![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#121 | |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#122 |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Ik geef het op. Het heeft geen zin meer. Heeft het wel ooit zin gehad om te antwoorden op de rascistische, fascistische, beledigende zwarte posts van al wat extreem rechts is op dit forum,
Ik verlaat dit forum niet, ik zal nog veel van de politieke posts lezen, maar ik zal er niet meer op reageren. Aan al het rechts gespuis dat dit forum misbruikt wil ik dit nog zeggen. Jullie verdienen het om onder een extreem-rechts bewind te leven. Dan pas zullen juillie zien dat er dan geen commentaar zoals op dit forum meer mogelijk is omdat het recht op vrije meningsuiting een van de eerste "verworvenheden" zal zijn welk gefnuikt zal worden. Aan de strontbruine jongens en meisjes die werkloos zijn wil ik nog zeggen dat ze hun "dopgeld" kunnen vergeten in een maatschappij welke geregeerd en gedomineerd wordt door neo-nazi's. Aan de extreem-rechtse jongens en meisjes die toevallig, zoals men dat zegt, "op de ziekenkas staan", wil ik dit nog kwijt. Ziekenkassen zullen door de nieuwe nazi's worden afgeschaft, want een zieke is in hun ogen een paria. Aan de extreem-rechtse vrouwen op dit forum geef ik de volgende boodschap: onder een nazistisch beleid zullen jullie niets ander mogen doen dan het huishouden, en vooral (vlaamse) kinderen baren. Dat is jullie toekomst. Alles is al tot vervelends toe gezegd en herhaald. Er is niets nieuws onder de zon. Ik ben nog nergens anders dan op dit forum nog nooit zo een walgelijk, verderfelijk, egoistisch, zelfingenomen, waardenloos en kotsmisselijk publiek tegengekomen. Voor velen onder u is er een job vakant in de door nieuw extreem-rechts op te richten kampen. Dat gaat dan van bewaker tot kampbeul. Ik zal een nieuwe avatar zoeken om geen link meer te leggen met eender welke politieke stroming, al zal ik marxist-leninist blijven. Ik zal enkel nog te lezen zijn in de rubriek "Koetjes en kalfjes". Daar gaat het af en toe over leuke dingen, maar ook over diep-menselijke besoignes. Aan mijn linkse broeders en zuster wil ik mij verontschuldigen. Ik laat jullie inderdaad in de steek, maar ik kan het echt niet meer opbrengen om telkens het zelfde te verkondigen, om steeds maar te antwoorden op dezelfde wansmakelijke walgelijke posts. Nog een laatste wens aan: (en dit is de eerste maal op dit forum dat ik grof ben) - extreem-rechts: ik wens juliie levenslang diaree, dan weten jullie tenminste wat stront is - al de anderen: ik wens jullie een samenleving zonder stront. Ik heb gezegd. Salut en geen groet aan kotsmisselijkmakende minussen habens van extreem-rechts. Wel een welgemeende groet en nogmaals mijn verontschuldigingen voor het "in de steek laten" aan al de anderen. Teerke (reacties zullen gretig worden gelezen, maar niet becommentarieerd, dat laat ik aan anderen over) |
![]() |
![]() |
![]() |
#123 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#124 |
Banneling
|
![]() Snoepje denkt zogezegd dat de werklozen de werkloosheid veroorzaken en dat de werklozen die dan ook maar moeten oplossen door te willen werken.
Snoepje is een intellectuele hobbitt die er eigenlijk alleen op uit is eens wat goed in het rond te schelden op de slachtoffers van het neo-kapitalisme, dat onvermijdelijk voor een endemisch hoog procentage outpush zorgt, |
![]() |
![]() |
![]() |
#125 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#126 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#127 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik wou net zeggen voor een Marxist/Leninist geeft ze wel rap op hé... meestal zijn die wel iets strijdvaardigers zo, ... Lenin, en zijn vrienden hebben natuurlijk ook een hele rits kampbewaarders, kampbeulen etc... versleten. Ondertussen is hun systeem natuurlijk grandioos failliet gedraaid op GRATIS, ja nu teert het kapitalisme beter dan ooit tevoren in de ouwe USSR, alle topmerken zijn er vertegenwoordigd, ze komen hune gepantsterde range-rover cash betalen bij wijze van spreken... Kapitalisme werkt dus inderdaad, ... Nu ja, er zijn nog altijd wat echte communistische buitenverblijven overgebleven, natuurlijk, ... Fidel in cuba, (waar ge de hele zooi eens zult zien instorten van zodra Fidel zijne kop neerlegt... ) En dan noord korea, nog, ik vraag me af hoelang een bevolking op gras, rouw of gekookt, kan overleven, ... Ik vind het dan ook erg, dat er mensen zijn die gras voor iedereen, en GRATIS willen opdringen aan een maatschappij, waar het bewezen is dat kapitalisme wel degelijk werkt, en waar datzelfde kapitalisme, genoeg welvaart genereerd om mensen die helemaal niks doen, nog in een zekere welvaart te laten leven, ja zelf peperdure gezondheidszorg kan aanbieden bijna iedereen met de auto kan rijden, (of ne goeie mobilet) bijna iedereen jaarlijks met vakantie kan, betaald en naar exotische oorden... Maar nee het feit dat die kerel die iets harder werkt met zijne groten bak kan rondrijden en 4 keer per jaar op verlof gaat, dat kunnen ze niet kroppen, dan moet er HERVERDEELD worden... enz... Dat is pas om te kotsen, ! de mensen die ervoor zorgen dat diegene die niets hebben, nog iets krijgen, dat zijn de grote smeerlappen in de ogen van die hobby communisten, ... ongelofelijk, ... |
![]() |
![]() |
![]() |
#128 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
En de working poor worden bestolen door de staat. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#129 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Vandaag lees ik dat wij i.v.m. de nederlanders een kwart minder koopkracht hebben door de hoge.....belastingsdruk !
Géén nood, de paarse regering heeft na 7 jaar de fiscale en sociale fraude ontdekt en u krijgt een bonus van........jawel € 150 �* 160. U mag wél langer werken om dit feest te betalen en vooral uzelf. Ook gelieve voor uw eigen pensioen te zorgen ! Oh ja, ons nieuw antwerps gerechtsgebouw kost € 600 i.p.v. € 250 miljoen. Gisteren konden we nog lezen dat er hoe langer hoe meer mensen naar de voedselbank gaan. Wat doen die politici in 's hemelsnaam met onze centen ? Morgen méér van dergelijk nieuws, hoe zou het met die 70 turken zijn, die op onze kosten doppen ? |
![]() |
![]() |
![]() |
#130 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Snoepje is een onverantwoordelijke idioot waar hij sossen met vreemdelingen gelijkstelt en hen dieven noemt. Dat is gewoon bullshit en het stinkt inderdaad ook uren in de wind. Laatst gewijzigd door eno2 : 5 april 2006 om 10:18. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#131 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Beste,
de sossen zijn bijna 20 jaar onafgebroken in de regering, nooit niks serieus aan gedaan, maar nu in het zicht van de verkiezing.... Weet ge nog dat een zekere Dirk Van der Maelen, fractie leider sossen, Reynders om de maand punten ging geven i.v.m. strijd tegen de fisclae fraude. Ge gelooft het of niet maar een zekere Van de Lanotte gaat van fiscale fraude een strijdpunt maken voor ......volgende regering ! |
![]() |
![]() |
![]() |
#132 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Nog een laatste grapje:
"de dingen, waarvan de mensen zeggen da's ni just, daar moeten wij alert voor zijn !"...........kon ik noteren enkele jaren geleden uit een dubbelinterview in de Knack Robert Stevaert(bijna terug)/ Els De Weerdt. |
![]() |
![]() |
![]() |
#133 | ||||||||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Hoi Teerke.
Niet doen Teerke. Strijden tegen onrechtvaardigheid heeft altijd zin. En dat is ook wat je doet. Strijden tegen onrechtvaardigheid. Neem een pauze als je wil, maar blijf vechten. Onrechtvaardigheid heeft geen bestaansrecht. Ik ga je in deze posting een aantal dingen zeggen, waarvan ik hoop dat je me deze niet kwalijk neemt. Ik wil je niet boos maken. Ik wil je de eerlijkheid geven die je verdient. Ik bedoel het goed en ik kan het weten. Citaat:
Je hebt het over racistische en facistische postings van extreem rechts. Ik weet dat je dat ook meent, je klinkt me heel oprecht. Maar ik ben echt geen racist hoor. Ik vind eerlijk gezegd bruine mensen mooier dan blanke. Ik heb helemaal niks tegen kleurlingen en ik ben net zo zeer tegen elke vorm van racisme als jij. Maar jij zegt wel racist tegen mij. Niet persoonlijk, weet ik wel, maar uiteindelijk komt het daarop neer. Stel je eens voor dat ik jou van racisme beschuldig, welgemeend en oprecht, hoe zou jij je daarbij voelen? Ik hoop dat je helpt om te begrijpen hoe ik mij daarbij voel. Ik heb niks tegen vreemdelingen. Maar ik heb wel iets tegen het vreemdelingenbeleid. Ik weet wat facisme is en ik verfoei dat evenzeer als jij. Ik weet ook wel wat er is gebeurd, voor en tijdens WOII hoor?! Ik heb lac aan facisten. Niks voor mij zeker weten. Maar toch zijn er mensen die denken dat ik dat wel ben. En die dat ook zeggen. Zoals jij bijvoorbeeld. Kun je niet een klein beetje je woorden wikken? Extreem-rechts bijvoorbeeld. Weet jij eigenlijk wel wat extreme politiek is? Politiek is extreem wanneer ze geweld gaan gebruiken. Het Vlaams Belang gebruikt bij mijn weten geen geweld om haar politiek door te voeren. Het Vlaams Belang, zegt al van toen ze nog Vlaams Blok heette, dat zij helemaal niet extreem is maar radikaal. En dat is toch wat anders. Ik merk in mijn leefwereld geen politiek geweld van rechts. Extreem links daarentegen laat wel van zich horen. Mac Donalds in brand steken, pelskwekerijen sabotteren, PIml Fortuyn, en zo zijn er nog wel een paar dingen waarmee extreem links bezig is. Maar rechts? Geen politiek geweld te bespeuren. Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Links heeft daarvan gemaakt: "Het Vlaam belang wil de vrouw aan de haard". Wat jij ervan maakt staat hierboven gequoted. Uiteindelijk is de regering toch deels het Belang gaan volgen door het toekennen van het Tijdskrediet. Zij het voor minder geld en voor een beperkte tijd. Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Paulus. |
||||||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#134 |
Lokaal Raadslid
|
![]() tegen ne rooie kunde niet deftig discuteren.Zij hebben ne pardebril op.Als ik dat hier allemaal lees dan zijn die "gastarbeiders" in deite zeer domme mensen .Als het hiet zo slecht is als rood wel beweerd dan zou ik toch terugkeren zulle,maar dan zijn er een pak van die "straathoekwerkers" en andere "multicultirelen" hun goed betaald d'jobken kwijt en daar wringt het schoentje.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#135 |
Lokaal Raadslid
|
![]() Heeft er iemand al iets gehoord op de v r t van fraude?Niets,de rode vakbondsbonzen gebruiken hun zendertje uitsluitend om een bepaalde partij vol te zeiken,maar hun eigen vuiligheid word zedig verzwegen in naam van de "demokratie". Den dolf en de stalin krullen van het lachen in hunne koffer.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#136 |
Europees Commissaris
|
![]() [quote=Kallikles;1614929]De Aarde is van iedereen, of liever: iedereen hoort toe aan Moeder Aarde. Er bestaat helemaal geen natuurlijke band tussen "bloed" en "bodem". Iemand toelaten op het grondgebied is dus geen kwestie van "iemand uit medelijden opnemen in je huis".
Leg dat maar eens uit aan een overtuigd moslim, grapjas! De aarde behoort aan de moslims, punt! Bovendien heeft men deze mensen niet "opgenomen", men is ze bewust gaan ronselen om ze hier schaamteloos uit te buiten. En nu men ze niet meer nodig denkt te hebben, wil men ze weggooien als oud vuil. En dan waagt men dit schaamteloos racisme nog te verkopen als menslievendheid! En dat uitbuiten werd in die hevige mate door de autochtone Belgen bedreven, dat ze allemaal bleven, en massaal hun gezinnen lieten overkomen. Wat een oeverloos gezwets is me dit zeg! Deze mythe heb ik al ontkracht. Diegenen die jij zo racistisch "vreemdelingen" noemt, hebben door hun noeste arbeid, o.a. in de koolmijnen de basis van jouw welvaart gelegd, ondankbare!Geloof je dit nu eigenlijk zelf? Onze welvaart hebben we, zoals overal in het westen, te danken aan onze vrije en open samenlevingen, die zelfontplooiing stimuleren, datgene wat de hele islamitische wereld, en in het bijzonder de landen die niet door de VS worden gesteund (om ergerlijke replieken te vermijden) zoals Iran, Syrië, Sudan of Libië, op schrijnende wijze ontbeert. We hebben hem allerminst te danken aan een paar Italiaanse, Turkse of Marokkaanse mijnwerkers, net zomin als we hem te danken hebben aan de Oostendse garnaalvissers. Hadden mijn overgrootouders het maar geweten, toen ze op hun beurt in de Vlaamse klei ploeterden om een aardappel in hun mond te kunnen stoppen, een paar gastarbeiders in de koolmijnen, en ze kregen onze welvaart zo in de schoot geworpen! Wat een belachelijk voorgekauwde onzin is me dit zeg! Het wereldbeeld van sommige mensen wordt echt wel gespeend van elke vorm van realiteitszin!!![/quote]
Maar juist omdat ik weinig van de menselijke gesteldheid, de tijden van voorspoed, de partiële vooruitgang verwacht, schijnen de pogingen tot wederaanvang en voortzetting mij evenzovele wonderen toe die de ontzaglijke massa van de kwalen, mislukkingen, zorgeloosheid en dwaling bijna goedmaken. De catastrofen en de ruïnes zullen komen; de wanorde zal zegevieren, maar de orde zal dit ook van tijd tot tijd. Marguerite Yourcenar, Hadrianus' gedenkschriften (1951) Laatst gewijzigd door Nierika : 6 april 2006 om 17:29. |
![]() |
![]() |
![]() |
#137 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Je zou er spontaan uit kompassie van over je bolleke willen aaien! Dutske!
Maar juist omdat ik weinig van de menselijke gesteldheid, de tijden van voorspoed, de partiële vooruitgang verwacht, schijnen de pogingen tot wederaanvang en voortzetting mij evenzovele wonderen toe die de ontzaglijke massa van de kwalen, mislukkingen, zorgeloosheid en dwaling bijna goedmaken. De catastrofen en de ruïnes zullen komen; de wanorde zal zegevieren, maar de orde zal dit ook van tijd tot tijd. Marguerite Yourcenar, Hadrianus' gedenkschriften (1951) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#138 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#139 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Maar juist omdat ik weinig van de menselijke gesteldheid, de tijden van voorspoed, de partiële vooruitgang verwacht, schijnen de pogingen tot wederaanvang en voortzetting mij evenzovele wonderen toe die de ontzaglijke massa van de kwalen, mislukkingen, zorgeloosheid en dwaling bijna goedmaken. De catastrofen en de ruïnes zullen komen; de wanorde zal zegevieren, maar de orde zal dit ook van tijd tot tijd. Marguerite Yourcenar, Hadrianus' gedenkschriften (1951) Laatst gewijzigd door Nierika : 6 april 2006 om 18:39. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#140 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Maar juist omdat ik weinig van de menselijke gesteldheid, de tijden van voorspoed, de partiële vooruitgang verwacht, schijnen de pogingen tot wederaanvang en voortzetting mij evenzovele wonderen toe die de ontzaglijke massa van de kwalen, mislukkingen, zorgeloosheid en dwaling bijna goedmaken. De catastrofen en de ruïnes zullen komen; de wanorde zal zegevieren, maar de orde zal dit ook van tijd tot tijd. Marguerite Yourcenar, Hadrianus' gedenkschriften (1951) |
|
![]() |
![]() |