten zoals jullie 2. Denk je nu echt alles te weten over alles en nog wat door wat te googelen? LOL, hoe naief kun je zijn.
![]() |
![]() |
![]() |
#217 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Wat nu exodus? Blijkbaar denkt je maatje toch ook al dat ik het bestaan ervan wel kende...
Wist je het niet heel zeker? Hoe goed herinnerde jij het je? ![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#218 |
|
![]() I confirm
![]()
![]() |
#219 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Normaal reageer ik na 1 keer niet op zo'n provocerende uitlating. De volgende keer zal het anders zijn. Ik overigens al opgemerkt dat Turkje tot de school van pseudo intelectuele zeikers behoort. Wacht zijn kans af tot hij je ergens op laffe manier kan "pakken". |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#220 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Ik heb het je al eens verteld dat jij enkel uit bent op provocatie. |
|
![]() |
![]() |