![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#481 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik weet dat ze heroine ook druppelen op papier. Zo kan een aandachtig lezer op de trein met een dikke boek een serieuze lading mee hebben.
Dat boeken vreten ze dan stuk per stuk op. hmm..blz 100! |
![]() |
![]() |
![]() |
#482 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() hi
Alles neem ik terug wat ik hier heb verkondigd. Ik raad iedereen aan om zich met geen enkele politieke strekking in te laten, zich te ontfermen over de armen van deze wereld en zich te bekeren tot het ware geloof in Jezus Christus als Gods enig geboren zoon die voor ons gestorven en verrezen is opdat wij van onze zondige natuur bevrijdt zouden kunnen worden. Het einde is nabij en de mensenzoon zal spoedig terugkomen, gezeten op de wolken met grote macht en majesteit. hallelujah. |
![]() |
![]() |
![]() |
#483 |
|
![]() sorry ik wil weer niet muggeziften maar hier heb je het over lsd
Alles neem ik terug wat ik hier heb verkondigd. Ik raad iedereen aan om zich met geen enkele politieke strekking in te laten, zich te ontfermen over de armen van deze wereld en zich te bekeren tot het ware geloof in Jezus Christus als Gods enig geboren zoon die voor ons gestorven en verrezen is opdat wij van onze zondige natuur bevrijdt zouden kunnen worden. Het einde is nabij en de mensenzoon zal spoedig terugkomen, gezeten op de wolken met grote macht en majesteit. hallelujah. Laatst gewijzigd door King of beggars and fleas : 3 april 2006 om 21:54. |
![]() |
![]() |
![]() |
#484 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dju toch...ken er echt niks van...geeft niks!
![]() |
![]() |
#485 |
|
![]() lol
Alles neem ik terug wat ik hier heb verkondigd. Ik raad iedereen aan om zich met geen enkele politieke strekking in te laten, zich te ontfermen over de armen van deze wereld en zich te bekeren tot het ware geloof in Jezus Christus als Gods enig geboren zoon die voor ons gestorven en verrezen is opdat wij van onze zondige natuur bevrijdt zouden kunnen worden. Het einde is nabij en de mensenzoon zal spoedig terugkomen, gezeten op de wolken met grote macht en majesteit. hallelujah. Laatst gewijzigd door King of beggars and fleas : 3 april 2006 om 22:00. |
![]() |
![]() |
![]() |
#486 |
|
![]() lsd vond ik de meest indrukwekkende ervaring van allemaal, de kosmos scheurt letterlijk voor je ogen open
maar ik kan niet aanbevelen dat te proberen
Alles neem ik terug wat ik hier heb verkondigd. Ik raad iedereen aan om zich met geen enkele politieke strekking in te laten, zich te ontfermen over de armen van deze wereld en zich te bekeren tot het ware geloof in Jezus Christus als Gods enig geboren zoon die voor ons gestorven en verrezen is opdat wij van onze zondige natuur bevrijdt zouden kunnen worden. Het einde is nabij en de mensenzoon zal spoedig terugkomen, gezeten op de wolken met grote macht en majesteit. hallelujah. Laatst gewijzigd door King of beggars and fleas : 3 april 2006 om 21:59. |
![]() |
![]() |
![]() |
#487 |
Europees Commissaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#488 |
Burger
|
![]() Op zich is het eigenlijk niet nodig om die drugs te legaliseren. Wat weinig mensen blijkbaar weten is dat de leukste (en zwaarste) drugs namelijk compleet legaal zijn in Belgie. Denk maar aan salvia en morning glory (waar LSA inzit, de natuurlijke variant van LSD). Fun verzekerd!
edit: en dan ben ik good old ether nog vergeten ![]() Laatst gewijzigd door Thanatos : 3 april 2006 om 23:05. |
![]() |
![]() |
![]() |
#489 | |
|
![]() Citaat:
Het is niet de bedoeling om hier drugsrecepten neer te schrijven ![]() Mvg, Diatonos.
Alles neem ik terug wat ik hier heb verkondigd. Ik raad iedereen aan om zich met geen enkele politieke strekking in te laten, zich te ontfermen over de armen van deze wereld en zich te bekeren tot het ware geloof in Jezus Christus als Gods enig geboren zoon die voor ons gestorven en verrezen is opdat wij van onze zondige natuur bevrijdt zouden kunnen worden. Het einde is nabij en de mensenzoon zal spoedig terugkomen, gezeten op de wolken met grote macht en majesteit. hallelujah. Laatst gewijzigd door Diatonos : 4 april 2006 om 13:17. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#490 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() En ik die dacht dat het pitje van een klaproos al een drug was.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#491 | |
|
![]() Citaat:
*knip* Dit forum is geen plek om drugsrecepten uit te wisselen. Mvg, Diatonos.
Alles neem ik terug wat ik hier heb verkondigd. Ik raad iedereen aan om zich met geen enkele politieke strekking in te laten, zich te ontfermen over de armen van deze wereld en zich te bekeren tot het ware geloof in Jezus Christus als Gods enig geboren zoon die voor ons gestorven en verrezen is opdat wij van onze zondige natuur bevrijdt zouden kunnen worden. Het einde is nabij en de mensenzoon zal spoedig terugkomen, gezeten op de wolken met grote macht en majesteit. hallelujah. Laatst gewijzigd door Diatonos : 4 april 2006 om 13:19. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#492 |
|
![]() met die kennis v chemie kan ik schatrijk worden bovendien he
en toch gebruik ik die kennis niet en ben ik straatarm hoe zou dat toch komen ? tja - eerste oorzaak van armoede in een gewetensloze wereld is een geweten hebben dat is t
Alles neem ik terug wat ik hier heb verkondigd. Ik raad iedereen aan om zich met geen enkele politieke strekking in te laten, zich te ontfermen over de armen van deze wereld en zich te bekeren tot het ware geloof in Jezus Christus als Gods enig geboren zoon die voor ons gestorven en verrezen is opdat wij van onze zondige natuur bevrijdt zouden kunnen worden. Het einde is nabij en de mensenzoon zal spoedig terugkomen, gezeten op de wolken met grote macht en majesteit. hallelujah. Laatst gewijzigd door King of beggars and fleas : 3 april 2006 om 23:42. |
![]() |
![]() |
![]() |
#493 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Je bent te goed!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#494 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik zou anders wel eens een cursus chemie willen doen.
Om onzichtbare inkt en stinkbommen te maken natuurlijk. |
![]() |
![]() |
![]() |
#495 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#496 | |
Burger
|
![]() Citaat:
Je kan ze dan via de post laten overkomen. De Engelse term 'vaporizer' wordt trouwens veel meer gebruikt.
![]() |
![]() |
![]() |
#497 |
Schepen
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#498 |
Schepen
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#499 |
|
![]() Iedereen heeft dat recht!
Love yourself. You have to love yourself. If we don't love ourselves, how can we love others? And when we know what we are, then we can find the truth about others, see what they are, the truth about them. And you know what the truth is, the truth about them, about you, about me. Do you? The truth is we are all perfect. Just as we are. It’s the one place on earth that Heaven has kissed with melody, mirth and meadow and mist. |
![]() |
![]() |
![]() |
#500 |
|
![]() LSD is geschift, daar begin ik niet mee hoor
|
![]() |
![]() |