![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
![]() |
#281 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() om dezelfde reden als dat gij een onnozelaar zijt he
![]()
Alles neem ik terug wat ik hier heb verkondigd. Ik raad iedereen aan om zich met geen enkele politieke strekking in te laten, zich te ontfermen over de armen van deze wereld en zich te bekeren tot het ware geloof in Jezus Christus als Gods enig geboren zoon die voor ons gestorven en verrezen is opdat wij van onze zondige natuur bevrijdt zouden kunnen worden. Het einde is nabij en de mensenzoon zal spoedig terugkomen, gezeten op de wolken met grote macht en majesteit. hallelujah. Laatst gewijzigd door King of beggars and fleas : 6 april 2006 om 12:02. |
![]() |
![]() |
![]() |
#282 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Wie blijft zo geflipt om die kinderpraat te blijven lurken?... ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#283 |
|
![]() bedreigingskes ?
Alles neem ik terug wat ik hier heb verkondigd. Ik raad iedereen aan om zich met geen enkele politieke strekking in te laten, zich te ontfermen over de armen van deze wereld en zich te bekeren tot het ware geloof in Jezus Christus als Gods enig geboren zoon die voor ons gestorven en verrezen is opdat wij van onze zondige natuur bevrijdt zouden kunnen worden. Het einde is nabij en de mensenzoon zal spoedig terugkomen, gezeten op de wolken met grote macht en majesteit. hallelujah. |
![]() |
![]() |
![]() |
#284 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
PS: vergelijk die uitspraak nu zelf eens met wat je altijd afkeurt van het Vlaams Netwerk. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#285 | |||
|
![]() Citaat:
Citaat:
Maar wat armoedebestrijding betreft hebben de ervaringsdeskundigen de waarheid nu eenmaal in pacht ! Da s van in t begin onze visie geweest en ik herinner me meermaals dat je dat zelf bevestigde. Citaat:
De visie van vws verschilt daarmee in die zin dat wij ervan uitgaan dat de oplossing van de armoede ( daarin begrepen het recht om te mogen leven zoals wij willen ) iets is dat de armen indien ze zich verenigen zonder meer kunnen en mogen nemen. Het gaat hier over onze rechten - zelfs over ons bestaanrecht zelf - en voor de zoveelste keer rechten zijn geen gunsten. Gunsten die moet je vragen maar rechten die mag je zondermeer nemen. Mocht de dag ooit komen dat de rechten van de allerzwaksten uit onze maatschappij worden gerespecteerd dan zal ik mijn weigerachtigheid om te willen behoren tot die maatschappij herzien. In dat geval ben ik bereid om te werken en belastingen te betalen. Tot nader order kan ik er omwille van het gebrek aan respect voor de mensenrechten voor de allerzwaksten echter uit ethische overwegingen geen deel van uitmaken. iedereen die meedoet is ten gronde immers medeplichtig. zie daarover de tread van jos verhulst. Het feit dat het individu werkt in opdracht van ... ontslaat hem of haar geenszins van zijn verantwoordelijkheid. ( wat nioet wegneemt dat ik niettemin begrip heb voor mensen die "moeten" werken om hun gezin in leven te houden) Wanneer deze maatschappij 16 percent van haar bevolking uitsluit en in armoede en kansarmoede laat kreperen dan zijn al diegenen die die maatschappij mee draaiend houden daarvoor mee verantwoordelijk. Of ze zich daar nu van bewust zijn of niet. Het is de bedoeling van het vws om hieromtrent bewust te maken door het plegen van een regelrechte aanslag op het ingedutte geweten van de domme werkende massa. De domme massa zonder wiens participatie aan het pestilente kapitalisme de wereldwijde organisatie van onze armoede niet mogelijk zou zijn.
Alles neem ik terug wat ik hier heb verkondigd. Ik raad iedereen aan om zich met geen enkele politieke strekking in te laten, zich te ontfermen over de armen van deze wereld en zich te bekeren tot het ware geloof in Jezus Christus als Gods enig geboren zoon die voor ons gestorven en verrezen is opdat wij van onze zondige natuur bevrijdt zouden kunnen worden. Het einde is nabij en de mensenzoon zal spoedig terugkomen, gezeten op de wolken met grote macht en majesteit. hallelujah. Laatst gewijzigd door King of beggars and fleas : 6 april 2006 om 13:21. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#286 |
Banneling
|
![]() 'Niet goed snik', zei Van Snick...
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#287 |
|
![]() wacht maar van inhoudelijkheid verstoken chipieken, tot de armen massaal doorkrijgen dat ze hun bestaansrecht niet moeten vragen, maar dat ze het zondermeer mogen nemen.
begin je eigendommen best maar al te verkopen. kiss your priviliges goodbye and get your ass over the stateborder before dawn
Alles neem ik terug wat ik hier heb verkondigd. Ik raad iedereen aan om zich met geen enkele politieke strekking in te laten, zich te ontfermen over de armen van deze wereld en zich te bekeren tot het ware geloof in Jezus Christus als Gods enig geboren zoon die voor ons gestorven en verrezen is opdat wij van onze zondige natuur bevrijdt zouden kunnen worden. Het einde is nabij en de mensenzoon zal spoedig terugkomen, gezeten op de wolken met grote macht en majesteit. hallelujah. Laatst gewijzigd door King of beggars and fleas : 6 april 2006 om 13:25. |
![]() |
![]() |
![]() |
#288 |
Banneling
|
![]() De meeste armen die hier zogezegd "kreperen" leven stukken luxueuzer dan vb mijn grootvader in zijn tijd.
De meeste armen, die ik kan gadeslaan, spenderen hun geld dan nog aan onbenulligheden. Velen zijn te tam om te werken, maar willen wel dezelfde voordelen als de rijken. Maak Napoleon Kobaf baas en hij is in staat om heel de maatschappij ten gronde te richten. Hij heeft 25 aanhangers. Wist niet dat er in Belgie zoveel goede lieden rondlopen die zoooo blind kunnen zijn. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#289 | |
Minister
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Maak me maar wakker als je iets zinnigs te vertellen hebt. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#290 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() En heel aandoenlijk at the same time ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#291 | |
|
![]() Citaat:
Daar en op niks anders gaat het uiteindelijk op neer komen. Andersarmen zullen nooit bereidt zijn de nodige structurele maatregelen toe te laten teneinde de armoede effectief te bestrijden tenzij ze er zelf iets bij te verliezen hebben om dat niet te doen. Met zestien percent uitgeslotenen kunnen we jullie hele economie platleggen indien we dat willen. En het voor jullie allemaal om zeep helpen zodat nadien idd iedereen arm is. Als jullie willen dat we jullie zandkasteel niet komen stuk maken dan zullen jullie dus moeten inbinden. of anders gezegd ons een reden geven om jullie zandkasteel niet stuk te maken. Ik hoop dat het nooit zover zal moeten komen maar ik ben er zeker van dat er pas iets zal gebeuren indien deze dreiging reeel is. En niet eerder. Die reele dreiging zal bovendien niet door vws tot stand komen maar gewoon door het feit dat de armoede al maar stijgt ( zie de rellen in frankrijk ). Op zulk moment zullen jullie mss blij zijn dat er een vws is teneinde de zaken te kanaliseren zodanig dat het boeltje mits de nodige toegevingen niet voor iedereen om zeep gaat.
Alles neem ik terug wat ik hier heb verkondigd. Ik raad iedereen aan om zich met geen enkele politieke strekking in te laten, zich te ontfermen over de armen van deze wereld en zich te bekeren tot het ware geloof in Jezus Christus als Gods enig geboren zoon die voor ons gestorven en verrezen is opdat wij van onze zondige natuur bevrijdt zouden kunnen worden. Het einde is nabij en de mensenzoon zal spoedig terugkomen, gezeten op de wolken met grote macht en majesteit. hallelujah. Laatst gewijzigd door King of beggars and fleas : 6 april 2006 om 17:01. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#292 |
Banneling
|
![]() knel punt beroepen zijn NIET op te lossen want ze zijn een ADMINISTRATIEF excuus olm goeikoop werk volk aan te werven .
Knelpunt beroepen zijn beroepen waar men NIET de juiste mensen vind zoals bijvoorbeeld kinderverzorgers die men niet vindt . Zelf was ik elk jaar aan het solliciteren toen men sector een knel punt werd. Den bouw ook knelpunt...anders zou men ni goeikoop volk van't dak gooien ze hemme der genoeg zelfs via pwa en diensten cheques . Als men spreekt over een knel puntberoep en deze is goed gekeurd door corrupte stads diensten en hun managers dan pas mogen goeikope buitenlanders ons werk komen afnemen want in tussen EIGEN VOLK vindt men toch ni de juiste mensen ( zo men zegt/laat uitschijnen) Tegenwoordig wil men de lijst van knelpunt beroepen vergroten . Diensten zoals verzorging / opvang ...knelpunten al +- 15 jaar lang . *arbeids criterium op de arbeids markt liggen mijlen te hoog van werkgever naar arbeider en omgedraaid...kortom men is ni meer snel tevreden/tollerant .......enz . |
![]() |
![]() |
![]() |
#293 |
Banneling
|
![]() Justice saw a race war - ice T 1989.
Gestructureerde armoede of gestructureerd armoede bij EIGEN volk kweken is strafbaar . Leerkrachten tegenwoordig verlenen hun huis aan illegalen om ze uit te buiten al jaar en dag maar dat kan allemaal tegenwoordig dan zegt men dat het toffe mensen zijn. Gelijkheid tegenwoordig werkt enkel langs 1 weg namenlijk de vrouwenlijke de mannelijke TELT ni . |
![]() |
![]() |
![]() |
#294 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat is toch echt niet zo Duncan,mannen tellen echt wel mee in onze samenleving.
![]() |
#295 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Een knelpunt beroep is zoals het woord het bijna zegt een beroep dat aan het knellen is omdat er geen volk op afkomt.
En dat is niet om u te pesten! |
![]() |
![]() |
![]() |
#296 |
Banneling
|
![]() Zoals ik AL zei men VINDT het juiste volk NIET ....zegt men maar dat is gelogen door politici met internationale smaak & zo .
Dus er komt wel volk op af maar ze gooien sollicitaties weg zoals ik ZAG . KLeur telt meer dan EIGEN VOLK. Laatst gewijzigd door duncan : 6 april 2006 om 17:47. |
![]() |
![]() |
![]() |
#297 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() En waarom vind men het volk niet zeg me dat eens in al uw wijsheid?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#298 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#299 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Voor verzorgende geeft de staat geen subsidies aan rusthuizen maar voor verpleegkundige wel. Gevolg is dat er zelf rusthuizen(rvt) moeten sluiten. Wie treft hier schuld met die knelpuntonzin Gevolg is dat Duncan nu zonder werk zit in zijn richting!
In alles zit er wel wat waarheid ,je moet er enkel maar naar willen luisteren Laatst gewijzigd door duveltje382 : 6 april 2006 om 17:54. |
![]() |
![]() |
![]() |
#300 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
ZEVER - is maar 0.5% van de gehéle waarheid ; tekorten maakt agressie en associaal gedrag te bemerken ANNO 2006 bij veeeeel Antwerpse wijven en venten / organisaties/ ocmw's....enz . Staat kan ni lezen en schrijven maar vooral NIET rekenen inderdaad ![]() Men vriendin is ook kinder verzorgster & DOPT WEER . Ze is er 33 woont nog steeds thuis & is zij alléén ...neen . Ni enkel verzorgende sector gans de opvoedende sector, medisch, para medisch, verplegend,verzorgend, SOCIAAL maatschappelijk ....ect enzo voort en verder . Zelfs te Antwerpen zijn weinig tot GEEN poetsmannen/verzorgers met kids of bejaarden omdat hun sollicitaties de prullenmand ingaan ZAG ik meerdere keren in MEERDERE sectoren. Subsidies worden toch maar gebruikt om meer arbeiders uit te melken dus helpt geen ziel vooruit is zoals activa kaart/plan hetgeen MEER armoede biedt dan u aan arbeid helpt . Deze kaart is het eerste werk jaar 100% rsz aftrekbaar dermee da we allen op straat gegooit worden na 1 jaar of als illegale van't dak gegooit worden door belgisch socialen huisbaas TE Antwerpen. |
|
![]() |
![]() |